Skoči na vsebino

 

BMW kakovost in prestop na drugo znamko

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
878 odgovorov v temi
Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 792
  • Lokacija: Slovenija

#41

Da so še kazalec temp. vode ven vzeli pri E6* pa tudi naj se grejo solit...

Urejal Xandrej, 27.11.2014, 09:34.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 578
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#42

Zgleda da je skrajni cas za nakup ene hude e39 in jo gonit nadaljnih 15let :ok2


:ok Jaz bom mojo barval in popravljal rjo ,dokler se ne razleti,motor je pa itak večen :laugh
Če bi bile pa finance ,bi pa kupil sigurno enega 2,8 bencinarja ,nekaj takšnega kot je hawk prodajal :)

Urejal magic man, 27.11.2014, 09:48.

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 056
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#43

Vidim, da nisem edini, ki razmišlja v tej smeri. :frown

Zame je bil BMW vedno top želja in sem ga hotel imeti. No, po slabih dveh letih lastništva e39 touring lahko rečem, da so se sanje razblinile. Lahko vsi šimfate čez Alfe, ampak vožnja v 166 v primerjavi z e39 (v obeh primerih obično podvozje) je meni neprimerno boljše. Pri 166 so res našli odlično ravnovesje med udobjem in športnostjo. Tudi sedeži v 166 (serijski) so veliko boljši, kot športni (doplačljivi) v e39. O serijskih klopcah v e39 sploh ne bi zgubljal besed. Edino menjalnik je v e39 bolj tekoč, manjka pa mu 6. prestava. Motor - R6 (25d) proti R5 (JTD 150) tukaj ne bi nobenega izpostavljal. Oba sta super, pri BMW-ju pa se pozna dodatna teža, zaradi česar trpijo performasi.

Težave Alfe? Pri e39 istega letnika je težav najmanj enako, če ne več - tudi kar se elektronike tiče. Edino z zavorami (ročna) pri e39 ni težav, medtem, ko je rešitev pri 166 tako idiotska, da lahko najmanj 1x letno menjaš zajle. Jaz sem si že našel drugo "kanto", tako da bo moja e39 dokončno in nepreklicno naprodaj.

Pa pustimo stare kante. Pogosto vozim f31 320dA ///M X-drive. Motor je pač 4-valjni mlinček, ki svojih 184KM sploh ne pokaže. Kar se tega tiče, sem bil precej razočaran pri pospeških. Avtomatski 8-stopenjski menjalnik - v comfortu zelo udoben in brez pripomb. V sport modu je za dizla povsem mimo - pri kick down-u ti ga vrže v najnižjo prestavo, pa če tudi je samo 100 obratov do limiterja in potem takoj spet gor. Za moje pojme je bolje, da bi imel samo comfort program (dizel), pa bi še prišparali pri stroških.
Resnično lahko pohvalim X-drive, saj se res odlično pelje in po mokrem ali na gladkem asfaltu spraviš brez težav moč na cesto.
Kvaliteta izdelave? Sam nimam težav, če je v avtu trda plastika, ampak tale avto ima polno ceno 53.000 €. Pa poleg trde plastike, in neenakomernih razmakov med različnimi deli armature (trda plastika, mehka armatura, klavir lak, aluminij,...) nima niti navigacije in bluetootha, električnih sedežev ali strešnega okna.

Sprobal in ogledal sem si tudi enko in X1 - nad notranjostjo sem bil enako neprijetno presenečen. Zelo ceneno je vse delovalo. Ni problem, če je taka notranjost pri avtu, ki stane 20.000 €, ampak pri 30.000+ € bi pa moralo vse skupaj bolje izgledati.

Kaj je alternativa? Odvisno kaj kdo želi od avta. Meni je bil Lexus od nekdaj pojem zanesljivega in luksuznega avtomobila. Na pogled mi je IS tudi zelo všeč - nisem se pa še peljal v njem. Za tiste, ki prisegajo na udobje je Volvo morda ena alternativa. Minus jim je sigurno, da nimajo pametnega avtomatika (a la DSG). Tudi VAG koncern ima kaj za ponuditi, FWD, AWD, DSG, močni in zanesljivi turbo motorji (se najde tudi kakšna črna ovca vmes). Vsak mora za sebe oceniti kaj ga "premakne".

Težko ocenit. Vsekakor pa je cenovna politika BMW-ja povsem v banani. Cena Sports tourerja je absurdno visoka, sploh, če pogledamo kaj se za to ceno dobi pri konkurenci. In konkurenca je tukaj izjemno močna.

Ves ta downsizing mi gre pa tudi na organ. Včasih si imel 1.6 ali 1.4 16V saugerja s 100 KM, danes so to res neki mlinčki s tremi cilindri. Manjša poraba na ta račun? Ja, seveda. 1.2 TSI (Polo) na AC pri 130 km/h popapca 7,5 litra v povprečju. V mestu papca blizu 9 litrov. Če ga tiščiš je povprečje tudi 12 litrov. Verjetno tudi pri drugih mlinčkih ni velikega odstopanja, jaz pač z drugimi nimam izkušenj.
I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


pito
pito

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 685
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E91 325d

#44

Sam lahko podam primerjavo med Audi A6 3.0 tdi in pa Lexusom GS450h - f sport. Oba sta nova modela, po ceniku tam tam oz AUDI mogoče še celo malce dražji. Pri Audiju mi je všeč sedenje - nisem vedu da se lahko tako nizko sedi - kot v kakšnem športnem avtu, pelje se OK - potegne OK - leder na voznikovem sedežu že konrektno oguljen :napaka. Ampak nov Lexus GS sport :eek Narejen v piko, gre ko avion, smo ga skoz neki prtiskal, razen kjer je bla gužva, poraba pa tam okol 8.7l. V glavnem če sem šel iz audija hladen ko špricar, sem lexusa ene dva dni sanjal - edin esp se ne da čist ugasnt :crazy

Zame je to to za te pare. Majo pa švabi še velik močnejše motorje, tam pač Lexus nima za burek, ampak pol tud cena ni več primerljiva. Verjamem pa da bi bil tud s kakšno 535 full zadovoljen. Lexus po kvaliteti je vsak zame daleč pred vsemi omenjenimi. Tud rabljeni GS-i, (prejšna serija) baje dela v piko in naj bi delali tud tam po 500 ali več jurjev.

Na testih so ga tud kr pohvalil.

http://www.siol.net/...exus_gs_pv.aspx

http://www.avto-maga...s-450h-f-sport/
Prikaži več možnosti


jjernej
jjernej

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 268
  • Lokacija: ljubljana

#45

Sicer pa menim, da je E46 bil tisti prvi model, kjer so začeli konkretno varčevati pri izdelavi in imam občutek, da v Sloveniji ni več skoraj nobene E46, ki ne bi bila vsaj blizu zgonjenosti.


To se je deset let nazaj govorilo o E36:-D. O pa obstajajo E46 v Sloveniji, ki so skoraj cisto se nove. Jaz imam doma letnik 2004, 2.0 bencinar s 50.000km. Ga se zmeraj sparam. Je pa ze zamakal v 3/4 vrat. Ampak zdajle vidim, da bo zamenjati izolacijo tudi na zadnjih desnih vratih. In pazi to, avto je kot nov. Kupljen nov v druzini! Prednje luci rosijo, poleti smo menjali palicko stabilizatorja, plastika med sedezi, tista, ki se zapira je polomljena, opora leve noge skripa kot, da bi imel avto pol mio prevozenih, masina zjutraj ropota kot pri dizlu... polno malenkosti, ki spadajo bolj v Fiat forum.
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 792
  • Lokacija: Slovenija

#46

Hehe pri nas doma je bravo pa še šraufa nismo menjali nikoli... Toliko o fiatu... Olje, bencin pa gas... oz imam dva bravota... 1.4 pa 1.4 T-jet oba delata po 4 letih BP
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 056
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#47

Hehe pri nas doma je bravo pa še šraufa nismo menjali nikoli... Toliko o fiatu... Olje, bencin pa gas... oz imam dva bravota... 1.4 pa 1.4 T-jet oba delata po 4 letih BP

Primerjaš 4 leta star avto z 10 let starim :blackeye

Čeprav tudi napake pri @jjernej niso znamki v ponos. Imam primer leto starejšega vozila, druge znamke, z enako kilometražo, kjer je za zamenjat zadnji lonec (kratke vožnje) in podmazati pedal sklopke, ker škripa. Aja, pa luči isto rosijo, ampak pri halogenkah to ni problem. Pa ne gre za premium znamko - vse prej kot to.
I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


matey18
matey18

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 129
  • Lokacija: kranj

#48

To se je deset let nazaj govorilo o E36:-D. O pa obstajajo E46 v Sloveniji, ki so skoraj cisto se nove. Jaz imam doma letnik 2004, 2.0 bencinar s 50.000km. Ga se zmeraj sparam. Je pa ze zamakal v 3/4 vrat. Ampak zdajle vidim, da bo zamenjati izolacijo tudi na zadnjih desnih vratih. In pazi to, avto je kot nov. Kupljen nov v druzini! Prednje luci rosijo, poleti smo menjali palicko stabilizatorja, plastika med sedezi, tista, ki se zapira je polomljena, opora leve noge skripa kot, da bi imel avto pol mio prevozenih, masina zjutraj ropota kot pri dizlu... polno malenkosti, ki spadajo bolj v Fiat forum.


Hehe pri nas doma je bravo pa še šraufa nismo menjali nikoli... Toliko o fiatu... Olje, bencin pa gas... oz imam dva bravota... 1.4 pa 1.4 T-jet oba delata po 4 letih BP



Sam si lastim e46 ki sem ga podedoval od starega očeta z 40k prevoženimi avto nima pikice od kamenčka kaj šele kako rajso ali kaj podobnega. Večino je preživel v garaži med zimo se pa sploh ni vozil prav tako zadnji dve leti ko je bil stari oče bolan. Bil pa je vsako leto servisiran na uradnem Olje itd po knjigi tako da sedaj v moji lasti prede ko mucek še vonj v avtu je po novem :D. Me vsak vpraša kaj mam to za eno dišavo pa nimam notr nič :P.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#49

Po dolgih letih drugih vozil ( VW Golf V GTI, VW Scirocco, VW Passat 2.0 TDI, VW Passat CC 2.0 TDI DSG, A6 3.0 TDI ( 2006 in 2012 ) sem se odločil da poizkusim BMW-je.

Pa je prišla 525d 177KM/ man. ( vzel sem 6 valjnik-a po nasvetu foruma ) - sicer rabljena od prvega lastnika z zelo malo km. Ker je bil vesten voznik se je odločil da vsako malenkost zamenja na pooblaščencu in v času njegovega lastništva so prišli sledeči stroški : zamenjava turbine, zamenjava izpušnega kolektorja, zamenjava elektronike turbine ( skupaj cca. 2700 EUR ), mene je zadela pretesnitev sesalnega kolektorja ( Mihold ) ter malček večji servis. Nato malček berem o puščanju karoserije pri dežju, preparelost gumic ( pri garažiranem vozilu ), zvočni sistem bussines ki je na ravni talbota sambe, itd.
No lahko bi rekli, da je vozilo že staro, ampak saj so bila tudi druga. Ima pa samo 128.000 realnih km. Pa napisali boste da je E60 "faljen" model. Ne vem če je ravno tako.

Nato sem se odločil, da bi mogoče kupil še novo serijo 3 - a me avtomobil ni prepričal - premajhen, preozek itd. Mogoče edini resničen plus je 8 stopenjska avtomatika.
Da o seriji 1 ne govorim - občutljiv na kolesnice kot hudič.

Naredil bom banalni primerjavo z optimizirano Fiat Cromo 1.9 multijet z 180KM 2007. Do 180.000km nobenega stroška. Edina zadeva katera zafrkava so prednje žarnice ki se menjajo vsaj 2x letno. Poraba ugodna - pod 6l pri zmerni vožnji.

Ne bom potegoval smernic med BMWjem in Fiatom, še manj pa VW-jem.
Lahko pa napišem, da je BMW kvaliteta porazna oziroma nevredna znamke ki se prezentira kot premium.

Pa da ne bo samo črno - z M modelom sem zelo zadovoljen in ga z veseljem vozim. Ampak kvaliteta znamke se pozna po modelih z ceno do 50k EUR in ne 150k EUR.

Ker se bom v prihodnje moral odločiti za novo vozilo bom najverjetneje posegel po MB C 220CDI oziroma C 250CDI saj sem se po dolgem času v avtomobilu spet počutil domače. Res je, cenovno je malenkost nad BMWjem ampak počutje v avtomobilu napram 3 touring je občutno bolje.

Kolegi me prepričujejo da F10 ni tako slaba - naj se odločim zanjo. Po skeptičnih uporabnikih na forumu bi se jo bal. :)
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 792
  • Lokacija: Slovenija

#50

Ne ne simply navezoval sem se na izjavo nad mano da to so problemi fiata...

Ja pa kolko jep rišla nova croma pa kolko e60...
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 738
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#51

Nova Croma : 24.500 eur
Nova 525d : 48.000 eur
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 587
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#52

Ko berem tole temo, se mi poraja nekaj vprašanj. Kdaj si je BMW zaslužil in s čim, da je prišel v razred premium? To mogoče vedo malo starejši forumaši, čeprav tudi jaz nisem več rosno mlad.
Verjetno v preteklosti z motorizacijo, z opremo gotovo ne. Pločevina, plastika, oblazinjenje, daljša življenska doba vozila zaradi splošne kvalitete.....dvomim. Če vseskupaj pogledam, motorizacija bi bila tista, ki je silila v premium. Vozne lastnosti 20, 30 let nazaj ne poznam, bo kdo drug povedal, kako se je peljalo v primerjavi s konkurenco.
In danes? S čim BMW sili v premium? Z motorji gotovo ne. 4 ognje, da ne rečem 3, s turbino danes ponuja že vsak. Šestaki imajo pa take cene, da moraš imeti res viška novcev, da si ga privoščiš. Z opremo se tudi ni za hvaliti, pri konkurenci dobiš vse in še več za pol manj denarja.
Mislim, da je pri BMW ostala premium samo še cena in imidž iz preteklosti.

Pa še statistika iz prve roke: e46 L.2000, 1,9 bencin, kupljen nov, redno servisiran- po cca 10 letih in 200K km, se je začelo: puščanje hladilnega sistema, zamakanje v kabino, odpoved brisalcev v dežju brez vzroka, crkavanje in tresenje v prostem teku, zlomljen mehanizem za dvig stekla, neki lufti in butanje zadaj pri speljevanju, tresenje sklopke.....
Na splošno pa ugotavljam, da smo lastniki BMW jev zelo potrpežljivi in tolerantni do težav, ki nam jih avto povzroča. Kakšno drugo kračo bi marsikdaj že zdavnaj v graben porinili.
Če se bo podoben trend nadaljeval tudi v prihodnosti, bom nekoč kupil nov avto za cca 15 jurjev, vozil kakih 5 let brez šparanja (teh 5 let bi moral delat brez da prdne), po 5 letih bi ga brcnil in kupil novega.....
Prikaži več možnosti


iloveboobs
iloveboobs

    BMW fanatik

  • V potrjevanju
  • Sporočil: 2 448
  • Lokacija: 04

#53

Dejstvo je, da kvaliteta pada in to namerno. Cilj proizvajalca ni to, da boš ti imel avto, ki ti bo brez problemov delal 20 let. Cilj jim je, da ti bodo po izteku garancije prodali novega, če boš kljub temu vztrajal z rabljenim, pa te bodo lupili z rezervnimi deli (tam, kjer ne bo na voljo ponaredkov). K temu prištejte še downsizing, hibride, električne motorje ... tiste prave avtomobile za avtomobilske navdušence so pomoje nehali delat. V naslednjih nekaj letih si bo treba izpolnit željo z nakupom STROJA za vikend, potem pa go with the flow z avtom brez duše za vsak dan ... :frown
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 938
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#54

V naslednjih nekaj letih si bo treba izpolnit željo z nakupom STROJA za vikend, potem pa go with the flow z avtom brez duše za vsak dan ... :frown


:ok Tole je hudo res!!!
Prikaži več možnosti


pito
pito

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 685
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E91 325d

#55

:ok Tole je hudo res!!!


3x:ok
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 938
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#56

Sam fora je, da je še vedno dražje imet 2 avta, kot pa en stroj za vsak dan :-D
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#57

Dejstvo je, da kvaliteta pada in to namerno. Cilj proizvajalca ni to, da boš ti imel avto, ki ti bo brez problemov delal 20 let. Cilj jim je, da ti bodo po izteku garancije prodali novega, če boš kljub temu vztrajal z rabljenim, pa te bodo lupili z rezervnimi deli (tam, kjer ne bo na voljo ponaredkov). K temu prištejte še downsizing, hibride, električne motorje ... tiste prave avtomobile za avtomobilske navdušence so pomoje nehali delat. V naslednjih nekaj letih si bo treba izpolnit željo z nakupom STROJA za vikend, potem pa go with the flow z avtom brez duše za vsak dan ... :frown


Žalostno, ampak vedno več ljubiteljev avtomobilov bo moralo razmišljat v tej smeri v prihodnosti. :blackeye

Ko berem tole temo, se mi poraja nekaj vprašanj. Kdaj si je BMW zaslužil in s čim, da je prišel v razred premium? To mogoče vedo malo starejši forumaši, čeprav tudi jaz nisem več rosno mlad.
Verjetno v preteklosti z motorizacijo, z opremo gotovo ne. Pločevina, plastika, oblazinjenje, daljša življenska doba vozila zaradi splošne kvalitete.....dvomim. Če vseskupaj pogledam, motorizacija bi bila tista, ki je silila v premium. Vozne lastnosti 20, 30 let nazaj ne poznam, bo kdo drug povedal, kako se je peljalo v primerjavi s konkurenco.
In danes? S čim BMW sili v premium? Z motorji gotovo ne. 4 ognje, da ne rečem 3, s turbino danes ponuja že vsak. Šestaki imajo pa take cene, da moraš imeti res viška novcev, da si ga privoščiš. Z opremo se tudi ni za hvaliti, pri konkurenci dobiš vse in še več za pol manj denarja.
Mislim, da je pri BMW ostala premium samo še cena in imidž iz preteklosti.

Pa še statistika iz prve roke: e46 L.2000, 1,9 bencin, kupljen nov, redno servisiran- po cca 10 letih in 200K km, se je začelo: puščanje hladilnega sistema, zamakanje v kabino, odpoved brisalcev v dežju brez vzroka, crkavanje in tresenje v prostem teku, zlomljen mehanizem za dvig stekla, neki lufti in butanje zadaj pri speljevanju, tresenje sklopke.....
Na splošno pa ugotavljam, da smo lastniki BMW jev zelo potrpežljivi in tolerantni do težav, ki nam jih avto povzroča. Kakšno drugo kračo bi marsikdaj že zdavnaj v graben porinili.
Če se bo podoben trend nadaljeval tudi v prihodnosti, bom nekoč kupil nov avto za cca 15 jurjev, vozil kakih 5 let brez šparanja (teh 5 let bi moral delat brez da prdne), po 5 letih bi ga brcnil in kupil novega....


Znamke, ki so premium razred, ločijo od ostalih možnost močnih motorjev, možnost individualnosti, več naprednejše opreme in velikost avtov v višjih serijah, ki jih ostali proizvajalci ne ponujajo. S to politiko so si tudi ustvarili imiđ premium znamke skozi leta. To, da pa danes ponujajo vse znamke neka mala mestna jajca za navadne ljudi, je pač trend za ustvarjanje denarja ... ker neglede kolk prodajo dražjih modelov, večino denarja še vedno ustvarijo na mlinčkih. Zato se tudi še vedno loči "premium znamke" in tiste, ki so še korak nad njimi ala Porsche, RR, Bentley, Caddilac, ki navadnih avtov sploh ne ponuja in že njihov vstopni razred stane ohoho €.

Sam fora je, da je še vedno dražje imet 2 avta, kot pa en stroj za vsak dan :-D


Odvisno, ampak sj po mojih preračunih bi rekel, da ni dražje, samo zoprno je, ker se vsak dan voziš z nekimi jajci, uživaš pa v vožnji le občasno, čeprav so stroški za avto s katerim uživaš verjetno večji kot s tem za vsak dan. Sj taka je teoretična računaica, če imaš en mali mestni avto in nekaj velikega in močnega za vikend vožnje v lepem vremenu (pozimi odjavljen).

Urejal Rottie, 28.11.2014, 09:17.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 792
  • Lokacija: Slovenija

#58

Hec je tudi v tem, da so te premium znamke potunkale par proizvajalcev kateri so se desetletja trudili biti največji, Poglejmo samo primer.

Opel s senatorjem, potem s omego, danes so pristali le na insigniji, pravtako gremo dalje.

Peugeot z svojimi modeli 60*, doma smo imeli P 607 2.2 Hdi z vso opremo avto je imel 140 000 kilometrov, menjali le senzor pretoka zraka to je to ostalo nič...

Renault s 25, Safranom nato z Vel satisem... Doma je bil safrane 2.0 16V z volvo motorjem, ata ge je v treske vrgel zaradi razlitega olja na cestišču do 190 000 kilometrov je bil menjan le zadnji lonec 22 000 SIT je stal z menjavo...

Glejmo Citroena, CX, XM, C6... XM je bil takrat znenstvena fantastika ko je prišel ven pravtako CX... C6 sem imel sam leteča preproga...

Da ne govorimo še o tem, da so bili to avti ko dnevne sobe, da si se peljel z njimi ko car ampak trg ni prenesel vseskup. Vsi ti 6 ki sem jih napisal so gladkomalo prepustili izdelavo limuzin 5 proizvajalcem in to je to... Audi, BMW, MB pa Jaguar... pa ša kaki...

In če gledamo da trenutno imaš namen kupit avto za ogromno denarja ti ostane v veliki seriji samo nemški trojček!

Vrjetno če gledamo A8 je proti prejšni seriji prav GRD! A8 prejšni model je meni osebno eden najlepših avtov. BMW 7 pa ne veš a pride 5 ali 7.. Če spiješ en pir pa od daleč zgleda zadaj da gre 3 ali 5... No ostane S klasa ki pa je trenutno zame top top top top top top top!!!

Seveda je to vseskup subjektivno moje osebno mneneje ampak vsaka čast nemcem, da so potunkali vseostale da so ostali samo 3 v izbiri luxuznih limuzin.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#59

Mislim, da se v premium razredu tudi še Jaguar in Lexus znajdeta odlično, samo Lexus v Evropi ni tako priljubljen (isto kot tudi Caddilac), Jaguar pa je itak že od nekdaj bil bolj aristokratska znamka in jo kupujejo ljudje z bolj prefinjenim okusom kot nemško trojico že od nekdaj.

Urejal Rottie, 28.11.2014, 09:38.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 025
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#60

OK, kot prvo je treba nehat primerjat 20 let stare avtomobile z novimi. Tisti niso imeli računalnike za cupholderje, xenona (OK, nekateri redki že), turbo to in i-tisto. Za današnje razmere so bili dokaj preprosti. In stvar ki ni vgrajena se ne more pokvarit. Plain and simple.

In ni bilo to da so Nemci kogarkoli "potunkali", problem ostalih je bil, da niso sledili. Na momente je imela kaka druga znamka preblisk s kakim avtom in/ali idejo oziroma inovacijo, samo ne more bit sveta trojica kriva, če je niso znali izkoristit.

Drugače pa (pa čeprav niso ravno moja prva izbira): Jag, Cadillac, Lexus (:bangle ), Infiniti, Rolls Royce, Bentley, Maserati, ... Izbira še vedno je.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti