Skoči na vsebino

 

Električni in hibridni avtomobili

* * * - - 7 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
6546 odgovorov v temi
Johannes
Johannes
  • Uporabnik
  • Sporočil: 215
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: Star Bmw

#5521

Izmislil sem si ,tako kot oni...

lol, kaj? :D


Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: Medvode

#5522

Tako pač je. Pred dobrim desetletjem (skoraj dvema) so bili vsi dirkalniki na bencin, pa je prišel Seat v WTCC z Leonom TDI, ki je šel vštric z BMW 320i. Je prišel Audi v Le Mans in zmagal s TDI-ji na vztrajnostni dirki, je v F1 prišel KERS, kar je nič drugega kot različica hibrida...

Jutri bodo pač EV. Tako že imamo E formulo, imamo E bike v sklopu moto GP...

LP Tristan01

Ja seveda, ampak zaradi politike, sigurno ne zaradi tehnološke prednosti.  F1 bi bil komot brez hibrida hitrejši in lažji, če bi le pustili.


Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#5523

Ja seveda, ampak zaradi politike, sigurno ne zaradi tehnološke prednosti.  F1 bi bil komot brez hibrida hitrejši in lažji, če bi le pustili.

Ja in ne. Če imaš hibridni sistem, lahko pri nizkhi turah (v ovinek recimo) flikaš z hibridnim sistemom, ko je še turbo lag. 


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: Medvode

#5524

Ja in ne. Če imaš hibridni sistem, lahko pri nizkhi turah (v ovinek recimo) flikaš z hibridnim sistemom, ko je še turbo lag. 

Lag rešiš z elektromotorjem, ki pomaga turbini in pa s tem da je avto skoz v power bandu. Pa kdo sploh pravi da mora bit ICE pogon turbo.

 

Hibridna tehnologija je povečala avte (bolj kompleksen pogonski sklop) in jih naredila težje. Komot bi navili trenutni v6 turbo ali pa dali noter sodoben V8 NA pri čemer bi potrebno dodatno gorivo prineslo manj mase kot ga zdaj prinese hibridni sklop (na začetku dirke, na koncu bi bil s prazno posodo seveda še lažji). Da tehničnih težav zaradi dodatne kompleksnosti niti ne omenjam.

 

Pri slednjem me res zanima glede vozil na trgu ali bodo hibridni sklopi enako zanesljivi in dobri za popravljanje kot čisti ICE, verjetno bo bolj jasno čez nekaj let.



Urejal ginek, 26.07.2021, 14:38.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 721
  • Lokacija: Ljubljana

#5525

Klasicni ICe sportniki so dosegli plafon zmogljivosti, vse se vrti okrog 600 konjev in 4.0 biturbo. Naslednje generacije M/Amg bodo hibridi kjer bo 800 konjev in bodo razsuli sedanje M/amg po zmogljivostih, generacija za tem pa samo se strom.
Prikaži več možnosti


MadIggy
MadIggy

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Škoda Octavia 1.0 TSI

#5526

Lag rešiš z elektromotorjem, ki pomaga turbini in pa s tem da je avto skoz v power bandu. Pa kdo sploh pravi da mora bit ICE pogon turbo.

 

Hibridna tehnologija je povečala avte (bolj kompleksen pogonski sklop) in jih naredila težje. Komot bi navili trenutni v6 turbo ali pa dali noter sodoben V8 NA pri čemer bi potrebno dodatno gorivo prineslo manj mase kot ga zdaj prinese hibridni sklop (na začetku dirke, na koncu bi bil s prazno posodo seveda še lažji). Da tehničnih težav zaradi dodatne kompleksnosti niti ne omenjam.

 

Pri slednjem me res zanima glede vozil na trgu ali bodo hibridni sklopi enako zanesljivi in dobri za popravljanje kot čisti ICE, verjetno bo bolj jasno čez nekaj let.

Toyotin 1.8 hibrid je verjetno najzanejsljivejši motor na trgu, tako da odgovor na to vprašanje že imamo. Se je pa konkurenca hibridov lotila z cca 20-letnim zaostankom.


Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 769
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#5527

Mercedes EQS 580

 



Urejal m4tj4z, 29.07.2021, 07:52.

neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 17 132
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#5528

Na 100% baterije ima doseg 219km.

Ko je v avtu prižgana klima in radio pade doseg 185km??

Avto je stal na miru.


Elektrika je res naša prihodnost.

Povej kaj več o občutkih v Springu.

Je vreden tistih 13-14 jurjev za mestni avto?


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#5529

Na 100% baterije ima doseg 219km.

Ko je v avtu prižgana klima in radio pade doseg 185km??

Avto je stal na miru.


Elektrika je res naša prihodnost.

se vedno vec kot zadosti dosega za to kar je avto namenjen. Last i checked, pa mi tut nimamo 50+ kilometrskih mestnih sredisc :)


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 774
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#5530

Evo, tole je pa velika prednost štromarjev; ni težav ko voda poplavi, ni strahu, da bi motor zajel vodo, ni zračnega filtra.....samo splavati ne sme :ok https://www.index.hr...-3/2293729.aspx

 

 


:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti
    • Jerry in Jerch_ uporabnikom je všeč to sporočilo


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 41 781
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#5531

Ko bodo baterija napredovale, bi naceloma električni avto moral bit cenejši kot ICE ker ima vse skupaj manj sklopov. Že zdaj bi morala biti cena tam tam.
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#5532

Ko bodo baterija napredovale, bi naceloma električni avto moral bit cenejši kot ICE ker ima vse skupaj manj sklopov. Že zdaj bi morala biti cena tam tam.

baterije so še vedno precej drage na kWh.


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 41 781
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#5533

Ja, sam prišparaš pa pol na kup mehanskih sklopov pri motorju, zavorah. Vse skupaj bi moralo bit ceneje. Tu nekdo nekoga na suho......


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 191
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: kwatro, 911 Safari

#5534

Večje kot bo povpraševanje po EV, dražje bo...


Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 453
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#5535

Ja, sam prišparaš pa pol na kup mehanskih sklopov pri motorju, zavorah. Vse skupaj bi moralo bit ceneje. Tu nekdo nekoga na suho......

je precej kompleksnosti tut pr dobrem EVju. Imaš inverterje, ECUje, potem hlajenje elektromotorja in baterije. Stvar vseen ni tko simpl, kot en električn skiro.

Je pa res, da za en res basic EV z malo dosega lahko nardiš ceneje k en ICE. Case in point; Hongguang Mini EV


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 804
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#5536

https://siol.net/avt...mljivcem-558515
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti
    • Simon je všeč


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 819
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#5537

O tem bi zdajle lahko napisal cel roman, če bi razlagal zadeve, kot mi jih je brat. Kako priti v Poreč z Leafom. Priprava na potovanje dan prej, pregleda kje so polnilnice, pregleda katere delajo, nazivne moči, ... Računa in ugotovi, da mora po daljši poti, da pride do ene uporabne polnilnce (lokacij točno ne vem). Na poti kup kritičnih situacij.

Po prihodu v Poreč me kliče cel vesel, da je prišel brez polnjenja. Ker je že en teden prej šel v Izolo na izlet, je ugotovil, da pot proti primorski ni problematična, za nazaj proti LJ je porabil cca 20-25% več. No, do Poreča mu je uspelo priti tako, da se je po AC vozil 100, obral je najkrajšo pot in na meji čakal brez klime.

Po tem izčrpnem pogovoru sem si na plaži na Pagu odpru eno pivo, za trenutek pomislil, da imam dovolj nafte, da gremo proti koncu dopusta še na Sočo in po celem delovnem tednu imam še dovolj nafte, da grem še ta vikend do Poreča na obisk. 

Vse lepo in prav imeti EV, ampak osebno sem v takem položaju, da investicije, ki povzročajo dodatno skrb in stres pač niso dobre investicije. Recimo če razmišljam o nakupu ICE kosilnice za 500e ali robotske kosilnice za 1,5-2k. Se mi zdi robotska kosilnica prava investicija, ker bom imel pokošeno travo vsak dan in posledično manj skrbi. 


Prikaži več možnosti
    • Plavi, cilinder in noucamp90 uporabnikom je všeč to sporočilo


Simon
Simon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 568

#5538

Kateri letnik pa je Leaf? Kako veliko ima baterijo? Sicer si lahko celotno pot splanira v ABRP aplikaciji, hitre polnilnice imaš na vsakem avtocestnem postajališču poleg bencinskih črpalk, tako, da ni treba pretiravati z vožnjo 100 km/h brez klime.


Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 510
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#5539

Torej tvoj brat rabi en dan da pogugla klje loh avto prklop na strujo. Ja, nvem, bogi brat al kva cmo rect. Je pa precej ugodno prisel tja in nazaj. Pa zgleda, da je prisel.
Ce bi sel z biciklom, bi blo se ceneje pa se dlje bi trajalo pa ful vec punktov bi rabu najdt kje loh vodo natoči. S konjem bi blo pa se dlke, pa vse stale bi mogu locirat kje loh revez je pa pije
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 59 704
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#5540

Ja dej bit butthurt ker je napisal njegovo izkušnjo. :rolleyes  In ja, sliši se kot več težav kot bi jih bilo treba, pa da stojiš pred mejo brez klime, tej cajti so minil 20 let nazaj. Pa še to zato ker avto klime ni imel.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.