Skoči na vsebino

 

Električni in hibridni avtomobili

* * * - - 14 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
18428 odgovorov v temi
leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 773
  • Lokacija: Ljubljana

#17881

Pri bmw prihaja i5, torej elektro petica. To je sesti ful elektro bmw model…
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 679
  • Avtomobil: BMW

#17882

Kaka je pa oznaka, kot po velikosti X5 samo električen, hude luči ima spredaj, kateri model je to, da si malo karakteristike ogledam.


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 773
  • Lokacija: Ljubljana

#17883

I5 je petica limuzina in touring. Tko kot je i7 sedmica, sam manjsi in cenejsi.
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 679
  • Avtomobil: BMW

#17884

Tole sem mislil : 

 

https://www.bmw.com/...oom/bmw-ix.html

 

 

 

zgleda , da bo električen in vodikov, kot berem ?



Urejal Mat xxl, 19.03.2023, 00:23.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 359
  • Lokacija: Ljubljana

#17885

Ne rabis avta v velemestih. Nikjer v franciji in nemciji nisem cakal vec kot 2min na podzemno in nikjer vec kot 5min primestni vlak v predmestju pariza, cca 50km od centra, nisem nikoli s cakanjem potreboval vec kot 20 min do pol ure do gare de lyon. Niti pomislil nisem na rentan avto. Toliko pri nas porabis za 3km od sentvida do aleje siska zjutraj.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 829
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#17886

Ne rabis avta v velemestih. Nikjer v franciji in nemciji nisem cakal vec kot 2min na podzemno in nikjer vec kot 5min primestni vlak v predmestju pariza, cca 50km od centra, nisem nikoli s cakanjem potreboval vec kot 20 min do pol ure do gare de lyon. Niti pomislil nisem na rentan avto. Toliko pri nas porabis za 3km od sentvida do aleje siska zjutraj.


To verjamem, samo mene živega ne spraviš v javni prevoz, se mu izogibam kot hudič križu. Verjamem pa da je dober in ga ljudje uporabljajo, ne bom rekel z veseljem, pač ker nimajo druge opcije.

Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 46 745
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#17887

Jaz sem že leta 93 živel v Milanu in že takrat nisi sploh potreboval avtomobila. Mestni prevoz je tako dobro bil organiziran, da je potekalo vse gladko. Podzemna je top, ker prečkaš mesto v 10-15 minutah. Edino zjutraj v konicah malo škripa z avtobusi. dobro da imajo tudi tramvaje, da gre lažje. Ne grejo pa povsod.

 

V glavnem se da, če se hoče. Avta dejansko ne rabiš.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 707
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#17888

Na dunaju je tudi to top zrihtan, v 15 min prideš s kjerkoli kamorkoli.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • Cdriver je všeč


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 869

#17889

Jaz sem čisto za javni prevoz. Za po mestih je super. Ampak avto pa vseeno rabiš, če želiš videti še kaj več kot center mesta.


wLJVSAz.jpg
 

 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 233
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#17890

Tak javni prevoz, kot ga opisujete zgoraj lahko laufa v večmilijonskih mestih, kjer je frekvenca potnikov res velika na zgoščenem prostoru. Selo, kot je Ljubljana, za take stvari ni primerna niti rentabilna. Periferija okoli je pa tako razpršena po raznih hribih, da je avto edina opcija, da sploh kam prideš. Ali pa avtobus, ki gre 2x na dan ob konicah.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 707
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#17891

Ma ni glih res to. Pač podzemna/nadzemna je superiorna vsaki troli ker ni hitrost in ferkvenca odvisna od prometa.

Na dunaju imajo ob nedeljah namesto na 5 min te tramvaje na 15, pa je še vedno 100x bolje kot lj.

Če bi mestni promet v lj laufal vsaj tako kot na dunaju ob nedeljah, pol bi res avto rabil samo še za naokoli, za kar bi bil ice vrhunska izbira. Boljša kot štromar.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 233
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#17892

Ma ni glih res to. Pač podzemna/nadzemna je superiorna vsaki troli ker ni hitrost in ferkvenca odvisna od prometa.
Na dunaju imajo ob nedeljah namesto na 5 min te tramvaje na 15, pa je še vedno 100x bolje kot lj.
Če bi mestni promet v lj laufal vsaj tako kot na dunaju ob nedeljah, pol bi res avto rabil samo še za naokoli, za kar bi bil ice vrhunska izbira. Boljša kot štromar.


Problem je, ker se investicija v podzemni promet ne bi nikoli izplačala zaradi premalo potnikov. Ljubljana, oz. Slovenija je premajhna za take hece. Moja opcija je taka:
- izgradnja dela AC za tranzit, ki se izogne Ljubljanskemu obroču
- izgradnja velikih parkirišč na obrobju za dnevne migrante in od tam res učinkovit cestni javni promet, ki bi bil lahko hiter, ker bi zmanjšali število vozil na cestah znotraj obroča
- tretji pas, ki je v načrtu, je in bo stran vržen denar - treba je razbremeniti obroč tranzitnega prometa
- samo javni prevoz v strogem centru razen nekaterih izjem
Prikaži več možnosti


M4-CS
M4-CS
  • Uporabnik
  • Sporočil: 353
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Vsakega nekaj

#17893

Problem je, ker se investicija v podzemni promet ne bi nikoli izplačala zaradi premalo potnikov. Ljubljana, oz. Slovenija je premajhna za take hece. Moja opcija je taka:
- izgradnja dela AC za tranzit, ki se izogne Ljubljanskemu obroču
- izgradnja velikih parkirišč na obrobju za dnevne migrante in od tam res učinkovit cestni javni promet, ki bi bil lahko hiter, ker bi zmanjšali število vozil na cestah znotraj obroča
- tretji pas, ki je v načrtu, je in bo stran vržen denar - treba je razbremeniti obroč tranzitnega prometa
- samo javni prevoz v strogem centru razen nekaterih izjem

Samo še EV-ji v center. :laugh

 



Urejal M4-CS, 19.03.2023, 10:50.

Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 155
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#17894

No, to bi pa res rad doživel. Jaz sem bil brez avta samo ko sem bil v Aziji, pa je bilo kot da bi mi nekdo noge odrezal. Grozljivo.
Od par 100 usd mesečno pa do par 10.000, kolikor sem uspel razbrat.


Auto Vlog kar 2-3x vec, je enkrat transparentno pokazal. Res pa je da je normalen in vecino tega vlozi v nove avte in vedno hujse projekte..
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 442
  • Lokacija: BMW M Town

#17895

Javni promet v LJ raje primerjajte z italijanskimi, nemškimi, avstrijskimi mesti ki imajo cca. 300.000 prebivalcev, ne pa z Dunajem, Munchnom, Milanom, ki so vse večmiljonska mesta.

Ima kdo izkušnje kako je urejen javni promet v manjših tujih mestih?

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti
    • višnja je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 155
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#17896

Javni promet v LJ raje primerjajte z italijanskimi, nemškimi, avstrijskimi mesti ki imajo cca. 300.000 prebivalcev, ne pa z Dunajem, Munchnom, Milanom, ki so vse večmiljonska mesta.
Ima kdo izkušnje kako je urejen javni promet v manjših tujih mestih?

Imam jst.
Lahko ti za CH povem; ce mislis potovari ob normalnih urah je ni destinacije daljee od 75km katero bi lahko hitreje naredil z avtom. Tezava manjsih mest - kot je Luzern, Biel, Wintherthur, St.Gallen je, da imajo javni prevoz centraliziran. Torej ce si na skrajno JV tocki mesta in zelis na skrajno SV tocko- rabis z avtom 10-15min, z javnim prevozom pa pac prvo do centra 15min potem pa se nazaj do tocke 15.

Za tako stvar imas pa Uber ce se mudi. Stane kot v slo taxi ;)
Bistvo javnega prevoza je tudi 1. Razred. Kdor gre na sestanek iz Zuricha do Geneve bi z avtom prisel zdolgocasen in utrujen domov. Na vlaku v 1. Razredu ima mir, odlicen internet, 220V steker in lahko 2/3 delovnega dne oddela.
Pa kot sem ze pisal - point to point na 5 korakov do smucisca/turisticne atrakcije/centra mesta je v nulo nastudirano. V infrastrukturo za avte - parking hise se zelo malo vlaga, podobno cesto - ce ze razsirijo najprej samo za bus pas naredijo in sele potem dalje. Sej pri nas je podobno, samo ko se ustavi, stoji vse. Tukaj pa so tudi krizisca/krozisca prilagojena..

Urejal Jerch_, 19.03.2023, 11:15.

Prikaži več možnosti
    • tom78 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 829
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#17897

Auto Vlog kar 2-3x vec, je enkrat transparentno pokazal. Res pa je da je normalen in vecino tega vlozi v nove avte in vedno hujse projekte..

Saj sem napisal PAR 10.000 eur, mislim da so najvišji zaslužki tam po 50.000 eur oziroma usd mesečno, je pa verjetno par posameznikov, ki zaslužijo še več. S tem da je trega ločit prihodke direktno od youtube in podobnih platform in tisto kar zaslužijo potem še indirektno s prodajo svojih artiklov, jaz govorim samo za direkten donos.


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 773
  • Lokacija: Ljubljana

#17898

Evo danes sva sla pa v Treviso na kosilo in kavo. 230km v enem prevozila med 150-170 glede na promet, zdej se fila avto v centru, v 4 urah ko pojeva in se sprehodiva bo spet na 100% in greva domov. Do tukaj cist deluje zadeva brez problemov…

Urejal leonT, 19.03.2023, 12:47.

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 46 745
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#17899

Seveda ker je EV-jev 0.0001%. Počak da se razmnožijo, pa bo problem polnit.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • -DIN- je všeč


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 869

#17900

 

Seveda ker je EV-jev 0.0001%. Počak da se razmnožijo, pa bo problem polnit.

Zakaj?


wLJVSAz.jpg
 

 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.