Skoči na vsebino

 

Potrebujem nekaj nasvetov o prenovi garaže

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
50 odgovorov v temi
dolenc46
dolenc46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 791
  • Lokacija: zaponkom
  • Avtomobil: S2K

#21

Zato sem jaz dal v garažo epoksi. Prišlo me je nekje 13€/m, komplet delo in material, tako da je ceneje kot vsaka keramika. Barve izbiraš po želji, ne drsi, lahko se pere...

Po 2eh mesecih uporabe nimam pripomb:ok2
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 631
  • Lokacija: Pravljična dežela Fortunovo
  • Avtomobil: srebrni traktor

#22

Takale strogo lokalna poškodba zaradi ploščinskega pritiska pa ni od slabega lepljenja ploščic, ampak se ti je sesedel material ploščice. V bodoče obvezno podložit deščico (lepljen les) pod kolesa dvigalke.

Ob zamenjavi je treba bit skrajno previden pri odstranjevanju ploščice, da ne dobijo sosednje ploščice bodisi odškrbljene robove, bodi da se ne dvignejo in pričnejo "škatlat" (preveriš z navadnim ključem). Najtežje je zamenjat eno samo ploščico, da sosednjih popolnoma nič ne prizadaneš.

Veže jih kontinuum lepila, še bolj pa fugirna masa, ki jo je dobro previdno odstranit pred pričetkom drobljenja/razkosavanja ploščice. Po odstranitvi fugirne mase, pred odstranjevanjem ploščice, se zvrta nekaj luknjic fi8 v vse štiri vogale, čim bližje robu, ker se tam pojavijo največje napetosti na sosednje ploščice. Nadaljuje se odstranjevanje od sredine navzven. Čim bližje robovom, večja previdnost je potrebna.


Škoda, ker nas nisi seznanil, kako si speljal "projekt". Verjetno si dal nalepit ploščice na obstoječ tlak, Kaj pa si naredil na delu pokrova jame? Je tam podložni beton ali (upogljiv/podajen) pokrov? Kje je mesto te poškodbe, nad kanalom? Če ja, bi znalo biti to vzrok poškodbe pa tudi verjetno prekratek čas od dokončanja del. Bi moralo preteči vsaj 1 mesec za tovrstno dviganje.


Objavljena slika

Urejal Warden, 07.06.2015, 22:18.

Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti
    • Stupo je všeč


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 492
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#23

Takale strogo lokalna poškodba zaradi ploščinskega pritiska pa ni od slabega lepljenja ploščic, ampak se ti je sesedel material ploščice. V bodoče obvezno podložit deščico (lepljen les) pod kolesa dvigalke.

Ob zamenjavi je treba bit skrajno previden pri odstranjevanju ploščice, da ne dobijo sosednje ploščice bodisi odškrbljene robove, bodi da se ne dvignejo in pričnejo "škatlat" (preveriš z navadnim ključem). Najtežje je zamenjat eno samo ploščico, da sosednjih popolnoma nič ne prizadaneš.

Veže jih kontinuum lepila, še bolj pa fugirna masa, ki jo je dobro previdno odstranit pred pričetkom drobljenja/razkosavanja ploščice. Po odstranitvi fugirne mase, pred odstranjevanjem ploščice, se zvrta nekaj luknjic fi8 v vse štiri vogale, čim bližje robu, ker se tam pojavijo največje napetosti na sosednje ploščice. Nadaljuje se odstranjevanje od sredine navzven. Čim bližje robovom, večja previdnost je potrebna.


Škoda, ker nas nisi seznanil, kako si speljal "projekt". Verjetno si dal nalepit ploščice na obstoječ tlak, Kaj pa si naredil na delu pokrova jame? Je tam podložni beton ali (upogljiv/podajen) pokrov? Kje je mesto te poškodbe, nad kanalom? Če ja, bi znalo biti to vzrok poškodbe pa tudi verjetno prekratek čas od dokončanja del. Bi moralo preteči vsaj 1 mesec za tovrstno dviganje.


Objavljena slika


Točno tako kot je Warden povedal, ploščica je sama počila, popustila. Enostavno prevelik pritisk na površino.

Vrtanje luknjic ni potrebno...
Prvo kar narediš je:
- izrežeš cirka 25x25 cm kvadrat v sredino ploščice
- odrežeš fuge(pazi na sosednje)
- počistiš fuge do celotne globine ploščice
- nato pa lomiš kose ploščice od zunaj navznoter(proti centru poškodovane ploščice)!
Prikaži več možnosti
    • Stupo je všeč


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 425
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#24

Hvala vsem za nasvete!
Po ploščicah sem trkal, pa ni nikjer čutiti "lufta" spodaj, oziroma drugačnega "votlega" zvoka.
Bom kupil mini plato iz mediapana, da bom naslednjič podložil dvigalko.

Za menjavo sem pa poklical majstra, ki je polagal in bo prišel en dan zamenjati ploščico.
Poškodba pa ni nastala na mestu, kjer je bil prej kanal.

Od polaganja ploščic so minili že kakšni trije meseci. Se ne spoznam najbolj na te stvari, ampak najprej je obstoječ tlak premazal z neko tekočino, ki razžira / ga naredi hrapavega. Potem je površino zgladil in položil ploščice.
V kanal je namestil nekaj lesenih "pilotov". 20 cm pod robom je nekaj ojačal z železom in namestil lesene plohe, vse skupaj pa zalil z betonom. Odtok je pa speljan v dno kanala, čeprav vode v garaži nikoli ne uporabljam (razen za čiščenje).
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


tii
tii

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 146
  • Lokacija: Ljubljana

#25

Živjo, da ne odpiram nove teme... 

Tudi sam sem pred predelavo garaže. Dilema ki jo imam je pa, da bi dal rad na tla parket, tak klasičen, majhne letvice hrast. 

Pozitivne lastnosti: 

  • počutje, 
  • toplina/dobro za noge
  • se ne razbije če kaj gor pade, kot naprimer na ploščice
  • verjetno tudi malo balansira vlago v prostoru
  • lahko se ga prebrusi in je spet ok
  • madeži me ne motijo preveč, bil bi itak "samo" oljen... 

Oče, star mojster klepar je imel na tleh lest, pa je varil avtogeno, brusil itd... pa je les le pridobival na šarmu:-) 

 

LP tii

 

PS: Ja, sej sem že skoraj odločen, ampak res me še kak hud argument zanima... 


Ob nakupu gum dobite še avto!
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 905
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#26

Živjo, da ne odpiram nove teme...
Tudi sam sem pred predelavo garaže. Dilema ki jo imam je pa, da bi dal rad na tla parket, tak klasičen, majhne letvice hrast.
Pozitivne lastnosti:

  • počutje,
  • toplina/dobro za noge
  • se ne razbije če kaj gor pade, kot naprimer na ploščice
  • verjetno tudi malo balansira vlago v prostoru
  • lahko se ga prebrusi in je spet ok
  • madeži me ne motijo preveč, bil bi itak "samo" oljen...
Oče, star mojster klepar je imel na tleh lest, pa je varil avtogeno, brusil itd... pa je les le pridobival na šarmu:-)

LP tii

PS: Ja, sej sem že skoraj odločen, ampak res me še kak hud argument zanima...
Če se že odločaš za kaj takega, pozabi na parket in daj v garažo prave kmečke deske. Parket je običajno narejen v več slojih - osnova smreka in na koncu hrastov "furnir" taka kombinacija ne prenese obremenitev garaže. Bolje dati masivne kmečke deske. Sigurno ne boš prebil gornjega sloja. Pomisli, da v garaži boš imel pesek, vodo in ostalo svinjarijo, ki se nanosi od zunaj z avtomobilom in vsem ostalim kar navlečeš v garažo.

In še nekaj: parket naj bo oljem, današnji laki niso kos obremenitvam garaže.

LP Tristan01

Urejal tristan01, 10.06.2021, 20:43.

Prikaži več možnosti


MonkeyHead
MonkeyHead

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 391
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Holzwagen

#27

Če se že odločaš za kaj takega, pozabi na parket in daj v garažo prave kmečke deske. Parket je običajno narejen v več slojih - osnova smreka in na koncu hrastov "furnir" taka kombinacija ne prenese obremenitev garaže. Bolje dati masivne kmečke deske. Sigurno ne boš prebil gornjega sloja. Pomisli, da v garaži boš imel pesek, vodo in ostalo svinjarijo, ki se nanosi od zunaj z avtomobilom in vsem ostalim kar navlečeš v garažo.
In še nekaj: parket naj bo oljem, današnji laki niso kos obremenitvam garaže.
LP Tristan01


To z smreko pa furnirjem ni res.

V8 e39 šaltar <3 

Prikaži več možnosti


Pinch
Pinch

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 612
  • Lokacija: Moravče
  • Avtomobil: H1

#28

Za delavnice in garaže se uporablja kant parket.
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in _T_O_M_O_ uporabnikom je všeč to sporočilo


tii
tii

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 146
  • Lokacija: Ljubljana

#29

Parket bi bil hrastov, klasični... debelina cca 23mm, deščice cca 30x6 cm. 

Delavnica/Garaža je namenjena za oldtimerje, ki se pozimi ne vozijo, še poleti redko v dežju. Tako da velikega vnosa svinjarije ne bo... 

Kant parket je tudi opcija, ampak klasični parket hrast imam trenuto šanso dobiti po res ugodni ceni. 

 

LP tii 


Ob nakupu gum dobite še avto!
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 218
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#30

Kaksna je pa temperatura / vlaga v garazi? 


Prikaži več možnosti


tii
tii

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 146
  • Lokacija: Ljubljana

#31

Zdej s temperaturo je tako, da planiram imeti v garaži centralno peč za hišo, ki je par m stran (toplovod čez dvorišče), ampak to bo šele, ko bo stara peč za centralno crknila v hiši.... do takrat bo temperatura vzdrževana pozimi med 5 in 10'C, ko bom kaj delal jo bom dvignil na 16-18....

Glede vlage bo pa narejena hidroizolacija tal in načeloma bom pazil na vlago že zaradi oldija... 

Objekt sicer že stoji, ampak bo šel v celostno rekonstrukcijo.

 

LP tii


Ob nakupu gum dobite še avto!
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 218
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#32

Huh... NIsem ravno ekspert, ampak to bi bil za moje pojme en ogromen no-go za parket. Ko bo les zacel delovati, to se bo vse odlepilo in dvigovalo. Potem bos zapeljal z avtom cez, po moznosti parkrat obrnil volan na kaksnem ne najbolj fiksiranem mestu, pa bo sranje. 

Plus tega bodo sledovi gum, umazanije, les bo postal lisast in zaflekan, ... Fajn si je to predstavljati romanticno kot neko patino, ampak v realnosti pomojem ne bo ravno tako.


Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 218
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#33

edit:

al pa tole... https://www.schreine...arche_natur.jpg

 

Ne vem kako se temu rece po slovensko. Hirnholzparkett je v nemscini.

Holzpflaster je tudi nekaj podobnega - pac masivni komadi lesa, lepljeni na tla. 


Prikaži več možnosti


tii
tii

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 146
  • Lokacija: Ljubljana

#34

Ja to bi bilo idealno... tako so delali včasih in lepili na bitumen te kose lesa... ampak problem je v višini, ker taki komadi vzamejo vsaj 10cm višine. Glede delovanja lesa je verejtno bistveno bolje, če so čim manjše letvice, tako kot rečeno, kant parket... 


Ob nakupu gum dobite še avto!
Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 150
  • Lokacija: side pocket
  • Avtomobil: creative technologie

#35

Pozimi bo pa izziv, da boš pri 5-10C skrbel za vlažnost garaže...v tako okolje sam ne bi dajal parket.



Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 218
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#36

Vsak les se bo pri velikih nihanjih siril, krcil in krivil. Tudi jaz bi se poslovil od te ideje...

 

Epoksi je top za garaze in delavnice. Sploh ce pogoji niso ravno laboratorijski ;)


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#37

Položiš ploščice ki so imitacija lesa. Problem rešen.


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


tii
tii

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 146
  • Lokacija: Ljubljana

#38

Ne gre se toliko za videz, kot za zdravje. Stati na betonu, ploščicah ali pa na lesu je čisto nekaj drugega... Bom govoril s kakšnim parketarjem glede nihanja temperature - vlage.... tudi razpoke me ne motijo. 


Ob nakupu gum dobite še avto!
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 218
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#39

Ploscice ki so lepe, ponavadi niso najbolj primerne za garazo. In obratno. 

Sicer nekih hudih obremenitev ne bo, ampak neke hude dizajnerske ploscice ne bodo dolgo zdrzale. 

 

Zdravje? :) A dj no... Tudi ce bos dnevno 12h sraufal v tej garazi, na zdravje ne bodo tla niti malo vplivala. Bolj je vazno kaksen je zrak, vlaga... Pri 5°C v garazi ne bos brez cevljev...

 

Edini (sicer ogromen) plus parketa je obcutek - toplina, dizajn, haptika... Les pac. Jst ga obozujem. Ampak v neko zunanjo neogrevano garazo parket pac ne pase, fertik :)


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 184
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#40

Glede na želje in pogoje bi se jaz odločil za ladijski pod: https://www.valles.s...od-ladijski-pod

 

Glede na to, da je naoljen in se tak že desetletja uporablja, misli da bi bilo to pravo. Pazil bi le, da je pravilno položen, da lesu omogoči dihanje ... to pa bo vedel kakšen mojster parketar.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.