Skoči na vsebino

 

Seat Leon 20VT

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
498 odgovorov v temi
Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 648
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#481

Mitja je napisal aktuator, kar ni wastegate.


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#482

Kaj je z njim?

 

@Rocson od katerega avtomobila so že Bremboti? 

 

F40, če se ne motim.

Tako je, pa menda jih ima tudi R8 in še nekaj drugih - vendar se ne spomnim več, katere mi je še mehanik omenjal.  :blackeye


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 000
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#483

Mitja je napisal aktuator, kar ni wastegate.

nego?

 

dej fleko no.

 

pri 1.8T wastegate zašteka štangica in ne odpira prav. Se mi je v 120.000km 2x zgodil, šel na Forge tud tukaj, dela b.p.


Prikaži več možnosti
    • mitja155 je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 648
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#484

Aktuator krmili wastegate, wastegate pa je ventil kateri "bypassa" izpusne pline.
Na originalnih turbinah, katere nimajo locenih wastegatov sta to dve razlicni stvari, kateri lahko loceno crkneta. Povezana pa sta kot si omenil iz stangico.
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#485

Aktuator krmili wastegate, wastegate pa je ventil kateri "bypassa" izpusne pline.
Na originalnih turbinah, katere nimajo locenih wastegatov sta to dve razlicni stvari, kateri lahko loceno crkneta. Povezana pa sta kot si omenil iz stangico.

Bo tole kar prav  :ok

 

Sem malo brskal glede tega, vendar je zelo verjetno pri meni težava drugje. Če aktuator ne deluje pravilno in wastegate ne odpira po planu, prihaja do nekakšnih nadležnih zvokov, česar pri meni ni.

 

Bolj verjetno je, da so svečke že slabe (3 leta stare) ali pa je "problem" v večjem intercoolerju v povezavi s serijsko mapo. Serijska mapa fila z 0,6 bara, sedaj pa je večji IC ter večje in daljše cevi - lahko da zaradi tega traja dlje, da nafila sistem.

 

Najprej bomo zamenjali svečke, kar sem imel že itak v planu naredit ob rednem servisu, pa bomo videli, če bo kaj drugače. Drugače bo potreben remap.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 152
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#486

Laga ti zaradi vecjega intercoolerja skoraj sigurno :ok. Ampak ena dobra optimizacija zadevo resi.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#487

Končno se je nabral ves material, zato sem včeraj odpujsal do Grege.

 

Pri dobrih 109.000km in skoraj natančno eno leto po zadnjem servisu (en dan prej) se je naredil redni servis:

- olje Mobil 1 FS X1 5W-50

- svečke NGK pfr7q

- oljni filter Golf II dizel

 

Če so nove svečke kaj rešile bomo videl jutri, če bom uspel skočiti ponovno na Jezersko. Tam bom imel najboljšo primerjavo s prejšnjim stanjem. Čeprav stare svečke so delovale povsem ok. Bomo videli.

 

Poleg tega se je zamenjalo še:

- stikalo za zavorne luči

- motorček centralnega zaklepanja ZL vrat

- amortizerčka prtljažnih vrat

 

Menjava motorčka centralnega zaklepanja je bila pravi boj. Vrat se seveda ni dalo odpreti, zato je bilo potrebno tapeto in notranjo kovinsko ploščo sneti pri zaprtih vratih. Mojster Grega je to hitro uredil. Potem se je pa začela zabava. Vrat nikakor nismo mogli odpreti, ker je bila ključavnica v "dead lock-u". Ni bilo druge, kot razturiti motorček, da se je mehanizem dead lock-a odprl. Mislim, da je vse skupaj trajalo cca 2 uri, da so bila vrata zopet sestavljena. Seveda je bilo vmes kar nekaj premorov za sočne besede, kakšno čik pavzo in pirček za ohladit živce in telo  :laugh

 

Še slika starega motorčka v cvetočem stanju:

motorcek.jpg

 

In pa mojster Grega v zaključni fazi sestavljanja

man-at-work.jpg

 

Pregledali smo tudi komplet podvozje, zaenkrat nikjer nobenih luftov.  :ok


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 903
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#488

Nekaj podobnega mene na Golfu čaka, sicer meni se samo zaklene ne včasih, kljuka še dela.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#489

Nekaj podobnega mene na Golfu čaka, sicer meni se samo zaklene ne včasih, kljuka še dela.

Zrihtaj, preden se ti ne bo več odklenilo. Ker drugače en 6-pack pri Gregatu ne bo dost, da se tega sploh loti - glede na včerajšnjo izkušnjo z mojim  :laugh  :beer


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 903
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#490

:laugh Ma bo šlo hitreje ker ma že prakso. :ok2
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 174
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#491

Obstaja trik da se da odpret dead lock :P Sem enkrat doktoriral na teh klučavnicah, isto ma g4, octavia, a3 in ostal šrot na "zajlico" :)


M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 903
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#492

In ta trik je? :-D
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 053
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; e61 525DT 3.0

#493

Kater tip motorja ma tale leonček? Če se ne motim sta bila dva al celo trije...
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#494

Kater tip motorja ma tale leonček? Če se ne motim sta bila dva al celo trije...

V leonih so bili trije AUQ (180KM), AMK (210 KM) in BAM (225 KM). Moj je AUQ.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#495

Kratek update.

Pri kratki hitrejši vožnji po lokalni cesti sem kar naenkrat zaslišal močno "sikanje" ob spustu gasa. Ko sem preveril kaj se dogaja, sem videl, da se je snela cev iz Blow-off ventila

bov.jpg

Očitno je  objemka popustila ob močni vročini. Zadeva se je nadomestila z novo in zaenkrat je mir.  :ok

 

Očitno je menjava svečk rešila težavo s slabim odzivom motorja v nižjih obratih. Prejšnji četrtek sva z mojo popoldan na hitro skočila do Racelanda, da sem mu malo prepihal ventile in varno preizkusil zmogljivost novega podvozja in zavor, krati pa še preveril kako se camber plošče poznajo pri gripu in obrabi gum. Poleg vsega tega je bila tudi opazna razlika pri razvoju moči iz zaprtih ovinkov - avto je veliko bolje pospeševal kot lansko leto na tej progi in tudi na letošnjih izletih.  :ok

 

Podvozje se je obneslo odlično, avto je imel trdno lego in je pridno sledil ukazom volana. Na zavore se je bilo treba navaditi, predvsem na to, da sem lahko precej kasneje zaviral, kot pa sem bil navajen. Se je pa v drugem stintu poznalo dodatnih 50kg od moje drage. Sem točno videl, kje sem bil že sam na limitu, ob enakem zaviranju, z njo v avtu, pa je šlo preko limita. Vsekakor pa zavire noro primejo in tudi po 15h krogih niso popustile niti za malo. Bo pa treba preveriti cevi levo spredaj, ker je bilo vidno, da je nekje malo puščalo olje (vidno na feltni) - to moram še preveriti pri mehaniku, verjetno bo potrebno samo kakšno matico dodatno zategniti. Pedal zaenkrat ni izgubil trdote in tudi zavuranje je bilo ves čas enako.

 

Za gume sem mislil, da so tretjo sezono že malo izgubile na gripu, vendar se je izkazalo, da sem se motil. Rabile so cca 3 kroge, da so se ogrele na pravo temperaturo, potem pa so tudi še po 15h krogih držale enako, kot četrti krog. Tudi camber se je lepo poznal, sploh pospeševanje iz 4-tega ovinka proti infield-u, pa tudi v vseh ostalih ovinkih je bila hitrost skozi ovinke višja, kot brez camberja. Kljub temu pa se pozna prednji pogon - gume je še deno tudi po robu pobiralo, čeprav je moj način vožnje načeloma prizanesljiv do gum.

 

Pa še izpis iz Racechrono:

raceland.jpg

 

Če se ne motim, sem čas izboljšal za nekaj več kot 2 sekundi. Vsekakor pa imam sam še nekaj rezerve, da z izboljšanjem vožnje čas še znižam. 

 

Sedaj pa najti kak jesenski termin na Grobniku - sam da še uredimo puščanje zavornega olja.  :ok


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • Vocko in tonchy uporabnikom je všeč to sporočilo


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 281
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#496

Dober čas Rok. :ok


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#497

Eko, včeraj sem uspel, končno, oddati vlogo za homologacijo podvozja. Sem imel že spomladi vso dokumentacijo pripravljeno, pridem na tehnične in ugotovim, da so spremenili tehnično poročilo, pa izpis od optike bi moral imet še žig delavnice gor. No, da sem ponovno prišel do Sokliča je trajalo pol leta. Vmes na drugem tehničnem ugotvoim, da ni potreben žig na izpisu, mora pa izdati izjavo u ustreznosti geometrije podvozja, ker je črnobel izpis optike. No, še dobro, da sem to preveril, preden sem šel do njega. Na tehničnih je šlo potem vse lepo čez in sedaj čakam na vpis.

 

Sproti smo še tehničnega naredili, ker le-ta poteče v nedeljo -> naredil brez ene same pripombe :ok .

 

Ta vikend mu, upam, še malo pregrejem gume, potem pa bo šel počasi na zimsko spanje, še preden se vreme pokvari. Mrbit uspem celo kakšno sliko naredit, letos sem res len glede tega :crazy . Po drugi strani pa od julija do danes niti 1.000 kilometrov nisem naredil z njim. :blackeye

 

Kot sem že v eni drugi temi napisal, sem naredil malo pregleda nad stroški, odkar je avto v moji "oskrbi". Pri meni je 5 let in 55.500 kilometrov. V tem času se je nabralo za 15.800€ stroškov, brez goriva:

4.158€ --> registracije/zavarovanje/vinjete

6.170€ --> vzdrževanje

5.470€ --> dodelave

Dodatno pa še gorivo --> 7.030€.

 

Se kar lep znesek nabere, ampak tako to je, če si avto rihtaš po svojih, zahtevnih, željah in ga ves čas držiš v top kondiciji, z najboljšimi deli. Važno, da mi vsakič, ko se z njim zapodim v ovinke, nariše :-D  na faco. Money well spend. :ok


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 446
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#498

Grobnik bo se v novembru, ce bo okoli 18 stopinj bo top!
Ni slab cas na rl za cestni avto :)
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 035
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#499

Grobnik bo se v novembru, ce bo okoli 18 stopinj bo top!
Ni slab cas na rl za cestni avto :)

Jeba je, če je čez teden, ker sem za letos že praktično brez dopusta. :frown

Pa tud registracija mi je že potekla - čeprav to bi lahko rešil.

 

Hvala, če ti rečeš, da je dober cajt, pol bo že držalo :ok . Čeprav mi je Racechrono izračunal idealen laptime 55.47. Ne vem pa kolk je zaupat sektorskim časom - se mi zdi, da majo prevelika odstopanja.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti