Skoči na vsebino

 

E30 316f, težava z vzvodovjem menjalnika

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
6 odgovorov v temi
mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 441
  • Lokacija: Ljutomer

#1

Zdravo!

Včeraj se mi je zgodilo, da je E30 po parkiranju v vzvratni prestavi ostala v prestavi in sedaj noče ven. Ni bilo nobenega mehanskega zvoka, ki bi nakazoval na poškodbo v menjalniku, prav tako avto (menjalnik) normalno dela pri vožnji vzvratno. Ročica menjalnika je še šla potegnit v ler, in se v leru prosto giblje levo desno (in nekaj malega gor/dol), noče pa več skočit v nobeno prestavo, menjalnik je pa ves čas v rikvercu. Avto smo dvignili toliko, da se vidi vzvodovje ročica-menjalnik, vidi se, da ni polomljeno in ni padlo dol. Je zaznati nekaj lufta, možno da je šla puša? Baje je to znan problem pri teh avtih, ve kdo mogoče kaj več?

Malo sem gledal na BMW parts, nevem točno najti te puše, mi lahko kdo pomaga, na podlagi opisanega? Vem da je puš več, saj pomoje finančno ne more biti kaj večjega, bi pač menjal potem vse.

PS: Ve kdo kako avto "od spodaj" spravit v prvo ali drugo prestavo, tolko da se lahko peljem do prvega dvigala? :-D

Hvala zaenkrat in LP
LP
Mitja
Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 141
  • Lokacija: Obala

#2

zgornji vzvod menjalnika ima T člen. ta T člen je na vzvod fiksiran z notranjim pinom in razcepko okoli pina. Če poči razcepka in bi pin padel ven, bi se vidlo ker T člen bingljal nad kardanom. Na ohišje menjalnika je z zgornje strani fiksiran del menjalne ročice isto preko pina ki ima na koncu varovalo. Malo lufta ne igra vloge. Da nebi delalo, bi moral eden od ta dveh vzvodov na menjalnik bit nepriklopljen

Brzine se prestavjalo le glede na koliko je osovina iz menjalnika noter/ven (tri pozicije) in koliko je nagnjena (4 pozicije: skrajno levo, levo, sredina in desno). Če se to pravilno prestavlja pri premiku ročke v kabini, imaš okvaro menjalnika, kjer se je verjetno zlomila vilica ki povleče/porine v rikverc prestavo - glede da si napisal da si lahko ročico povlekel v ler je to največja verjetnost
Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 441
  • Lokacija: Ljutomer

#3

Vzvodovje se premika z premikanjem menjalnika, vendar zgleda, kot da ne more premakniti tistega vzvoda na samem menjalniku. Torej če je temu tako, potem je konec z menjalnikom?
LP
Mitja
Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 141
  • Lokacija: Obala

#4

kaj pa pričakuješ - če je blokiral vzvod v menjalniku, sigurno ne more bit napaka v zadnjem kolesu. Glede da M10 menjalniki niso tolikšna redkost, nabavi enega da je OK (sinhroni OK, brez luftov) in premenjaj pred montažo vse 3x semeringe + preglej sklopko + novo olje ATF. Če sam delaš te ne bo prišlo več kot 100€

Urejal tomos, 18.11.2014, 17:39.

Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 441
  • Lokacija: Ljutomer

#5

Uspel sem dobiti M40B16 motor z menjalnikom, vseskupaj iz e30. Glede na to da je 100 konjev vseeno več kot 75 sem se odločil montirat notri skupaj z motorjem. V petek začnemo s swapom, imamo vse komplet pripravljeno za swap, edino kar nam manjka je tank za gorivo.

Zanima me če je kakšna varjanta montirati črpalko za gorivo zunaj tanka? Kot imajo to nekateri drugi avtomobili, preprosto nekje na dovodu goriva vmes montirana črpalka. Dodatno me še zanima kako ima M40 motor rešeno regulacijo tlaka goriva v sistemu? Nevem kje se nahaja tlačni regulator, če kje pri motorju? Aja pa za povratni vod speljati v tank, če ima kdo kakšno idejo, kako bi blo najlažje. Tank za gorivo, ki je trenutno gor (in edini, ki ga imam) ter celotna inštalacija je standard 316 fergazer.

Hvala za pomoč.
LP
Mitja
Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 141
  • Lokacija: Obala

#6

100x napisano
- dodat cev povratka benza
- treba zvlečt + kabel iz varovalk konektor tank (pod zadnji sedežem)
- od okroglega konektorja na požarni steni od motorne inštalacije boš moral zvezat cca 30cm kabel do varovalke za benz pumpo
- od tam zadnjega sedeža speljat + in - kabel na benz pumpo ki je ali na tanku (sovoznikova stran, pod zadnjim sedežem) ali na voznikovi strani na vogalu tanka (sponke za fiskirat pumpo že pripravljeni). Glede da boš rabil tank z 2x pipcama ti pride v upoštev zamenjava celga tanka (dodatna pipca na voznikovi strani) ali zamenjava pokrova pri plovcu s dvema pipcama+pumpo . Ta druga opcija ti bo lažja z notranjo pumpo od E30. Rešiš problem od manjkajoče pipce povratka, plus da imaš pumpo na voznikovi strani in manj dela s kabli. Plovec obržiš trenutni, če dobiš z swapom tudi kablovje nad tankom ti bo mal lažje ker se da premenjat kable brez jemat tank ven (gor imaš 3 ali 4 konektorje: plovec, difa, obrabe zavor in benz pumpe)
- hladilnik ti ne bo pasal ker ima M40 drugače kot M10.
- če imaš PFL 316YU ti tud nosilci hladilnika ne bodo pasali ker jih ima PFL na sredini pod hladilnikom, FL (M20, M40) pa na skrajnosti ki se držijo krakov karoserije.
- kardan nisem 100% ali je enak M10/M40

Urejal tomos, 01.12.2014, 16:24.

Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 441
  • Lokacija: Ljutomer

#7

Haha smo že spasali vse z muko :D Tričetrt stvari je custom made pač, ampak dela :D Povratni vod je tudi custom made :) Isto nosilci hladilnika, kardan je pa pasal. Aja pa avspuh ni pasal, je sedaj cel prešvasan :)
LP
Mitja
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.