Skoči na vsebino

 

K: E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
108 odgovorov v temi
RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 093
  • Lokacija: ...

#1

Precej na kratko. Kupim E39.
- limo ali touring (vseeno)
- bencin lahko M52TU B28 (zaželjeno ročno menjalnik, če je drugače cuker bi šel mogoče skozi tudi avtomatik in M62TU B44
- diesel lahko M57 D25 (29) ročni ali avtomat
in zamalo bolj trde, ne, ne zanima me 520i, 523i, 525i, 530i, 535i, 520d ali M5 (da ne bi o tds-ih)

Dodatno vrednost ima v mojih očeh avto z nekaj opreme (steklen šibedah, športni ali konfort sedeži, spodobna balanca,, VLEČNA KLJUKA, original ali original aftermarket M-optik) in oprema ki niža ceno vozila (temnjena stekla, češke replike E60 platišč, šarkiji, multicolour bling bling radio, najlon prevleke, car tatoo, .... skratka cigo vozi)
Vozlo je lahko bilo karambolirano, dokler to ne vidim z dveh metrov, ne sme biti rje v nobeni varianti.
Barva je bolj redka, bolj mi je všeč, za notranjost je pa zaželjeno, da ni zelena, modra in vijola.

Če je kakšen tak avto, ga pošteno plačam (recimo, 30% kupnine, ki sem jo dal za svojo najdražjo E39).

Pozor, vsak avto bo šel na servis (po moji izbiri!), kjer bom plačal za temeljit pregled avta in vsi stroški, ki bodo izven rednega vzdrževanja bodo znižali nastavljeno ceno!
Nimam navade se pogajat in nekaj glihat (se nisem navzel te lastnosti).

Torej, avto bo imel predpostavko, da je brezhiben (ali pa me ponudnik na to opozoril sam). Poseben povdarek bo na podvozju in okolici motorja (če je avtomat, pa tudi to).

Tiste metalic zlate 530D limo ni več?

Če ima kdo kakšno res dobro E39 in jo ne more prodat (za pošten denar) in razume zgoraj napisano, se lahko obrne name.

Aja, še večna tema kilometri. Raje poštenih 350.000 in urejen avto, kot 220.000 in razsulo z vonjem po maxibrilu.

PS.
E46, E60,... me ne zanimajo! Saj nima noben E34 touring in notri vgrajena tehnika od 528i ??

PS II
Kupim tudi kakšno od mojih bivših E39 (525dA, 528i - ni TU, pa vseeno,....)

Urejal RobertH, 24.12.2014, 15:29.

E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 093
  • Lokacija: ...

#2

Nič takega TAKEGA v deželi pod Alpami?

E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti


Bmw39
Bmw39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 772
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: f11 535dM ,e30is ,e39 V8

#3

Glede na tvoje "ostre" kriterije, srečno v iskanju takšne e39ke ! Kateri pa imamo takšno pa je ne prodamo ;)
Prikaži več možnosti


Adis-PGA
Adis-PGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: #
  • Avtomobil: #

#4

Nič takega TAKEGA v deželi pod Alpami?


In zakaj negreš v nemčijo po to rdečo?
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 093
  • Lokacija: ...

#5

In zakaj negreš v nemčijo po to rdečo?


Saj je že več favoritov

528i prva

528i druga

Sem malo ven iz "uvoza" in še ne vem, kakšni bodo stroški.

Fond sem definiral, sedaj pa moram priti do tistega, kar želim.

Imaš kakšen predlog (poleg napisanega)?

E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#6

Vprašanje iz firbca ... zakaj iščeš izključno 528i?
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 093
  • Lokacija: ...

#7

Vprašanje iz firbca ... zakaj iščeš izključno 528i?


Si peljal 528i? Zame optimalen motor (že od nekdaj, še takrat, ko je bil v max. registraciji). Več, kot dovolj navora za vse režime vožnje, s tem, da si pri stroških na istem, kot pri 520i. Aja, sem imel celo plejado teh motorjev in je zame 528i optimum.

Tako ne vem, zakaj bi imel "second best", če vem kaj mi najbolj ustreza.

Preden bi kdo zalavfal, gornje pisanje je v 1. osebi!

E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 895
  • Lokacija: dnevna soba
  • Avtomobil: DxxViii i CS

#8

Uspešno iskanje Robert :ok. Bi pa vsaj jst na tvojem mestu vseeno iskal ročnega.

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#9

Si peljal 528i? Zame optimalen motor (že od nekdaj, še takrat, ko je bil v max. registraciji). Več, kot dovolj navora za vse režime vožnje, s tem, da si pri stroških na istem, kot pri 520i. Aja, sem imel celo plejado teh motorjev in je zame 528i optimum.

Tako ne vem, zakaj bi imel "second best", če vem kaj mi najbolj ustreza.

Preden bi kdo zalavfal, gornje pisanje je v 1. osebi!


Nisem ga še peljal, sem pa primerjal 328i in 325i in nisem opazil nekih plusov v korist 328i, zato vprašam. Če se tebi zdi najbolj optimalen in si tega želiš, bom samo rekel, vso srečo pri iskanju.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#10

Nisem ga še peljal, sem pa primerjal 328i in 325i in nisem opazil nekih plusov v korist 328i, zato vprašam. Če se tebi zdi najbolj optimalen in si tega želiš, bom samo rekel, vso srečo pri iskanju.


325 (M54) in 328 (M52TU) imata res zelo podoben, skoraj identičen karakter. Pomojem RobertH ne mara M54 motorjev, bo prej to razlog za njegove preference.
Prikaži več možnosti


Adis-PGA
Adis-PGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: #
  • Avtomobil: #

#11

Saj je že več favoritov

528i prva

528i druga

Sem malo ven iz "uvoza" in še ne vem, kakšni bodo stroški.

Fond sem definiral, sedaj pa moram priti do tistega, kar želim.

Imaš kakšen predlog (poleg napisanega)?


Seveda, kakšen je budget?
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 093
  • Lokacija: ...

#12

325 (M54) in 328 (M52TU) imata res zelo podoben, skoraj identičen karakter. Pomojem RobertH ne mara M54 motorjev, bo prej to razlog za njegove preference.


Jerry, vedno manj zaupam tvoji presoji.

B28 ima toliko navora pri 1.700 rpm, kot B25 pri 3.000 rpm.
Kako se avto odziva na pritisk na plin, pokaže le navor. Največja moč je res blizu, vendar se vsaj jaz ne vozim z največjo močjo ampak uporabljam max. navor.
Vsaj v moji knjigi, je to precejšnja razlika.



http://e39.pl/wp-con...525i-M54B25.pdf

http://e39.pl/wp-con...8i-M52TUB28.pdf

E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Jerry, vedno manj zaupam tvoji presoji.

B28 ima toliko navora pri 1.700 rpm, kot B25 pri 3.000 rpm.
Kako se avto odziva na pritisk na plin, pokaže le navor. Največja moč je res blizu, vendar se vsaj jaz ne vozim z največjo močjo ampak uporabljam max. navor.
Vsaj v moji knjigi, je to precejšnja razlika.



http://e39.pl/wp-con...525i-M54B25.pdf

http://e39.pl/wp-con...8i-M52TUB28.pdf


Pusti ti tabele in grafe, motor moraš sprobat v živo. B28 ima v nizkih obratih po krivulji mogoče res malo več navora kot B25, v praksi pa je razlika zanemarljiva. Če želiš imet motor ki ima v nizkih obratih res dosti navora, je to samo in edino B30. Je pa tudi M28 stroj, to ne rečem, serija M52TU je pomojem najboljša od vseh bencinarjev v novejši zgodovini bavarcev, briljira v trpežnosti in zanesljivosti, to jaz govorim že 10 let. Samo če hočeš navor, išči B30.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#14

M52B28 je manj kompliciram okoli elektronike kot M52TÜ ali M54, pač ni drive by wire.... Po moje je to bolj problem ki se ga marsikdo boji. So to vseeno avti ki imajo že kilometrino in lahko pocrkajo te elektronske lopute in si nevozen dokler ne menjaš. Pa še bolj zakomplicirana menjava je kot pri M52B28. Sem to že delal, pa je veliko lažje menjat loputo za gas kot Pri novejših motorjih.

Ali je pa kaj druga... Ne vem, ugibam. No, morda bo pa sam napisal.

LP

D.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

M52B28 je manj kompliciram okoli elektronike kot M52TÜ ali M54, pač ni drive by wire.... Po moje je to bolj problem ki se ga marsikdo boji. So to vseeno avti ki imajo že kilometrino in lahko pocrkajo te elektronske lopute in si nevozen dokler ne menjaš. Pa še bolj zakomplicirana menjava je kot pri M52B28. Sem to že delal, pa je veliko lažje menjat loputo za gas kot Pri novejših motorjih.

Ali je pa kaj druga... Ne vem, ugibam. No, morda bo pa sam napisal.

LP

D.


Ni to to, RobertH kupuje M52TU, ki ima prav tako elektronsko loputo za gas :)
Prikaži več možnosti


dolenc46
dolenc46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 788
  • Lokacija: zaponkom
  • Avtomobil: S2K

#16

Jao kolk enga nakladanja...decu pač sede 2.8 in išče 2.8. Kaj je tukaj nejasno:confused
Prikaži več možnosti


Falco
Falco

    Der Kommissar

  • Moderator
  • Sporočil: 13 827
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW

#17

Glede nato, da si je že lastil precej E39tk mu ne gre ugovarjat oz. razlagat kaj je boljše.

@RobertH, ker me vleče nazaj na "staro" bavarijo, me zanima konkretno razlika med M52TÜB28 in M54B30 motorjema oz. karakterjema, ki se občutita v vožnji.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

Jao kolk enga nakladanja...decu pač sede 2.8 in išče 2.8. Kaj je tukaj nejasno:confused


To je Forum in na forumu se pač debatira, kaj tukaj ni jasno?
Prikaži več možnosti


dolenc46
dolenc46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 788
  • Lokacija: zaponkom
  • Avtomobil: S2K

#19

Daj ne pametuj spet, če ne znaš brat je naslov teme kupim e39. V opisu je pa zelo jasno napisano kakšno e39 se kupuje.
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 093
  • Lokacija: ...

#20

Glede nato, da si je že lastil precej E39tk mu ne gre ugovarjat oz. razlagat kaj je boljše.

@RobertH, ker me vleče nazaj na "staro" bavarijo, me zanima konkretno razlika med M52TÜB28 in M54B30 motorjema oz. karakterjema, ki se občutita v vožnji.


Najlažje se to prikaže takole

M53B30
Objavljena slika

M52TUB28
Objavljena slika

Sedaj je pa na lastniku, kaj mu bolj paše.

Sicer sem hotel dati sliko tudi za B20, pa bi bil ponosni lastnik šlapov/šala/gune kapce užaljen. (no je malo "ojačal" v zadnjih 10-ih letih).

E21 316, E21 316, E21 323i, E30 316, E30 320i, E30 320i, E34 520i, E39 528i, E46 316i, E39 520iT, E39 523iT, E30 316, E36 318i, E39 528i, E24 630CS, E36/2 316i, E39 525dA, E39 530i, E38 728iA, E34 518iT, E39 523i, E36/2 316i, E46 323i, E39 525iT, F11 520dT, F11 520dTA... to be continued

Prikaži več možnosti
    • Falco in echo uporabnikom je všeč to sporočilo