Skoči na vsebino

 

Seat Leon 20VT

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
500 odgovorov v temi
maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 448
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#421

Bla bla, google, utube???
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 104
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#422

Bla bla, google, utube???

Tako uporabnega komentarja pa že dolgo ne. :ok

 

To sem že vse pogledal - zanimajo me izkušnje.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


Churchill
Churchill

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 456
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: ED35

#423

Ce si registriran na Renault forumu poglej tam..
Vsako let gre tja kar pisana druscina in so naceloma vsi kar zadovoljni.

Stanislav komšija turio struju u žice, aj da turimo i mi u naše.......... žice:-D

Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#424

Pa se splača iti z HH na karting stezo? V mislih imam tudi Raceland. Niso to preveč zaprte piste in samo motaš ko budala v 1 in 2 prestavi? Kakšepn Gaj bi pomoje bila dosti boljša izbira za Hh?

Urejal Bavarec fan, 14.04.2019, 19:30.

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 104
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#425

Pa se splača iti z HH na karting stezo? V mislih imam tudi Raceland. Niso to preveč zaprte piste in samo motaš ko budala v 1 in 2 prestavi? Kakšepn Gaj bi pomoje bila dosti boljša izbira za Hh?

Na Racelandu se da lepo tehniko izpilit, pa za nastavitev podvozja bi bil zame tudi ok. Vsekakor pa je recimo Grobnik veliko boljši.

 

Kolikor sem gledal posnetke, mi deluje tale proga malo bolj odprta, kot RL, čeprav ima tudi nekaj hairpin-ov.


Ce si registriran na Renault forumu poglej tam..
Vsako let gre tja kar pisana druscina in so naceloma vsi kar zadovoljni.

Ok, pogledam tja, thx :ok


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 641
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#426

Na Racelandu se da lepo tehniko izpilit, pa za nastavitev podvozja bi bil zame tudi ok. Vsekakor pa je recimo Grobnik veliko boljši.

 

Kolikor sem gledal posnetke, mi deluje tale proga malo bolj odprta, kot RL, čeprav ima tudi nekaj hairpin-ov.


Ok, pogledam tja, thx :ok

 

Nikakor, za neke relevantne nastavitve. Grobnik je motodrom, hitra steza, naštudiraš tisto eno linijo in je to to. Za avte, ki nimajo aerota dejansko brezvezna. 

Jaz bi prej rekel Gaj/Novi Marof za začetek in piljenje poznavanja z avtom na limitu. Potem pa Panoniaring, Slovakiaring, Brno, Mugello, Misano... Tudi RedBull ring, čeprav zgleda sprva dolgočaseni, imaš drugi sektor, ki je zelo zanimiv in vsekakor boljši kot Grobnik za avto.

 

Meni je tu Misano ali pa Panoniaring favorit.



Urejal bmw330cd, 14.04.2019, 19:47.

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 104
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#427

Nikakor, za neke relevantne nastavitve. Grobnik je motodrom, hitra steza, naštudiraš tisto eno linijo in je to to. Za avte, ki nimajo aerota dejansko brezvezna. 

Jaz bi prej rekel Gaj/Novi Marof za začetek in piljenje poznavanja z avtom na limitu. Potem pa Panoniaring, Slovakiaring, Brno, Mugello, Misano... Tudi RedBull ring, čeprav zgleda sprva dolgočaseni, imaš drugi sektor, ki je zelo zanimiv in vsekakor boljši kot Grobnik za avto.

 

Meni je tu Misano ali pa Panoniaring favorit.

NIsem mislil, da je Grobnik za nastavljanje boljši - boljši v smislu bolj odprt, kar gre FWD avtom (sploh turbo) bolje od gum. Jaz sem imel lani kar konkretne probleme v infieldu na RL, ker bi moral že v 1. prestavo metat, da bi se avto premaknil iz tistih dveh počasnih ovinkov. Bomo videli, če bo letos z IC in novo mapo kaj drugače.

 

Moram it enkrat na eno od zgoraj naštetih prog probat. Bolj sem bil mnenja, da bo tam bl švoh, ker so dolge ravnine in pol se ti zdi, da se nikamor ne premakneš, če nimaš konkretne konjenice. Seveda, do sedaj tudi moje bremze niso bile primerne za take hitrosti, zdaj pa z lahkoto.

 

BTW - iščem daily avto :napaka :-D


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#428

Nikakor, za neke relevantne nastavitve. Grobnik je motodrom, hitra steza, naštudiraš tisto eno linijo in je to to. Za avte, ki nimajo aerota dejansko brezvezna. 
Jaz bi prej rekel Gaj/Novi Marof za začetek in piljenje poznavanja z avtom na limitu. Potem pa Panoniaring, Slovakiaring, Brno, Mugello, Misano... Tudi RedBull ring, čeprav zgleda sprva dolgočaseni, imaš drugi sektor, ki je zelo zanimiv in vsekakor boljši kot Grobnik za avto.
 
Meni je tu Misano ali pa Panoniaring favorit.


Zadnjič je bil znanec na Grobniku s svojim A45AMG, je rekel da ima čisto zanič zavore in da je bil popolnoma razočaran nad njim (avtom). Zdaj iz tega sem nekako sklepal da je kot si omenil preveč odprta pista za serijske HH? Jaz imam v letošnjem letu v načrtu obisk Raceland-a, sicer sem nekaj tudi sanjaril o Redbull Ringu, vendar imam občutek da še nisem dorasel tako resni stezi. Po moje bi zame in moj avto bil najbolj primeren Gaj. :)
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#429

AMG zavore so zanič na A-class?


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 104
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#430

Zadnjič je bil znanec na Grobniku s svojim A45AMG, je rekel da ima čisto zanič zavore in da je bil popolnoma razočaran nad njim (avtom). Zdaj iz tega sem nekako sklepal da je kot si omenil preveč odprta pista za serijske HH? Jaz imam v letošnjem letu v načrtu obisk Raceland-a, sicer sem nekaj tudi sanjaril o Redbull Ringu, vendar imam občutek da še nisem dorasel tako resni stezi. Po moje bi zame in moj avto bil najbolj primeren Gaj. :)

Jah, višje kot so hitrosti, boljše zavore rabiš. Čeprav je čudno, da bi AMG večbatne zavore ble zanič.

Gaj je iz mojega vidika (po spominu iz Mobikroga) zoprn, ker ni ravno izletnih con. Zezneš na zaviranju in si že lahko v planki. Jaz bi na starem Mobikrogu tako skoraj leona razbil. Sem mel več sreče kot pameti.
I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 046
  • Lokacija: bloke

#431

Za prvič na pisto je Novi Marof čisto OK, imaš več različnij konfiguracij in nasplošno je malo bolj odprt kot Raceland, priporočam. Grobnik je bolj za dobit občutek dogajanja na pisti pri hitrosti, umikanja hitrejšim, iskanje linije na večji in širši pisti (v primerjavi s cesto in karting progami), pa pač ker je dokaj blizu in ugoden, drugače ni neki oh in sploh kar se tiče tehnične zahtevnosti, je res drugi del RBRja veliko boljši.


Prikaži več možnosti
    • rockson in bmw330cd uporabnikom je všeč to sporočilo


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 724
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Clown shoe, 1275 turbo

#432

Veliko pisanja, premalo akcije. Pejte se peljat!
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, croma_man in Bavarec fan uporabnikom je všeč to sporočilo


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 158
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#433

Zadnjič sem pozabil napisati, da je bila zamenjana tudi sušilna enota klime in me čaka še polnjenje klime.

Greš filat klimo h BMW-expertu, pot do njega je tudi polna ovinkov. :-D
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 104
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#434

Veliko pisanja, premalo akcije. Pejte se peljat!

Jaz sem se v soboto dobro zluftal - sem prišel čist izžet domov. Je pa avto ratal čisto prehiter za javne ceste. Zato čim prej na nek event.

 

Greš filat klimo h BMW-expertu, pot do njega je tudi polna ovinkov. :-D

Iz kje pa je ta BMW-expert?


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 447
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#435

http://www.avtorade.com/zemljevid.html


M50B20+F7P 704+M54B22+K4M+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 954 PS  :burnout 

 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 451
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#436

Gaj je sedaj malo bolj prijazen, na par mestih so povecali izletne cone, je pa vprasanje ce bo kaj akcije sploh letos...
Grobnik je super pista (sploh glede na blizino in ceno) aero se mi ne zdi kljucnega pomena ker je premalo ovinkov za 150+kmh


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 104
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#437

Včeraj bil pri Sokliču, kjer mi je nastavil optiko. Dela z nastavljanjem skorajda ni imel, je moj mehanik zadevo dobro nazaj sestavil. Nastavil je tudi cca -2,15 camberja (max, kolikor te camber plate dopuščajo), ostalo je pustil znotraj tovarniških nastavitev. 

 

Po njegovi oceni so sedaj puše na rokah najšibkejši člen (smo pustili originalne, cca 2 leti stare). Tudi spodnje roke so zaradi nižanja (čeprav minimalnega) sedaj že v nevtralni legi kar dobro našponane. Menda se da dobiti nekakšne "podložke" (ne vem pravega izraza), ki pridejo med roko in in pesto, da se roko za par cm spusti in tako zniža napetost. Firma Hardrace Europe, katero mi je predlagal za ta del, ne izdeluje več tega za to platformo (samo novejše), ali pa jaz nisem našel. Obstaja še kaka firma, ki to izdeluje?

 

Drugače je pa stanje podvozja dobilo odlično oceno  :ok  Mimogrede sva še klimo napolnila, da je avto sedaj res urejen. Razen zadnje ključavnice, ker moram zadevo še naročiti.

 

Nastavitve podvozja so sedaj bolj v smeri trackcar, kot daily. Definitivno se avto sedaj tudi v serpentinah lepše pelje in ima manj understeera - od Šmartna pri Litiji proti Trebelnemu je super cestica, kjer sem lahko malo sprobal vse skupaj. Priporočam, samo pazit je treba na kolesarje - včer se je en pajkičar nekaj bunil, čeprav se je samo ustrašil, ker me je za serpentino zagledal - ne vem kako me ni že prej slšal (možno, da bumbar kolesari s slušalkami v ušesih  :napaka )

 

Sedaj ostane še optimizacija (še sedaj ne vem kje  :blackeye ) in pa poliranje.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 698
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#438

Podložke za pod končnik lahko sam izdelaš oz. daš nekomu izdelat. Verjetno ima Leon pločevinaste roke in se končnik pritrdi med obe ''plehnati'' polovici roke?

Če si že v vodoravni poziciji z roko in špurštangami se ob stisku vzmeti medkolesna razdalja zmanjšuje. 

 

Poglej, če obstaja daljši/višji spodnji končnik za tvoj avto. Če obstaja, bi jaz rajši zamenjal končnik. Vendar obvezno, če se uporabi daljši končnik, je potrebno prestaviti vpetje volanskega končnika na ''abšenklu'', zato da se ne pojavi bumbsteer (krožnici roke in ''spurštange'' morata biti čim bolj prekrite). 

 

P.s. sem našel za svoj avto sliko distančnika, da si predstavljaš kako približno zgleda. Mere za tvoj avto niso pravilne. 

distancnik-6mm.jpg



Urejal Fleko, 17.04.2019, 09:48.

Prikaži več možnosti
    • rockson in SILVEKK uporabnikom je všeč to sporočilo


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 104
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#439

Podložke za pod končnik lahko sam izdelaš oz. daš nekomu izdelat. Verjetno ima Leon pločevinaste roke in se končnik pritrdi med obe ''plehnati'' polovici roke?

Če si že v vodoravni poziciji z roko in špurštangami se ob stisku vzmeti medkolesna razdalja zmanjšuje. 

 

Poglej, če obstaja daljši/višji spodnji končnik za tvoj avto. Če obstaja, bi jaz rajši zamenjal končnik. Vendar obvezno, če se uporabi daljši končnik, je potrebno prestaviti vpetje volanskega končnika na ''abšenklu'', zato da se ne pojavi bumbsteer (krožnici roke in ''spurštange'' morata biti čim bolj prekrite). 

 

No, letos se s tem sigurno ne bom igral. Pustimo za naslednje leto. Že mene glava boli od vsega vložka. Hvala bogu, mi moja draga glede tega nič ne reče.  :-D 

 

Letos bom probal nabrat čim več kilometrov, da ugotovim kaj je v redu in kje bi želel kaj spremeniti, potem pa drugo leto naprej (če ne bodo šle finance v kak bolj pomemben projekt). 


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 046
  • Lokacija: bloke

#440

@Fleko, s podložko ne boš nič rešil. Roka bo res da nižja, ampak pozicija krogle končnika bo na istem mestu. Tebe zanima linija puša-krogla končnika. In to lahko rešiš samo in izključno z daljšim "steblom" zunanjega končnika. No, ali pa novo nižje vpetja na mostu, samo je preveč dela oz. škoda rezat in varit most.

Tak podaljšan končnik (20-30mm) ti naredijo lahko tudi pri Vargalantu, ampak tako kot je napisal Fleko, moraš obvezno potem predelat tudi volanskega, ter si nastavit bumpsteer (to se naredi na optiki) na nulo oz. da se skozi hod malenkost zapira (varnost).

 

Zgoraj napisano je ena boljših modifikacij spuščenega avta na McPherson in podobnem tipu vzmetenja. Đabe ti hude gewinde, če pa izgubljaš naklon skozi hod, namesto da bi se camber z nagibanjem avta v ovinku povečal, se ti zmajša. In če ga dodaš imaš nestabilen avto pri zaviranju in slabo trakcijo pri pospeševanju. Začaran krog skratka. Zrihtaj si tole, pa boš imel spet "čisto drug" avto, strošek je "zanemarljiv" (kočniki na roki cca. 20-25€/kom, bumpsteer kit ti bo pa tud en naredu za 100€ iz nule, plus optika).



Urejal jurekmetek, 17.04.2019, 20:31.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, bmw330cd, MajoR in 2 ostalim je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.