Skoči na vsebino

 

Težava pri montaži platišč, zadnja prema E30 325ix

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 269
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#1

Zdravo,
zelo ugodno sem dobil nova Beyern mesh 17 coll 7j, et 27 platišča.
Ker ima moja e30 zadnjo premo celotno od e30 325 ix, sem opazil da ko nataknem platišče na pesto, le to gleda cca 5 mm čez rob blatnika.

Ko bom namestil gume in avto spustil bo zelo verjetno nekje ravno na meji regularnosti.

Kaj lahko naredim, da bo platišče prišlo pod blatnik?
Blatnikov ne bi rad valjčkal, baje pa da se da zamenjati zadnja pesta od navadne e30.

Je to res? Kaj moram zamenjati? Obstaja še kakšna druga možnost, da bom spravil platišča pod blatnike?
Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 052
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#2

bolj kot e30 spustiš, bolj se podre camber na noter.
Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 269
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#3

bolj kot e30 spustiš, bolj se podre camber na noter.


Avto bo zelo verjetno šel na gewinde, sicer ne neko top varianto (cca 500 eur) ker se z avtom ne bo iskalo skrajnih mej zmogljivosti..(v mislih imam vmaxx, kolikor sem zasledil na tujih forumih so z njimi precej zadovoljni, jasno pa da niso kw...)

Razmišljam tudi da bi mu morda privoščil Bilstein b12 prokit, ampak nevem za koliko bi ga moral spustit, da bi bil še uporaben, a ne previsok...

Pnevmatike ki gredo na avto so 205/45r17 ali 205/40r17.

Računal sem na to da ko ga spustim da bo prišel pod blatnike, vendar pri naših butastih zakonih in posledično policajih ki jih izvajajo nikoli ne veš, zato razmišljam še o kakšni bolj ziher varianti.
Prikaži več možnosti


Propeler2000
Propeler2000

    Schotterreifen fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 771
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Ni avto, se pa pelje

#4

Menjati moraš pesta...seveda, če si pripravljen zraven menjati še ležaja. V nasprotnem primeru menjaš komplet roki.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


dK
dK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 375
  • Lokacija: Ljubljana

#5

Tako je. Menjati moreš pesta. Ker pa teh ven ne dobiš, brez da bi ti razpadel ležaj, boš moral menjati tudi te... Strošek ca. 70-80€ +/-.

Ne vem pa tudi kako je z diski in čeljustmi... IX ima hlajene zadaj. Z menjavo pest, ti disk sigurno ne bo več pasal. Ali se dobi kakšna alternativa nebi vedel, tako da lahko da bo potrebno menjati tako diske kot tudi čeljusti.
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#6

Tako je. Menjati moreš pesta. Ker pa teh ven ne dobiš, brez da bi ti razpadel ležaj, boš moral menjati tudi te... Strošek ca. 70-80€ +/-.

Ne vem pa tudi kako je z diski in čeljustmi... IX ima hlajene zadaj. Z menjavo pest, ti disk sigurno ne bo več pasal. Ali se dobi kakšna alternativa nebi vedel, tako da lahko da bo potrebno menjati tako diske kot tudi čeljusti.


Hlajene zavorne diske zadaj ima samo 325iX touring.

Glede "sanacije" upoštevaj nasvet @propeler2000.:ok Najhitreje gre s kompletno menjavo rok, nekoliko zamudneje in dražje pa z menjavo pest, ležajev, diskov,...
Prikaži več možnosti


dK
dK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 375
  • Lokacija: Ljubljana

#7

S pravim orodjem je lahko menjava ležajev zadaj precej enostavna in hitra. Tako da ne vem zakaj bi bilo to dražje... Če so roke ok in jih ni potrebno obnavljati, bi raje menjal le pesta. Nadomestne roke so lahko v precej slabem stanju in obnova le teh zna biti precej zamudna.
Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 269
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#8

Ravno v tem je štos, zadnja prema je popolnoma obnovljena, na njej so vse gumice nove (to je naredil prejšnji lastnik, glede na to da moram obnoviti celoten sprednji del podvozja pa razmišljam o strongflexih), novi diski, v bistvu je zadnja prema najboljši del avtomobila. Če bi želel zamenjati celotne roke, bi moral iskati še take z luknjami za abs.

Diski niso hlajeni, ampak navadni...

Zato še malo oklevam z menjavo, dokler ne dobim novih amortizerjev in vzmeti, da vidim kako bo vse skupaj zgledalo.

Mi lahko kdo poda kataloške številke delov, ki bi jih moral zamenjati da mi ne bi bilo potrebno menjati celotnih rok? Tako lahko brskam po ebayu, in morda kje ugodno najdem..
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#9

S pravim orodjem je lahko menjava ležajev zadaj precej enostavna in hitra. Tako da ne vem zakaj bi bilo to dražje... Če so roke ok in jih ni potrebno obnavljati, bi raje menjal le pesta. Nadomestne roke so lahko v precej slabem stanju in obnova le teh zna biti precej zamudna.


Pesta so zastonj (+ potrebno je kupiti ustrezna)? Ležaji koštajo 80 € (SKF/par). Pravo orodje košta ali pa mora delo opraviti mehanik, kateri po večini ne delajo brezplačno. Ob menjavi pest sledi zmenjava diskov (ix ima na račun pest "globoke" diske), kateri solidni spet koštajo (60-80 €),...
Iz tega vidika je nakup solidnih zadnjih rok (z izpravnimi zavornimi komponentami) cenejša in hitrejša rešitev. O obnovi tukaj ni bilo nobenega govora...
Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 269
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#10

Pesta so zastonj (+ potrebno je kupiti ustrezna)? Ležaji koštajo 80 € (SKF/par). Pravo orodje košta ali pa mora delo opraviti mehanik, kateri po večini ne delajo brezplačno. Ob menjavi pest sledi zmenjava diskov (ix ima na račun pest "globoke" diske), kateri solidni spet koštajo (60-80 €),...
Iz tega vidika je nakup solidnih zadnjih rok (z izpravnimi zavornimi komponentami) cenejša in hitrejša rešitev. O obnovi tukaj ni bilo nobenega govora...


Zdravo obema,
o obnovi še nisem razmišljal ker so bile obstoječe roke obnovljene in so kot nove.
V kolikor bom menjal pesta, bo delo mehanika ovrednoteno z 0 eur, ker to delam z kolegom in njegovo ekipo (poklicni mehaniki) v prostem času...

Zadnja pesta bi lahko skupaj z diski prodal ( mislim da imam kandidata na forumu), tako da menjava pest je vsekakor aktualna.

Če se kje pojavijo pesta ki bi mi ustrezala bom vsekakor kandidat za nakup. Na kaj moram biti pri nakupu pest pozoren, samo na globino, je še kaj drugega? So od ostalih modelov e30 vsa pesta enaka?

L.p.
Dejan
Prikaži več možnosti


dK
dK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 375
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Bolj ali manj so. Jaz imam še ene roke, ki so mi ostale od bobnov. Pesta so še vedno gor.
Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 269
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#12

@dk, kontaktiraj me glede pest...Sem ti poslal zs, pa mi je javilo da imaš poln mailbox...
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.