Obnova zračne blazine na podvozju
#21
No lahko ste veseli, pri MB stane 1 blazina 1100€, aftermarket so pa 1/3 te cene...
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Ja, samo pri MB jih verjetno ne rabiš menjat pri 100 000 km ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
Nato, da so to precej novi avti ... a pod garancijo to ne spada? Serijska napaka, da tako crkuje?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
Ne od 200.000 dalje. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Pozdravljeni, mene pa zanima kje ste naročili blazine, ker sem jaz tudi ostal brez desne? |
Prikaži več možnosti
|
#26
na bolhi ima amortizer.si oglas za te blazine. Vprašaj tam |
Prikaži več možnosti
|
#27
za levo blazino na F 11 je bil vpoklic..pokličite na Bmw servis če ste upravičeni....drugače se pa originalna dobi za cca 220 e....e bay in to... |
Prikaži več možnosti
|
#28
Zdravo
danes mi je po cca 20 kilometrih vožnje zadek "padel dol" malo pred službo. Gre za F11, letnik 2010, 213.000km. Ker sem potem cel dan z drugim avtom letal okrog nisem uspel spraviti avta na noben servis - to storim jutri. Sem pa poklical naokrog in dobil naslednje podatke: - blazine original 345 eur oz konkurenca/neoriginal 218 eur brez ddv in brez rabata (recimo da se izničita) - na prvem pooblaščencu mi serviser po telefonu pove, da je imel ta teden dva podobna primera, v obeh je šel zaradi nizkih temperatur rele kompresorčka; avto čez noč dvigne in segreva s kaloriferjem - cena tega releja 60eur - na drugem, ravno tako pooblaščenem pa pove da je lahko to posledica pranja vozila - če imaš panoramo. Jasno, v petek sem pral avto (pri 0 stopinjah) in na strehi imam panoramo :(
naj še omenim, da je prejšnji lastnik pred kakim letom že menjal obe blazini. Kakorkoli - jutri mi asistenca odpelje avto in po priklopu dobim potrditev kaj se je zgodilo, me pa zanima ali ima kdo kako podobno izkušnjo? Ker kam smo prišli če je treba, če želiš da avto dela pravilno, poznati take podrobnosti kot kdaj prati vozilo..... |
Prikaži več možnosti
|
#29
Meni je zakuhal podobno 3.1. letos, po priklopu na tester ni kazalo nič, ugotovili smo da skuri varovalko od kompresorja,zadaj na desni v prtljažniku, 40A, takoj ko jo zamenjaš.
Sem dal avto v garažo, zakuril na 30 stopinj in po treh urah je varovalka zdržala 20 sekund. po 5 urah pa je začelo normalno delovati. Sem ga pustil na toplem še čez noč in sedaj normalno deluje. Sklep: v glavnem ventilu ali kopresorju oz ceveh je zmrznil kondenz, kateri je preprečeval pretok zraka iz kompresorja v blazine. kompresor ni zmogel obremnitve in je skuril varovalko, sedaj ko se je to posušilo deluje BP, kljub nizkim temperaturam. Avto je drugače pod nadstreškom in tudi sedaj, ko je temperatura med -20 in -4 že tri tedne deluje vse BP. |
Prikaži več možnosti
|
#30
če je to res - da je okvara samo posledica pranja - bom sicer vesel nizkega stroška, a vseeno pusti to slab vtis o sami tovarni....
še zanimivost - danes na dvorišču pred službo sodelavčev bmw nagnjen na eno stran. Očitno danes imel hudič mlade.... |
Prikaži več možnosti
|
#31
Audi blazina stane 1850 eur, bmw so prakticni zastonj :-) peticah in x5 je to potrosna roba. Klasicni amortizerji tud crknejo in so za menjat pri 150-200kkm
|
Prikaži več možnosti
|
#32
Pri kakem Cliotu mogoče res. Pri E39 zdržijo navadni 300.000 km, športni pa 350.000 in pri E60 še dlje (tudi več kot 400.000 km). Fuj blazine, amortizerji so zakon... so pa blazine za F10 res poceni, vsaj nekaj. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#33
Če kdo rabi blazino, mam eno novo na zalogi, cena 125€.
|
Prikaži več možnosti
|
#34
no še epilog mojega primera: skurilo je varovalko 40A. Verjetno enako zaradi kondenza/zmrzali. Blazine so ok, za vsak primer ostane avto čez noč na servisu in če bo zjutraj vse ok je to to....cena par eurov za varovalko in kaka ura serviserja. Uf.. |
Prikaži več možnosti
|
#35
A nisi vedel, da so nove petice sam za polet narejene :-)
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Hvala za epilog.. Se pravi.. Pozimi se avta sploh ne sme prati??
BMW brez šestaka je kot riba brez plavuti
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#37
Meni je zelo zelo žal, da sem ga opral.. res, da zgleda dosti boljše kot prej, ampak ko ti vse zmrzne si v ku*cu. Niti šajbe nemorem odpret..če pa že pritisnem na tipko za spust stekla pa notri ropota kot, da bo vse potrgalo. Zato je priporočljivo, da se avto pozimi ne pere, če pa že, pa vsaj pri pozitivnih stopinjah in potem avto v toplo garažo, da čez noč spet ne zmrzne..pa obvezno tudi namazat tesnila okrog vrat, ker rada zmrznejo in se potem pri odpiranju vrat potrgajo. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Jest ga skoz perem pa ni nobenih problemov.....
|
Prikaži več možnosti
|
#39
to zato ker pri tebi na -14 voda ne zmrzne |
Prikaži več možnosti
|
#40
Jaz ga tudi perem pozimi pa nimam problemov z odprianje vrat, stekel ipd.. Sem pa imel s prejšnjim e46 velike, od tega da nisem mogel odpret nobenih vrat kaj šele stekel.
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|