Projekt E30 318is
#1
Pozdravljeni,
kot ste nekateri že videli v prejšnjih temah in oglasih, je tudi mene okužil virus E30. Sicer sem razmišljal o nakupu vozne, ker nujno potrebujem še 1 avto pri hiši, vendar se je izkazalo, da bom zdržal tudi brez njega. Skratka, od uporabnika nr1 sem kupil 325 IX, in sicer brez motorja in menjalnika, več o njem izveste tu: http://forum.bmwslo....ad.php?t=115598 Kakšni so plani: 1. Avto ima odlično karoserijo, vendar jo bo treba še malo spedenati da bo brez napak, je pa avto popolnoma brez rje. 2. Od uporabnika robyrunn bom kupil kompleten motor m42b18 z instalacijo, kardanom, servo letvijo in menjalnikom, motor je iz e36, letnik 94 in brez ews. Sedaj pa me zanima sledeče, 1. Kaj konkretno je potrebno pri motorju zamenjati, da bo deloval v E30 (razen karterja, in pa predelave servo letve)? Menjalnik imam od e30 -316 ali tega ki pride zraven iz e36, kolikor sem razumel iz e36 ne paše na to karoserijo, od 316 e30, pa naj bi bil enak kot v e30 318 is, to drži? 2. Diferencial in špera ter zadnji most so sedaj od 325 ix(3,73razmerje - veliko ohišje), kolikor sem našel, pa je za e30 318is boljši navaden diferencial z razmerjem 4.1? 3. Kardan in izpuh verjetno tudi ne pašeta? Več slik objavim, ko avto pripeljem domov... Hvala vsem za pomoč... |
Prikaži več možnosti
|
#2
Še to sem pozabil:
1. Kako je z števci, trenutno so nameščeni od 325 modela, jih je za 318 is potrebno zamenjati? 2. Rezervar za gorivo je tudi od 325, kot tudi pumpa za gorivo, je potrebno menjati tudi rezervoar in pumpo? |
Prikaži več možnosti
|
#3
1. Na štirake se ravno ne spoznam, menjalnik od 316f bi moral pasati... 2. Dif paše, bi bilo pa boljše, če bi bil krajši-boljši pospeški, nižja končna; 3,73 bo malo ubil is-a se bo pa dalo vozit.. 3.Kardan skoraj sigurno ne paše, izpuh ne paše, razen, če boš dal predelat srednji lonec na dva izhoda... ...ne vem pa zakaj delaš downgrade motorja...z m20, m50, m52 je avto precej bolj zanimiv za vozit... ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#4
Hvala za odgovor, trenutno še ugotavljam katere dele bom moral menjati. Zakaj downgrade? Vedno mi je bil všeč is, poleg tega so se istočasno pojavili naprodaj tako papirji za is, kot motor za is, in glede na to da je prejšnji motor šel v maloro, mi odločitev ni bila težka, poleg tega nikoli nisem želel X, ampak samo zadnji pogon...Hočem pa imeti vse tako kot je treba... |
Prikaži več možnosti
|
#5
Ena zelo ključna stvar (pri deljenju nadaljnih nasvetov) me zanima. Zadeva je gnana 4x4 ali gre samo za zadnji pogon na ix karoseriji?
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Jetam, zadeva je gnana samo zadaj,tudi karoserije ni od Ix,ampak ga je prejšnji lastnik želel predelati v ix,la je kot vidiš obupal...Karoserije je letnik 88, mislim da je bil 316 i.
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Potem je to dejansko upgrade.
![]() To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Za menjalnik iz prakse nimam pojma, ampak po ETK so kataloške za menjalnik od IS-a, ki pašejo na E36. Vse kataloške so za menjalnike izdelave po 90. letu, pred tem pa verjetno E36 ni napisan. da paše, ker E36 takrat še niso delali. Tako, da menjalnik bi moral pasat od E36.
http://bmwfans.info/...og/23001222031/ http://bmwfans.info/...og/23001221981/ http://bmwfans.info/...og/23001222035/ http://bmwfans.info/...og/23001222034/ http://bmwfans.info/...og/23001222035/ Za mali dif z razmerjem 4,10 boš, če se odločiš, verjetno takoj našel kandidata, da ga zamenja za tvojega in še mastno doplača zraven. Kolikor vem sta kardana za mali in veliki dif drugačna. Po ETK paše kardan od 316i in 318i FL.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
Težko ti je pomagat če ne vemo kaj dejansko maš ali 316i ali 325ix
števec ne bo delal če je od 6taka rabiš drug codirstecker oz. obrati ne bodo štimal. pumpa in rezerver sta ok.potrebuješ karter in alu nosilce od m40 e30 edino če si našel orginal e30 m42 motor izpuh je treba nardit po meri. gumi nosilce rabiš druge ,tako tudi hladilnik rabiš iz m40 ali e36 4 cyl prestavne vzvode je treba nardit kardan paše od compacta to bi bilo to lahko da te bo zajebaval ews če ga motor že ima. |
Prikaži več možnosti
|
#10
menjalnik pustiš od is
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Hvala vsem za pomoč, vem da je težko pomagati, ampak z avtom naj bi bila situacija sledeča:
- karoserija je v osnovi od 316 i, letnik 88. - vgrajen motor je bil m20b25 ki je uničen - podvozje naj bi bilo od 325 i, ker od 325 ix ni šlo, spredaj ima ventilirane diske, zadaj ima most od 325i z diski, z špero in diferencialom od IX. Avto ima vgrajen ABS, ki zaenkrat ne deluje, manjka mu en senzor... Kolikor sem do sedaj ugotovil moram zamenjati: - števec - kardan od m40 motorja - differencial z razmerjem 4.1 - karter od m40 motorja - vzmeti in amortizerje od e30 z 4 valji. ( kdo priporoča kaj pametnega, pa da ne bo ekstremno nizko, in ne bo problemov na tehničnem?) - nosilce motorja od m40 - privariti moram nazaj nosilec menjalnika (prejšnji lastnik ga je odrezal, ker ga ima IX bolj nazaj) - v eni izmed tem sem zasledil da je potrebno menjati tudi ležaj na menjalniku zaradi različnega fi, kdo ve katerega potrebujem? - manjkajoči senzor za ABS - ker želim imeti električen pomik stekel, bom potreboval še celotno napeljavo za elektriko, motorčke in vodila... - sovoznikovo luč od fl modela, sedaj je nameščena od pfl, medtem ko je voznikova fl.. - kako je z naknadno vgradnjo strešnega okna, original okno z vodili dobim za majhen denar, vendar ne vem če se da to narediti dovolj kvalitetno? - M-tech sedeži in volan so velika želja, vendar nevem kdaj in kje jih bom staknil... Je to vse, ali ima kdo še kaj v mislih? Rad bi si naredil spisek vseh delov, ki jih potrebujem in začnem z nabavo le-teh... Vsa enostavnejša dela bom poizkusil narediti sam, vsa zahtevnejša dela pa mi bodo pomagali izvesti mehaniki, ki imajo 20 in več letne izkušnje z servisiranjem VW koncerna, vendar ob kvaliteni literaturi tudi E30 ne bi smel biti problem.. Še enkrat hvala vsem ki ste pomagali in še boste pomagali z odgovori, zaradi vas sem se sploh upal spustiti v ta projekt... L.p. Dejan Urejal bozzicek, 10.06.2014, 11:55. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Od števca je dovolj da menjaš, samo kodierstecker.
Kolikor vem ABS z manjšimi vzmetnimi nogami ni obstajal, zato imaš ti po moje večje (51mm). Bodi pozoren na to, ko kupuješ amortizerje, da ne boš kupil manjših. Napeljava za šipe mislim, da bi pri FL modelu že morala bit na glavni napeljavi, prav tako tudi napeljava za stikala v sredinski konzoli. Možno edino, da moraš dokupit napeljavo v notranjosti vrat. Na svojem sem dal vgradit original šibedah in edini način je bil menjava strehe. Ravno te dni pa se ga spravljava s kolegom sestavljat. Bo zelo tečno finomehanično delo. Pa še streha okoli šibedaha je bolj podvržena rji, in še notranjost pragov pod sprednjimi zvočniki rada rjavi, ker so tja speljani odtoki s šibedaha. Vglavnem, če ti šibedah ni nuja, potem bi ti to odsvetoval. Če bi se jaz še nekrat odločal, bi se verjetno rajši sprijaznil, da nimam šibedaha. Ko si ravno omenil sedeže. IS je imel notranjost s posebnim IS karirastim vzorcem na sedežih in pa tudi M-Tech strop (črn). Spisek delov je že dobro, da si narediš. Boš pa še vedno sproti videl, da kaj manjka in moral dokupit. Najboljše da pregledaš online ETK za IS-a. Če klikneš na kataloško številko od posameznega dela, ti pokaže na katerih modelih je bil vgrajen določen del. Tako lahko vidiš iz katerih modelov lahko kaj pobereš. http://bmwfans.info/...8is-M42/browse/ Urejal loty1825, 10.06.2014, 13:00.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
podvozja ne rabiš menjavat ker to kar imaš je boljše od tistega kar bi ti dal
menjaš le zobnike v diferecialu z krajšim prestavnim razmerjem menjalnik pusti od is i ne rabiš menjavati ležaja |
Prikaži več možnosti
|
#14
Imam na avtu 45mm z ABS. dodatna oprema, kablovje po avtu je ločeno (samo CZ ali CZ+šipe, priklopi se na voznikov konektor vrat+masa+konektor dodatna oprema pod volanom), glede na opremo so tudi različna kablovja vrat
so bili tudi z M sedeži pa brez črnega stropa. Če so bili sedeži v usnju so bile tapete v celoti oblečene brez karo vzorca |
Prikaži več možnosti
|
#15
[quote name='loty1825']Od števca je dovolj da menjaš, samo kodierstecker.
Morda veš od katerega motorja paše? Ali mora biti ravno od is? A to vse skupaj vpliva na board computer? Še hitro vprašanje glede kardana, ali paše od e30, 316 i? Če ne bom iskal od e36 compact kot mi je svetoval @Ales. l.p. |
Prikaži več možnosti
|
#17
![]() Vedno se, želel tega smeškota uporabit:-D Sicer pa pridem ob priliki kaj pogledat, ko boš šraufal... |
Prikaži več možnosti
|
#18
Slike bodo ta teden, če bo po sreči pride jutri karoserija.... Ti se kr oglasi.. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#19
Evo, da malo osvežim temo:
- karoserija je doma, in že napol razkopana. Rje z izjemo zadnjega dela pri izpuhu praktično ni zaznati, vendar bo deležna kompletne prenove. Prejšnji lastnik je očitno nekaj barval zraven avta, in je ves hrapav in megličast, blatniki in pragovi so povrtani, saj je imel avto montirane pragove od IX, zadnje obrobe in pragove se bo dalo rešiti, prednja blatnika bo potrebno menjati. Ostali deli karoserije so odlično ohranjeni. - podvozje je zaščiteno in dobro ohranjeno, na diffu se vidi da je na novo zatesnjen. Kljub vsemu bo šla celotna karoserija na barvanje, ker hočem da je avto v nulo poštiman. Dobil sem že nekatere dele: - kardan od compacta e 36 - ventilator in hladilnik z električnim ventilatorjem in termostikalom od IS. - v prihodu so športni sedeži z karo vzorcem od is (ebay.uk), predvidoma pridejo prihodnji teden. - dobil sem kompletno abs inštalacijo z vsemi senzorji - diff z razmerjem 4.1 in 4.27, po nasveti forumaša @ ales. bom poizkusili prestaviti zobnike od diffa 4.1 v diff od 325 ix, ker naj bi bil boljši in z špero. - streho z ročnim šibedahom, čeprav sem se v štartu odločil da tega ne bom vgrajeval... - tepih je na voznikovi strani rahlo strgan, zato ga bomo poizkuisili popraviti, ker je sicer zelo mehak na otip in dobro ohranjen. V prihodnjih 14 dneh pride še motor iz 1994 318 is brez ews,z celotno napeljavo, menjalnikom in kardanom od uporabnika @robyrunn... Zaenkrat pod nujno iščem oba blatnika in nosilec menjalnika, ker ga je prejšnji lastnik odrezal skupaj z delom karoserije, tako da bom lahko pripravil karoserijo na barvanje, ko bo dovolj sredstev pa gre k ličarju... Hvala uporabnikoma @ Ales.(za en kup nasvetov, tip obvlada) in @ Jetam (za obsežno gradivo, ki mi bo zelo prav prišlo). Slike sledijo zvečer... |
Prikaži več možnosti
|
#20
po čem sklepaš da je m20b25 ki je notri uničen?
koliko bi hotel za motor rabim nekaj delov? lp.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|