Oblika je res svetovna


#22
Tem "zarukanim" Italijanom pri FIAT-u (predvsem Marchione, al kaj je že) bi moral konkretno oprat možgane, če bi hoteli Alfo spraviti na zeleno vejo oz. tja, kjer si zasluži biti.
Najbolj bi morali popraviti vzdržljivost oz. zanesljivost avtomobilov. Z dizajnom načeloma niso imeli težav, vendar če bo Guilia kaj na foro Giuliette, potem ne bo dobro (prednji konec). Vsekakor bi bil boljši agresivni dizajn v stilu zgornjega renderja ali v stilu Maseratija. Cena bo morala biti privlačna, pomeni nižja od "svete trojice" (Audi, BMW, MB). Ponuditi morajo veliko zadev, ki jih v njihovih avtomobilih še ni bilo (elektronske "igračke"), nekaj serijsko, veliko za doplačilo. Podvozje mora biti state of the art - v osnovi dober kompromis med športnostjo in udobjem (na nivoju 166), z možnostjo nadgradnje. Potrebujejo tudi dober spekter motorjev - tu načeloma nebi smeli imeti težav, edino navzgor bi potrebovali še kakšen močnejši dizelski in bencinski motor. Tudi strupena QV verzija ne bi smela manjkati, zaradi prestiža. Nekaj več pozornosti bi morali posvetiti tudi uporabnosti avta - odlagalne površine, dostopnost prtljažnika (predvsem pri karavanu),.... Nasplošno bi se morali potruditi, da dajo na trg avtomobile, ki bodo "sedli", hkrati pa se malo cenovno poštukali nazaj, da bo folk sploh razmišljal o njih. Računati, da bodo fanatiki rešili znamko je utopično. Če ne bodo prepričali mase in odščipnili sveti trojici, pa še kakšnemu VW-ju nekaj tržnega deleža, potem so vsi njihovi plani samo mokre sanje. ![]()
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#23
http://www.gtspirit....uting-mid-2015/
24.6.2015 je torej dan, ki ga čakamo ![]() Urejal PussyWagon, 13.09.2014, 15:00.
He who shall be last, shall be sideways and smiling
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
Alfa je nekdaj nekdaj, še predno smo jih vozili mi oziroma so se začele 33ka, 155ka ipd, bila točno to kar je hotel VW narediti iz nje. Premium športna limuzina. In da bodo tokrat vzeli za osnovo Maseratija namesto Fiata je točno prava smer. Resda morda bo malce preglobok poseg v denarnico za večino, a za te bo ostal Fiat z novimi modeli. Alfa s pravo cenovno politiko, dobrimi garancijskimi pogoji, pa bo probala splezati nazaj v premium. Po domače povedano, RWD, dobri motorji, odlična vozna dinamika, in najbrž sigurno boljši dizajn kakor pri BMW, Audi in Mercedes je to na kar ciljajo. Motorna paleta je na voljo v koncernu, odlični dizli, zanimivi turbo bencinarji kot tudi kakšen 4.2 če želijo narediti pravo GTA. Podvozje od Maseratija najbrž ni zanič. Takole na uč bi rekel, da bo avto po velikosti v rangu Passata, če bo še cena takšna potem se jim obetajo svetlejši časi. V kolikor pa mislijo zadevo pozicionirati takoj na ceno MB, BMW in Audi, potem pa radi kockajo. Urejal Pepsi, 17.09.2014, 08:39.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Kakorkoli, sam se (že nekaj let) veselim Alfinega come back-a, ampak doslej je ostalo le pri besedah.
Upam, da se bo končno spremenilo. Takole nekako je včasih izgledal Alfin V6 motor (za prste obliznit): |
Prikaži več možnosti
|
#26
V6, osnove Maserratija, vsak poskus cenovnega konkuriranja nemški trojici , se bo izjalovil, ker Alfa tega trenutno NE potrebuje.
Potrebuje pa orng avto, s ceno tam okoli Citroen C5, Peugeot 508, Škoda Superb, z odličnim dizajnom in še bolj odličnimi 1.6D in 2.0D motorji, PREDNJIM pogonom, alternativno 4×4, ergonomično notranjostjo, izboljšanje kvalitete in občutka materialov v notranjosti za ene 200%. To rabi Alfa. Lepo počasi, na masi zaslužit, potem pa dalje. Kdo pri zdravi pameti bo kupil Alfo z "super zanesljivim " renomejem ( pe če je res ali ni), za ceno BMW-ja ali Audi-ja ? 5 % ljudi mogoče. To nebo rešilo Alfe. Pa tudi _vozne lastnosti_ nebodo prodajale avta, žal tako je, za peščico že, ostalih 90% ljudi bo pa gledalo na ceno, porabo, vzdrževanje , izgled zunanjosti in počutje v notranjosti. Upam da idajo res korekten avto, potem pa na tem začnejo gradit, ko bo enkrat šlo, pa lahko tudi z RWD, GTA probavajo, do takrat pa bo vsak tak poskus samomor.
No guts, No glory !
|
Prikaži več možnosti
|
#27
@bmwcs:
To, kar ti opisuješ, je (bil) FIAT. Pri tej znamki (FIAT) je bilo včasih jasno: FIAT = za množice Lancia = eleganca Alfa Romeo = športnost Danes pa pri FIAT-u menijo, da bodo preživeli z modelom 500 na 100 načinov. Verjetno si Marchionne avto business predstavlja podobno kot prodajo pic. Margerita, Napolitana, Caprisiocca.... nekaj takega je postal FIAT. Ampak kakorkoli že komentirate, italijanski avto ima (je imel) dušo, srce, tisto nekaj več. Cuore sportivo. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Rade volje verjamem da ima dušo, se strinjam alfe so lepe in imajo karakter. Nimam nič proti temu in bi bil vesel če bi tako ostalo. Ampak mislim da imajo malo možnosti da bodo se izvlekli na tak način, FIAT tudi nima kaj ponudit, za športnost in ekstravaganco imajo Ferrari, enostavno nekaj bodo rabili za masovno proizvodnjo in dobiček. Nek nov Bravo in Punto, ki sta nečemu podobna, k temu še Gulia in Gullieta pri Alfi, kjer lahko potem koristijo enake motorje in platforme, potem pa naprej. VW ima svojo platformo, GM ima svojo platformo, tudi koncern FIAT bo moral delati na tak način če hoče preživet. Enostavno s tem ko recimo GM proda v bisvtu 1 avto na 5 načinov je čista zmaga.
No guts, No glory !
|
Prikaži več možnosti
|
#29
@bmwcs, prava alfa ima pogon zadaj... In prav je, da se (končno) držijo načel, ki so alfi naredili ime in ugled, ki ga je uživala nekoč! In če jim uspe izpeljati zastavljene plane, so na dobri poti.
Avto za mase je Fiat... Alfa pa naj opraviči "cuore sportivo"! @pepsi, nebi moral bolje napisati...
He who shall be last, shall be sideways and smiling
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
"cuore sportivo" jih nebo rešilo iz brezna v katerem so. V času ko BMW lansira 3 -valjnike, 114i modele, SportTurerje na prednji pogon, vse mogoče X varijante, z maso skoraj 2 toni, ko Porsche prodaja dizle, ko Porsche prodaja SUV-je,ko je pred vrati elektrika, pač Alfa ne more šminkarit z Masseratijevim dragim podvozjem, velikimi motorji in zadnjim pogonom, samo da bi zadostila par romantikom, ki bi pač to kupili. Lahko probajo, bomo videli kam jih bo poneslo.Jaz stavim da v propad.
No guts, No glory !
|
Prikaži več možnosti
|
#31
No, na koncu jih lahko še vedno kitajci kupijo:laugh
I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
|
Prikaži več možnosti
|
#32
Tole je vedno opcija
![]() Urejal bmwcs, 17.09.2014, 15:24.
No guts, No glory !
|
Prikaži več možnosti
|
#33
To kar sta vidva napisala je 100% edini način izhoda iz krize,a tale Merkatone misli prodajat "muda za bubrege". Zdaj bodo idioti silili v premium rang,življenje jim je pa na nitki. Nemci to delajo odlično-dober primer je recimo B Klasa,ki je z dobro cenovno politiko,prevzela kupce marsikateri cenejši znamki. Zame je Alfa:masa pa čeprav sanjam o kaki originalni 156 1.8 T.S. z sport paketom. ![]()
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#34
![]() ![]() ![]() ![]()
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#35
Skromnost je lepa čednost, tole stane tko ene 2-3 jurje..
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
|
Prikaži več možnosti
|
#36
to je blo res lepo. Ko si vzdignu havbo je kar srce zaigralo. Vsi okrog so rekli uau, fak, đizs,... ne pa zdej plastika Urejal mika2023, 18.09.2014, 12:47. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Maseratijevo podvozje ni napačno in v masovni proizvodnji verjetno tudi ne bi bilo drago (lahko se motim).
@Pepsi in @bmwcs - mislim, da vsi trije + @yamasaki razmišljamo v isto smer. Kaj bi dal, da bi se lahko zrinil v upravo AR in imel "pravo na glasanje", da bi tem makaronarjem pokazal, kam je treba it.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#38
Ja ene 2k€ bi pa dal zanjo. ![]()
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Za začetek začni kupovati njihove delnice, da se zrineš v kako upravo. Potem bo šlo gladko. ![]() ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Najbolj se nasmejem izjavam o Alfi in RWD.. vse to sanjajo alfisti ki doma negujejo avto za 5k€ in imajo že prirpavljen plan kako bodo kupili rabljeno za male pare... hkrati pa pozabljajo da mora obstajati prvi lastnik.. in ta prvi lastnik mu dol visi tudi če se bo na Top Gearu dru da mu prihaja.. BMW pravi (je bilo zapisano nekej na forumu) da gre z naslendjo serijo 1 na FWD (cenejša platforma i guess, stroški), prodali bodo pa zaradi tega 500 avtomobilov manj in 5000 več ker bo avto še bolj dostopen... lep primer je že prej pokazal Yamasaki z MB B razredom... ki roko na srce z 20 let staro serijo MB nima nič skupnega, stari deci in mame se pa tresejo ko ga vidijo..
![]() Fiat je vedno znal narediti majhen avto... činkve, sei, punto, bravo/brava, marea .. to je njihov domet... vse ostalo je misija nemogoče za njih.. ne potrebujejo head up displejev, laserskih luči in zadnjih rolojčkov... rabijo simpatičen, atraktiven avto, ki bo kljub včasnim tegobam delal kot urca.. kupci Fiata kakšne neumnosti odpustijo svojim konjičkom, saj italjani znajo izbrati vinsko rdečo barvo (za razliko od švabov, ki imajo vsi eno in isto obupno).. Ko jim bo to uspelo lahko naredijo Lancio v segmentu serije 5 in Alfo v segmentu serije 3... to je to.. za začetek več kot dovolj.. |
Prikaži več možnosti
|