Električni in hibridni avtomobili
#17881
Pri bmw prihaja i5, torej elektro petica. To je sesti ful elektro bmw model…
|
Prikaži več možnosti
|
#17882
Kaka je pa oznaka, kot po velikosti X5 samo električen, hude luči ima spredaj, kateri model je to, da si malo karakteristike ogledam. |
Prikaži več možnosti
|
#17883
I5 je petica limuzina in touring. Tko kot je i7 sedmica, sam manjsi in cenejsi.
|
Prikaži več možnosti
|
#17884
Tole sem mislil :
https://www.bmw.com/...oom/bmw-ix.html
zgleda , da bo električen in vodikov, kot berem ? Urejal Mat xxl, 19.03.2023, 00:23. |
Prikaži več možnosti
|
#17885
Ne rabis avta v velemestih. Nikjer v franciji in nemciji nisem cakal vec kot 2min na podzemno in nikjer vec kot 5min primestni vlak v predmestju pariza, cca 50km od centra, nisem nikoli s cakanjem potreboval vec kot 20 min do pol ure do gare de lyon. Niti pomislil nisem na rentan avto. Toliko pri nas porabis za 3km od sentvida do aleje siska zjutraj.
|
Prikaži več možnosti
|
#17886
To verjamem, samo mene živega ne spraviš v javni prevoz, se mu izogibam kot hudič križu. Verjamem pa da je dober in ga ljudje uporabljajo, ne bom rekel z veseljem, pač ker nimajo druge opcije. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#17887
Jaz sem že leta 93 živel v Milanu in že takrat nisi sploh potreboval avtomobila. Mestni prevoz je tako dobro bil organiziran, da je potekalo vse gladko. Podzemna je top, ker prečkaš mesto v 10-15 minutah. Edino zjutraj v konicah malo škripa z avtobusi. dobro da imajo tudi tramvaje, da gre lažje. Ne grejo pa povsod.
V glavnem se da, če se hoče. Avta dejansko ne rabiš.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#17888
Na dunaju je tudi to top zrihtan, v 15 min prideš s kjerkoli kamorkoli.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#17889
Jaz sem čisto za javni prevoz. Za po mestih je super. Ampak avto pa vseeno rabiš, če želiš videti še kaj več kot center mesta. ![]()
|
Prikaži več možnosti
|
#17890
Tak javni prevoz, kot ga opisujete zgoraj lahko laufa v večmilijonskih mestih, kjer je frekvenca potnikov res velika na zgoščenem prostoru. Selo, kot je Ljubljana, za take stvari ni primerna niti rentabilna. Periferija okoli je pa tako razpršena po raznih hribih, da je avto edina opcija, da sploh kam prideš. Ali pa avtobus, ki gre 2x na dan ob konicah.
|
Prikaži več možnosti
|
#17891
Ma ni glih res to. Pač podzemna/nadzemna je superiorna vsaki troli ker ni hitrost in ferkvenca odvisna od prometa.
Na dunaju imajo ob nedeljah namesto na 5 min te tramvaje na 15, pa je še vedno 100x bolje kot lj. Če bi mestni promet v lj laufal vsaj tako kot na dunaju ob nedeljah, pol bi res avto rabil samo še za naokoli, za kar bi bil ice vrhunska izbira. Boljša kot štromar.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#17892
Problem je, ker se investicija v podzemni promet ne bi nikoli izplačala zaradi premalo potnikov. Ljubljana, oz. Slovenija je premajhna za take hece. Moja opcija je taka: - izgradnja dela AC za tranzit, ki se izogne Ljubljanskemu obroču - izgradnja velikih parkirišč na obrobju za dnevne migrante in od tam res učinkovit cestni javni promet, ki bi bil lahko hiter, ker bi zmanjšali število vozil na cestah znotraj obroča - tretji pas, ki je v načrtu, je in bo stran vržen denar - treba je razbremeniti obroč tranzitnega prometa - samo javni prevoz v strogem centru razen nekaterih izjem |
Prikaži več možnosti
|
#17893
Samo še EV-ji v center.
Urejal M4-CS, 19.03.2023, 10:50. |
Prikaži več možnosti
|
#17894
Auto Vlog kar 2-3x vec, je enkrat transparentno pokazal. Res pa je da je normalen in vecino tega vlozi v nove avte in vedno hujse projekte.. |
Prikaži več možnosti
|
#17895
Javni promet v LJ raje primerjajte z italijanskimi, nemškimi, avstrijskimi mesti ki imajo cca. 300.000 prebivalcev, ne pa z Dunajem, Munchnom, Milanom, ki so vse večmiljonska mesta.
Ima kdo izkušnje kako je urejen javni promet v manjših tujih mestih? BMW |
Prikaži več možnosti
|
#17896
Imam jst. Lahko ti za CH povem; ce mislis potovari ob normalnih urah je ni destinacije daljee od 75km katero bi lahko hitreje naredil z avtom. Tezava manjsih mest - kot je Luzern, Biel, Wintherthur, St.Gallen je, da imajo javni prevoz centraliziran. Torej ce si na skrajno JV tocki mesta in zelis na skrajno SV tocko- rabis z avtom 10-15min, z javnim prevozom pa pac prvo do centra 15min potem pa se nazaj do tocke 15. Za tako stvar imas pa Uber ce se mudi. Stane kot v slo taxi ![]() Bistvo javnega prevoza je tudi 1. Razred. Kdor gre na sestanek iz Zuricha do Geneve bi z avtom prisel zdolgocasen in utrujen domov. Na vlaku v 1. Razredu ima mir, odlicen internet, 220V steker in lahko 2/3 delovnega dne oddela. Pa kot sem ze pisal - point to point na 5 korakov do smucisca/turisticne atrakcije/centra mesta je v nulo nastudirano. V infrastrukturo za avte - parking hise se zelo malo vlaga, podobno cesto - ce ze razsirijo najprej samo za bus pas naredijo in sele potem dalje. Sej pri nas je podobno, samo ko se ustavi, stoji vse. Tukaj pa so tudi krizisca/krozisca prilagojena.. Urejal Jerch_, 19.03.2023, 11:15. |
Prikaži več možnosti
|
#17897
Saj sem napisal PAR 10.000 eur, mislim da so najvišji zaslužki tam po 50.000 eur oziroma usd mesečno, je pa verjetno par posameznikov, ki zaslužijo še več. S tem da je trega ločit prihodke direktno od youtube in podobnih platform in tisto kar zaslužijo potem še indirektno s prodajo svojih artiklov, jaz govorim samo za direkten donos. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#17898
Evo danes sva sla pa v Treviso na kosilo in kavo. 230km v enem prevozila med 150-170 glede na promet, zdej se fila avto v centru, v 4 urah ko pojeva in se sprehodiva bo spet na 100% in greva domov. Do tukaj cist deluje zadeva brez problemov…
Urejal leonT, 19.03.2023, 12:47. |
Prikaži več možnosti
|
#17899
Seveda ker je EV-jev 0.0001%. Počak da se razmnožijo, pa bo problem polnit.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#17900
Zakaj? ![]()
|
Prikaži več možnosti
|