Skoči na vsebino

 

BMW kakovost in prestop na drugo znamko

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
878 odgovorov v temi
branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 580
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#21

Vozil novo A5 in sem imel isti občutek. lahek volan, mehak avto, notranjost audija mi preprosto ne sede...z veseljem sem se usedel nazaj v svojo e90 :ok


Meni je Bmw veliko bolj udoben za vozit kot katerikoli audi do sedaj. :)
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


anzem.
anzem.

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 235
  • Lokacija: Zagorje ob Savi
  • Avtomobil: E65 730d

#22

Ja, dandanes so avtomobili postali potrošni material. Ni toliko problem v materialih, ker načeloma se uporabljaljo, oziroma so na voljo vedno boljši. Problem je v dimenzioniranju na življenjsko dobo. S tem pa se izgublja razlika, ki je, vsaj po mojem mnenju "catch" premium znamk. Včasih si kupil avtomobil premium znamke tudi zaradi kvalitete, v današnjem času pa se ta meja v kvaliteti nekako briše. Je pa dejstvo, da je BMW eden izmed bolj konzervativnih pri vpeljevanju novih rešitev, kar je iz stališča kupca dobra stvar, saj radi ostajajo na preizkušenih rešitvah. Lep primer so prestavni vzvodi. V podjetju , ki sodeluje z BMW-jem sem s ukvarjal s problematiko, ki se pojavlja v tresenju prestavne ročice, ki je najbolj opazno pri zagonu motorja, kar bo pri trovlajniku še bolj očitno. Medtem ko so drugi nemški tekmeci že prešli na vzvodovje s kabli, kjer se zračnost pojavi prej, bo BMW najbrž problem rešil s pomočjo nekakšne nihajke in ostal na dosedanji rešitvi.
Owned: 2003 Alfa Romeo 147, 2006 Ford Fiesta ST, 2005 Nissan 350z, 2008 Peugeot 207 RC, 2005 Mitsubishi Lancer Evo8, 1995 E36 328i Coupe, 2004 Mini Cooper S
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 475
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#23

meni pa recimo niti opevana e39 ni bila všeč... pri avdiju mi je všeč izgled nivih modelov tako notr kot zunaj, kvaliteta imam občutek se jim izboljšuje dočim bmw pada, prostornost a4 vs f30 me ne gane ker sta oba enako in to mi je všeč... če bi želel več prostara bi šel na a6 f10... imajo odlične če že mora bit automatik dsg menjalnike, imajo dobre turbake vseh prostornin... recimo sedaj je zunaj 2.0 tdi z 240km elektični turbo itd... vedno bolj me impresionirajo... tidi ko vidim a5 kateri je že star model je še vedno WAW. totalno me je pa očarala uni dan v LJ temno modra metalik z akrapoviči RS6 :eek bolano hud avto... M5 ji ne seže v ničemer do kolen... sem se prav toliko zasanjal da sem prečekih a net po dolgem in počes večino modelov audija in vidu da imajo kar nekaj zanimivih modelov... edino marskikaj moraš doplačat... potem sem šel pa na YT pogledat še kaj pravi Cris o audijih in nad recimo RS6 je bil ful navdušen... sej vem da se ne gre o rs6 v tej debati je pa iz audija in ti so mi vedno bolj ušeč... še prvi allroad mi je hud... bolj kot e39
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 426
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#24

Jaz bom mogoče dal skozi še kakega 530d e39 ali morda e60 FL, mogoče nekoč tudi kakega V8, potem se pa moja BMW zgodba konča. Enostavno sem razočaran nad tem, kam grejo z vsem, motorji, kvaliteto, itd. Poleg tega se mi noben aktualen BMW ne dopade toliko, da bi si ga želel.
Razmišljam o mazdi 6. Všečen dizajn, vozno dinamiko vsepovsod samo hvalijo, znamka je znana po zanesljivosti, čeprav se o teh zadnjih motorjih najbrž še ne ve veliko, koliko bodo zdržali. Predvsem pa v razredu, kjer ostali rinejo na 1.6l in manj, mazda ostaja na 2.0, pri bencinarju brez turbine, še vedno pa konkurira turbo mlinčkom s porabo. Cena? Nova do konca naloadana šestica komaj preseže 30k€.
Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 841
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#25

Je ze tudi 2.0 tdi 272 konjski ;)
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 841
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#26

V tem primeru imam raje 1.6 T, kot 2.0 NA
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 475
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#27

Je ze tudi 2.0 tdi 272 konjski ;)


no pole jo to ta katerga sem mislil...

in pa 10 stopenjski DSG recimo...

drugače pa ena znamka katera je naredila zelo velik preskok v vsem je škoda... dober prjatu je dal za full full opremljeno octavio RS 10/2014 z vsem kar obstaja 33K€... potem greš na bmw konfigurator in se začne 328i pri 40050€:crazy

škoda pa ima usnje, xsenon led v ovinek luči, radarski tempomat, avto sam parkira, starstop, 19" velik navi tv itd gretje sedežev itd... nevem niti kaj vse še... šibebah tudi... in pa kot zanimivost do sedaj si še v nobenem bmw nisem upal optimalno nastavit volana... vsi bmw katere sem do sedaj poskusu imajo premalo globinskega pomika volana... ga ne upam dovolj potegnih proti sebi... pa naj bo to e36 ki itak nima te funkcije, e46 e39 e53 e60 e90 dočim v škodi se povleče volan ven ti rečem vsaj 15cm... nima pa zvoka od r6 :) niti ko pritisneš gumb za izpuh...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 271
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#28

Meni so BMW-ji postali slabi ko so nehali izdelovati armaturke, ki so obrnjene proti vozniku. E90, E60 še sploh zgledajo kot da bi se za jedilno mizo vsedo. BMW je bil od nekdaj znan kot avto narejen okrog voznika in ne le kot prevozno sredstvo. E46, E39 sta nekak še zadnja prava BMW-ja po obliki in duši. Orientacija armaturke je zame ključen faktor pri avtu. Pol je še tukaj občutek volana. Trši volan in analogni kazalec porabe pa sta še posebna čara te znamke, ki bi morala ostati v tradiciji. Pretiravanje z elektronikami tudi ni najbolj dobro, saj BMW vedno manj postajajo "tankaj pa vozi" in "get up and go"

Urejal ALFAinBMW, 26.11.2014, 21:30.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 426
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#29

Se moram popravit, pri bencinarjih imaš 2.0 in 2.5 n/a :ok

Bi pa jaz šel za najmočnejšim dizlom. 2.2 175KM, 420Nm in pospešek 7,8s. F10 520d se nekam izgubi tukaj :ok2
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 580
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#30

Meni so BMW-ji postali slabi ko so nehali izdelovati armaturke, ki so obrnjene proti vozniku. E90, E60 še sploh zgledajo kot da bi se za jedilno mizo vsedo. BMW je bil od nekdaj znan kot avto narejen okrog voznika in ne le kot prevozno sredstvo. E46, E39 sta nekak še zadnja prava BMW-ja po obliki in duši. Orientacija armaturke je zame ključen faktor pri avtu. Pol je še tukaj občutek volana. Trši volan in analogni kazalec porabe pa sta še posebna čara te znamke, ki bi morala ostati v tradiciji. Pretiravanje z elektronikami tudi ni najbolj dobro, saj BMW vedno manj postajajo "tankaj pa vozi" in "get up and go"


Jaz pri svojem prav pogrešam kazalec za trenutno porabo :skrbast
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


Malecky
Malecky

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 892
  • Lokacija: Žiri
  • Avtomobil: BMW E91 318d

#31

boobs vem, kaj vse zajema zapiranje vrat, zato sem pa zapisal še nadležno VAGovsko delno zapiranje.

Polno stvari je, ko so karnaenkrat potrošni material. Pri Fordih so bli amortizerji prtljažnika še povsem ok po 12 letih, pri mojem 2009 so bili rjavi od rje in slabo delovali. Zdaj mam nove original in se mi tudi ne zdi ravno top izračunano vse skup. Ko bi mel E91 vsaj avtomatsko odpiranje prtljažnika (mehansko).

Potem mi je šla gibljiva cev spodaj, ki je zgleda povsem ok samo za cca. 120kkm, potem pa že malo pušča, skrati mi svetujejo menjavo nosilcev izpuha, da so že slabi in potem tudi nova gibljiva cev gre v maloro še hitreje. :crazy

Original tepih pri sovozniku se zgrbanči ni važno koga peljem za papr kilometrov. :blackeye

N47 motor je pa pač jajc, dobro da zares malo porabi.
Prikaži več možnosti


Vinci
Vinci

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 362
  • Lokacija: Ljubljana

#32

Lexus je pregrd za moj okus. Najbolj so mi zanimivi BMW, Mercedes in Volvo. Najbolj me moti, da vsi tičijo naprej te smrdljive dizle. Bencinarjev skoraj več ni.
Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 125
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#33

Moj prvi BMW je zdajšnji e46. Sem zadovoljen z njim zelo. Užitek ga je vozit. Lepo izgleda zunaj, kot noter.
Mogoče bi mu kdo dal večje felge gor. Js ga imam za vozit in ne dajem gor nepotrebnih reči.
Bi rad še probal 6 cilindraša bencinarja tudi e46. Potem pa bi šel na drugo znamko.
Kaki Audi quattro ali mogoče celo bi pogledal za kakim Mercedesom 4matic. Seveda starejši letniki.

Novejši BMW-ji so mi všeč zelo vendar nedosegljivi trenutno. Me pa vleče zelo tudi kak Saab 9-3 sport combi.

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 218
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#34

primerjat lexuse z bmw je brezveze.. vsaj v rangu 3ke.. če se da je ta lexsus še bolj dolgočasen od tojote. Da o vozni dinamiki ne izgubljamo besed! zadnje čase je pa Mercedes vsaj oblikovno naredil velik korak naprej in bi znali bit zanimiva alternativa... vozil jih pa nisem vsaj teh novih modelov ne.
Prikaži več možnosti


*hawk*
*hawk*

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 394
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Marsikaj

#35

Nevem kaj rečt,tudi jst razočaran,še dve leti max. z/vozim e60 in f01,pol pa najbrž grem na drugo znamko,mislil sem prekratkim vzet še f10,ampak po testih je praktično pomanjšana sedemka tko da...za trojke in štirke meni je brezvezve zgubljad besed.. nasplošno nad kvaliteto nekaterih komponent od modela e60 pa naprej..mah škoda besed in žalost. In to je šele začetek,počakajmo še par let...

Pa ni potrebe izgubljat besed o mlinčkih pod pokrovom itd. Sedaj pa še enoprostorci,svet šel u ku*** in bmw z njim.:blackeye
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#36

Kot sem že večkrat napisal, je mene pojem "BMW kakovosti" zelo razočaral, pri novejših od E46/E39 pa vidim, da gre samo na slabše in še bolj crkujejo in ko zraven prištejem še svinjsko podražitev rezervnih delov v letošnjem letu, vem da BMWja ne kupim več, razen v kakšnem izrednem primeru- beri, bi dobil zeloooo ugodno (dosti pod redno ceno) enega od 3 modelov, ki so mi potencialno tolk zanimivi, da bi požrl drago vzdrževanje. Nasplošno pa je pri BMWju tudi vsa tista opevana odličnost v vožnji čisto pretiravanje, saj se niti približno ne pelje tako dobro, kot bi nekateri radi prikazali v primerjavi z ostalimi premium znamkami, razen ko posežeš po M modelih, ki pa imajo rabljeni poleg slabe BMWjeve kakovosti še drug problem ... pretirano navite cene.

Če me danes vprašate kaj bo ožji izbor potencialnih znamk za zamenjavo, so to Mercedes, Jaguar ali kaj ameriškega. Drugo mi ni všeč ali pa imajo modeli, ki mene zanimajo kakšne katastrofalne težave z vdržljivostjo (recimo motorji pri Porscheju) oz. so predragi za moj žep tako ali drugače.

Urejal Rottie, 26.11.2014, 22:36.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


iloveboobs
iloveboobs

    BMW fanatik

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 2 448
  • Lokacija: 04

#37

Jaz sem pred časom razmišljal tudi o nissanu 350z. Ima sicer poddimenzionirano sklopko, vendar se težavo reši z vgradnjo boljše. Ostalo naj bi baje funkcioniralo brez težav. Novejši 370z je še všečnejši. To dvoje in Lexus se mi trenutno najbolj dopade in bi rad slišal kaj več od tistih, ki imajo izkušnje s temi avtomobili. Sem pa slišal veliko pozitivnega na račun Lexusovega servisa.

Pri BMWju mi gre, kot že rečeno, najbolj na živce puščanje olja iz dobesedno povsod. Na drugem mestu je pa zamakanje notranjosti. Upam, da so japonske znamke kaj bolj imune na to, ker imam občutek, da bo moj naslednji avto japonski.

Audi, VW in ostalo iz tega koncerna mi nikoli ni bilo všeč. Večinoma FWD modeli ... Pri BMW se mi dopade, da imajo močne šestake do 3000ccm. VAG-ov V6 je že 3.2 in nudi slabše performanse. BMW je z modelom 335i res zadel žebljico na glavico in je benchmark za vse ostale znamke s šestaki. Prvič, ker ima ogromen tuning potencial, kljub tem da je že serijsko strup, drugič, ker ima ugodno porabo in pri nas še ugodno cestnino.

Je pa res, da ima vsaka znamka svoje paradne konje lepo doterane, novi RS4, RS6 in RS7 so petarde in vizualno in akustično :mljask Jaz bi pri tej debati ostal pri avtomobilih, kakršni so BMWjevi bencinski RWD R6 do konca E serije (E60, E90).
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 580
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#38

Hehe, jaz sem iz japanarjev prešel na bmw, ti bi šel pa kontra:laugh
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 462
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#39

Ko sem prodal pred cca. 1 letom mojega E46, sem si nekako kar oddahnil, ko je novi lastnik odpeljal avto. Nisem sicer imel nekih hudih problemov z E46, ampak vseeno, vsak mesec je šlo skoraj pol toliko kot za tankanje, za rezervne dele. Avto je bil že ob nakupu v nadstandardnem stanju, ampak tudi po več konkretnih vložkih ni šel tako kot sem si jaz zamislil.

Po prodaji E46 sem kupil Civica 2002 letnik, saj sem na hitro potreboval avto. Honda pa zato, ker "se ne kvari". Načeloma je bil povprečen avto z nadpovprečnim motorjem. Pač prevozno sredstvo iz točke A v B in nič kaj več, pač po tem, po čemer so znani japonci. Ne morem pa tudi ničesar reči o njihovi nepokvarljivosti, saj sem v pol leta dal okrog 600 eur vanjo. Edino motor je bil fenomenalen, BMW nima ničesar takšnega med 4cly.

Zdaj pa že nekaj časa vozim Golfa 5 TDI, kupljen od žlahtnice. Avto ni slab, glede na podobno število prevoženih kilometrov (200k) kot pri prejšnji E46, se pelje dosti bolj kompaktno in podvozje je tu še čisto tovarniško, pri E46 sem pa že kar nekaj menjal. Sicer dinamike E46 nima, vendar v primerjavi s Civicom je nekaj razredov višje, čeprav je le 1 leto novejši.

Drugače sem pa imel priložnost nedolgo nazaj peljati 320d E46 z izjemno nizkim številom kilometrov (pod 100k) in moram reči, da se je peljal fenomenalno, bolje od večine avtov, ki sem jih kdaj koli vozil.:metalc

Sicer pa menim, da je E46 bil tisti prvi model, kjer so začeli konkretno varčevati pri izdelavi in imam občutek, da v Sloveniji ni več skoraj nobene E46, ki ne bi bila vsaj blizu zgonjenosti.
Če bi še kdaj kupoval BMW-ja, bi kupil le E39 ali E38. Ali pa še kaj starejšega, recimo E30 ali pa E34. Ali pa E46 z manj kot 150k km :) Kar je novejšega nima več tiste prave "ostrine", ki je izvirala še iz časov E30 in seveda kvalitetno gledano poraz za nekoga, ki ga bo moral vzdrževati, ko bo star 10 ali 15 let. . Da o downsizingu zadnjih let niti ne govorim :napaka
Freude am Fahren
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 158
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#40

Razmišljam o mazdi 6. Všečen dizajn, vozno dinamiko vsepovsod samo hvalijo, znamka je znana po zanesljivosti, čeprav se o teh zadnjih motorjih najbrž še ne ve veliko, koliko bodo zdržali.


Mene bi pri Mazdi bolj zanimalo če so končno porihtali "Opel sindrom". Ker te zadeve baje rjavijo ko pras*ce. Pa to ne mislim 10 let stare, ampak take, še praktično v garanciji.

Meni so BMW-ji postali slabi ko so nehali izdelovati armaturke, ki so obrnjene proti vozniku. E90, E60 še sploh zgledajo kot da bi se za jedilno mizo vsedo. BMW je bil od nekdaj znan kot avto narejen okrog voznika in ne le kot prevozno sredstvo. E46, E39 sta nekak še zadnja prava BMW-ja po obliki in duši. Orientacija armaturke je zame ključen faktor pri avtu.


Saj jih še vedno. Oziroma spet. Res da ni tako radikalno kot npr. v E30 ali E36, a vseeno.

Kazalec analogne porabe je pa tut men kul. :-D
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.