Skoči na vsebino

 

Naj kupim 114i na akciji za 17,5k€ ?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
121 odgovorov v temi
bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#101

Optimalna rešitev BMW Premium selection. Dovolj novo, preverjeno, garancija, izbira, manjša nabavna cena.


Vidiš, na to pa nisem pomislil.
Gledal sem samo ponudbo od A-Cosmos na avto-net, a sem res pozabil pogledati premium selection na strani od BMW.si Kako pa to deluje - ali dobim avto iz kjerkoli iz Evrope?
Prikaži več možnosti


AJ
AJ

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 317
  • Lokacija: Ljubljana

#102

Vidiš, na to pa nisem pomislil.
Gledal sem samo ponudbo od A-Cosmos na avto-net, a sem res pozabil pogledati premium selection na strani od BMW.si Kako pa to deluje - ali dobim avto iz kjerkoli iz Evrope?



Ponavadi jih pripeljejo iz DE...kar poglej pri A-cosmosu za premium selection...:)

Glede na prebrano bi se na tvojem mestu odločil za Premium Sel. pa za 116i(tam po krasu je pa ja uzitek v voznji se vozim tut tam in je fajn...) ker bi mogoče za podobno ceno dobil usaj malo bolj opremljenega....:)

Od kod na krasu pa si ce ni skrivnost...lahko na ZS:)


lp
BMW=1A
Prikaži več možnosti


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 440
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#103

Še glede na tvoj stil tertraso vožnje - VSI turbo-benzarji (kot npr 116i, pa mislim da jo 114i tut ima(?) ), bodo na AC veliko kurili. Če se ti voziš 140-150, boš vsacga turbobenzarja tankal prot 8 litrih. Če mene vprašaš - zate je 118d - 1,5-2 litra porabe manj, 143 KM dovolj tut za kak hitrejši ovinek (da ti ne bo žal, ko boš kupil plehovani mopedek - podhranjen avto), ter npr. na PremiumSelect. verjetno zajetna zaloga odlično ohranjenih vozil s tem motorjev - pa s tem seveda veliko izbire pri opremi... Mogoče boš le dobrega jurja dal več kot za benz varianto, ampak vedi, da je 18d že dolgo preverjen motor, 14i/16i pa relativna novost (razen za Mini/Psa).

Torej 118d:)
Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#104

Še glede na tvoj stil tertraso vožnje - VSI turbo-benzarji (kot npr 116i, pa mislim da jo 114i tut ima(?) ), bodo na AC veliko kurili. Če se ti voziš 140-150, boš vsacga turbobenzarja tankal prot 8 litrih. Če mene vprašaš - zate je 118d - 1,5-2 litra porabe manj, 143 KM dovolj tut za kak hitrejši ovinek (da ti ne bo žal, ko boš kupil plehovani mopedek - podhranjen avto), ter npr. na PremiumSelect. verjetno zajetna zaloga odlično ohranjenih vozil s tem motorjev - pa s tem seveda veliko izbire pri opremi... Mogoče boš le dobrega jurja dal več kot za benz varianto, ampak vedi, da je 18d že dolgo preverjen motor, 14i/16i pa relativna novost (razen za Mini/Psa).

Torej 118d:)


Štekam :ok2
Računica: 2 litra manj pomeni pri letno 20-30 tisoč km okoli 300-400 EUR. Če bom imel avto 10 let, potem prihranim 3-4k EUR, če ne računam inflacije. Ja, to se že izplača, a res če vozim 10 let.
A praviš da pa je 116d ali 116ED že premalo?

Mimogrede: gledal sem Premium Select na bmw.si in je res velka izbira, a se mi zdijo skoraj dražji kot novi, če mi dajo obljubljen popust.
Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 745
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#105

ja, skoraj dražji, na račun veliko več opreme, kot bi jo dobil v salonu:ok2
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#106

ja, skoraj dražji, na račun veliko več opreme, kot bi jo dobil v salonu:ok2


No, totalen bedak pa tudi nisem :laugh Na hitro sem za dva najcenejša modela pogledal opremo in primerjal z mojo kalkulacijo opreme in popustov (glej moj post http://forum.bmwslo....15&postcount=45 ) pa ni bilo neke bistvene razlike. Res pa nisem šel točno seštevat, tako da je napaka lahko 1-2k EUR.
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 779
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#107

Ker sem popoln aberveznik, si dopuščam tole vprašanje: če za hip zanemariva moč motorja in narediva eksperiment: kateri avto gre bolj skozi ovinek, če ga pustimo v leru: megan ali BMW? Dodatni eksperiment: držim konstanten plin.
Če je odgovor oba enako, potem je zame Megan mogoče res boljši:napaka


Daj prosim te enkrat poglej recimo pod avto kako zgleda zadnji most recimo pri E87 in vpetje, potem pa se obrni se k meganu in ti bo hitro jasno koliko je ura. Mimogrede- most je identicen na enki in trojki, tako kot se 80% ostalih delov podvozja.. Poleg vpetja je precej razlike tudi pri hodih amortizerjev in optiki podvozja. Da ne govorim, da ti tiste palcke od stabilizatorjev na meganu kaj dosti od rafinitanega obcutka ravno ne dajo. Volanska letev s svojo mehkobo ocara na meganu kaksnega mizarja brez prstov, ne pa voznika zeljnega pobratnih informacij.
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#108

Daj prosim te enkrat poglej recimo pod avto kako zgleda zadnji most recimo pri E87 in vpetje, potem pa se obrni se k meganu in ti bo hitro jasno koliko je ura. Mimogrede- most je identicen na enki in trojki, tako kot se 80% ostalih delov podvozja.. Poleg vpetja je precej razlike tudi pri hodih amortizerjev in optiki podvozja. Da ne govorim, da ti tiste palcke od stabilizatorjev na meganu kaj dosti od rafinitanega obcutka ravno ne dajo. Volanska letev s svojo mehkobo ocara na meganu kaksnega mizarja brez prstov, ne pa voznika zeljnega pobratnih informacij.

Uf, zdaj si me pa dobil :jok Verjamem, da je vse drugače, saj predpostavljam, da je ravvno to razlog za dobro lego "benfelnov". Ampak glede podvozja pojma nimam, kaj kam sodi in zakaj je kaj, zato se mi od spodaj zdijo vsi avti enaki.:crazy
Ampak šalo v stran. Ravvno zato sem postavil to vprašanje, ker se mi čudno zdi, da bi sem 114i vozila enako kot Megane, četudi ima švoh motor. Tako da se ti zahvaljujem za strokovno pojasnilo. Ni vse samo značka :laugh
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 779
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#109

Uf, zdaj si me pa dobil :jok Verjamem, da je vse drugače, saj predpostavljam, da je ravvno to razlog za dobro lego "benfelnov". Ampak glede podvozja pojma nimam, kaj kam sodi in zakaj je kaj, zato se mi od spodaj zdijo vsi avti enaki.:crazy
Ampak šalo v stran. Ravvno zato sem postavil to vprašanje, ker se mi čudno zdi, da bi sem 114i vozila enako kot Megane, četudi ima švoh motor. Tako da se ti zahvaljujem za strokovno pojasnilo. Ni vse samo značka :laugh


Nisem znackar, ampak izpostavil si lastnost avta- za katero ni dvoma zakaj je enka v prednosti. Spostujem pa kupce, ki jim podvozje zelo malo pomeni in zato pac izbetejo po drugih prioritetah. Bilo bi skrajno neprimerno govoriti na splosno kateri avto je boljsi.. Kakorkoli, bojim se, da pri 114i in 16" voznik nima ravno moznosti izkoristiti podvozja enke. Zato vsaj jst osebno s takim budgetom ne bi gledal enke, ker konkurenca ponuja precej vec.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 798
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#110

Bom se jaz dodal svojih pet centov. Glavna prednost (oziroma slabost - kakor za koga) enke je zadnji pogon. Ta napram spredaj gnanim (FWD) vozilom ponuja obcutek velikega avta in boljsi handling v ovinkih. To je tista glavna razlika med BMW serije 1 in vecino konkurence v tem razredu, katera ima pogon spredaj. Torej ce zelis imet majhen avto ki se obnasa kot velika limuzina bos nabavil enkico, drugace pa raje preveri konkurenco... odvisno pac od tega, koliko ti to pomeni.
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 518
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#111

Bom se jaz dodal svojih pet centov. Glavna prednost (oziroma slabost - kakor za koga) enke je zadnji pogon. Ta napram spredaj gnanim (FWD) vozilom ponuja obcutek velikega avta in boljsi handling v ovinkih. To je tista glavna razlika med BMW serije 1 in vecino konkurence v tem razredu, katera ima pogon spredaj. Torej ce zelis imet majhen avto ki se obnasa kot velika limuzina bos nabavil enkico, drugace pa raje preveri konkurenco... odvisno pac od tega, koliko ti to pomeni.


Če je temu tako potem bo za kupiti drugi mesec Twinga in se bo vozil enako kot Laguna:laugh :laugh :laugh :laugh

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 798
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#112

Če je temu tako potem bo za kupiti drugi mesec Twinga in se bo vozil enako kot Laguna:laugh :laugh :laugh :laugh


Ima Laguna pogon zadaj? :-D Ce ga nima, se bo Twingo vozil boljse :metalc :laugh :laugh :laugh
Prikaži več možnosti


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 440
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#113

Štekam :ok2
Računica: 2 litra manj pomeni pri letno 20-30 tisoč km okoli 300-400 EUR. Če bom imel avto 10 let, potem prihranim 3-4k EUR, če ne računam inflacije. Ja, to se že izplača, a res če vozim 10 let.
A praviš da pa je 116d ali 116ED že premalo?

Mimogrede: gledal sem Premium Select na bmw.si in je res velka izbira, a se mi zdijo skoraj dražji kot novi, če mi dajo obljubljen popust.



Pri 16d in 16ded je velika razlika v prožnosti 80-120, kar pri tebi šteje. 16d ma isti 2.0 motor, pol si na istem kot 18d. vsi realno pijejo okol 5,5-6l. V akciji si pac omejen z izbiro redkega, švoh motorja, tu nisi. Zate :) 118d m-tech:ok

Pa mislim da sluzben bmw z 10-20k km ni uničen jajc. to so relacijski službeni avti. Reskiraj nekaj več, sicer je dejansko res-konkurenca pač za tak budget ponuja bistveno več. Pa tako ali tako bo zdaj FL model, pa bo tvoj bavarc "star" - ali nov 114i al pa 118d z 20k km.


Pa še težko bo prodat osnovni model kasneje.....
Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti


YuGo
YuGo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 218
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: BMW ...

#114

114i so na cesti, brez skrbi. Avto se pelje zadovoljivo, a se čuti primankljaj konjev napram 116i.

Ne razumem pa, da je vsem 1.6 motor s 100 konji premalo pri enki, pri ostalih znamkah pa vam zadostujejo tudi 1.2 motorji:confused
Prikaži več možnosti


Matejd7
Matejd7

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 829
  • Lokacija: Maribor

#115

No če je temu testu za verjeti potem se 114i napram Golfu 1.2 TSI kar slabo premakne.

http://www.autobild....st-3797942.html

Več kot 7s razlike pri pospeševanju od 80-120 km/h v 6. prestavi in 3.5s razlike od 60-100 km/h v 4. prestavi. To so že kar hude številke.
Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 413
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#116

Jaz imam upanje, da se bo dalo nekoč s preprogramiranjem spravit 114i na 130+ KM :)

V začetku leta sem se zanimal za enko in je bila cena z nekaj dodatne opreme 32.000€, s popustom slabih 27.000€. Ali bi sedaj na to ceno lahko dobil še dodatnih 5000€ popusta, kolikor je razlike v osnovnem modelu?
Ker če bi jo dobil z želeno opremo za 22.000€ bi se po vsej verjetnosti odločil za nakup.
Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#117

Jaz imam upanje, da se bo dalo nekoč s preprogramiranjem spravit 114i na 130+ KM :)

V začetku leta sem se zanimal za enko in je bila cena z nekaj dodatne opreme 32.000€, s popustom slabih 27.000€. Ali bi sedaj na to ceno lahko dobil še dodatnih 5000€ popusta, kolikor je razlike v osnovnem modelu?
Ker če bi jo dobil z želeno opremo za 22.000€ bi se po vsej verjetnosti odločil za nakup.


Ne, popust je še vedno 5000 EUR, samo malo drugače zapakiran. To si pa kar dosti opreme zbral, da si pri 114i prišel na 32k list-price. Za okoli 10k opreme.
Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 413
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#118

Ne, popust je še vedno 5000 EUR, samo malo drugače zapakiran. To si pa kar dosti opreme zbral, da si pri 114i prišel na 32k list-price. Za okoli 10k opreme.


Cena osnovnega je bila 22.500€.
Od opreme sem izbral:
- Estoril Blau - 689€
- M športni paket (MF M volan, 17" ALU, šp. sedeži, M podvozje, shadow line) - 3.341€
- Samozatemnitveno ogledalo - 177€
- El. memory sedeži - 992€
- Professional radio - 418€
- Hi-Fi ozvočenje 303€
- Instrumentalna plošča z dodat. vsebinami - 177€
- Advantage Plus paket (xenon, pdc s+z, avt. klima, dežni senzor, paket luči) - 2974€

Tako da je vse skupaj naneslo dobrih 32.000€, oziroma s popustom slabih 27.000€.

Torej lahko samo sanjam, da bi dobil takega za 22.000€? :)

Urejal Stupo, 21.08.2014, 23:53.

Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 350
  • Lokacija: corner pocket
  • Avtomobil: creative technologie

#119

No če je temu testu za verjeti potem se 114i napram Golfu 1.2 TSI kar slabo premakne.

http://www.autobild....st-3797942.html

Več kot 7s razlike pri pospeševanju od 80-120 km/h v 6. prestavi in 3.5s razlike od 60-100 km/h v 4. prestavi. To so že kar hude številke.


Ja ti testi so pa ...

Kdo pa med vožnjo pospešuje v 6. prestavi od 80kmh naprej? Torej, če normalen folk pri bencinarjih vozi pri tej hitrosti v 4 ali kvečjem še v peti prestavi, zakaj je pomemben podatek v 6. prestavi?
Kot sem nekje zasledil, da testirajo v kateri prestavi superšportniki še speljejo...verjetno bom speljeval v 4. prestavi, da je to pomembno, potem bom dal pa v drugo da bom lahko peljal naprej :-D.

Urejal Veljo, 22.08.2014, 06:17.


Prikaži več možnosti


bivši BMWaš
bivši BMWaš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 47
  • Lokacija: Kras
  • Avtomobil: Honda Stream, Opel Vectra

#120

- Instrumentalna plošča z dodat. vsebinami - 177€

Torej lahko samo sanjam, da bi dobil takega za 22.000€? :)


Kaj pa je točno ta instrumentalna plošča? Iz prospekta mi ni bilo čisto razvidno, prodajalca pa nisem vprašal.

Glede cene 22k: leta 2011, ko so šli iz modela E8X na F2X so bili popusti skoraj do 10k za stare modele. Glede na to, da se za 2017 pripravlja nova enka (ki bo celo imela prednji pogon !?), glej http://www.autobild....au-5109646.html boš najkasneje tedaj imel dobre popuste. Lahko tudi upamo na malo boljše popuste naslednje leto, za katerga napovedujejo facelift enke.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.