http://www.avto.net/... CHALLENGE G120...vsaj meni je enka na cesti

Čim več poskusi in potem naj roke za volanom odločijo

#41
Za enako ceno vsaj meni zanimiva alternativa...
http://www.avto.net/... CHALLENGE G120...vsaj meni je enka na cesti ![]() Čim več poskusi in potem naj roke za volanom odločijo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#42
jap tele mazde3 so izredno pohvaljene, tako varnost atmosferca bencinarja kot premium izdela ter lega. Tole obvezno probaj.
![]() Drifting and burning rubber is all that matters... |
Prikaži več možnosti
|
#43
vsekakor raje golfa kot tole spako med somom in bobrom od enke
Če bi se vsak zase brigal,bi imel za celo življenje dela |
Prikaži več možnosti
|
#44
Evo, obljubljeno poročilo. Verjetno ga med prazniki itak ne bo nihče bral, a mogoče bo prav prišlo "bodočim rodovom", ali pa vsaj meni, da si bom izjasnil lastne misli. Kot vedno, tako poročilo več pove o avtorju kot o avtu
![]() Rad bi se tudi zahvalil vsem na forumu ![]() Najprej: prodajalec, ki se je ukvarjal z menoj je bil David Petrovčič. Res ga moram pohvaliti, ker je vrhunski prodajalec. Po eni strani je bil ravno toliko vztrajen, da ni še vsiljiv, a bo prodal prav vse dodatke, če je stranka neodločena (temu se reče strokovno "upsell"). Torej izpolni svojo dolžnost do trgovine. Po drugi strani pa se spretno prilagodi željam stranke, ko enkrat ugotovi, da ima le-ta trdno mnenje. Torej izpolni odgovornost do kupca. In čeprav je kmalu ugotovil, da ne bom kaj dosti kupil, predvsem pa ne kake drage variante, se je vseeno ukvarjal z menoj in mi dal občutek, da sem dragocena stranka (pa če si je to res mislil ali ne). Spretno je tudi začel z najvišjo ceno in potem počasi dodajal popuste. Tako sem dobil podzavestni vtis, da bom naredil dober "deal". Kapo dol! Taki bi morali biti vsi prodajalci avtov. O 114i: niso ga imeli in David je rekel, da kot on ve, sploh ni ene take mašine v SLO. Če to ni res, potem vsaj vemo, da ne ve dosti. A mogoče ima prav, saj na avto.net nisem videl tega modela. Ali kdo od vas kaj ve, je kdo videl 114i na cesti? Tako da sem pač preskusil edini testni model na razpolago, petvratni 116d in še to samo za eno uro, ker nisem imel več časa. Ker je bilo malo časa, sem se zato raje osredotočil na vožnjo in se nisem posebej igral z nastavitvijo volana in sedeža, sploh pa nič z radiom in multifunkcijskim volanom. Sem si pa ogledal model v salonu, kjer sem tudi preskusil, kako se vstopa skozi zadnja vrata in kako se sedi na zadnji klopi. Bi rekel, da je sprejemljivo, moraš pa dati stopala pod sedež pred seboj. Tako nekako kot v Ryan Air:-D Če se ustaviš vsake 2 uri ni se dobro pretegneš, kar itak priporočajo, ne bi smel biti problem. Vozil sem po AC, skozi naselje in po ovinkasti in hribovski cesti, celo malo po makadamu. Najprej sem se moral prilagajati na turbo, ker sem komaj drugič v življenju vozil turbodiesel in včasih nisem pravilno prestavljal v dovolj nizko prestavo. Ko pa je turbo enkat zagrabil, se mi je zdel avto precej poskočen, a me po drugi strani tistih nekaj sekund pospeševanja tudi ni posebej fasciniralo. Upoštevajte, da trenutno vozim mali enoprostorec s pospeškom 12.5s na 100km/h in sem razvil stil vožnje temu primerno ![]() Moj zadnji BMW (in tudi edini) je bil 316i E36, ki je bil tudi manj poskočen kot 116d. Sicer pa je bil občutek v 116d precej tak kot tedaj v 316i: stabilna lega, precizno prestavljanje, vožnja skozi ovinke kot po tračnicah, oz. kot bi rekel moj prijatelj "BMW ko BMW". Saj če primerjamo dimenzije teh dveh modelov, sta si precej blizu, medosna razdalja se razlikuje samo za 1 cm! Največ sem se lovil z iDrive in volanskimi komandami, ker jih pač nisem navajen in sem raje gledal na cesto ![]() Preklapljal sem med ECO-drive in vse do Sport+, pa nisem občutil kake velike razlike. Ja, neka razlika je bila, ampak bi se moral dlje časa voziti in poskušati v identičnih pogojih (npr. ista steza), da bi res rekel, da čutim toliko razlike, da bi si to želel uporabljati. Poskusil sem tudi progresivnost volana (ki sem ga imel že v 316i, a tedaj seveda mehansko), a nisem imel dovolj ponovljivih poskusov, da bi ga razumel. Enkrat sem na parkirišču pred eno gostilno naredil dva kroga in se mi je zdelo, da je bil prvi krog ožji od drugega. A potem sem raje šel naprej, ker so me ljudje čudno gledali ![]() Vožnja navkreber na ovinkasti cesti je bila čisti užitek. To je tisto, zaradi česar imam rad BMW. Dol grede po klancu sem potem še posebej lahko občutil linearnost doziranja zavor. Mogoče so zagrabile za moj okus malo prepočasi glede na hod, ampak to se človek itak mora navaditi od avta do avta. Je pa ta počasnost ravno omogočala lepo doziranje. Tudi ABS je hitro zagrabil, kadar je - mogoče prehitro, kar je verjetno indikacija, da sem vozil prehitro. Speče policaje (=hitrostne ovire) je res dobro požiral - tu se je videlo superiorno vzmetenje. Po nasvetu od Seby-ja sem še posebej pazil, če se mi zdi komfort OK in sem nekajkrat zapeljal čez kako neravnino na cesti. Pa se mi je zdelo dobro - seveda ta avto ni imel športnega podvozja. Še nekaj kritike, sploh v primerjavi s starim 316i: * prestavna ročiča se mi je zdaj zdela daljša. A OK, to je 11 let po zadnji vožjni * sem pa čutil vibracije motorja v prestavni ročici. Ali je to normalno? Ali to samo pomeni, da je testno vozilo že malo zmahano? * relativno majhno zadnje okno, ampak ja, to je pač enka * park senzor je kar nekaj prikazoval in to narobe, ko sem bil še daleč od ovire. Ni pa prav nič pokazal kovinske droge, ki so zapirali dovoz in bili tako nizki, da jih nisem videl skozi zadnjo šipo (sem pa seveda prej videl, da so tam). No itak bi kupil avto brez tega, saj jaz raje parkiram "po posluhu":evillaugh * Na makadamu sem kar izgubil vsak občutek za cesto. še vedno je šlo skozi ozke ovinke in mogoče sem enostavno vozil prehitro, a se mi je zdelo, kot da kar drsim bez oprijema. vsake toliko se je prižgala lučka od DSC (ali nekaj podobnega), ampak tudi volan mi ni dajal nobenega povratnega sporočila, če guma še grabi ali že drsi. No, sem pač zmanjšal hitrost in vozil bolj previdno. Tudi pri počasni vožnji na makadamu je kdaj pa kdaj utripnila DCS lučka, tako da je bil to mogoče res zgolj moj "šok" pri prehodu iz asfalta na makadam. * okna v zadnji vsti so res zelo majhna - a mogoče ne rabiš večjih. * ročica za smerokaz: nima več treh pozicij, ampak je tako nekako "touch". Mogoče je to napredek digitalne tehnologije, a jaz imam za avto raje analogno in mehansko komando, pa čeprav sem sam računalničar. * športni volan: če sem ga nastavil po višini in globini tako, da je bilo najbolj prijetno za roke, nisem več videl celotnega števca oz. displeja pod njim. Na koncu je bila ena sama pozicija, da sem videl vse inštrumente. Mogoče je bolje imeti malo večji obroč? Zdaj pa še čisto subjektivno mnenje o izgledu: Najprej mi je bila serija 1 grda, sploh od zadaj, pa tudi od strani. A bolj ko sem jo gledal in bolj ko sem študiral avto.net oglase ter katalog in različne barve in opreme, bolj mi je postala oblika všeč. Zdaj pa ne vem, ali je to samo psihološko, in se pač prepričujem da je izgled OK zato ker bi ta avto kupil, ali pa sem se enostavno navadil na to obliko. Ali pa res rabš nekaj časa, da začneš ceniti designerske kreativnosti. No, če gledam racionalno, bi rekel takole: enka je oblikovno precej drugačen od drugih BMWjev in zato res ne "paše" skupaj z njimi. A če jo gledaš samo zase, je "luštkan" avto, sploh v primerjavi z drugimi v Golf razredu - in temu segmentu kupcev je enka namenjena, ne kot alternativa za trojko in njene izpeljanke. O cenah i o tem, ali je bolj kupiti 114i ali kaj drugega, pa v naslednjem postu. |
Prikaži več možnosti
|
#45
Zdaj pa nekaj o cenah in o tem, ali je to res ugodna akccija ali ne.
Prodajalec je bil kar odkrit in mi je povedal razne popuste in akcije, ki jih dajejo: na ceno avta znižajo do 8%. Če pa kupim za okoli 3,5k dodatne opreme, dobim posebej nekaj čez 5k popusta na vse skupaj (pri skupni ceni 25k je to torej kar 20% popusta!). Seveda ti popusti ne veljajo, če kupim avto po tej akcijski ceni 17,5k. Če optimiram na ceno oz. popuste, imam torej dve ekstremni možnosti: a) kupim golo 114i za 17,5k in naredim dober deal, ampak imam pač gol avto in še kasneje bom imel težave sploh prodati tako oskubljen avto. b) izberem 114i po normalni ceni 22,6k (ali nekaj dražjo 5-vratno različico), izberem opremo, ki jo res hočem v višini do 3,5k in potem vse skupaj dobim za slabih 21k. Pri opciji b) lahko seveda izberem potem katerikoli motor, a potem bo seveda pišlo temu primerno dražje, npr. petvratni 116d z opremo za 3,5k pride okoli 24,5k EUR. Vmesna varianta je, da kupim opreme za manj kot 3,5k (=21-17,5), kajti tako dam še vedno manj denarja absolutno za avto. Sicer imam v tem primeru vtis, da sem prišel slabše skozi, ker sem iztržil manj popusta. A to je iracionalno, saj sem še vedno dobil tak avto, ki sem ga hotel in za to dal manj denarja. Izbrati moram seveda torej točne tiste dodatke, ki so MENI pomembni. Mimogrede: pri vseh teh računih je treba dodati 680 EUR, ki ti ga zaračunajo kot stroške priprave in prevoza:damn To je torej vprašanje: ali mi je občutek pri vožnji vreden toliko? Ali pa mogoče celo zgolj značka, kot je nekdo napisal? Cenejšega BMWa se gotovo ne da dobiti ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#46
No, to pa je Poročilo
![]() Prestavne ročice se pri dizlih (vsaj štirivaljnih) tresejo, nima veze utrujenost testnega avta. Parkirni senzorji imajo tudi vedno kakšne svoje ideje, moji mami je tako na e60 (serija 5) uspelo med vzvratnim obračanjem trčiti v kontejner za smeti, ker senzorji niso piskali... Meni so enkrat zaspali sprednji v garaži, pa tudi sicer sem slišal že več pritožb okoli njih (2 lastnika X5 e70). Glede oblike... večini je f20 grda od spredaj, tam kjer tebi očitno ni ![]() ![]() No, pa smo prišli še do vprašanja občutka pri vožnji. Za pravi izkoristek takega avta je pač potrebna močnejša mašina od 16i/d, kje je šele 14i. Ti motorji so pač v ponudbi za tiste, ki kupujejo avto z očmi in denarnico, vožnja jim ne pomeni nič. Kakor hitro prideš do vprašanja, ali ti bo tak motor zadostoval za užitek pri vožnji, začni gledati močnejše modele, ker zdaj se prepričuješ, da ti je zadosti, potem ti bo pa žal in boš že gledal močnejše ![]() ![]() Urejal x-driver, 15.08.2014, 19:20. |
Prikaži več možnosti
|
#47
Aja, še to, na kar me je opozoril prodajalec: če mislim avto prodati čez 2-4 leta, potem se najbolj splača kupiti neko standardno opremo, še najbolje kak paket (npr. advantage plus), ki ga kupujejo vsi drugi, ker potem bo dovolj primerljivih modelov in s tem dovolj kupcev. Če pa izberem kako eksotično opremo, bodo kupci primerjavi ceno rabljenega avta s ceno novega brez te opreme.
Seveda je prodajalec na to opozoril zaradi lastnega interesa, da več proda, a se mi zdi, da ima tokrat kar prav. Spet, moj tik proti temu bi seveda bil ta, da avto sploh ne prodam in ga vozim, dokler ga ne zvozim, ali pa dokler ne zmanjka nafte in bomo prešli vsi na elektriko ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#48
Pa dajva začeti to debato. Jaz sem sicer ene toliko star kot toj oče ali še malo več in mi stari prdci seveda bolj gledamo na denar, ki smo ga morali sami zaslužiti, ravno tako pa nimamo več takih adrenalinskih ali testosteronskih potreb:deda ![]() No, ampak povej: kakšen motor bi pa potreboval in v čem točno je užitek (sam pospešek, hitra vožnja, majn časa iz kraja A v kraj B, prehitevanje, sunek v hrbet, ipd.)? Če me prepričaš, pridem v Tolmin (s ta novim BMWjem seveda) in dam za ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#49
Užitek moči je, da ko ga pohodiš v ovinek se ti v glavi začne porajati dvom a boš zvozil al boš pristal v bližnjem drevesu in boš lahko na naslovnici 24ur.com v smislu BMW rušil rekorde na regionalki ter osvojil bukev
![]() ![]() Vsj jst gledam prednost močnejših modelov v tem, da imaš veliko rezerve v prehitevanju in s tem manj dramatičnih nepotrebnih trenutkov. S tem ne mislim prehitevanje vse na počez kar je pred teboj na cesti ampak da v danem trenutku ko se ti zahoče malo akcije, da je užitek RES UŽITEK in ne strah v obliki: kaj a bo šlo, kaj če on poleg pospešil... ![]() ![]() Urejal Veljo, 15.08.2014, 19:46. |
Prikaži več možnosti
|
#50
Kar je napisalo Veljo, sicer pa če se vržeš v ovinke, da te iz ovinka ven potegne, ne da se vleče kot ponedeljek. Užitek je, ko se ti ob polnem pritisku na gas na obrazu pojavi nasmešek, ko ne študiraš, a potegne toliko, da se ti zdi dovolj, ali ne, ampak preprosto veš, da je dovolj
![]() Predlagam, da preizkusiš vsaj 116i (136KM) ali morda 118i (170KM), ali pa vsaj 118d (143KM). Tile so za nezahtevnega voznika, ki razmišlja tudi o vožnji, po mojem dovolj zmogljivi motorji ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#51
Točno to, vozim e61 525d (fl), ki je povrh vsega še optimizirana. 80% voženje bi mi zadostoval 1,6 tdi, ampak pri najnevarnejšem opravilu zame - prehitevanje,pa je avto suveren in varen, ker enostavno ne rabim razmišljati ali bo zneslo ali ne, nisem pa ekstremist. Še žena (letos ga večinoma ona uporablja) se prav nič ne pritožuje nad nekoliko dražjim vzrževanjem... |
Prikaži več možnosti
|
#52
V Krškem ima starejši gospod 114i z M-paketom. Črno, brez ksenonov Fun is not a straight line! |
Prikaži več možnosti
|
#53
Hmmm, glede na to da kupuješ avto za dušo:-D ko pravijo Dalmatinci, " obrni pilu naopako"... predlagam ti da za "užitke" kupiš E39 530I za tja do 5 KEuro, spravi še 3K za "rezervo", razliko do 10 K imaj v črnem fondu za benzin... Ker sem iz Nove Gorice sem pripravljen žrtvovati dopoldan, popoldan da se v mom E39 528IA prepričaš o čem govorim:mljask Moj Bimmer ima komaj 488813 km, obnovljen menjalnik in pelje kot satan:ok2 Za "ekološko vožnjo" imam Passata BMT, za adrenalin pa 528IA... Moje skromno mnjenje, glede na tvoja "leta":-D BMW 114I je jajc... ![]() To je le"vstopna" stopnica... Bimmer 5:cool
Stairway to heaven!
|
Prikaži več možnosti
|
#54
Za adrenalin ima moj 116i boljši pospešek kot tvoja ladja....
![]() Malo heca, 528i je odličen stroj, sem ga imel tudi sam, ![]() Pojdi poizkusit 116i, verjemi, da te utegne zelo pozitivno presenetit. ![]()
LP
|
Prikaži več možnosti
|
#55
OK, to štekam. Sliši se smiselno. Poln avto se res pozna, pri mojih kubaturah še klima cukne, kadar se vklopi kompresor ![]() Sicer ne vem, kje bi dobil take avte za test. Mogoče bom moral iti h kakemu prodajalcu rabljenih BMWjev, kot je Avto Aktiv, ta oglašuje kar nekaj različnih modelov. Ali pa priporočate koga specifičnega? Saj, da ne bo pomote: jaz vozim precej hitro, kar se tiče absolutne hitrosti in kar se tiče okolja, v katerem se vozim. Na AC grem tam okoli 150 km/h, dokler me ne bo dobil kak policaj:napaka torej precej nad poprečjem. Ampak tam ne rabim pospeškov za prehitevanje. Skozi naselja se prav boleče trudim držati 50 km/h, pa ne zaradi policajev, ampak ker se zavedam, da lahko nehote škodim drugemu. Ampak na ovinkastih krašjih cestah, kjer ljudje vozijo 60 km/h, grem jaz 80-100. In ker so ceste relativno prazne, se vozim pač dokler ne dohitim kakega polža. Potem pa imam možnost, da se vozim za njim še 5-10 minut, ko bo eden od naju odvil kam drugam, ali pa čakam 5 minut do ene izmed 3-4 lokacij, kjer se dejansko da prehitevati. Tako da vsaj pri meni hitrost ni enako pospešek. A ja, zadnje 2 km do moje hiše je cesta široka 2,6m (širina asfaltirnega stroja) in enkrat se bom zaletel v nekoga, ki bo prihajal naproti. Sier na moji običajni poti (v službo v LJ, ca. 20 minut lokalne ovinaste ceste in 40 minut AC) niti ni kaj dosti možnosti za prehitevanje. Ravnih delov skoraj ni, preglednih še manj, zato se sam sebe bojim, da bi preveč riskiral z močnim motorjem. Saj statistike zavarovalnic kažejo, da imajo močnejši avti enostavno več nesreč. Ljudje sicer pravijo tako kot vi, da je pri prehitevanji moč enaka varnost, a v resnici si zaradi moči lahko privoščiš več, rekcijski čas pa se seveda ne skrajša. Pa nikar ne mislite, da zdaj hočem polemizirati. Samo razložim svoje okoliščine. Kadar sem se vozil okoli Tolmina (tam sem služil JLA in kasneje imel nek biznis z AET), oz. kjerkoli ob Idrijci ali ob Soči od Gorice do Bovca, me je pa res vedno prijelo, da bi imel močnejši avto in izkoristil tiste kratke ravne odseke, da prehitim kak avtobus ali tovornjak, ali turističnega Ljubljančana:damn |
Prikaži več možnosti
|
#56
Glede na tvoj rezim voznje in to kar pricakujes, kuli golfa 7 2.0tdi r line v tej akciji 40let...150 konjev, dobra oprema, kvalitetna izdelava.... Bmw s primerljivim motorjem je drazji in tega nisi pripravljen doplacati, 114 je zanimiva za res 17500 eur, 116d bi bil za tvojo voznjo ok, pa je ze drazji kot 150hp golf...pojdi na testno voznjo golfa:ok “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#57
Uf, to je pa res dobro razmišljanje! Ja, če gledaš na to kot hobi, je to ravno tako smiselen strošek kot katerikoli drug hobi. Čeprav mene avtomobilizem ravno ne gane, ampak enkrat na toliko si pa res lahko privoščim en "giro" in če imam za to kako kišto, zakaj pa ne? Saj doma imamo kot drugi avto Opel Vectro letnik 95, tako da sem navajen na stare kripe:laugh Ampak ta seveda nikamor ne potegne, klima je že fuč, malo obutan, ipd. Daj, jaz grem večkrat na mesec v Novo Gorico, pa se bom res enkrat oglasil pri tebi. Narediva en izlet do kake dobre oštarije. Ti daš avto na test, jaz pa plačam kosilo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#58
Bom poskusil, le da to pomeni, da še en čas ne bom kupil avta, kar je pa tudi OK, saj tako še bolj varčujem:ok2 Zanima me pa še tole: kaj pa ves ta efficient dynamics in varčni dizli, s katerimi se hvali BMW? Ali je to potem samo za penzioniste? |
Prikaži več možnosti
|
#59
Zaradi tega ne gre avto nič slabše, razen ko se pod oznako ED prodaja motor z enako številčno oznako (npr. 320d), ampak 20KM manj.
|
Prikaži več možnosti
|
#60
Aha. Pri enki konkretno je 116ed zgolj 1,6l, medtem ko je 116d 2,0l. Nazivno moč in navor imata enako, pospešek na 100 zelo podoben (10,5 proti 10,3 se) je pa znatno različen pospešek od 80-120: 14,2 proti 11,7 sekund. Torej gre tu zgolj za "manjši" nateg, ali kaj? |
Prikaži več možnosti
|