Skoči na vsebino

 

Nekaj vprašanj glede E90 z N52 motorjem

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
21 odgovorov v temi
MBCL
MBCL

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Ljubljana

#1

Pozdravljeni,

ker sem novi lastnik omenjene serije me zanima nekaj vprasanj. Brskal sem ze dosti po forumu pa mi ni ratalo vsega poiskati.

1. Ali obstajajo kaksne serijske napake na katere naj bom pazljiv oz. naj zamenjam kaj preventivno?
2. Ali je pri teh motorjih tudi kaksna tezava z verigami?
3. Ko dam kljuc notri in pritisnem start ( brez zavore ) se mi pokazejo lucke za pas verjetno ker pac nisem privezan, luci ker so ugasnejene, in pa lucka engine servis soon nekaj takega, ali to gori kar tako ( ker ko se avto prizge tega ne kaze vec ) ali to pomeni da je potrebno kmalu nekaj narediti?
4. Je kazalo za nivo olja zanesljivo ali imate kaksen drug sistem kako to preverjati?
5. Kako se z kljuci avtomatsko zapre zunanja ogledala? ( znotraj na vratih preko gumba deluje, zanima pa me ce je to mozno narediti tudi zunaj s kljucem )
6. Kako je kaj z menjalniki, so tezavni? Na koliko km se priporoca menjava olja ipd ?
7. Je na bmw radio professional mozno priklopiti na nek nacin USB?(logic ozvocenje)

Zaenkrat toliko :) vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore ter se opravicujem ce sem vprasal kaj kar je bilo ze velikokrat odgovorjeno.

LP
Prikaži več možnosti


MBCL
MBCL

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Ljubljana

#2

Je kaj narobe z vprasanji da nihce ne odgovori? :-D
Prikaži več možnosti


MonkeyHead
MonkeyHead

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 861
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e92 325i

#3

Sam si lastim 325i n52 sicer samo cca pol leta in ti lahko odgovorim na 2 vprašanji.

4. Nimaš druge izbire. Moreš zaupat sistemu. Pripravi se sicer nato, da bo motor žrl precej olja, kar je normalno za ta motor. Meni je po cca 10kkm javil naj nalijem liter olja not (vlil pol litra in je ok, ker ne zaupam čist temu digitalnmu merilcu).

Tukaj še morem dodat da je avto kar redno na avtocesti (tujina npr. nemčija) kjer je povprečna hitrost 200km/h

5. Dodatna oprema koliko mi je znano. Lahko pa ti sprogrami to vsak, ki se nekaj časa igra s temi zadevami tudi če nimaš pod dodatno opremo tega.

Za druge stvari pa počakaj še kakih 30.000 km z moje strani ali pa na katerega soforumaša :P

Urejal MonkeyHead, 06.08.2014, 02:28.

V8 e39 šaltar <3 

Prikaži več možnosti


stone
stone

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 787
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw

#4

N52 imajo težave z pitjem olja in liter na 10tkm je praktično nič oz. čisto normalno za ta motor. Največja težava katera se jim pojavlj je klenkanje dročnikov. Imaš možnost menjave samo hidravličnega dela, da se stvar ne ponovi več pa je rešitev samo menjava komplet glave, ker so jo potem popravili, s tem da je to lep finančni zalogaj.
Je pa priporočljivo, da če ima avto večjem št. kilometrov, zamenjati tudi oljni separator in vse njegove pripadajoče cevi, kajti če se le ta zapaca ustvarja podtlak v motorju in adijo tesnilo na glavi in seveda pojavi se povečana poraba olja. Pa fino je da se zamenja očisti sesalni in izpušne na menjavo ali čiščenje solonoid ventila ( sicer če so zanič ti avto izpiše napako, vendar jaz nebi čakal na to).
Glede oljnega senzorja mu je pač potrebo zaupati, vendar pa sem pred kratkim bral tehnično literaturo od BMW-ja za ta motor in tam piše, da bi moral biti senzor pri vsaki menjavi olja očiščenj mislim, da to noben ne počne, no jaz bom to naredil ob naslednji menjavi olja iz preventive.
Glede radia, vse se da vgradit samo je vprašanje kakšne finance potegne to za seboj, skratka tako ozvočenje v vozilu se da zamenjati, kot tudi vgraditi USB priklop.
lp.
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


damirj79
damirj79

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 218
  • Lokacija: Nova Gorica

#5

5. glede na to, da ogledala imaš motorizirana, se da skodirat da se na tipko za zaklep zaprejo tudi ogledala (lahko nastaviš da se takoj ob zaklepu zaprejo ali pa moraš tipko držat en določen čas recimo pol sekunde ali več)
Prikaži več možnosti


juhartmiha
juhartmiha

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 83
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: bmw

#6

N52 je, po mojem mnenju, eden manj problematičnih izdelkov BMWja po M54...kot že omenjeno je težava pitje olja (meni osebno ga 1l na 5000 km) in klenkanje dročnikov (ticking) ki se lahko sliši pod določenimi pogoji ampak kot dokazano nima kvarnih učinkov na motor in izgine ob ogretem motorju. Sicer se klenkanje lahko pojavi po tem, ko motor prižgeš hladnega pozimi in nato ugasneš po nekaj minutah, saj se komore dročnikov slabo napolnejo z oljem. Moti te lahko torej dolivanje olja, je pa že nekdo drug na forumu omenil, da naj nekdo navede znamko bencinskega motorja, ki ne pije olja in ima 200 konjev+
lp
Prikaži več možnosti


MBCL
MBCL

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Ljubljana

#7

Hvala vsem za odgovore. :beer

Kar se tice pitje olja, ce je to 1l na 10.000km se mi ne zdi nic strasnega.

Zanima me pa kar se tice tega klenkanja, ali je to pri vsakem ali ne? Ker ne slisim nobenega klenkanja pri svojem, masina cisto mirno dela in tiho, tako da nisem se slisal kaksnega klenkanja, zaenkrat. :-D
Prikaži več možnosti


MBCL
MBCL

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Ljubljana

#8

Evo tole sem nasel v navodilih, morda je to pri nekaterih razlog klenkanja?

Required fuel
Premium Unleaded Gasoline
The minimum octane rating is 91.
If you use gasoline with this minimum octane
rating, the engine may produce knocking
sounds when starting at high outside temperatures.
This has no affect on the engine life.
Minimum octane rating corresponds to the Anti
Knock Index AKI and is determined according
to the so-called (R+M)/2 method.

Prikaži več možnosti


stone
stone

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 787
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw

#9

To kar si ti bral v navodilih je klenkanje zaradi prezgodnjega vžiga in je posledica bencina, tukaj pa je govora o klenaknju dročnikov ki se nahajajo v glavi motorja in nimajo veze z bencinom. Sicer bi ti pa predlagal, da takaš 98 oz. 100 oktanski bencin.
lp.
Prikaži več možnosti


MBCL
MBCL

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Ljubljana

#10

To kar si ti bral v navodilih je klenkanje zaradi prezgodnjega vžiga in je posledica bencina, tukaj pa je govora o klenaknju dročnikov ki se nahajajo v glavi motorja in nimajo veze z bencinom. Sicer bi ti pa predlagal, da takaš 98 oz. 100 oktanski bencin.
lp.


No saj vedno tankam 100oktanskega, zato sem mislil da meni ne klenka :laugh ok, se pravi ce zacne nekaj klenkati lahko takoj sumim drocnike. Kaksen pa je drugace strosek menjave kompleta da se recimo kenkanje vec ne ponavlja?
Prikaži več možnosti


MBCL
MBCL

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Se eno vprasanje, opozarjalo me je da mi manjka tekocina za stekla, natankal na polno, slo skoraj 5l notri, in takoj za tem mi je spet vrglo opozorilo. Ali je to potrebno tudi nekje resetirati, ali mi senzor zeza?
Prikaži več možnosti


markobb
markobb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw

#12

N52 imajo težave z pitjem olja in liter na 10tkm je praktično nič oz. čisto normalno za ta motor. Največja težava katera se jim pojavlj je klenkanje dročnikov. Imaš možnost menjave samo hidravličnega dela, da se stvar ne ponovi več pa je rešitev samo menjava komplet glave, ker so jo potem popravili, s tem da je to lep finančni zalogaj.
Je pa priporočljivo, da če ima avto večjem št. kilometrov, zamenjati tudi oljni separator in vse njegove pripadajoče cevi, kajti če se le ta zapaca ustvarja podtlak v motorju in adijo tesnilo na glavi in seveda pojavi se povečana poraba olja. Pa fino je da se zamenja očisti sesalni in izpušne na menjavo ali čiščenje solonoid ventila ( sicer če so zanič ti avto izpiše napako, vendar jaz nebi čakal na to).
Glede oljnega senzorja mu je pač potrebo zaupati, vendar pa sem pred kratkim bral tehnično literaturo od BMW-ja za ta motor in tam piše, da bi moral biti senzor pri vsaki menjavi olja očiščenj mislim, da to noben ne počne, no jaz bom to naredil ob naslednji menjavi olja iz preventive.
Glede radia, vse se da vgradit samo je vprašanje kakšne finance potegne to za seboj, skratka tako ozvočenje v vozilu se da zamenjati, kot tudi vgraditi USB priklop.
lp.

Gledal sem 325i z N52 B25 motorjem 250kkm prevozenim in ko se je avto prizgal nisem slisal nobenih ventilov ali kaksnih ekstra zvokov, je zelo lepo laufal pa ima avto tudi plin in na plin ze dolgo vozi, pa sem, pricakoval da bi se zaradi tega slisilo ventile? Edino zacelo se je kaditi na strani izpusnih kolektorjev in sem videl da je motor uscan od olja, predvidevam da je olje kapljalo gor, kasneje se je sicer kaplanje na kolektorje umirilo ko je motor laufal. Zdej je mozno da je zapacan ta omenjeni oljni seperator in ce je ze do tega prislo ali je mozno tukaj ze kaj poskodovan motor zaradi povecanega tlaka ali da pride do kaksnih vecjih stroskov? Tesnilo je vrjetno misljeno na pokrovu motorja, to ni drago, kaj pa pljni seperator in vse cevi?



Urejal markobb, 28.06.2017, 10:36.

Prikaži več možnosti


Asgard
Asgard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 077
  • Lokacija: Zg. Duplek - Maribor
  • Avtomobil: BMW e92 335i JB4 stage 3

#13

Sam sem imel tak avto 5 let. Kupil sem skoraj novega z 29tkm. Na avtu se slišijo dročniki če ni olje na maximumu in dokler ni vroč.. to je normalno. Drugač so ti motorji super.. pač 1l olja na 5 do 10tkm. Obvezno 5w30 al 5w40 motula not. Valvetronik solenoid ventil zna kaki crknit.. je pa 18€ na aliexpresu. Ja vem ja da ni original BMK! dela isto ko original za 130€. Pa isto kaka vžigalna tuljava.. Tudi strošek 17€ bosch v eurotonu s popustom. Veriga je zanesljiva. Še nisem slišal da bi ble kdaj težave. Če je avtomatik se menja olje na 150tkm. Na ročnem ni treba nikol (ja eni ga na 5km menjavate). Drugače bi ga osebno jaz menjal na 200tkm.. škodit ne mora. isto bi naredil v diffu. To kak lučke gorijo ko daš ključ not je normalno. Vse kaj gori ko motor laufa ni normalno. Za zapiranje ogledal pa se skodira da držiš tipko za zaklep na kluču 5 sekund in se zaprejo. Ob odklepu se sami odprejo. Druge opcije na e90 ni. LP!


1. e36 316i____2. e46 328i____3. e92 325i M____4. e92 335i stage 3 M_____ 5 ???... :cool

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 860
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#14

O kaksnih porabah olja govorite... nikakrsnih. N52B25 ga normalno pije 1 liter na 2000 km, sploh avtomatil ce je pa se X-drive je pa se bolj zejen :-D


Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 748
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#15

O kaksnih porabah olja govorite... nikakrsnih. N52B25 ga normalno pije 1 liter na 2000 km, sploh avtomatil ce je pa se X-drive je pa se bolj zejen :-D

Čakaj malo, 25-ka tako golta olje? :eek2

 

Pri hiši je bil že desetletje nazaj N52 B30 O1, z avtom sem naredil v pol leta mislih da 14kkm, od novega. Večinoma AC vožnja, nad omejitvami, poraba olja nična v tej kilometrini.

 

P.S. Še E92 M3 ga je manj spil, kot ga tebi 25-ka   :peace


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 860
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#16

Ze 1000x povedano, da je N52B25 najvecji pijancek :ok2
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 463
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#17

 Za zapiranje ogledal pa se skodira da držiš tipko za zaklep na kluču 5 sekund in se zaprejo. Ob odklepu se sami odprejo. Druge opcije na e90 ni. LP!

Lahko skodiram tudi da se zapre ob kratkem pritisku tipke za zaklep (manj kot pol sekunde).


Prikaži več možnosti


boripi
boripi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 232
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw 3er, Macan

#18

Se eno vprasanje, opozarjalo me je da mi manjka tekocina za stekla, natankal na polno, slo skoraj 5l notri, in takoj za tem mi je spet vrglo opozorilo. Ali je to potrebno tudi nekje resetirati, ali mi senzor zeza?

Pušča ti vodo verjetno pri motorčku ,ki je v posodi za tekočino.To sem imel tudi sam takšen problem .Zamenjaš motorček....

Možno pa je ,da javlja ,če zlivaš premočno koncetracijo tekočine za čiščenje probaj samo z navadno vodo.



Urejal boripi, 18.09.2017, 07:48.

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 485
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#19

Komu znano tole: hladen zagon, brez da se dotikam gasa? Bosch tester ne pokaže nobene napake, lučke-kontrolke nobene, ogret motor deluje povsem normalno... 

https://vimeo.com/366660694

 

Solenoid, filtra vanosa??


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 387
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#20

Jaz bi preveril membrano filtra oljnih hlapov.

 

Zamenjavo sem jaz naročil tu: https://vanos-bmw.com/

 

Branje je kar zanimivo, je pa na forumu @bpavsic, ki je se je tudi kar dobro poglobil v N43 motor (zelo soroden z N52, le z manj cilindri), sploh v NOX problematiko.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč