Skoči na vsebino

 

Investicijski klasični avtomobili

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
649 odgovorov v temi
HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 284
  • Lokacija: Koroški emigrant
  • Avtomobil: :(

#1

Malce pregledujem scene in cene na trgu klasicnih avtomobilov. Z nekaterimi zazeljenimi naprimer jaguarjem E-type si lahko v preteklih letih popeteril svojo nalozbo. Zanima me, ce je kdo bolj podrobno preuceval trg. Kaksni so potencialni avtomobili, ki so zdaj zelo ugodni in se bo zgodba ponovila. Recimo kaksen saab 900 aero turbo, triumph spitfire in tako naprej.
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti
    • vuko87 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63 742
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Jaz sem ta trg podrobno proučeval več kot 10 let, o tem bi lahko napisal doktorat. Problem je v tem ker moraš bit pri teh zadevah stalno na tekočem kar pomeni da moraš v znanje vlagat (čas in denar), drug problem je pa v tem da je Slovenija premajhen trg da bi s temi zadevami resno trgoval, če ne trguješ pa nisi na tekočem. Če te zadeva zanima, se za začetek vpiši v kak klub ljubiteljev oldtimerjev in pojdi na kako srečanje, tam boš izvedel marsikaj. Določeni modeli so sigurno dobra naložba ampak zelo težko je predvideti koliko jim bo še zrasla cena in predvsem kdaj se bo to zgodilo. Ponavadi se ti to ne splača počet, ker že vzdrževanje avta v top formi kar nekaj stane, da ne govorim o kaki obnovi itd. Bo pa glede na trend razmaha turbo motorjev pra-turbačem cena zagotovo rasla, tu nisi dosti falil. Vprašanje je kot rečeno samo kdaj in za koliko.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 535
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#3

Problem je tudi v tem, da generacija, ki so jim bili v otroštvu ti avtomobili sanjski, je zdaj ravno na vrhuncu življenja v smislu premoženja in si lahko te svoje otroške sanje privoščijo, zato so cene in povpraševanje visoke(o).

Današnji mladini nek saab letnik 83 ne pomeni nič, tko da uprašanje če bo ta naložbena situacija z avtomobili v prihodnosti rastla tako divje kot raste zdaj, ali ne. Nikjer ne vidim hudih avtomobilov na stenah mularije.

Drgač na splošno je pa vsak lep star avto naložba, ker je dejstvo, da jih bo vedno manj in s tem jim bo vrednost več ali manj rasla. Kupi kar ti je všeč in se ne oziraj na naložbeno komponento, ker je navadno tako, da nikoli ne boš dobil tolk kolikor se navadno vloži notri.

Urejal voith, 09.01.2015, 01:38.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 385
  • Lokacija: Medvode

#4

Redno spremljal classic cars revije (evropske) in ti bo hitro jasno.

Slovenija je res majhen trg, ampak to ne pomeni, da se tu in tam ne pojavi kak nakupni biser. Za prodajo imaš pa širok EU trg.

Ravno sem v roku enega dneva preprodal par obskurnih platišč v UK. Ležala so mi v garaži in sem mislil, da bo šlo samo še za surovino, kajti trga za njih pri nas ni.
Jaz bi se fokusiral na nemške in italijanske klasike, te se še da občasno dobit, prve zaradi popularnosti, druge zaradi bližine Italije.
Npr. svojo integralko sem pred leti prodal za dvojno ceno v primerjavi z nakupno vrednostjo. Se strinjam tudi z Voithom, kupi kar ti je všeč.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 381
  • Lokacija: Ljubljana

#5

S kaksnimi redkimi modeli ferrarija ne mores falit. F40 je ziher nalozba, Miura, porsche 959... Samo to so kr orenk denarci ze v igri...
Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 284
  • Lokacija: Koroški emigrant
  • Avtomobil: :(

#6

Glede na to, da se odpirajo in krepijo trgi, kot je recimo Kitajski, bo povpraševanje tudi v prihodnje v porastu.

Avtomobili kot so razni redki modeli Ferrarija so tako ali tako predragi. V tem rangu je garantiran dobiček tudi z Mclarnom F1, ki naj bi po nekih špekolacijah iz zdajšnjih 5ih miljonov narasen na 15miljonov.

Bolj so mi zanimivi avtomobili, ki so danes dostopni. Recimo kot je bil 10 let nazaj Jaguar E-type katerega vrednost je iz 20.000€ poskočila na 100.000€.
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 866
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#7

če koga zanimajo raznorazne nemške oldtimer revije v razponu od 95-2014...naj javi. Mam prek 100 kosov. Dam za nek skupek ojrov vse skupaj.
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 434
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#8

Avtov katerim cena raste tako, da bo na koncu 6 mestni dobiček lahko prešteješ na prste ene roke. Vedeti je potrebno, da se trg z ceno zudi ZELO zmanjša. In vzdrževanje takega avtomobila, da bo ohranjal svoj status in se nato prodal za primeren denar stane čude denarcev...

Zanimivi so predvsem za nas smrtnike avtomobili kateri danes stanejo jurja ali dva, čez 20 let pa bo cena 15k.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 284
  • Lokacija: Koroški emigrant
  • Avtomobil: :(

#9

Avtov katerim cena raste tako, da bo na koncu 6 mestni dobiček lahko prešteješ na prste ene roke. Vedeti je potrebno, da se trg z ceno zudi ZELO zmanjša. In vzdrževanje takega avtomobila, da bo ohranjal svoj status in se nato prodal za primeren denar stane čude denarcev...

Zanimivi so predvsem za nas smrtnike avtomobili kateri danes stanejo jurja ali dva, čez 20 let pa bo cena 15k.


Tako je o neki takšni vrednosti govorim, če ne drugega, da če daš zdaj 5000€ in še nekaj vložka, da boš imel čez par let povrnjeno vrednost in morda kakšno žepnino.

Pomojem so zanimiva vozila trenutno kakšen SL500 R129, morda so že E36 M3 začele prihajat v to dobo, seveda originalne. Drugače pa kakšne italijanske oz. angleške klasike. Triumph Spitfire, Alfa romeo GTV,...
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 477
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#10

Tako je o neki takšni vrednosti govorim, če ne drugega, da če daš zdaj 5000€ in še nekaj vložka, da boš imel čez par let povrnjeno vrednost in morda kakšno žepnino.

Pomojem so zanimiva vozila trenutno kakšen SL500 R129, morda so že E36 M3 začele prihajat v to dobo, seveda originalne. Drugače pa kakšne italijanske oz. angleške klasike. Triumph Spitfire, Alfa romeo GTV,...


Vsem starejšim SL-om raste cena. Za 5 do 10 jurjev bo res le R129, drugače pa naslednji, ki gre rapidno gor, je predhodnik (R0107). Samo je sedaj nabavna cena že od 10 jurjev naprej za manj željene izvedbe, za SL500 pa je potrebno dati kr 30k€+ že, če hočeš originalen primerek. Tiste pripeljane iz USA v zadnjih letih, ki so za silo oz. delno obnovljeni pa okoli 20k€.

Dobro raste cena tudi Porschejem 911 iz 80-tih. Potencialni, ki bo verjetno tudi šel gor v prihodnosti pa je 944, sj po mojem mnenju. Tudi 928 že kar lepe cene dosegajo, sploh tiste v boljšem stanju. Potencialni primerek, ki bo v prihodnosti prinesel € pa bo po mojem sedaj nepriljubljeni model 911 (996), ki je tudi precej poceni zaradi tega. Podobna zgodba je bila z 944, ki že gre gor in 914, ki je v zadnjih 10 letih tudi dosegel že kr lepo ceno, nato kako so bili pred tem poceni, ker jih nihče ni hotel.

Urejal Rottie, 09.01.2015, 12:26.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 301
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#11

Vsem starejšim SL-om raste cena. Za 5 do 10 jurjev bo res le R129, drugače pa naslednji, ki gre rapidno gor, je predhodnik (R0107). Samo je sedaj nabavna cena že od 10 jurjev naprej za manj željene izvedbe, za SL500 pa je potrebno dati kr 30k€+ že, če hočeš originalen primerek. Tiste pripeljane iz USA v zadnjih letih, ki so za silo oz. delno obnovljeni pa okoli 20k€.

Dobro raste cena tudi Porschejem 911 iz 80-tih, potencialni, ki bo verjetno tudi šel gor v prihodnosti pa je 944, po mojem mnenju. Tudi 928 že kar lepe cene dosegajo, sploh tiste v boljšem stanju. Potencialni primerek, ki bo v prihodnosti prinesel € pa bo po mojem sedaj nepriljubljeni model 911 (996), ki je tudi precej poceni zaradi tega. Podobna zgodba je bila z 944, ki že gre gor in 914, ki je v zadnjih 10 letih tudi dosegel že kr lepo ceno, nato kako so bili pred tem poceni, ker jih nihče ni hotel.

Točno ta dva modela sem hotel predlagat.
Ko sem kupoval avto sem gledal tudi ta dva modela, sploh 944 je mel nižjo ceno za cca 2k€ (leta 2011).

Sem mnenja, da sta omenjena nekako najbolj v cenovnem dosegu, sploh, če vzameš kakšnega, ki je malo za porihtat, ter dobra naložba za v prihodnost.
Prikaži več možnosti


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 964
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#12

Velike naložbe F40 in F50 so zamujene, če pomnimo da so bili še par let nazaj po 250k€ zdaj dosegajo 1mio.

Sem bi jaz vrgel še XJ220, kljub temu da je že sedaj zelo drag, ne dvomim da bo cena slej ko prej prilezla na 1mio. To se zna zgodit predvsem takrat, ko bo Jaguar dal ven kak supercar

-kar pa je tudi ključnega pomena za rast cene in sicer dobro ime znamke v prihodnosti. Nekaj doprinesejo tudi trendi, kot že že bilo omenjeno turboti iz začetka 90ih so npr. danes zelo in!

Sam bi tu za hitro špekulacijo vrgel not Corrada G60 in pa Audi S2, kot že že bilo dvignjenega malo prahu o tem avtomobilu v zadnjem času na forumu vseeno za dlje časa špekuliram da je Coupe vseeno boljša karoserija kot redkejši limo. Sta pa oba ta avtomobila že malo dvignila cene tako, vseeno pa bo počasi le šlo na gor.


Potem imaš pa tu še veliko avtomobilov, ki so zanimivi, ker se gre za minimalne denarje cena ne bo padala 500-1000€ tu so vsi avtomobili z najmočnejšimi motorji v svoji karoseriji. Sam imam naprimer R19 16V ki mu definitivno ne bo cena padla, kvečjemu če kaj porihtam bom točno toliko ali še več dobil nazaj. Potem je meni všeč še en avtomobil, za katerega velja enako in sicer Fiat Marea 2.0 in pa en ki bi mu cena lahko celo malo zrasla in sicer Opel Vectra 2000

Urejal e-masteR-39, 09.01.2015, 12:47.

Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 866
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#13

S2 je projektni avto za nordijske države, ne to mešat z klasiko.
Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


bozind
bozind

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 266
  • Lokacija: ljubljana

#14

ta stran ti odpre oči,s tem da vas ne zavede, da so nekatere znamke komaj začeli izdelovati kot npr.Mercedes,Alfa,Fiat
:wtf
http://otto-models.c...9-la-collection

pa ni vse klasika, se pa da zaslužiti kot je nekdo omenjal da bi hotel

Urejal bozind, 09.01.2015, 12:56.

Prikaži več možnosti


Grilzz
Grilzz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 919
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Alfa romeo 75

#15

Tako je o neki takšni vrednosti govorim, če ne drugega, da če daš zdaj 5000€ in še nekaj vložka, da boš imel čez par let povrnjeno vrednost in morda kakšno žepnino.

Pomojem so zanimiva vozila trenutno kakšen SL500 R129, morda so že E36 M3 začele prihajat v to dobo, seveda originalne. Drugače pa kakšne italijanske oz. angleške klasike. Triumph Spitfire, Alfa romeo GTV,...


ta stran ti odpre oči,s tem da vas ne zavede, da so nekatere znamke komaj začeli izdelovati kot npr.Mercedes,Alfa,Fiat
:wtf
http://otto-models.c...9-la-collection

pa ni vse klasika, se pa da zaslužiti kot je nekdo omenjal da bi hotel


Alfa 75 Evoluzione je že sold out. :crazy
Prikaži več možnosti


bozind
bozind

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 266
  • Lokacija: ljubljana

#16

saj bo tudi 147 GTA ampak je komaj v mesecu februarju uradno naprodaj

http://otto-models.com/en/indexhome
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 477
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#17

S2 je projektni avto za nordijske države, ne to mešat z klasiko.


Zakaj je ta avto zanimiv ravno v nordijskih državah? Pade v kakšno luknjo v zakonu ali je v čem drugem fora?
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#18

A gremo po abecedi?

Audi RS2
Alfa 155 V6 Turismo Internazionale
Alfa 75 America
BMW E30 skoraj katerikoli dvovraten
BMW E36 M3 in cabrio od 320i naprej
Citroen ZX 2.0 Volcane
Citroen Saxo VTS VTR al kaj je tisti 130 konjski ki jih je precej manj kot navadnih VTSjev.
Fiat Tipo 2.0 16v Sedicivalvole
Fiat Uno Turbo
Ford Escort Cosworth
Ford Sierra Cosworth
Ford Focus RS Mk1 ker jih je bilo relativno malo
Honda Integra Type R
Honda Civic 1.8 VTI (tiste ki so ble za angleški trg v bistvu)
Honda CRX del Sol v stock stanju bo vredna kar lep kos čez 10 let
Honda Accord Type R (letnik okoli 99)
Lancia Thesis 3.0 V6 z vso opremo bi znal bit zanimiv primer zgodovine
Lancia Delta Integrale HF (dobro se dobi za slabih 20 jurjev, tole bo "pure gold" čez 20 let)
Lexus IS300 Sport (l. okoli 2000)
..
...
...
....
Ne da se mi več..
....
Toyota MR-2 l. tam okoli 95 tiste s turbo motorji
.....
......
.......
Golf GTI tam nimaš nikol nič za zafrknit. :)..

Pa veselo v nakup.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 066
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#19

E46 M3 CSL
Prikaži več možnosti


manijak66
manijak66

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 424
  • Lokacija: Last house on the left

#20

Samo realno, imeti avto doma in ga gledati 20,30,40 let da bo dosegel neko vrednost pa res nima smisla. Bolje je kupit avto, ki ti je všeč in uživati v njem.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Prikaži več možnosti