(Zares) dober vulkanizer?
#1
Kje v Sloveniji se nahaja kakšen res sposoben in zaupanja vreden vulkanizer, da bom ob menjavi imel še vedno enaka (beri: nepoškodovana) platišča ter kakovostno nameščene pnevmatike, brez tresljajev in s sredinskim centriranjem? Lukamarko je enkrat omenjal nekoga z Vrhovcev (LJ), baje naj bi tudi Špan bil zanesljiv?
Kompliciram zato, ker verjetno ne bo enostavno sneti tovarniško nameščenih nizkopresečnih pnevmatik po nekajletni uporabi. Kakšen predlog? |
Prikaži več možnosti
|
#2
Mi prisegamo na T&P Cars v Materiji pri Kozini
![]()
Zakaj bi imel novega Audija, če imam lahko starega BMWja?!
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#3
Za vulkanizerja, ki bi vedel, kaj je sredinsko centriranje sem že spraševal tukaj gor, pa ga še nisem našel
![]()
CCNA / BCNE
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Lp.
Kaj si pa spraševal, da ne bom iskal?
Lp, Jože.
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Lp.
@gerchy, kolikor vem ima Špan na Brezovici dobro opremo tudi za montažo nizkopresečnih gum in tudi fantje tam imajo veliko izkušenj. Če ti tam ni všeč pa pojdi k Sitarju v Kamnik. V vsakem primeru prej povej fantom kaj bi rad in jih vprašaj ali so to sposobni storiti, da se ne boš potem pregovarjal.
Lp, Jože.
|
Prikaži več možnosti
|
#6
točno tako ![]()
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
|
Prikaži več možnosti
|
#7
LP
@gerchy, kolikor je meni znano je Špan iz Brezovice pravi naslov za to. Sicer jaz osebno imam tudi stroje doma in bi se za kolego Tomaža še posebej potrudil samo je pa majhen problemček, da mi večje felne do 17" ne gredo na montirko (zaenkrat). Na balansirko pa lahko spravim do 22". Ni pa nujno da opraviš sredinsko centriranje saj tudi to ni pogoj, da je scentrirano 100%. Če je felna OK in ti prav nič ne poskakuje (minimalno) je ok drugače pa so napake lahko prevelike. Sem pa osebnega mnenja, da je levo/desno centriranje boljše, saj lažje dosežeš nulo. ![]() LP Darko B.
Rajši san lačen, kak pa brez BMW-ja!!!
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
Jaz vozim k Pestatorju na Brod .
Vedno podlozi zascitno gumo na feltno ,ko jo zacne snemat dol,pnevmatiko na masini in sploh se mi zdi dosti natančen. Pa še to tudi delavnico ima lepo urejeno in pospravljeno ,ker tudi po temu vidiš s kakšnim človekom imaš opravka . lp http://www.pestator.com/main.php ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
Hvala za odgovore. Očitno bo Špan kar dober naslov, mi ga je priporočal tudi prejšnji lastnik. Sredinsko centriranje so mi nazadnje opravili kar pri lokalnem Audi/VW serviserju in so delo opravili odlično. Z aparaturami ni težav, jih ima veliko serviserjev, ampak vsak ne more zagotoviti, da bo po posegu platišče ostalo nepoškodovano ter da bo pnevmatika tekla "ravno", saj je kljub natančnemu centriranju pomembna tudi pravilna lega pnevmatike na platišču.
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Imaš mogoče izkušnje tudi z optiko pri njem?
Dedicated to BMWs.
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Z optiko še ne !
Optike na srečo še nisem rabil ! Kot vulkanizerja ga priporočam! ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
joze2: iskal sem enega kakovostnega vulkanizerja, ker je imel prejšnji lastnik avta čisto zanič scentrirane gume
![]()
CCNA / BCNE
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Pestator ti po centriranju na centrirki lahko še naredi finiš centriranja na samem avtu!!
Optiko pa tudi dela v nulo. ![]() Lp Andrej |
Prikaži več možnosti
|
#15
Pneumatic Sitar
g.Rafel je tam car, P.S.: Za njega pravijo da nastopi šele takrat ko cela slovenija ne zna sneti gume. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#16
Lp.
@kosec: dobrih vulkanizerjev je v Slo verjetno veliko, zelo dobrih malo manj, tistih ki si pa zaslužijo oceno odlično pa je malo. Da pa je lahko odličen mora pa imeti poleg znanja tudi vrhunsko opremo, kar pa večina vulkanizerjev nima, sploh pa stroja za premontažo nizkopresečnih gum, se pravi s presekom pod 50 do 30 in širin nad 235 do 20 ali 22". S centrirnimi stroji višjega cenovnega razreda je možno centrirati " v nulo" na kakršenkoli način želiš, obojestransko, notranje-sredinsko, zunanje-sredinsko, ali sredinsko nameščene uteži pod pogojem, da je stroj vsake toliko časa kalibriran in da je delavec dosleden. Takšne stroje sem jaz prodal, vendar temu človeku ne bi zaupal malo lepšega platišča. Tukaj sem uvidel, da tudi vrhunska oprema ne pomeni nič, če ni želje po kvalitetni storitvi temveč samo po čimhitrejšem zaslužku. Takšna oprema potem služi samo nekaj časa kot vaba za stranke. Imam bolj informacije kot izkušnje od strank, ki so prihajale k meni tudi zaradi slabega centrirnja od nekaterih vulkanizerjev in edino pri teh dveh, ki sem jih že omenil sem zasledil ustrezno opremo, voljo in strokovnost kar zagotavlja kvalitetno storitev. Sigurno pa obstajajo še nekateri, samo jaz nisem imel opravka z njimi. P.S.: Odlično centrirano je pa lahko samo kolo, ki ima neoporečno platišče (samo platišča srednjega in višjega cenovnega razreda) in kvalitetno gumo. Nizkocenovne gume imajo boke in robove manj kvalitetne in obstaja možnost, da se kljub dobremu podmazanju in dovolj hitremu polnjenju ne "usede" lepo za rob. Pri kvalitetnih gumah in platiščih tega problema ni. Na takšno 18" kolo se porabi od 0 gr do max. 15-20 gr uteži. Pri cenejših platiščih je skorajda nujno na centrirki preizkusiti samo platišče, da se vidi ali že samo platišče potrebuje centriranje in koliko. To je možno z montirano gumo kompenzirati, da se uporabi manj uteži.
Lp, Jože.
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Na žalost je to res. Sam sem poznal samo enega vulkanizerja (nimam izkušenj s Španom in Sitarjem, jih imam pa z veliko "malimi" vulkanizerstvi), ki se je res potrudil, ko je centriral gume, in ni samo lepil in nabijal uteži. Potrudil se je celo tako daleč, da ni centriral na +/- 5g, kot jih dela večina. In glej ga zlomka, potem ni treslo. Ampak na žalost je prodal biznis ![]() Torej a kdo pozna vulkanizerja, ki bi se potrudil in ne samo smejal ali pa debelo gledal, ko ga prosiš (in mu seveda hočeš plačat!!!), naj centrira kolo na nižje tolerance od 5g? |
Prikaži več možnosti
|
#18
kot sem že par postov nazaj napisal, ima Pestator napravo, ki ti kolo scentrira tudi na avtu......v nulo. Kar je še bolj natančno, kot pa samo centriranje kolesa z gumo. Lp Andrej |
Prikaži več možnosti
|
#20
za optiko definitivno ne. smo imeli ze 2x reklamacijo. pa smo mogoce peljali tja 8 avtomobilov. je ze res, da si hitro na vrsti in da se ne zamudis veliko...... se pa definitivno ne potrudijo. 1x je po 6 mesecih zlizalo gume po notranjem robu in smo bili krivi sami, ker smo sigurno sami prckali okoli koncnikov...... malo morgen. 2x je avto vlekel v levo. ko smo prisli nazaj je mehanik rekel, da je pri njemu vse v zelenem. po nadaljnem prigovarjanju, je se enkrat testiral optiko in en parameter, ki je bil na meji je popravil na sredino zelene. potem pa je bilo OK. od takrat dalje grem samo je na AMZS. tam si eden res vzame cas za tvoj avto. enega na uro. in ga spedena v nulo. pa se na kaksne druge nepravilnosti te opozori, ko je ze spodaj pod avtom. |
Prikaži več možnosti
|