Električni in hibridni avtomobili
#41
Je pa na evropskem trgu (nekateri tudi na slovenskem) že kar nekaj plug-in-hybridov:
- Audi A3 Sportback e-tron, skupna moč 204 KM, e-doseg 50 km, uradna poraba 1,5 l/100km, 38.000 EUR, - VW Golf GTE, 204 KM, e-doseg 50 km, poraba 1,5 l/100km, 37.000 EUR, - Porsche Cayenne S E-Hybrid , skupna moč 416 KM, e-doseg: 36km, uradna poraba 3,4 l/100km, 82.000 EUR - Toyota Prius Plug-in Hybrid, e-doseg 25 km, uradna poraba 2,1 l /100 km, 36.000 EUR - Mitsubishi Outlander P-HEV, e-doseg 52 km, uradna poraba 1,9 l /100km, 40.000 EUR - Opel Ampera, 150 KM, e-doseg 40-80 km, uradna poraba 1,2 l / 100km, 39.000 EUR -Porsche Panamera S E-Hybrid, 416 KM, e-doseg: 36km, uradna poraba 3,1 l/100km, 104.000 EUR (v Nemčiji) -Mercedes S 500 plug-in-hybrid, 333+116 KM, e-doseg 30 km, uradna poraba 2,8 l/100 km, 109.000 EUR - BMW i8, 362 KM, e-doseg 37 km, uradna poraba 2,1 l / 100km, 126.000 EUR, BMW |
Prikaži več možnosti
|
#42
In električen pogon pa ni zastarel? To so delali že odkar so avti na svetu (prvič leta 1884), samo je bil zanič takrat, pa je še danes in ni dober za drugo kot afne guncat, pa malo po mestu se vozit. Hibridi so zaenkrat edini uporabni "zeleni" avti, ki jih lahko uporabljaš kot edini avto pri hiši. Prvi "praktičen" električen avto, ki ga je naredil Thomas Parker 1884. ![]() Urejal Rottie, 30.09.2014, 08:36. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#43
Aja, pa res. Vidim, da so pri Tesli skoraj popolnoma skopirali tole kočijo, praktično ne vidim razlike
![]() ![]()
|
Prikaži več možnosti
|
#44
Ravno tolk razlike kot med bencinskimi kočijami in modernimi bencinskimi avti ![]() Urejal Rottie, 30.09.2014, 09:07. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#45
@iKst ziher si kakšen apple fan
![]() Vse sranje razen Tesla ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#46
Ena zanimiva izkušnja: dva tedna nazaj smo imeli konferenco in v sklopu tega tudi tekmovanje med sodelujočimi- kdo pride čim dlje z Panamero S E-Hybrid (modus E-drive), preden vklopi motor z notranjim zgorevanjem. To pomeni, da takrat avto čimbolj izkorišča vožnjo brez emisij. Če je komu vklopil že vmes (če je preveč pritiskal desni pedal...
![]() Torej: vozilo je imelo full napolnjeno baterijo, vozili smo se v okolici dirkališča auto24 v Pärnu, Estonija (čist ravno, par krožnih križišč, nobenega prometa, lahko bi rekel idealno), zun.temp. cca.20stC ![]() Izklopil sem klimo in se čisto počasi cijazil (kot sem rekel, nisem nobenega oviral, ker prometa tam ni...), med 45 in 60 km/h. ''Pricjazil'' sem do dobrih 31 km, zmagovalec pa 33 km. Realno pa sem enkrat v Sloveniji prišel z polno baterijo iz Nove Gorice, natančno izvoz za Vogrsko (po avtocesti sem jo nafilal) skoraj do Kanala (cca.22 km, če me spomin ne moti...). Seveda se takrat nisem smel toliko cijaziti, ker da bi kolono delal z Porschejem ravno ne gre ![]()
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl)
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#47
Ni vse sranje. Samo tisto, kar dejasko je. Razni hibridi, ki se delajo, da so "zeleni", ker imajo poleg V8 motorja na pogon vezana še dva motorčka za brisalce. ![]()
|
Prikaži več možnosti
|
#48
Se pravi da ste na tem testu nekih 15% zaostali za uradnim podatkom kljub temu da bolj idealno za nizko porabo ni blo variante za furat? ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#49
Dokaz za razmeroma preprosto zasnovo električnih vozil je tudi v tem, da električna vozila zmorejo narediti majhna "no-name" podjetja ali celo posamezniki (npr. Slovenec Andrej Pečjak, ki je predelal mazdo 5 na električni pogon z 700 km dosega),
medtem, ko si razvoj hibridnih vozil zaradi zapletenga in dragega razvoja lahko privoščijo samo veliki avtomobilski koncerni. Začetnik je bila Toyota s Priusom leta 1997, sledila je Honda z modelom Insight 1999,... BMW |
Prikaži več možnosti
|
#50
Googlaj malo "home made hybrid car", "DIY hybrid" in podobno.
Skoraj vsak lahko doma naredi električni avto, hibrida itd. Tudi formulo lahko narediš doma, ali 1000 konjsko drag zverino. Samo to ni to. Ni primerjave z nekim dodelanim izdelkom iz serijske proizvodnje. ![]()
|
Prikaži več možnosti
|
#51
Vozila na električno/motorni pogon z zelo dobrim izkoristkom fosilnih goriv so izdelovali ameri že pred WW2 ... in ta pri nas še danes vozijo ![]() ![]() Hud napredek tehnologije, če samo nekaj pomanjšaš, dodaš +100 kil akkujev in vse skupaj prestaviš v manjšo škatlo na gumijastih štirih kolesih in zadaj nalepiš zveneč napis HYBRID ... ![]() Urejal Iztok Z., 30.09.2014, 18:36. Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#52
Bili deleženi, da....991 4S in 2S smo vozili po prej omenjenem dirkališču. Še enkrat se je izkazalo, koliko več veselja nudi pri ostri vožnji samo zadnji pogon. Res ima top handling, kako lepo porine zadek v prekrmarjenje, krasno in uživaško.
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl)
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#53
in tole dela večno, 50let pa še kar "grmi in bobni" po tračnicah, pa še lepo pusti prijeten vonj v ozračju ![]() super zverina ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#54
Prodaja električnih vozil (vključno s plug-in-hybridi) v Evropi - podatki september:
![]() Prodaja v Nemčiji - podatki september ![]() Prodaja v ZDA - podatki september ![]() Prodaja po celem svetu - podatki august ![]() http://ev-sales.blog...rch/label/World BMW |
Prikaži več možnosti
|
#55
Da ne boste rekli, da čist zanemarjam električne avte ... sem si šel tole danes pogledat
![]() Zadeva je kr luštna za pogledat v živo in tudi sedi se v njej solidno ... pa še vrata se znajo sama odpret, samo kljuko sprostiš ... čist revolucionarno ![]() ![]() ![]() Urejal Rottie, 27.10.2014, 21:40. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#56
Pa tud ta je grd.
|
Prikaži več možnosti
|
#57
V živo veliko bolje zgleda... slike mu delajo krivico. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#59
Tudi sam sem ga videl. Enkrat na letališču Frankfurt(črne barve) in enkrat v Bangkoku(bele barve).
V živo resnično izgleda veliko bolje kot na slikah. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Na BMW Niederlassung München na Frankfurter ringu sem bil včeraj. Imajo še i3, M4 (cabrio in coupe ... cabrio je bil 99k€), novo 2-ko (sem pozabil kater motor je bil notri, stane pa 45k€, pa ostale standardne ... 3GT, eno F10 lepo opremljeno, pa še par SUVov, samo tisti del salona sem izpustil, ker se mi je mudilo naprej in SUVi me nikoli niso zanimali itak. ![]() |
Prikaži več možnosti
|