Če so cenovno ugodni in profesionalni?

lp,
#1
Torej zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z njimi? Dobre/slabe?
Če so cenovno ugodni in profesionalni? ![]() lp,
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#2
kaj boš delal
? lahko na privat |
Prikaži več možnosti
|
#3
Kolega je dal k njim lamelo sklopke, da so mu jo obnovili - na novo nanetali lamele. Plačal je cca 50 eur in se še danes vozi.
![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#4
Menjal bi zavorne cevi in posledično zavorno olje...
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Kar se tiče zavor,so daleč naokoli profesionalni strokovnjaki....Zavore tudi ko ti jih porihtajo,sami tudi preiskusijo na aparaturi,tako,da ni bojazni za tehnični pregled...rihtajo tudi druge stvari in so cenovno ugodni...Oglasi se pri njih in ne bo ti žal !!!
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Hvala za informacijo...
![]()
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Danes sem bil pri njih na servisu. Bilo je tako pozitivno kot negativno.
Zmenjen sem bil pri njih ob 8.30, ker spoštujem to, da more zjutraj bit prvo ena kavica ![]() Čakal sem do 9.45, da sem prišel na vrsto. Potem mi je avto prevzel en mlad mehanik, ampak je obvladal zadevo. Menjal mi je zavorne cevi (vse štiri) in zavorno olje. Delal je slabe 4 ure. Računali so mi 3 ure. Vmes je prišlo do manjšega zapleta, ki je vzel dodatnih 30min, ki so že vštete v 4 ure dela. Potem sva z enim drugim mehanikom (starejši gospod) odšla na tesno vožnjo. Dvakrat je 2. prestavo pohodil do 4.000 rpm, kar meni osebno ni bilo všeč... namreč, da stastiraš zavore pač ni potrebe po tiščanju gas pedalke, ampak zavorne pedalke. Potem je prišlo na vrsto plačilo... po telefonu smo se dogovorili za 90€ (cca. 3 ure dela + zavorno olje). Seveda cena je poskočila na 131€, ker nisem imel nekakšnih priključkov za zavorne cevi. En priključek stane 9€, seveda x4 = 36€. Nisem razočaran zaradi cene, ampak ker me nihče ni opozoril na to. Vmes, ko sem se čudil od kje dodatnih 40€ plačila je glavni gospod v sprejemni pisarni nadrl tega "mojga" mehanika, da bo šlo iz njegovega žepa itd. (ker me ni opozoril na dodatni strošek). Seveda sem mu dejal, naj se malce umiri, da je pač verjetno pozabil. Potem so mi dali nekakšen "tolažilni" popust v znesku 6€ in sem plačal 125€. Pohvalil bi "mojga" mehanika, ki mislim da mu je ime Klemen (suh in velik). Zavore primejo bolj suvereno od prej in mi ni žal za to preventivno investicijo. Načeloma bi priporočal servis Feroda. p.s. zamenjal sem originalne zavorne cevi z zavornimi cevmi HEL Performance Če še koga kaj zanima, mu z veseljem odgovorim. ![]()
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Če boš kdaj tasm še kaj delal mi prej pošlji zs. Poznam poštenega mehanika in stručkota ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
Okej, te bom dal med posebne zaznamke ![]()
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Sej do 4.000 ni glih nek napor za motor? Vsaj men se ne zdi
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Se absolutno strinjam ![]() Ampak jaz nisem bil na servisu zato, ker mi avto ni vredu bremzal pri 4000rpm... Ne morš pa tudi rečt, da je to optimalna vožnja, kar se tiče porabe goriva/gum itd. Jaz lahko tako vozim avto, saj ga plačujem oz. vzdržujem. Vsi ostali pač ne.
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Hay!
...zdaj če sem prav razumel si dal SAMO za montažo zavor 125€ material je bil pa ves tvoj....in za to so poravili še 4 ure:confused lp joda Urejal joda, 06.11.2014, 18:53. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
Se opravičujem za pozen odgovor.
Moje so bile zavorne cevi oni so pa dodali neke priključke, kateri so stali 36€ (9€ vsak). Potem takem je bilo delo 90€ oz. 30€ na uro, ker se mi računali 3ure... lp
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Hay!
...kaj pa zavore? lp joda ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Misliš zavorne cevi?
Te so me stale skupaj s cevjo od sklopke do menjalnika 120€, račun imam v avtu, mislim da so bile 90€... lp
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Hay!
...NE!...mislil sem zavore kot zavore...disci in ploščice, če je to tzdi všteto v ceno, ker si pod največjimi nočnimi morami, ne morem predstavljat, da bi nekdo montiral zavorne cevke 4 ure in mi za montažo le teh računal 125€ ![]() ....jaz sem dal za primerjavo za sprednje disce in ploščice za na e30 ter montažo 120€ par let nazaj ko je bilo to še drago, za e39 so me prišli sprednji disci in ploščice ter montaža 145€ (cca 4 leta nazaj) od tega je bila montaža 70€ ![]() ...sedaj je tudi odvisno katere zavorne cevi si menja...ali samo tiste, ki pridejo na čeljusti ali tudi tiste, ki gredo pod avtom....ampak te so tudi original poceni, rano tako pa tudi montaža le teh...mene je prišlo na e30 delo cca 40€ lp joda ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
Zavore nisem menjeval, ker nimajo ravno dosti kilometrov za sabo.
Tudi meni se je zdelo veliko, ko sem se dogovoril. Potem pa sem skoraj ves potek dela stal zraven in ni bilo videti, da bi kdo karkoli zavlačeval. Vsako zavorno cev je bilo potrebno z ognjem oz. "prenarjem" spravit dol, ker ni hotela popustiti. Potem je prišlo še do defekta pri menjavi zav. olja in je bilo potrebno eno drugo cev menjat (to je vzelo dobre pol urce). Mene tako ali tako ne bodo več videli, ampak zaradi drugih razlogov! lp
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#18
Evo še sem napišem, da bo zabeleženo...
Mene tudi ne vidijo več pri Ferodi, totalni nateguni in totalno nesposobni. Ne tja vozit avtov, ker bojo nardili samo še slabše. Pač klasični mehaniki, ki menjujejo dele, brez da bi kdo kaj razmišljal.
Torej svojega Audija sem peljal tja na pregled, ker mi je kolega povedal, da pozna tam fante in da bom hitro na vrsti. Pa še on mi je lahko tja peljal avto. Vedel sem, da bo za zamenjat pumpica za gorivo in svečke, morda kakšen del na podvozju...
Po pregledu so ugotovili, da je turbina za obnovo in, da vozijo k enem baje boljšem strokovnjaku za turbine na Celjskem. Sem rekel ok, avto že ima res kar dosti kilometrov za sabo, naj se obnovi. No, po dveh tednih, ko so avto tam imeli, me kličejo da je avto nared. Ko pa pridem tja, je bil pa kar šok, saj je bil račun kar 3000 €. Kot da bi delal komplet obnovo motorja. Ok, delali so še neke druge stvari, pumpica za bencin, in vse ploščice, ter zadnji diski.
V glavnem turbina se kao ni dala obnovit, zato so montirali noter kar novo, brez da bi me o tem obvestili. Ko sva s tem kolegom šla na prevzem avta, nama je predividevam da žena od lastnika podjetja predala avto, ob tem pa predložilo dobavnico v podpis, kar pa nisem hotel narediti, vendar je kolega rekel, da se bo že on zmenil z njihovim vodjo delavnice. Napaka! Iz česar pa ni bilo nič, saj so vztrajali pri svojem delu. Torej dobavnica je bila podpisana, jaz pa sem imel novo turbino... kar še niti ne bi bilo tako slabo, če ne bi po tistem začel avto hecat. Torej lučka za motor in obvestilo o nizkem pritisku olja. Tega pa niso več znali zrihtat.
V glavnem, pri njih sem bil petkrat po tem ko so mi avto rihtali in petkrat sem dobil nazaj neizpraven avto. Torej z lučko in obvestilom za pritisk olja, kar se je zgodilo takoj dan za tistim, ko sem ga dobil nazaj. V glavnem, totalni nesposobneži, sedaj je avto pri drugem mehaniku, da mi pove kaj so oni sploh delali in kaj je dejansko narobe, ker enostavno nimam več volje po dveh mesecih pregovarjanja s temi nesposobneži.
Nisem še ziher, če jih bom terjal za vse stroške, ki sem jih imel z njimi ali pač pozabim na ta denar. Absolutno in vsekakor pa bom to zgodbo povedal vsakemu, ko bo tema prišla na mehanike, da čim več ljudi izve za njih, kaj in kako delajo. Tudi turbino bom dal v pregled drugemu mehaniku, če je res bila tako slaba.
Prosim, en veliko obhod okoli Ferode, meni so se zasrali do konca in poprek. Dva meseca so mi šuštrali avto, ko bi v tem času mogo en mehanik z zaprtimi očmi razstavit in sestavit ta bogi 2.0 tfsi motorček, obnašali so se pa tak, kot da je najmanj Ferrari 280 GTO, ki ga zna šraufat samo par ljudi na svetu. Groza. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Hay!
... in potem si plačal 3000€ al kaj? Ni varianre, da to plačam, če je bilo tako kot praviš... če peljem avto na servis sr naredi nalog kaj se bo delalo in koliko katera stvar stane, za vse kar je drugače je treba prej poklicati, da se to odobri ali ne.. lp joda ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
Menjavo turbine z novo brez tvoje vednosti je zanimiv podvig. Jaz je nebi plačal.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|