Skoči na vsebino

 

Električni in hibridni avtomobili

* * * - - 6 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
5525 odgovorov v temi
Johannes
Johannes
  • Uporabnik
  • Sporočil: 213
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: Star Bmw

#5521

Izmislil sem si ,tako kot oni...

lol, kaj? :D


Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 550
  • Lokacija: Medvode

#5522

Tako pač je. Pred dobrim desetletjem (skoraj dvema) so bili vsi dirkalniki na bencin, pa je prišel Seat v WTCC z Leonom TDI, ki je šel vštric z BMW 320i. Je prišel Audi v Le Mans in zmagal s TDI-ji na vztrajnostni dirki, je v F1 prišel KERS, kar je nič drugega kot različica hibrida...

Jutri bodo pač EV. Tako že imamo E formulo, imamo E bike v sklopu moto GP...

LP Tristan01

Ja seveda, ampak zaradi politike, sigurno ne zaradi tehnološke prednosti.  F1 bi bil komot brez hibrida hitrejši in lažji, če bi le pustili.


Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 354
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#5523

Ja seveda, ampak zaradi politike, sigurno ne zaradi tehnološke prednosti.  F1 bi bil komot brez hibrida hitrejši in lažji, če bi le pustili.

Ja in ne. Če imaš hibridni sistem, lahko pri nizkhi turah (v ovinek recimo) flikaš z hibridnim sistemom, ko je še turbo lag. 


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 550
  • Lokacija: Medvode

#5524

Ja in ne. Če imaš hibridni sistem, lahko pri nizkhi turah (v ovinek recimo) flikaš z hibridnim sistemom, ko je še turbo lag. 

Lag rešiš z elektromotorjem, ki pomaga turbini in pa s tem da je avto skoz v power bandu. Pa kdo sploh pravi da mora bit ICE pogon turbo.

 

Hibridna tehnologija je povečala avte (bolj kompleksen pogonski sklop) in jih naredila težje. Komot bi navili trenutni v6 turbo ali pa dali noter sodoben V8 NA pri čemer bi potrebno dodatno gorivo prineslo manj mase kot ga zdaj prinese hibridni sklop (na začetku dirke, na koncu bi bil s prazno posodo seveda še lažji). Da tehničnih težav zaradi dodatne kompleksnosti niti ne omenjam.

 

Pri slednjem me res zanima glede vozil na trgu ali bodo hibridni sklopi enako zanesljivi in dobri za popravljanje kot čisti ICE, verjetno bo bolj jasno čez nekaj let.



Urejal ginek, Včeraj, 14:38.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 060
  • Lokacija: Ljubljana

#5525

Klasicni ICe sportniki so dosegli plafon zmogljivosti, vse se vrti okrog 600 konjev in 4.0 biturbo. Naslednje generacije M/Amg bodo hibridi kjer bo 800 konjev in bodo razsuli sedanje M/amg po zmogljivostih, generacija za tem pa samo se strom.
Prikaži več možnosti


MadIggy
MadIggy

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Škoda Octavia 1.0 TSI

#5526

Lag rešiš z elektromotorjem, ki pomaga turbini in pa s tem da je avto skoz v power bandu. Pa kdo sploh pravi da mora bit ICE pogon turbo.

 

Hibridna tehnologija je povečala avte (bolj kompleksen pogonski sklop) in jih naredila težje. Komot bi navili trenutni v6 turbo ali pa dali noter sodoben V8 NA pri čemer bi potrebno dodatno gorivo prineslo manj mase kot ga zdaj prinese hibridni sklop (na začetku dirke, na koncu bi bil s prazno posodo seveda še lažji). Da tehničnih težav zaradi dodatne kompleksnosti niti ne omenjam.

 

Pri slednjem me res zanima glede vozil na trgu ali bodo hibridni sklopi enako zanesljivi in dobri za popravljanje kot čisti ICE, verjetno bo bolj jasno čez nekaj let.

Toyotin 1.8 hibrid je verjetno najzanejsljivejši motor na trgu, tako da odgovor na to vprašanje že imamo. Se je pa konkurenca hibridov lotila z cca 20-letnim zaostankom.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.