Skoči na vsebino

 

F10 vs E60, razlogi za menjavo

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
340 odgovorov v temi
TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 307
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#1

Spremljam malce razne štorije glede f10/11 in pod črto ugotavljam tole:

1. Razlike med R4 in R6, če upoštevamo performanse in da ni preveč mestne vožnje praktično ni. Mogoče 1l, pa še to težko, vsaj na dolgi rok in pri šoferjih ki se ne vozijo s petico ravno samo po mestu.
2. F10/11 z vsemi start/stop neumnostmi in ne vem čem vse, porabi cca. enako kot e60/61. Realno kakšne hude razlike ni.
3. Edina omembe vredna novost F serije (poleg seveda oblike, armature) je očitno menjalnik, ki omogoče precej boljše izkoristke motorja kar se tiče performans.


Moram prav enkrat it na test z 520d, samo bi jo moral imeti dan-dva, da bi videl kako se obnese v mojem režimu vožnje, samo mi je prav žal - prebrano me zaenkrat ni ravno impresioniralo. Kot vedno potem ostaja (meni osebno, nič ne govorim za druge): potem raje rabljen šestak kot R4, če pa že šparam je pa BMW napačna znamka za to.

Post ni mišljen kot provociranje in če bodo spet kakšne brezvezne vojne na temo porabe ali primerjave z ne vem čem vse, potem ga admini brišite. Zanima me pa, iz kakšnih avtov ste menjali na f serijo in kako ste realno zadovoljni (brez opravičevanja nakupa, če se da).

Zakaj sprašujem? Zadnji 10 let mi ni bila dilema, kateri avto gledat. BMW 5. Sedaj sicer nisem v fazi nakupa, ampak počasi bomo šli v to smer in sem iskreno rečeno zbegan tako glede znamke kot modela. A6 ni švoh... E klasa tudi ne. Oba sta rabljena cenejša in ne nujno slabša. Cenejših in še vedno dobrih avto je na trgu od vseh treh je veliko. Zato tale post, da bi mi pomagali malo naliti čistega vina. Mogoče bi bila lahko tole nova tema, vendar mi zaenkrat paše post tule, ker se nanaša na to, kaj F serija "zna".


LP

EDIT (Levči): tema odcepljena od teme o porabi

Urejal Levči, 28.08.2014, 13:11.
Edit zaradi odclenje teme.

Prikaži več možnosti


sinergy
sinergy

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 530TD

#2

Moje izkušnje - leta 2001 kupil pri dilerju dve leti staro E39 525da 90.000 km, jo vozil in užival 6 let, brez problemov, samo redni servisi pri Molku, za ta avto same pohvale. Potem 2007 kupil od prjatla - torej preverjeno tri leta staro E60 525da 120.000 km, že od začetka sami problemi - kompresor za zadnjo premo, kabli na prtljažniku, sesuval se je i-drive, cvili volanski drog, menjal izpušni kolektor, spuščal šibedah... skratka šolski primer E60 tovarniških težav, pa še noter mi ni bil všeč, vsakič ko sem se vsedel, sem preklel Bangla. 2011 kupil testno F11 530da 16.000 km in od takrat uživam čisto na vsaki vožnji, naredil 70.000 km in nobenih težav.
Prikaži več možnosti
    • TP je všeč


ducy
ducy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 276
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: F11

#3

Oj.
Imel sem E60 525d (130kW) in jo vozil cca 7 let (šestak).
Z avtom nisem imel problemov. Redni servisi (olje filtri) katere sem delal sam in to je to. Avto sem z cca. 140k km prodal.
Kupil F11 520dA (nov). Prvi avtomatik v lajfu. Z avtomatikom (šprtni avt.) sem izjemno zadovoljen!!! Sploh ker imaš prestavne ročice ob volanu!! Če ti že sluuučaaaaaajno kdaj v danem trenutku kaj ne paše.. samo »klik« … in nato tud sam prestavi nazaj v »D« režim, »ko zazna, da sam ne potrebuješ dodatnih sprememb«. V glavnem TOP!
Mašina 520d. Sam vedo bolj ugotavljam da so najbolj pametni ljudje ki avta še povohajo ne in pol komentirajo kot največji expereti!!! Zarad tega se tudi ne rad oglašam na forum!
V glavnem motor dela OK .. ne trese/miren tek .. ni (pre)galsen, itd… in sploh ne veš kaj voziš, kot pri majhnih kot pri velikih hitrostih. Razen ko stojiš zunaj zraven avta pri prostem teku. V primerjavi z starim (od E60) … lahko rečem, da je bolj prožen in ima več ostrine na začetku .. tam do cca. 100km/h. Potem mu te »ostrine zmanjka« oz. seje ne občuti. Ampak, da se ne bo narobe razumelo. Avto še lepo pelje do 200 ... itd.. ampak tu je recimo stari R6 deloval bolj zvezno. oz. ker že na začetku ni deloval »ostro« …. Se potem tud od 120 naprej ni pozanlo da mu upada.
Kakorkoli F11 520d, je čist zadovoljiv motor in se ga odlično pelje. Če pa hočeš da te butne v hrbet .. potem je to druga zgodba. Ampak za 98% vožnje je to popolnoma dovolj in v bistvu več ne rabimo.
Ker se ne španam več po cesti in ne uporabljam »plin na polno in če 200m bremza na polno«, temveč vozim kar se da racionalno (kar seveda ne pomeni da si tu pa tam ne dam duška), je pov. poraba je realnih 5,7l/100km. Sem si tud skalibriral računalnik da mi kaže točno. Drugače je kazal cca 0,2-0,3dcl manj.
V avtu me odkrito moti le plastika – okrasne letve. Tu pa ne vem kaj je BMW razmišljal, z konstrukcijskimi rešitvami. Ko sem se usedel v avto mi je blo po 5min jasno da bodo problemi (kako je zadeva sestavljena in z različnih delov, itd…) Zadeva zna včasih malo poškripat… žal. Drugače mi je notranjost (armaturka, ergonomija) TOP. Mogoče je le še občasen problem z kakšnim čričkom (tu sem zelo zahteven in hočem POPOLNO tišino) v zadnjem delu avta. To pa tud zato ker je karavan (velik zadnji prostor in problem z togostjo avta, potem je tud večja površina stropa in oblog, itd….). Predvidevam da je vzvojna togost v limuzini dost boljša in tega ni.
Končna overall ocena: zadovoljen. (res pa da vozil npr. A6 nisem)
To je to.

Urejal ducy, 26.08.2014, 10:33.

**BMW **the ultimate driving machine**
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z., TP in miha84 uporabnikom je všeč to sporočilo


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 692
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#4

Spremljam malce razne štorije glede f10/11 in pod črto ugotavljam tole:

1. Razlike med R4 in R6, če upoštevamo performanse in da ni preveč mestne vožnje praktično ni. Mogoče 1l, pa še to težko, vsaj na dolgi rok in pri šoferjih ki se ne vozijo s petico ravno samo po mestu.
2. F10/11 z vsemi start/stop neumnostmi in ne vem čem vse, porabi cca. enako kot e60/61. Realno kakšne hude razlike ni.
3. Edina omembe vredna novost F serije (poleg seveda oblike, armature) je očitno menjalnik, ki omogoče precej boljše izkoristke motorja kar se tiče performans.


Moram prav enkrat it na test z 520d, samo bi jo moral imeti dan-dva, da bi videl kako se obnese v mojem režimu vožnje, samo mi je prav žal - prebrano me zaenkrat ni ravno impresioniralo. Kot vedno potem ostaja (meni osebno, nič ne govorim za druge): potem raje rabljen šestak kot R4, če pa že šparam je pa BMW napačna znamka za to.

Post ni mišljen kot provociranje in če bodo spet kakšne brezvezne vojne na temo porabe ali primerjave z ne vem čem vse, potem ga admini brišite. Zanima me pa, iz kakšnih avtov ste menjali na f serijo in kako ste realno zadovoljni (brez opravičevanja nakupa, če se da).

Zakaj sprašujem? Zadnji 10 let mi ni bila dilema, kateri avto gledat. BMW 5. Sedaj sicer nisem v fazi nakupa, ampak počasi bomo šli v to smer in sem iskreno rečeno zbegan tako glede znamke kot modela. A6 ni švoh... E klasa tudi ne. Oba sta rabljena cenejša in ne nujno slabša. Cenejših in še vedno dobrih avto je na trgu od vseh treh je veliko. Zato tale post, da bi mi pomagali malo naliti čistega vina. Mogoče bi bila lahko tole nova tema, vendar mi zaenkrat paše post tule, ker se nanaša na to, kaj F serija "zna".


LP


Poglej, mogoče ti tu lahko jaz malo opišem svoje občutke in realno primerjavo med E60 in F10. Pisal bom o 530d, ker imam jaz F10 530d, oče pa E 60 530d, oba brezhibna kupljena nova, ali skoraj nova, podobno opremljena... O 4 valjnikih ne bom komentiral, ker po moje ni za v petico, se pa strinjam s tabo, da tudi v porabi na relacijo ni take razlike med 4 in 6 valjnikom, da bi bil revež zaradi tega..
Razlika v porabi goriva med E60 530d in F10 530d je zanemarljiva, neopazna, čeprav ima F10 regeneracijo energije, boljši menjalnik, več navora..itd, skratka pri istem režimu vožmje neopazno.
Omembe vredne izboljšave- novosti bi sam navedel (moje mnenje) veliko lepša zunanjost, notranjost, stokrat lepša armatura, volan (boljša odzivnost volana predvsem v sport načinu) veliko boljše podvozje ( če je nastavljivo ), veliko boljši menjalnik., veliko bolj enostaven in pregleden i-drive, nasplošno boljše ozvočenje, boljša izolacija in posledično manj šumov v avtu pri visokih hitrostih.
Skratka, ravno včeraj sem se eno uro vozil najprej z e60- ko, in se nato direkt presedel v f 10-ko in šel še na eno vožnjo in sem si rekel..u... to pa je razlika..
Naj povem, da nisem bolestno navezan na znamko bmw, in sem preden sem kupil f10 sprobal tudi audi a6 3.0 tdi automat. Audi res ni švoh, ni pa cenejši. Prevagalo pri moji odločitvi za bmw, je pred vsem pri pretrdem podvozju v sport načinu, ki je pri audiju (ta sport način) neuporaben zaradi te moteče trdote, slabši automatski menjalnik, meni manj všečna notranjost,armatura, in obupna ročica manjalnika (kot da voziš letalo)
Mercedesa E nisem vozil..
Skratka, če bi kupoval še enkrat, bi spet vzel točno ta avto.
Še en nasvet: če sedaj voziš 535d, boš žalosten v 520d, čeprav f10.. :)

Toliko iz moje strani, L.p.
Prikaži več možnosti
    • TP in iznogut uporabnikom je všeč to sporočilo


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#5

@miho1
Ali je ta primerjava realna ali ne težko 100% sodim po prebranem...pa bom vseeno pripisal sledeče. Nisem prepričan, da sta oba avtomobila o katerih pišeš na istri ravni opreme glede vozne dinamike. Sumim, da imaš F10 z določeno stopnjo vozno dinamične dodatne opreme , ki je v E60 žal ni bilo dokupljene, čeprav so že takrat določene zadeve bile na voljo, vendar so bile zaradi tega ker je dejansko šlo za novosti bile bistveno dražje za doplačilo, kot so sedaj pri F10, zato so jih kupci redkeje izbrali ob naročilu novega avtomobila.
Za 100% realnost primerjave, bi oba avtomobila morala imeti primerljivo opremo in tudi nekje primerljivo obutev... s tem ne pravim da ni razlike med avtomobiloma, vendar jo je lahko bistveno manj kot si napisal. Vse to pa ne sodi v temo o porabi. Prosim, da tukaj pišete le o porabi da bo bolj pregledno.

Urejal Levči, 26.08.2014, 16:44.

Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 307
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#6

Hvala vsem za mnenja, če bo še kakšno pa lahko tudi na PM, da ne bo off-topic.

In moderator, ne biti jezen, uporabniki so bili zavedeni s prošnjo z moje strani, če je moteče se lahko zbriše ali prestavi kot že navedeno prej. Se opravičujem za to. Ni na temo porabe, mi je pa zanimiva vsebina.


LP

Urejal TP, 26.08.2014, 22:11.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 932
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#7

@miho1
Ali je ta primerjava realna ali ne težko 100% sodim po prebranem...pa bom vseeno pripisal sledeče. Nisem prepričan, da sta oba avtomobila o katerih pišeš na istri ravni opreme glede vozne dinamike. Sumim, da imaš F10 z določeno stopnjo vozno dinamične dodatne opreme , ki je v E60 žal ni bilo dokupljene, čeprav so že takrat določene zadeve bile na voljo, vendar so bile zaradi tega ker je dejansko šlo za novosti bile bistveno dražje za doplačilo, kot so sedaj pri F10, zato so jih kupci redkeje izbrali ob naročilu novega avtomobila.
Za 100% realnost primerjave, bi oba avtomobila morala imeti primerljivo opremo in tudi nekje primerljivo obutev... s tem ne pravim da ni razlike med avtomobiloma, vendar jo je lahko bistveno manj kot si napisal. Vse to pa ne sodi v temo o porabi. Prosim, da tukaj pišete le o porabi da bo bolj pregledno.


Saj je zmeraj tako...tisti z E60 bodo govorili, da skoraj ni razlike (da sami sebe tolažijo, da " ne morejo" kupiti f10, tisti z f10 pa bodo govorili kakšna ogromna razlika je (da sami sebe potolažijo, koliko denarja so dali za avto)...resnica je pa nekje vmes...razlika je očitna, ni pa nova primerljiva f10 "vredna" 7 ali 8 krat toliko kot enako opremljena in motorizirana e60.

lp,m
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 307
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#8

Saj je zmeraj tako...tisti z E60 bodo govorili, da skoraj ni razlike (da sami sebe tolažijo, da " ne morejo" kupiti f10, tisti z f10 pa bodo govorili kakšna ogromna razlika je (da sami sebe potolažijo, koliko denarja so dali za avto)...resnica je pa nekje vmes...razlika je očitna, ni pa nova primerljiva f10 "vredna" 7 ali 8 krat toliko kot enako opremljena in motorizirana e60.

lp,m



Razlika definitivno je, prav tako je pa dejstvo, da je bil tehnično e60 revolucija, f10 je zgolj evolucija. V kakšnem primeru tudi taka, da gre v škodo kupca, samo to je malo težko priznat. :) No, ker nisem zaljubljen ne v e60 in ne v f10 se tega zavedam in zato se mi postavlja vprašanje, če je f serija še tisto, kar bi me premamilo. Nisem pa tip človeka, ki bi padal na blink-blink efekt. Tu je f10 (razen menjalnika) res korak naprej, samo kaj ko to meni ne pomeni kaj dosti.

Primerjati pa nove in stare modele po "vrednosti" itak nima smisla, ker nov/novejši avto zgublja več. Potem je e34 verjetno še vedno best buy. :)

No, pa da še rečem eno o porabi: z e61 535d se na relaciji KR-LJ odvisno od gužve lahko pripeljem z 6l, normalno 7.5 in če prehitevam vsakega, kjer imam prostor ne pridem čez 8.6. Tudi s povprečjem ne, samo da niso samo mestne vožnje. Je pa res, da v vsakem primeru precej vožnje narediš v koloni, ker nimaš kam. Ampak glede na prebrano, toliko o napredku f10/f11 na tem področju. Ga ni. Najbolj me matra pri f10 izkoristek menjalnika in notranjost. Ostalo.... očitno ni omembe vredno. Moram še kakšen model probati, pa povem potem kaj več, če bo koga zanimalo.


LP
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#9

Saj je zmeraj tako...tisti z E60 bodo govorili, da skoraj ni razlike (da sami sebe tolažijo, da " ne morejo" kupiti f10, tisti z f10 pa bodo govorili kakšna ogromna razlika je (da sami sebe potolažijo, koliko denarja so dali za avto)...resnica je pa nekje vmes...razlika je očitna, ni pa nova primerljiva f10 "vredna" 7 ali 8 krat toliko kot enako opremljena in motorizirana e60.

lp,m

Zanimivo tolažilno razlago imaš...

Torej ko kupiš f10 potrebuješ tolažbo...
No sam je nimam namena kupit, sem pa ravno vrednost 2 novih f10 investiral v nek projekt.

Glede e60 pa tudi ne rabim tolažbe, ker nobeden od mojih avtomobilov ni E60.

Lahko pa še enkrat prebereš, kar sem napisal v prejšnjem postu in se boš mogoče potem celo strinjal, da če primerjaš, je potrebno primerjati dejansko primerljive stvari. Avtomobila morata imeti primerljivo voznodinamično opremo...potem dobiš realno sliko. Jaz sem svojo primerjavo naredil lata 2010, ampak primerljivih vozil podobno opremljenih...pa tukaj ne mislim na opremo kot so sedeži navigacija in podobno ampak izključno tisto kar je za dinamično vožnjo pomembno.

Lp

Urejal Levči, 28.08.2014, 13:04.

Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 867
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#10

Razlika definitivno je, prav tako je pa dejstvo, da je bil tehnično e60 revolucija, f10 je zgolj evolucija. V kakšnem primeru tudi taka, da gre v škodo kupca, samo to je malo težko priznat. :) No, ker nisem zaljubljen ne v e60 in ne v f10 se tega zavedam in zato se mi postavlja vprašanje, če je f serija še tisto, kar bi me premamilo. Nisem pa tip človeka, ki bi padal na blink-blink efekt. Tu je f10 (razen menjalnika) res korak naprej, samo kaj ko to meni ne pomeni kaj dosti.

Primerjati pa nove in stare modele po "vrednosti" itak nima smisla, ker nov/novejši avto zgublja več. Potem je e34 verjetno še vedno best buy. :)

No, pa da še rečem eno o porabi: z e61 535d se na relaciji KR-LJ odvisno od gužve lahko pripeljem z 6l, normalno 7.5 in če prehitevam vsakega, kjer imam prostor ne pridem čez 8.6. Tudi s povprečjem ne, samo da niso samo mestne vožnje. Je pa res, da v vsakem primeru precej vožnje narediš v koloni, ker nimaš kam. Ampak glede na prebrano, toliko o napredku f10/f11 na tem področju. Ga ni. Najbolj me matra pri f10 izkoristek menjalnika in notranjost. Ostalo.... očitno ni omembe vredno. Moram še kakšen model probati, pa povem potem kaj več, če bo koga zanimalo.


LP



Revolucija? Ti to resno? Ali lahko argumentiraš? :ok
Prikaži več možnosti


ziga2004
ziga2004

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 267
  • Lokacija: slovenija

#11

jaz pa mislim, da F10 manj porabi kot pa E60 miho a si vozil z start/stop ali si ga izklopil?
ne pozabimo še na to da je F10 težja od E60
Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 451
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#12

ma jaz ti predlagam e39... Jerry ma sigurno še kakega tovarniško novega :-D :-D
Prikaži več možnosti
    • Mishko je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 932
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#13

Zanimivo tolažilno razlago imaš...

Torej ko kupiš f10 potrebuješ tolažbo...
No sam je nimam namena kupit, sem pa ravno vrednost 2 novih f10 investiral v nek projekt.

Glede e60 pa tudi ne rabim tolažbe, ker nobeden od mojih avtomobilov ni E60.

Lp


Nakup avta ni projekt ampak je zapravljanje denarja, ne moreš to primerjati z investicijo v hišo, stanovanje, opremo za posel, posel,... tako, da če nisi kupil barke, jadrilice ali zapravil denar za kakšen podoben hobi, to ne moreš primerjati oz. mi nič ne pove.

Je pa dejstvo, da moraš primerjati enako opremljena avta in tam je pač f10 boljši kot e60.

lp,M
Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 025
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#14

Kaj pa ta mašina v 520d je to še podvrženo kakim fehlerjem verige kot pri E60 in E90 ali gre za drugo, popravljeno mašino?
Je še kak drug zadržek kupit tak avto z recimo blizu 200.000km, (limo, menjalnik ročni).

lp
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 307
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#15

@Moderator.... ne mi vojne začenjat, no. :) A lahko prosim kakšen manj provokativen naslov? Recimo: menjava e60 za f10 zakaj ja, zakaj ne? Še enkrat - samo debata.
@vsi: brez provokacij prosim.

Saj se na tem forumu ve: e39, pol pa f10. Mogoče še e34 in e38. Vse ostalo ne šteje. :beer


LP

Urejal TP, 28.08.2014, 14:57.

Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 307
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#16

Revolucija? Ti to resno? Ali lahko argumentiraš? :ok



Ja resno. Lahko argumentiram, z lahkoto.

- Dynamic Drive
- Radar
- bi-turbo motorji
- twin scroll motorji
- Joystick
- Nightvision
- itd.

Skratka, v f10 boš našel tehnično težko kaj bistveno novega. Vsaj ne kaj takega, kar RES prinese razliko razen kot že omenjeno potencialno obliko (subjektivno, meni je f10 bolj tako), notranjost (tu sigurno nimam dileme, f10 je velik korak naprej - spet - vsaj meni) in avtomatski menjalnik.

Veliko teh stvari je leta kasneje kopirala konkurenca in jih najdeš v f seriji, v e39 pa ne.

Sicer nam je pa tole Levči (in še kdo) že precejkrat lepo razložil.


LP

Urejal TP, 28.08.2014, 14:58.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 932
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#17

Ja resno. Lahko argumentiram, z lahkoto.

- Dynamic Drive
- Radar
- bi-turbo motorji
- twin scroll motorji
- Joystick
- Nightvision
- itd.

Skratka, v f10 boš našel tehnično težko kaj bistveno novega. Vsaj ne kaj takega, kar RES prinese razliko razen kot že omenjeno potencialno obliko (subjektivno, meni je f10 bolj tako), notranjost (tu sigurno nimam dileme, f10 je velik korak naprej - spet - vsaj meni) in avtomatski menjalnik.

Veliko teh stvari je leta kasneje kopirala konkurenca in jih najdeš v f seriji, v e39 pa ne.

Sicer nam je pa tole Levči (in še kdo) že precejkrat lepo razložil.


LP


:ok

S tem, da ima f10 vse te stvari izboljsane...radarski tempomat deluje boljse, night vision, hud barvni z vec informacijami, komfortni sedezi so se boljsi, navipro z izbiro na dotik, LED zarometi, 8 stopenjski menjalnik, izbira rezimov delovanja, .... Vglavnem evolucija z nekaj novostmi, kot je rekel Levci...:ok

Lp,m
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 298
  • Lokacija: Maribor

#18

@bmw330cd

Kaj so konkretnega spremenili od e60 CIC navigacije v f10? Pa pri komfortnih sedežih iz e60 v f10?

To kaj je lepše pa brezveze debatirat, ker 100 ljudi 100 okusov.

Urejal Colt, 29.08.2014, 08:49.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 932
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#19

@bmw330cd

Kaj so konkretnega spremenili od e60 CIC navigacije v f10? Pa pri komfortnih sedežih iz e60 v f10?

To kaj je lepše pa brezveze debatirat, ker 100 ljudi 100 okusov.


Fl sploh nima več CIC navigacije, je v slovenščini, do vmesnika dostopaš preko touch-a na idrive gumbu....pa pozabil sem še LCD števce.... komfortni sedeži pa so enostavno še udobnejši, oz. vsaj meni in moji konstituciji...

Drugače pa je spet korak naprej pri motorjih, ki so boljši, pa eco pro funkcija, ki odklaplja pogon itd.... vse je boljše pri f10 od e60...nekaj malo boljše, nekaj dosti boljše...

lp,M
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 307
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#20

Fl sploh nima več CIC navigacije, je v slovenščini, do vmesnika dostopaš preko touch-a na idrive gumbu....pa pozabil sem še LCD števce.... komfortni sedeži pa so enostavno še udobnejši, oz. vsaj meni in moji konstituciji...

Drugače pa je spet korak naprej pri motorjih, ki so boljši, pa eco pro funkcija, ki odklaplja pogon itd.... vse je boljše pri f10 od e60...nekaj malo boljše, nekaj dosti boljše...

lp,M


1. To da je BMW po 25 letih prevedel v Slovenščino 25 stavkov ne bi štel pod dosežek. Povrh vsega je to dobil šele LCI, ne f10 ob izidu.

2. Motorji so RAHLA nadgradnja. Vse kar je bilo res novosti (bi-turbo, twin scroll), je bilo narejeno v e60. Ravno tako dynmic drive, itd.

3. LCD je šel naprej v IT industriji, ne v avtomobilizmu. BMW je samo pocenil proizvodnjo s tem in to sploh ne bo štel kot korak naprej. Kvečjemu, če je kdo nostalgik, za korak nazaj, ampak stvar okusa.

4. LED je bil že ZDAVNAJ v avtih. Pač, kar je šla tehnologija naprej v spošnem so jo zmontirali v avto. Kvečjemu manj od konkurence. Spet... napredek BMW-ja? NE!

5. Komfortni sedeži so identični, ne nudijo ničesar novega. Ne po videzu, ne po funkciji in ne v praksi.

6. Vse dodatne funkcije za prihranek pri goviru dajo rezultat cca. 0, kar je razvidno iz teme in v praksi.

7. Občutek za volanom, povpratne informacije na volanu, itd., so v f10 enormno SLABŠE kot v e60.


Torej... šminka je lepša in boljša. Se strinjam. Določene stvari so izboljšane, ker je šla tehnologija naprej, ne zato ker je BMW kaj naredil. Mehansko je avto v bistvu enak ali slabši, ker so določene stvari elektrificirane, ki ne bi smele biti pri avtu, ki se šteje za "freude am fahren".

Tako da... jah, pač... če hočeš novejši in lepši avto je f10 odgovor. Avti ki jih vozimo pač starajo. Od tu naprej je pa lahko samo tišina. In pa kot rečeno, pred 20 leti je bil e39 2 koraka pred konkurenco. Pred 10 leti 1 korak. Sedaj... ali sploh še je naprej? V določenih stvareh še (recimo učinkovitost motorjev). V določenih je že zadaj (kvaliteta izdelave, kvaliteta materialov v notranjosti). Lahko rečete da je to moje subjektivno mnenje, je pa zanimivo, da si ga deli VELIKO starih zapriseženih BMW-jašev. Upam da ne bo koga fršlok. :) Je pa v bistvu tole žalostno za nas. Ampak jaz si ne bom zatiskal oči in tulil v BMW rog. Zaenrkat bi ga verjetno še kupil, če bo šlo pa tako naprej, pa ne več.


LP
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.