Skoči na vsebino

 

Projekt E30 318is

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
132 odgovorov v temi
bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 260
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#41

Danco, hvala danes preverim...Motor je res od compackta, ampak ta je testni, toliko da bom uredil elektriko,potem gre notri boljši motor letnika 94 coupe.Zamenjal bom tudi sesalni kolektor in pokrov ventilov, da bo več prostora v notranjosti... Za žice preveril danes in javim,upam da je to težava...Kolikor sem gledal,pa naj bi bili izpušni kolektorji vsi isti...

Zvečer pridejo boljše slike...

Urejal bozzicek, 06.09.2014, 06:51.

Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 260
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#42

Zdravo,
težava je bila v ključavnici, avto sedaj vergla vendar ne vžge...Bencinska pumpa ne zalaufa, ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo narobe...Vidim da ima e36 rele za bencinsko pumpo, e30 pa ne, je mogoče tu težava, ker imam motor z napeljavo iz e36?
Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#43

Ali imaš okvarjeno benz pumpo ali pa je kaj narobe z relejem, ki vklaplja benz pumpo ali pa kaj z napeljavo. Možnosti je kar nekaj.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#44

e36 rele za bencinsko pumpo, e30 pa ne


Rele za bencinsko pumpo tudi E30 318is prav gotovo ima. Ne vem pa kje. Slika iz enega ameriškega foruma, pa pravi da tule:
http://www.m42club.c...IMG_5198_sm.jpg

Odklopi rele in na konektorju releja poveži z debelejšim koščkom žice kontakta, kamor prideta dve debelejši žici. To bi moralo vklopit bencin pumpo. Poslušaj, če brni. V tem primeru je kriv rele. Če ne brni odklopi konektor s pumpe in izmeri, če do konektorja pride napetost. Če je napetost, potem je okvari bencinska pumpa. Če je ni, potem imaš verjetno nekje prekinjeno napeljavo.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#45

Rele za bencinsko pumpo tudi E30 318is prav gotovo ima. Ne vem pa kje. Slika iz enega ameriškega foruma, pa pravi da tule:
http://www.m42club.c...IMG_5198_sm.jpg

Odklopi rele in na konektorju releja poveži z debelejšim koščkom žice kontakta, kamor prideta dve debelejši žici. To bi moralo vklopit bencin pumpo. Poslušaj, če brni. V tem primeru je kriv rele. Če ne brni odklopi konektor s pumpe in izmeri, če do konektorja pride napetost. Če je napetost, potem je okvari bencinska pumpa. Če je ni, potem imaš verjetno nekje prekinjeno napeljavo.


... ali pa napeljava od DME do releja ali pa kar sam DME ali pa pomankanje kakšnega napajanja/mase na DME-ju. Glede na to da je to swap z predelano napeljavo so vse opcije popolnoma možne.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 260
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#46

Hvala vsem za pomoč, napaka je slab stik na škatli z varovalkami...Sedaj se prižgejo vse lučke, pumpa deluje, motor vergla ampak ne vzge...

Na svečkah ni iskre, čeprav so kabli ok, kolikor sem zasledil na tujih forumih je velika verjetnost da je težava v senzorjih odmične in glavne gredi.

Na kakšen način lahko preverim če so senzorji ok?

Sicer od motorja za 100 eur nisem niti pričakoval da bo vžgal, ampak da bo za dele (imam še enega celega delujočega), ampak če sem tako blizu bi lahko vsaj poizkusil...

Upam da dobim čez vikend še kakšen dober nasvet in da ga v ponedeljek dejansko zaženem in ga demontiram ter pričnem z delom na podvozju in karoseriji...
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#47

... ali pa napeljava od DME do releja ali pa kar sam DME ali pa pomankanje kakšnega napajanja/mase na DME-ju. Glede na to da je to swap z predelano napeljavo so vse opcije popolnoma možne.


Na to pa nisem pomislil, ampak ja je čisto možno. Ker DME mislim, da da maso za vklop releja.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#48

Na kakšen način lahko preverim če so senzorji ok?


Mogoče tako, da izmeriš upornost senzorjev. Malo pogooglaj in verjetno boš kje našel, kakšne morajo bit vrednosti.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


dančo
dančo

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: peklenica (HR)
  • Avtomobil: BMW 324TD,E30 328I(M20)

#49

http://bmwfans.info/...ncer/#1723239_1

na tisti del sam mislil tisto katalizator in cevi so na e30 i e36 različne pogledaj na bmw fans :ok

Urejal dančo, 06.09.2014, 17:05.

Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#50

Pomeri upornost senzorja na glavni in odmični gredi. Če so v kratkem stiku ali imajo neskončno uporanost so sigurno slabi. Po spominu bi morala biti vrednost dobrega okoli 100-200 ohmov. Če je senzor fuč so simptomi točno taki, kot jih opisuješ

Preveri še če ima DME vsa možna napajanja in maso na vseh pinih namenjen temu. Brez tega ti DME ne bo vžgal motorja, ker "ni vklopljen". Po spominu bi morale biti zelene, zeleno bele, rdeče in rdečo bele žice pod napetostjo, ko je kontakt.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 260
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#51

Evo, končno sem uspel najti nekaj časa da naložim tudi slike in malo obudim temo.

Težave z elektriko smo zaenkrat rešili, sicer je precej kablov "štukanih" tako da bom pred končno montažo delov v avto napeljavo še enkrat temeljito saniral.
Motor ni vžgal zgolj zato ker je kompresija prenizka, tako da gre ta motor v dele, čaka pa na vgradnjo motor iz avta od uporabnika @robyrunn.

Trenutno dogajanje pa najbolje opišejo slike
Motor je dobil nove nosilce, sesalni kolektor in pokrov ventilov iz e30.
Objavljena slika
Objavljena slika

Ko je bil motor nameščen, smo ga odstranili in se lotili karoserije, speskali smo blatnike, prednji odbijač, popravili zadnji del avta pri kljuki...
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika

Nato smo se lotili demontaže zadnjega dela avta, tu se je že pojavilo prvo presenečenje v obliki zarjavelega tanka za gorivo, na srečo sem ravno danes zbidal novega na ebayu za pičlih 122 eur.
Objavljena slika

Speskali smo obe premi, ter pobarvali in zaščitili diff, zadnje roke, nosilce amortizerjev, kardan...
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika

Potem smo se lotili zaščite zadnjega spodnjega dela karoserije, zadeva je izpadla dokaj lepo..
Objavljena slika
Objavljena slika

Nato smo se lotili zaščite sprednjega spodnjega dela, nakar opazim da se je na prednjem delu v preteklosti nekaj dogajalo, saj so bili nekateri nanosi na debelo napackani, ker mi zadeva ni dala miru sem zaščito odstranil do golega, in imel sam kaj videti..Eden od prejšnjih lastnikov je poškodbe ali rjo saniral tako da je karoserijo enostavno napikal z varilnim aparatom in debelo namazal zaščito čez...Jasno da je bilo rje za izvoz.
Karoserija, ki je veljala za izjemono dobro, kar sem jih videl celo eno boljših, je bilo treba rezati, odstraniti je bilo treba del na pod na stopalki za plin, oba sprednja kota, del grebena na sovoznikovi strani...

Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika

Takole izgleda ko odstraniš izolacijo:
Objavljena slika

Trenutno je za odstraniti še kot, odstraniti še en nosilec za dvigalko, potem pa naj bi bil prednji spodnji del karoserije pripravljen za zaščito..
Objavljena slika
http://shrani.si/f/W...za-dvigalko.jpg

Trenutno zgleda avto tako:
http://shrani.si/f/2...to-trenutno.jpg

Na teden naredimo nekje 20 do 25 delovnih ur na avtu, če bo šlo tako naprej bo šel avto do konca meseca na barvanje.

Izolacija in rja se odtranjuje z "dratpiršno" na mašini (pokurili smo jih že 5 komadov), trdovratnjše zadeve se speskajo s pištolo za peskanje, večje kose pa odnesem na peskanje kjer zadevo naredijo na nivoju.

Trenutno uporabljam:
- Wutrh Rust converter ko so zadeve pobrušene ali speskane
- cinkov sprej za zaščito le teh ko se converter posuši
- zaščitno barvo za čolne, odporno proti soli, ki mi jo je zrihtal forumaš @Ales.
- body dinitrol
- tesnilno maso za spoje dinitrol uv410

To bo zaenkrat to,ko bo karoserija na barvanju se bo delalo na motorju, vsi predlogi in komentarji dobrodošli.
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 153
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#52

Odličen projekt in super pristop! :)
Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 126
  • Lokacija: Obala

#53

priporočam da dvigalko naslanjaš spredaj na spodnjo ojačitev ki pride iz krakov proti menjalniku in zadaj na vijake mosta. Čene zaščita rje ne bo traja dosti, ker so zaključki blatniki bolj švoh za dvigat avto (tam kjer pride spodnji vijak od kolotečne plastike). Istočasno ko boš končal kleparijo poberi ven oba sprednja vzočnika, porini noter ~2m cev od nanosa voska prvo vertikalno in nato horizontalno po dolžini celega praga in začni voskat in počasi vlečeš ven cev nanašanja, vse do par cm pod vzočnikom :ok
Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 260
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#54

priporočam da dvigalko naslanjaš spredaj na spodnjo ojačitev ki pride iz krakov proti menjalniku in zadaj na vijake mosta. Čene zaščita rje ne bo traja dosti, ker so zaključki blatniki bolj švoh za dvigat avto (tam kjer pride spodnji vijak od kolotečne plastike). Istočasno ko boš končal kleparijo poberi ven oba sprednja vzočnika, porini noter ~2m cev od nanosa voska prvo vertikalno in nato horizontalno po dolžini celega praga in začni voskat in počasi vlečeš ven cev nanašanja, vse do par cm pod vzočnikom :ok


Se povsem strinjam s teboj, trenutno je tako dvignjen, ker moram obe spodnji ojačitvi še obdelati in zaščiti... Ko bo avto v celoti zaščiten in spodaj pobarvan, ga verjetno sploh ne bomo več dvigovovali na tem dvigalu.

Kar se tiče voskanja, avto ima vse demontirano razen instalacije, voskati pa sem ga mislil šele ko pride z barvanja. Bi bilo bolje če ga že prej povoskam?
Prikaži več možnosti


dančo
dančo

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: peklenica (HR)
  • Avtomobil: BMW 324TD,E30 328I(M20)

#55

ko ga celega pobarvaš ga povoskaj lako ti negdi pride ven vosek in bo lahko tisto smetalo za barvanje se nebo hotela barva vloviti .

Urejal dančo, 02.10.2014, 18:42.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 018
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#56

Pa če bo v peči barvan ne veš kako se bo vosek obnašal, tko da potem voskaj:ok
Prikaži več možnosti


Mrcina
Mrcina

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: Honda Accord type R

#57

Dobro tole rihtaš, si moram res enkrat čas vzet...

Mimogrede, radio sem dal ven iz accorda, če ga rabiš mi javi.... Bom pa dal še oglas, nimam pa pojma, koliko je vreden...

LP Nejc
Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 260
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#58

Dobro tole rihtaš, si moram res enkrat čas vzet...

Mimogrede, radio sem dal ven iz accorda, če ga rabiš mi javi.... Bom pa dal še oglas, nimam pa pojma, koliko je vreden...

LP Nejc


Jah, cajt bi že bil, ce bo vse po sreči gre konec meseca na barvanje...
Za radio imaš pa ZS..
Prikaži več možnosti


klemenskledar
klemenskledar

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 163
  • Lokacija: Lovnik
  • Avtomobil: BMW e36 cabrio, e39 525d

#59

Lepo delas, ful mi je vsec projekt, imam sam namen naredit nekaj podobnega, samo se cakam da nekje dobim neko e30 za normalni denar :)
Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 260
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#60

Lepo delas, ful mi je vsec projekt, imam sam namen naredit nekaj podobnega, samo se cakam da nekje dobim neko e30 za normalni denar :)


Kontaktiraj uporabnika @ales. , mislim da ima eno solidno 318 i z strešnim oknom za prodat...mislim da hoče kakih 600 eur...
Prikaži več možnosti