Skoči na vsebino

 

Naj kupim 114i na akciji za 17,5k€ ?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
121 odgovorov v temi
bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#1

V threadu
http://forum.bmwslo....ad.php?t=105230
je "BMW Deutschland" opozoril na novo akcijo za BMW 114i:
http://forum.bmwslo....849&postcount=3

Saj sem že tam napisal nekaj podobnega, a ker sem nov na forumu, se opravičujem, če po bontonu ne bi smel še tu napisati vprašanja v novem threadu.

Z velikim spoštovanjem ob vaših izkušnjah sem bral debate forumašev ob prejšnjih akcijah, ko je bila serija najprej 9k€ cenejša (mislim da 2010 in 2011), nato pa 6k€ in še polovica na advantage paket (2013).
Zdaj pa je "le" 5k€ ceneje in brez možnosti dodatne opreme, vsaj tako razumem. Ali to pomeni, da ta akcija ni več tako ugodna? Ali še vedno dobim dobro vrednost za avto? Kaj pa bo, ko ga bom prodajal? Ali pa je že bolje kupiti rabljenega in bolj opremljenega za to ceno?
Ampak: na rabljene avte se ne spoznam, večji avto ne potrebujem, pa še vzdrževanje in vse ostalo pride dražje (ja, sem precej škrtica, ker ne bi rad plačal dodatkov 2x dražje kot bi jih npr. v VWju (klima, tempomat, ksenon) :napaka )
Saj bi rad imel tempomat z radarjem, pa prilagodljiv ksenon, komfortne sedeže (ah, starost pa križ, pa to :jok), USB in predpripravo za mobitel, a razum mi pravi, da toliko jih pa ne bom uporabljal/rabil, da bi upravičil to visoko ceno.

Nimam kakih posebnih zahtev: Nikoli nisem užival v hudih pospeških, zdaj sem pa itak že prestar :-) Mi je pa zelo všeč agilnost BMWja v ovinkih in tu na Krasu ni treba dirkati, da v tem uživam. Svojčas sem imel BMWja, a so potem prišli otroci, pa nečakinje, ... in sem kupil enoprostorec. Zdaj se vozim 1-2x na teden sam v Ljubljano, 20 minut po ovinkastih cestah, kjer niti ni dosti možnosti za prehitevanje, nato pa 40 minut po AC, kjer pač vozim 140-150 km/h in to je to.

In hecno, do kakšnih alternativ sem prišel:
a) 114i brez dodatkov (niti ne meglenk), zgolj zaradi vožnje v ovinkih
b) novi VW Polo z radarskim tempomatom, športnim podvozjem (hah, vsaj nekaj:crazy), pa še nekaj dodatkov
c) Suzui Swift Sport (upam, da športnost ne pomeni samo glasen motor in nekomfortna vožnja - ima pa serijsko ksenon, tempomat, ipd.)

Evo, gotovo me imate za bedaka :fight
Bom pa hvaležen vsake uničujoče kritike. Predvsem me zanima, ali je to res tako ugodno, ali bi si izposloval podoben popust tudi če bi se malo sprehajal med trgovci?
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 182
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#2

Dodatno opremo lahko narocis po ceniku.
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#3

Aha, hvala. Saj je bil oglas res tako čudno napisan: da gre za vozila na zalogi, malo kasneje, da lahko celo izbiraš med 3 in 5 vratnimi in dodatki. Ali to pomeni, da dejansko sestavim tak avto kot hočem in pride svež iz tovarne, na vse skupaj pa imam 5 jurjev popusta?
No, najbolje, da grem v štacuno vprašati...
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 569
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#4

Ne bom kaj dosti pametoval okoli ostalih stvari, ki jih sprašuješ, pokomentiral bi samo športno podvozje v kombinaciji z run flat pnevmatikami 17 col - za mene osebno nikoli več ( to imam na e92). Na lepih cestah je zadeva fantastična, čim je pa asfalt malo slabši, je zame avto čedalje bolj neuporaben - ko se bom enkrat razpyzdil, bom vseskupaj prodal in kupil nekaj mehkejšega in višjega. Zato ti polagam na srce - sprobaj športno podvozje tudi na slabših cestah, potem se odloči. Jaz tega nisem probal in mi je žal....
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#5

Kupi osnovno enko, doplačaj za ksenon, malo lepše felgne, športne sedeže in kovinsko barvo, pa imaš za manj kot 20.000 EUR nov avto, ki je svetove pred swiftom in polotom... Pozanimaj se, če se ga da optimizirati na recimo 140-150 konjev, potem si pa tako zmagal.

Enka je, kar se tiče pristih vozniških užitkov še skoraj edini pravi bmw...

Sem si ga skonfiguriral...

114i
sparkling bronze
advantage plus paket (ksenon, multifunkcija, meglenke, prostoročno telefoniranje, sistem za prevažanje daljših predmetov,....)
športni sedeži
- popust
-----------------------
slabih 21.000 eur....

Pa če veš, da boš 5 let starega prodal za recimo dobrih 10.000 eur, je to samo 2000 eur izgube na leto...


lp,M

Urejal bmw330cd, 11.08.2014, 07:55.

Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 750
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#6

Prvo ne moreš primerjati Polota in Swifta z 114i. BMW je le en velikostni razred večji.

Ti pa lahko iz lastnih izkušenj povem, da novega Polota ne moreš primerjati z enko. Oz vsaj jaz se nikakor ne najdem v Polotu, pa je čist fleten avtoček (1.2 TSI highline), ampak ker sem navajen BMW-jem mu nekaj manjka.

Ker omenjaš, da je samo 5k€ popusta. To je vmesni popust. Tisti veliki popusti, ko so vsa vozila z enako opremo, da BMW na tržišče malo predno se zamenja model za novega. Tako je bilo pri E87, E92 in E91.
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#7

Oj bmw330cd,
hvala za dober nasvet. Verjetno sem res preveč zašel v škrtost, da hočem najcenejšega BMWja za vsako ceno :laugh

Kupi osnovno enko, doplačaj za ksenon, malo lepše felgne, športne sedeže in kovinsko barvo,


Dobro, da si me spomnil: teoretično je jasno, da so ALU felgne boljše, ker imajo manjšo maso. Ampak ali se to kaj pozna pri moji penzionistični vožnji? Verjetno so ALU felgne le zaradi estetike?

Pozanimaj se, če se ga da optimizirati na recimo 140-150 konjev, potem si pa tako zmagal.


Kar sem našel na forumu, se F modelov ne da chipati - lahko pa kupim nek box za reda 2000 EUR plus montaža - kar je še vedno ceneje kot kupiti močnejši motor pri BMWju.
Se pa sprašujem, ali res potrebujem večjo moč. Prehitevati nimam kaj dosti na naših kraških cestah, edino na ljubljanskih štiripaovnicah lahko hitro štartam in pustim soseda za seboj:metalc Je to veselje vredno 2k€?


advantage plus paket (ksenon, multifunkcija, meglenke, prostoročno telefoniranje, sistem za prevažanje daljših predmetov,....)


Malo sem računal, pa se na koncu vedno izkaže, da pridem na isto, če vzamem paket ali posebej kupim tisto, kar res hočem. S paketi po mojem trgovec podvali tiste zadeve, ki same od sebe ne grejo najbolje v prodajo. Ampak ja, tale advantage ima v glavnem tisto, kar si želim

Pa če veš, da boš 5 let starega prodal za recimo dobrih 10.000 eur, je to samo 2000 eur izgube na leto...


Mah, saj tu zadaj je zgolj moja iracionalna patološka škrtost. Niti mi ne gre za izgubo, rad bi le dobil najceneje možno. :napaka
Tvoji odgovori mi pomagajo, da se malo zamislim, kam to pelje.:ok
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#8

Prvo ne moreš primerjati Polota in Swifta z 114i. BMW je le en velikostni razred večji.

Ti pa lahko iz lastnih izkušenj povem, da novega Polota ne moreš primerjati z enko. Oz vsaj jaz se nikakor ne najdem v Polotu, pa je čist fleten avtoček (1.2 TSI highline), ampak ker sem navajen BMW-jem mu nekaj manjka.

Ker omenjaš, da je samo 5k€ popusta. To je vmesni popust. Tisti veliki popusti, ko so vsa vozila z enako opremo, da BMW na tržišče malo predno se zamenja model za novega. Tako je bilo pri E87, E92 in E91.


Aha, zdj štekam. Videl sem tule, da se pripravlja en facelift:
http://www.bmwblog.s...ija-1-facelift/
ki pa verjetno ni toliko bistven, da bi šel BMW ven z nekimi groznimi popusti.

Glede primerjave BMW, Pola in Swifta: seveda se ne da primerjati. Zame so to zgolj neke različne alternative: enkrat dobim dober avto, drugič bogato opremo. Je pa to dobra indikacija, da se ne znam pametno odločiti :confused
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#9

Oj bmw330cd,
hvala za dober nasvet. Verjetno sem res preveč zašel v škrtost, da hočem najcenejšega BMWja za vsako ceno :laugh



Dobro, da si me spomnil: teoretično je jasno, da so ALU felgne boljše, ker imajo manjšo maso. Ampak ali se to kaj pozna pri moji penzionistični vožnji? Verjetno so ALU felgne le zaradi estetike?



Kar sem našel na forumu, se F modelov ne da chipati - lahko pa kupim nek box za reda 2000 EUR plus montaža - kar je še vedno ceneje kot kupiti močnejši motor pri BMWju.
Se pa sprašujem, ali res potrebujem večjo moč. Prehitevati nimam kaj dosti na naših kraških cestah, edino na ljubljanskih štiripaovnicah lahko hitro štartam in pustim soseda za seboj:metalc Je to veselje vredno 2k€?




Malo sem računal, pa se na koncu vedno izkaže, da pridem na isto, če vzamem paket ali posebej kupim tisto, kar res hočem. S paketi po mojem trgovec podvali tiste zadeve, ki same od sebe ne grejo najbolje v prodajo. Ampak ja, tale advantage ima v glavnem tisto, kar si želim



Mah, saj tu zadaj je zgolj moja iracionalna patološka škrtost. Niti mi ne gre za izgubo, rad bi le dobil najceneje možno. :napaka
Tvoji odgovori mi pomagajo, da se malo zamislim, kam to pelje.:ok



Alu felgne so zgolj vizualno... Ali pa jih vzameš z originalom, jih obdržiš za zimske, spomladi pa kupiš nove letne ALU felgne v 16 colah...

Za 114i ne vem. če se dobi original box, za f10 520d stane z delom vred okoli 1000 eur...

Meni je advanteg plus všeč, nisem pa računal vsega posebej...bi pa nujno imel ta sistem za daljše predmete, ker nikoli ne veš, kdaj pelješ kakšno likalno mizo ali pa kaj drugega, pa rabiš malo več prostora. Prav tako vsa ostala oprema v tem paketu je točno to, kar rabiš za normalno opremljen avto. Seveda je več opreme boljše, ampak če ga res dobro naložiš si že blizu 30.000 eur, kar pa ni v skladu s tem, da dobiš res dober avto v tem rangu, za normalen denar...

Vglavnem, če si želiš in če lahko, si kupi avto in uživaj. Če ti oprema ne pomeni nič, kupi akcijskega za 17.xxx eur, drugače dodaj tisto malo opreme in 3.000 eur, pa je to to.

Več kot boš spraševal, slabše bo...čakam, da se v temi najde nekdo, ki bo rekel da 114 ni pravi bmw, ker nima 6 cilindrov, pa da mora imeti pravi avto vsaj 300 konjev (vozi pa e38 ali e39 za dva jurja), da za ta denare dobiš e92 335, ki je raketa in čipan M3 killer, pa če bi mogoče raje dizla,...pa ...:blabla :blabla :blabla

lp,M
Prikaži več možnosti


Matejd7
Matejd7

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 804
  • Lokacija: Maribor

#10

Glede primerjave BMW, Pola in Swifta: seveda se ne da primerjati. Zame so to zgolj neke različne alternative: enkrat dobim dober avto, drugič bogato opremo. Je pa to dobra indikacija, da se ne znam pametno odločiti :confused


Če malo raztegneš svoj budget je v tem trenutko top nakup Golf 40 let. Za dobrih 20k dobiš recimo 1.4 TSI 150hp z precej dobro opremo. Doplačaš še radarski tempomat za 300 eur. in si zmagal.

Golf 40 let
Paket R-Line Exterieur:
alu. platišča Salvador 7 J x 17
pnevmatike 225/45 R 17
varnostni vijaki
sprednji in zadnji odbijač z R-designom
usmernik zraka na zadku vozila v barvi vozila
logotip R-Line na mreži hladilnika
razširitve na pragovih z R-dizajnom - športno podvozje
aluminijasta platišča Salvador
platišča 7 J x 17
pnevmatike 225/45 R17
varnostni vijaki z zaščito proti kraji (samo v kombinaciji z R-Line paketom)
biksenonska žarometa z LED dnevnimi lučmi:
za zasenčeno in dolgo luč
avtomatsko uravnavanje višine in smeri svetlobnega snopa
naprava za čiščenje žarometov
indikator nivoja tekočine za pranje stekel
LED dnevne luči
biksenonska žarometa z LED dnevnimi lučmi v kombinaciji z asistenco Dynamic Light Assist:
za zasenčeno in dolgo luč
avtomatsko uravnavanje višine in smeri svetlobnega snopa
naprava za čiščenje žarometov
indikator nivoja tekočine za pranje stekel
LED dnevne luči
comfort paket:
večfunkcijski trikrak usnjen volan
notranje vzratno ogledalo s samodejnim zasenčenjem
parkirni sistem Park Pilot
avtomatski vklop luči, funkcija Coming/Leavig Home
senzor za dež
električno nastavljiva zadnja stekla
individualna vgradnja
klimatska naprava Climatronic z avtomatskim uravnavanjem temperature za levo in desno stran
ledvena opora s sovoznikovim sedežem nastavljivim po višini
odprtina za prevoz daljših predmetov v naslonjalu zadnje sedežne klopi, vključno z zadnjim sredinskim naslonom za roke in 2 držaloma za pijačo
radio Composition Media:
5,8" barvni zaslon občutljiv na dotik
izhodna moč 4 x 20 W
8 zvočnikov
CD-predvajalnik
reža za SD spominsko kartico
multimedijski vmesnik USB in AUX-IN
naprava za prostoročno telefoniranje Bluetooth
senzor približevanja zaslonu (Trendline samo v kombinaciji s sprednjim naslonom za roke)
sovoznikov sedež z nastavljivo višino
sprednji meglenki
sprednji meglenki s funkcijo statičnih smerno prilagodnjivih žarometov
sredinski naslon za roke spredaj
sredinski naslon za roke spredaj
dve prezračevalni šobi na zadnji strani
tempomat z omejevalnikom hitrosti
večfunkcijski prikazovalnik Plus
športna sedeža spredaj: - športna sprednja sedeža
sovoznikov sedež nastavljiv po višini
ledvena opora za sprednja sedeža - žepa na hrbtni strani naslonjal sprednjih sedežev
predal pod sprednjima sedežema
deljiva zadnja sedežna klop in odprtina za prevoz daljših predmetov
tekstilne sedežne prevleke Mel Stripe
športno podvozje
približno 15 mm znižano podvozje
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#11

Če malo raztegneš svoj budget je v tem trenutko top nakup Golf 40 let. Za dobrih 20k dobiš recimo 1.4 TSI 150hp z precej dobro opremo. Doplačaš še radarski tempomat za 300 eur. in si zmagal.

Golf 40 let
Paket R-Line Exterieur:
alu. platišča Salvador 7 J x 17
pnevmatike 225/45 R 17
varnostni vijaki
sprednji in zadnji odbijač z R-designom
usmernik zraka na zadku vozila v barvi vozila
logotip R-Line na mreži hladilnika
razširitve na pragovih z R-dizajnom - športno podvozje
aluminijasta platišča Salvador
platišča 7 J x 17
pnevmatike 225/45 R17
varnostni vijaki z zaščito proti kraji (samo v kombinaciji z R-Line paketom)
biksenonska žarometa z LED dnevnimi lučmi:
za zasenčeno in dolgo luč
avtomatsko uravnavanje višine in smeri svetlobnega snopa
naprava za čiščenje žarometov
indikator nivoja tekočine za pranje stekel
LED dnevne luči
biksenonska žarometa z LED dnevnimi lučmi v kombinaciji z asistenco Dynamic Light Assist:
za zasenčeno in dolgo luč
avtomatsko uravnavanje višine in smeri svetlobnega snopa
naprava za čiščenje žarometov
indikator nivoja tekočine za pranje stekel
LED dnevne luči
comfort paket:
večfunkcijski trikrak usnjen volan
notranje vzratno ogledalo s samodejnim zasenčenjem
parkirni sistem Park Pilot
avtomatski vklop luči, funkcija Coming/Leavig Home
senzor za dež
električno nastavljiva zadnja stekla
individualna vgradnja
klimatska naprava Climatronic z avtomatskim uravnavanjem temperature za levo in desno stran
ledvena opora s sovoznikovim sedežem nastavljivim po višini
odprtina za prevoz daljših predmetov v naslonjalu zadnje sedežne klopi, vključno z zadnjim sredinskim naslonom za roke in 2 držaloma za pijačo
radio Composition Media:
5,8" barvni zaslon občutljiv na dotik
izhodna moč 4 x 20 W
8 zvočnikov
CD-predvajalnik
reža za SD spominsko kartico
multimedijski vmesnik USB in AUX-IN
naprava za prostoročno telefoniranje Bluetooth
senzor približevanja zaslonu (Trendline samo v kombinaciji s sprednjim naslonom za roke)
sovoznikov sedež z nastavljivo višino
sprednji meglenki
sprednji meglenki s funkcijo statičnih smerno prilagodnjivih žarometov
sredinski naslon za roke spredaj
sredinski naslon za roke spredaj
dve prezračevalni šobi na zadnji strani
tempomat z omejevalnikom hitrosti
večfunkcijski prikazovalnik Plus
športna sedeža spredaj: - športna sprednja sedeža
sovoznikov sedež nastavljiv po višini
ledvena opora za sprednja sedeža - žepa na hrbtni strani naslonjal sprednjih sedežev
predal pod sprednjima sedežema
deljiva zadnja sedežna klop in odprtina za prevoz daljših predmetov
tekstilne sedežne prevleke Mel Stripe
športno podvozje
približno 15 mm znižano podvozje


Tu pa sploh ni kaj za razmišljat.... če je pa cenovno predrago, pa enako edicijo 1.2 tsi za 19.000 eur... top ponudba:mljask

http://www.avto.net/...MT AKCIJA 40 LE...

Pa še ta sedmica je z R linom in led lučmi po izgledu daleč nad enkico, tudi z M paketom...

Urejal bmw330cd, 11.08.2014, 09:18.

Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 929
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#12

Zdejle pa bo naval zapriseženih BMW-jašev:laugh :laugh :laugh :laugh

Moj glas Golfu...

Urejal mihaing, 11.08.2014, 09:35.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#13

Za 114i ne vem. če se dobi original box, za f10 520d stane z delom vred okoli 1000 eur...


V vednost
Ta box sem videl tule:
http://www.ac-schnit...motor/index.htm
kjer je box za bencin 2k, za dizel pa skoraj 2,5k
in tule:
http://www.hartge.de/
(glej pod motor)
Pri tem drugem so boxi za bencinarje dražji kot za dizle. Je pa gotovo kdo v SLO, ki to prodaja in montira tu in so verjetno drugačne cene.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#14

V vednost
Ta box sem videl tule:
http://www.ac-schnit...motor/index.htm
kjer je box za bencin 2k, za dizel pa skoraj 2,5k
in tule:
http://www.hartge.de/
(glej pod motor)
Pri tem drugem so boxi za bencinarje dražji kot za dizle. Je pa gotovo kdo v SLO, ki to prodaja in montira tu in so verjetno drugačne cene.


Jaz sem mislil original M performance box, ki ga vgradijo na pooblaščenem bmw servisu:ok
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 591
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#15

Jaz nebi razmišljal. Takoj bi vzel tako enko, osnovno, zakaj pa ne.

Tudi moja nima xsenona, športnih sedežev, multifunkcije...., pa se zmeraj rad vsedem vanjo.

Nisem pa vozil 114i in ne morem reči kako se pelje.

Pa mislim, da je za nas počasneže čez glavo dovolj.....:beer
LP
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 724
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#16

Moj nasvet, vzemi BMW ker ti ne bo žal. Pojdi na testno vožnjo z 114i modelom, preizkusi če ti odgovarja, zgubit nimaš kaj. Je pa res, da za zgoraj naveden budget, tj. 17.455€ dobiš v DE, že zelo bogato opremljeno 116d, 118d 2011-12 letnik. Če te zanima glede uvoza, me kontaktiraj, ravno prejšni mesec sem pripeljal zelo dobro opremljeno 18d za dobrih 18k€. Premisli, kaj se ti splača.

LP
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 122
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#17

Jaz bi za omenjen denar raje vzel malo rabljen močnejši avto, star leto ali 2, km kolikor pač je, v mejah normale... Za moje pojme še najboljši nakup. 114i pač ne kupim nikoli, dokler imam istočasno možnost dobiti kaj vozniško neprimerno boljšega, pa čeprav pač ne novo.
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#18

Jaz bi za omenjen denar raje vzel malo rabljen močnejši avto, star leto ali 2, km kolikor pač je, v mejah normale... Za moje pojme še najboljši nakup. 114i pač ne kupim nikoli, dokler imam istočasno možnost dobiti kaj vozniško neprimerno boljšega, pa čeprav pač ne novo.


Ja, tudi o tem resno razmišljam, pri čemer moč niti ni tako pomembna, bi pa gotovo dobil več dobre opreme po nižji efektivni ceni. Samo rabljenih 114 na avto.net sploh našel nisem. Pa nasploh ni bencinarjev. Torej kak 116d? Če je star model, bi ga lahko še čipal, čeprav tega ne mislim početi.

Mimogrede, kako pa je dandanes s kilometri? Ko sem bil mlad, so vsi vrteli km nazaj z bormašino. Ali zdaj enako veselo delajo z računalniki, ali se da dejansko verjeti displeju? Saj tudi če imajo servisno knjižico, zadnjih nekaj servisov pač nišo žigosali in potem zavrtijo nazaj.:damn
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 718
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#19

Preden se karkoli odločiš pojdi na testno vožnjo.

Lahko se zgodi :
a) Ustesnjena
b) prenizka za vstop
c) kot si že ugotovil - preveč oskubljena

Kar se pa tiče rabljenih - nov je nov, rabljen je rabljen.
Še pred nakupom se moraš odločiti za varianto - še najslabša je ta, da kupiš prejšnjo serijo 1 za podoben denar ( recimo 3k manj ) in meniš da si naredil dober deal zato ker imaš xenon, navigacijo ter dizelski motor.

Modro se odloči, pa poročaj kako je bilo na testni vožnji.

Lp
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 122
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#20

Moči ti hitro zmanjka, sploh če jih je malo :ok2
114-ke so precej nov model, mislim da niso niti eno leto še v prodaji. Poleg tega niso najbolj zaželene, tisti, ki pa jo že kupi z razlogom, bo ta avto skoraj zagotovo imel 5+ let.

Kilometre se še vedno vrti in se jih vedno bo, je pa v F serijah baje to še nekoliko težje, kot prej, poleg tega je lažje ugotoviti realne kilometre, sploh če je bil avto vsaj od začetka servisiran pri pooblaščencu. Konec koncev v tvojem primeru govorimo o avtu, staremu do 2 leti, ta čas bi menda zdržal pri pooblaščencu :skrbast Servisne tukaj ne igrajo take vloge, kakor zgodovina avta v BMW-jevem sistemu. Nekje v spominu imam celo, da novi BMWji zaradi slednjega sploh nimajo več servisne v papirnati obliki.
Prikaži več možnosti