Skoči na vsebino

 

Camber spodaj + povečanje kota

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
29 odgovorov v temi
Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 330
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#1

Ne izključujem možnosti, da sem s svojo idejo čisto falil, pa me boste po potrebi (argumentirano) popravili :ok

Razmišljal sem o opciji kako na E36 spremenit chamber, povečat kot volana in zmanjšat problematiko drsanja, pa sem dobil idejo za čisto preprosto All-in-one rešitev, zdaj pa ne vem točno kaj je z njo narobe, da nihče tega ne uporablja :-D

Na pesto bi v luknje od premnika in končnika pritrdil "ploščo" (seveda oblikovano, da prideš na isti nivo), končnik in premnik pa bi tako dal cca 2-3cm bolj noter. Pri tem bi imel tudi proste roke kje pride vpetje končnika in bi z zmanjšanjem razdalje povečal kot volana. Ker pa bi s tem celo pesto pomaknil bolj navzven, bi spremenil chamber, hkrati pa dobil več prostora, da kolesa ne drsajo (če chamber spremenim s chamber ploščami zgoraj, pridejo kolesa še bolj not in še prej podrsajo - je pa res, da je sprememba minimalna).

Edina slabost tega, ki mi pride na pamet je, da bi se verjetno lomil ležaj v šalčki zgoraj, kar pa bi se dalo rešit s podlaganjem na notranji strani...
Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#2

V bistvu nebi bilo v redu, ker bi se pesto vrtelo še vedno na isti točki kot prej in bi dosegel enak efekt, kot z distančnikom. Če nebi pretitiraval bi bilo OK, vendar bi guma ob povečanem kotu še vedno drgnila na standardno mesto.
Pri kakšni bolj ekstremnem pomiku pesta ven bi naletel na problem, da bi se kolesa začela drgnit ob blatnik in odbijač. Lahko pa da tudi ob notranji kolotek.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 330
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#3

Kako to misliš na isti točki? Če bo premnik vpet drugje bo kolo bolj ven v spodnjem delu, z zmanjšanjem razdalje med končnikom in premnikom pa se poveča kot.
Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#4

Če sm te prav razumel, bo roka enako dolga in pesto se bo vrtelo okoli iste točke.
Kot boš na tvoj način povečal, vendar se kolo ne bo več vrtel na mestu ampak se bo premikal po krožnici.

Za trenutek pozabi na sam kot koles. Zamisli si zadevo brez predelav in 10cm distančnikom pod kolesom. Kolo bo sicer bolj ven ampak se ne bo več vrtel na mestu v eni točki ampak po krožnici.

Urejal N0wak, 27.06.2014, 12:29.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 330
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#5

Aha, razumem kaj si mislil. Ja pravzaprav imas prav. Efekt podoben distancniku kar se pomika kolesa tice. Pa vseeno se nekaj pridobi na chamberju in kotu volana.

Ali je efekt premali in se bolj splača enako narediti s podlozkami med amortizerjem ter fiksno chamber ploščo zgoraj (za odmik kot pri M3) in podlozke na letev?

Pripete slike za predogled

  • DCIM20140627163437183~01.jpg

Urejal Monaco, 27.06.2014, 15:48.

Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#6

Seveda se pridobi na camberju in kotu koles. Če boš pa hotel imeti res konkreten kot boš imel pa težave, kot sem jih opisal že prej.

Urejal N0wak, 27.06.2014, 15:57.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


chris
chris

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 509
  • Lokacija: gorenjska

#7

@Monaco a kaj takega mislš?
http://www.driftwork...try-photos.html
Prikaži več možnosti


UROSH
UROSH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 562
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: E90 330iA E36 S65b40

#8

Če daš od E46 roke lahko samo leteu podložiš pa je zadost ker potem se že v krak zadane :ok
Zidovi, katere gradimo okoli sebe, da bi nas obvarovali pred zlim, imajo tudi slabo stran.
Obvarujejo nas tudi pred dobrim.
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 330
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#9

Ja samo ali ni pri e46 rokah potem problem s casterjem (zaostajanje ali kak je slo izraz?) z original amortizerji?

Urejal Monaco, 22.07.2014, 19:49.

Prikaži več možnosti


UROSH
UROSH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 562
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: E90 330iA E36 S65b40

#10

Jaz sem imel ekscentrične puše pa se je ok peljalo :ok
Zidovi, katere gradimo okoli sebe, da bi nas obvarovali pred zlim, imajo tudi slabo stran.
Obvarujejo nas tudi pred dobrim.
Prikaži več možnosti


B_Racing
B_Racing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 860
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E30 for track only

#11

Kolikor vem ne, razen če daš excentrične puše od M3-ja...
Drgač se normalno obnesejo, ker če se ne motim so samo širše, dolžina pa je ista...

Če te skrbi preveč caster-ja pa montiraš top mounte od M3-ja in jih zavrtiš tko, da se zgornji del amortizerja pomakne naprej skoz...

LP Nejc

The sky is not a limit,becouse I fly on the wings of dream.... N-Tech Performance shifters :)

Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 068
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#12

Kolk je idealen camber za street use-e46 touring, ucasih bol "agresivno voznjo".. Imam pa camber plosce.IMG_20180902_173337.jpg

Urejal fizični radnik, 02.09.2018, 16:49.

E46__wagon
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#13

Kolk je idealen camber za street use-e46 touring, ucasih bol "agresivno voznjo".. Imam pa camber plosce.attachicon.gifIMG_20180902_173337.jpg

Za track use
Front
Camber: -3.5 to -4.0 deg per side
Toe: 0

Rear
Camber: -1.8 to -2.2 deg per side
Toe: 0 to 0.10 total toe in
(IIRC this is 1/8" total toe in)




Za street use
Front
Camber: -2.0 to 2.5 deg (per side)
Toe: 0.10 total toe
(or 0.10 to 0.20 deg total toe in for mostly highway driving)

Rear
Camber: -1.5 to -2 deg (per side)
Toe: 0.20 total toe in
(IIRC this is 1/8" total toe in)



Urejal Matejkec, 21.09.2018, 22:44.

Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 068
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#14

Txn
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#15

Txn

Ni kaj :ok :ok


Prikaži več možnosti


TimiMB
TimiMB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 777
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46d,E30i,E28i

#16

Jaz imam adapter, ki je med pestom in roko, kolo se za 3cm prestavi ven in imam večji kot kot org.
Camber pa sem nastavil čim bolj na 0 ali do roba blatnika.
Drift is not a crime, is a different driving style
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#17

Jaz imam adapter, ki je med pestom in roko, kolo se za 3cm prestavi ven in imam večji kot kot org.
Camber pa sem nastavil čim bolj na 0 ali do roba blatnika.

Zakaj bi nastavil camber na 0°, če išče nastavitve za dinamično vožnjo?


Prikaži več možnosti


TimiMB
TimiMB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 777
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46d,E30i,E28i

#18

Zato da ima guma čim večji oprijem. Če je + ali - camber, guma nima 100%oprijema
Drift is not a crime, is a different driving style
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 068
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#19

Mas kako sliko?
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#20

Zato da ima guma čim večji oprijem. Če je + ali - camber, guma nima 100%oprijema

Kaj pa v ovinku? Imaš tudi 100% oprijem ob 0stopinj camberja?
Če smatraš agresivno vožnjo po ravnini 150km/h, potem te razumem zakaj takšne nastavitve.
Drugače pa rajši nehaj, kot pa, da daješ napačne informacije :ok
Prikaži več možnosti
    • etore, 4banger in Fleko uporabnikom je všeč to sporočilo