Skoči na vsebino

 

Električni in hibridni avtomobili

* * * - - 19 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
23103 odgovorov v temi
tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 570
  • Lokacija: BMW M Town

#41

Je pa na evropskem trgu (nekateri tudi na slovenskem) že kar nekaj plug-in-hybridov:


- Audi A3 Sportback e-tron, skupna moč 204 KM, e-doseg 50 km, uradna poraba 1,5 l/100km, 38.000 EUR,

- VW Golf GTE, 204 KM, e-doseg 50 km, poraba 1,5 l/100km, 37.000 EUR,

- Porsche Cayenne S E-Hybrid , skupna moč 416 KM, e-doseg: 36km, uradna poraba 3,4 l/100km, 82.000 EUR

- Toyota Prius Plug-in Hybrid, e-doseg 25 km, uradna poraba 2,1 l /100 km, 36.000 EUR

- Mitsubishi Outlander P-HEV, e-doseg 52 km, uradna poraba 1,9 l /100km, 40.000 EUR

- Opel Ampera, 150 KM, e-doseg 40-80 km, uradna poraba 1,2 l / 100km, 39.000 EUR

-Porsche Panamera S E-Hybrid, 416 KM, e-doseg: 36km, uradna poraba 3,1 l/100km, 104.000 EUR (v Nemčiji)

-Mercedes S 500 plug-in-hybrid, 333+116 KM, e-doseg 30 km, uradna poraba 2,8 l/100 km, 109.000 EUR

- BMW i8, 362 KM, e-doseg 37 km, uradna poraba 2,1 l / 100km, 126.000 EUR,

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#42

Sem že napisal, zakaj je to bedarija. Po tej logiki je v ostalih avtih samo ena majhna baterija in en zastarel bencinar.


In električen pogon pa ni zastarel? To so delali že odkar so avti na svetu (prvič leta 1884), samo je bil zanič takrat, pa je še danes in ni dober za drugo kot afne guncat, pa malo po mestu se vozit. Hibridi so zaenkrat edini uporabni "zeleni" avti, ki jih lahko uporabljaš kot edini avto pri hiši.

Prvi "praktičen" električen avto, ki ga je naredil Thomas Parker 1884.

Objavljena slika

Urejal Rottie, 30.09.2014, 08:36.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 514

#43

Aja, pa res. Vidim, da so pri Tesli skoraj popolnoma skopirali tole kočijo, praktično ne vidim razlike :)
wLJVSAz.jpg
 

 

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#44

Aja, pa res. Vidim, da so pri Tesli skoraj popolnoma skopirali tole kočijo, praktično ne vidim razlike :)


Ravno tolk razlike kot med bencinskimi kočijami in modernimi bencinskimi avti ;) Dejstvo je, da Tesla ni neka revolucija in odkrivanje tople vode, ampak le izboljšan sistem, ki je star že cca. 130 let in kljub vsem izboljšavam še vedno nepraktičen v primerjavi s hibridom.

Urejal Rottie, 30.09.2014, 09:07.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 674
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#45

@iKst ziher si kakšen apple fan :-D
Vse sranje razen Tesla :metalc
Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 780
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#46

Ena zanimiva izkušnja: dva tedna nazaj smo imeli konferenco in v sklopu tega tudi tekmovanje med sodelujočimi- kdo pride čim dlje z Panamero S E-Hybrid (modus E-drive), preden vklopi motor z notranjim zgorevanjem. To pomeni, da takrat avto čimbolj izkorišča vožnjo brez emisij. Če je komu vklopil že vmes (če je preveč pritiskal desni pedal...:crazy), je dobil minus točke.
Torej: vozilo je imelo full napolnjeno baterijo, vozili smo se v okolici dirkališča auto24 v Pärnu, Estonija (čist ravno, par krožnih križišč, nobenega prometa, lahko bi rekel idealno), zun.temp. cca.20stC :)
Izklopil sem klimo in se čisto počasi cijazil (kot sem rekel, nisem nobenega oviral, ker prometa tam ni...), med 45 in 60 km/h.
''Pricjazil'' sem do dobrih 31 km, zmagovalec pa 33 km.
Realno pa sem enkrat v Sloveniji prišel z polno baterijo iz Nove Gorice, natančno izvoz za Vogrsko (po avtocesti sem jo nafilal) skoraj do Kanala (cca.22 km, če me spomin ne moti...). Seveda se takrat nisem smel toliko cijaziti, ker da bi kolono delal z Porschejem ravno ne gre :jok
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 514

#47

@iKst ziher si kakšen apple fan :-D
Vse sranje razen Tesla :metalc


Ni vse sranje. Samo tisto, kar dejasko je. Razni hibridi, ki se delajo, da so "zeleni", ker imajo poleg V8 motorja na pogon vezana še dva motorčka za brisalce.
wLJVSAz.jpg
 

 

Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 023
  • Lokacija: Corner Pocket
  • Avtomobil: creative technologie

#48

Ena zanimiva izkušnja: dva tedna nazaj smo imeli konferenco in v sklopu tega tudi tekmovanje med sodelujočimi- kdo pride čim dlje z Panamero S E-Hybrid (modus E-drive), preden vklopi motor z notranjim zgorevanjem. To pomeni, da takrat avto čimbolj izkorišča vožnjo brez emisij. Če je komu vklopil že vmes (če je preveč pritiskal desni pedal...:crazy), je dobil minus točke.
Torej: vozilo je imelo full napolnjeno baterijo, vozili smo se v okolici dirkališča auto24 v Pärnu, Estonija (čist ravno, par krožnih križišč, nobenega prometa, lahko bi rekel idealno), zun.temp. cca.20stC :)
Izklopil sem klimo in se čisto počasi cijazil (kot sem rekel, nisem nobenega oviral, ker prometa tam ni...), med 45 in 60 km/h.
''Pricjazil'' sem do dobrih 31 km, zmagovalec pa 33 km.
Realno pa sem enkrat v Sloveniji prišel z polno baterijo iz Nove Gorice, natančno izvoz za Vogrsko (po avtocesti sem jo nafilal) skoraj do Kanala (cca.22 km, če me spomin ne moti...). Seveda se takrat nisem smel toliko cijaziti, ker da bi kolono delal z Porschejem ravno ne gre :jok


Se pravi da ste na tem testu nekih 15% zaostali za uradnim podatkom kljub temu da bolj idealno za nizko porabo ni blo variante za furat? :-D..upam da ste po tem testu bli deležni še kakšnega bolj udarnega testa :laugh.

Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 570
  • Lokacija: BMW M Town

#49

Dokaz za razmeroma preprosto zasnovo električnih vozil je tudi v tem, da električna vozila zmorejo narediti majhna "no-name" podjetja ali celo posamezniki (npr. Slovenec Andrej Pečjak, ki je predelal mazdo 5 na električni pogon z 700 km dosega),

medtem, ko si razvoj hibridnih vozil zaradi zapletenga in dragega razvoja lahko privoščijo samo veliki avtomobilski koncerni.

Začetnik je bila Toyota s Priusom leta 1997, sledila je Honda z modelom Insight 1999,...

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 514

#50

Googlaj malo "home made hybrid car", "DIY hybrid" in podobno.

Skoraj vsak lahko doma naredi električni avto, hibrida itd. Tudi formulo lahko narediš doma, ali 1000 konjsko drag zverino. Samo to ni to. Ni primerjave z nekim dodelanim izdelkom iz serijske proizvodnje.
wLJVSAz.jpg
 

 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 201
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#51

...
Začetnik je bila Toyota s Priusom leta 1997, sledila je Honda z modelom Insight 1999,...

Vozila na električno/motorni pogon z zelo dobrim izkoristkom fosilnih goriv so izdelovali ameri že pred WW2 ... in ta pri nas še danes vozijo :cool

Objavljena slika

Hud napredek tehnologije, če samo nekaj pomanjšaš, dodaš +100 kil akkujev in vse skupaj prestaviš v manjšo škatlo na gumijastih štirih kolesih in zadaj nalepiš zveneč napis HYBRID ... :-D

Urejal Iztok Z., 30.09.2014, 18:36.

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 780
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#52

Se pravi da ste na tem testu nekih 15% zaostali za uradnim podatkom kljub temu da bolj idealno za nizko porabo ni blo variante za furat? :-D..upam da ste po tem testu bli deležni še kakšnega bolj udarnega testa :laugh.


Bili deleženi, da....991 4S in 2S smo vozili po prej omenjenem dirkališču. Še enkrat se je izkazalo, koliko več veselja nudi pri ostri vožnji samo zadnji pogon. Res ima top handling, kako lepo porine zadek v prekrmarjenje, krasno in uživaško.
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 758
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#53

Vozila na električno/motorni pogon z zelo dobrim izkoristkom fosilnih goriv so izdelovali ameri že pred WW2 ... in ta pri nas še danes vozijo :cool

Objavljena slika

Hud napredek tehnologije, če samo nekaj pomanjšaš, dodaš +100 kil akkujev in vse skupaj prestaviš v manjšo škatlo na gumijastih štirih kolesih in zadaj nalepiš zveneč napis HYBRID ... :-D


in tole dela večno, 50let pa še kar "grmi in bobni" po tračnicah, pa še lepo pusti prijeten vonj v ozračju :ok2

super zverina :metalc
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 570
  • Lokacija: BMW M Town

#54

Prodaja električnih vozil (vključno s plug-in-hybridi) v Evropi - podatki september:

Objavljena slika

Prodaja v Nemčiji - podatki september
Objavljena slika

Prodaja v ZDA - podatki september
Objavljena slika


Prodaja po celem svetu - podatki august

Objavljena slika

http://ev-sales.blog...rch/label/World

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#55

Da ne boste rekli, da čist zanemarjam električne avte ... sem si šel tole danes pogledat :ok2

Zadeva je kr luštna za pogledat v živo in tudi sedi se v njej solidno ... pa še vrata se znajo sama odpret, samo kljuko sprostiš ... čist revolucionarno :laugh Pa nobenih grdih 17" displayev. :-D Cena ... sitnica ... 149k € in par drobižev zraven. Zdaj, ko sem i8 in Teslo S videl v živo in od blizu, lahko z gotovostjo rečem, da je i8 veliko lepši, lepše izdelan, materjali delujejo na nivoju... pač tipičen nov BMW. Sedi se notri super, je pa neroden za ven in notri lezt zaradi visokega praga.

Objavljena slika

Urejal Rottie, 27.10.2014, 21:40.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 767
  • Lokacija: LJ

#56

Pa tud ta je grd.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#57

Pa tud ta je grd.


V živo veliko bolje zgleda... slike mu delajo krivico.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 64 941
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#58

Kje si ga pogledal?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 848
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#59

Tudi sam sem ga videl. Enkrat na letališču Frankfurt(črne barve) in enkrat v Bangkoku(bele barve).
V živo resnično izgleda veliko bolje kot na slikah.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#60

Kje si ga pogledal?


Na BMW Niederlassung München na Frankfurter ringu sem bil včeraj. Imajo še i3, M4 (cabrio in coupe ... cabrio je bil 99k€), novo 2-ko (sem pozabil kater motor je bil notri, stane pa 45k€, pa ostale standardne ... 3GT, eno F10 lepo opremljeno, pa še par SUVov, samo tisti del salona sem izpustil, ker se mi je mudilo naprej in SUVi me nikoli niso zanimali itak.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.