Skoči na vsebino

 

Seat Leon 20VT

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
545 odgovorov v temi
wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 972
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#521

Cup2 sploh ne ves da jo mas twko je tiha, medtem kot nankang je pa glasna, na ac postane zelo motece to brnenje.
Prikaži več možnosti


fabio993
fabio993

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: VW Golf IV 1.8T GTI

#522

Cup2 sploh ne ves da jo mas twko je tiha, medtem kot nankang je pa glasna, na ac postane zelo motece to brnenje.

No, to se pa ravno ne bi strinjal, da je tiha. Se pa strinjam, da je med tišjimi tega razreda.

 

LP, Fabio


Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 875
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#523

Rockson, dej mi nekaj povej glede prednjih camber plate-ov. Je amortizer direkt na njih prisravfan brez gumjastega lezaja, al kako je to skupaj dano?
Prikaži več možnosti


Martin ///M
Martin ///M

    RWD addicted

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 523
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E30 325i, ///M3 E36, ST

#524

Luštno je bilo Rockson ponovimo se razume še večkrat letos  :-D  :-D  :-D

 

Tale Leon je noro hud street legal car :mljask


Vsak je svoje Tinkare Kovač!
Prikaži več možnosti
    • rockson in etore uporabnikom je všeč to sporočilo


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 964
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#525

''Upam, da so Cup 2 res tako dobre, kot govorijo, ker so tele Yokohama letvico postavile resnično visoko.''

 

Tudi sam sem imel sprva Yokohama, trenutno imam CUP 2. Sicer je dimenzija 225 45 R17, ampak si bom vseeno dovolil napisat, kaj si mislim.

 

Največja razlika je v trdoti bokov. Yokohama ima resnično ''rock solid'' boke, medtem ko ima CUP 2 mehke, primerljive z ostalimi UHP pnevmatikami, posledično se  seveda bolj zvija (kar se opazi po bolj ''okrogli'' obrabi bokov - upam da se razume :) ), ampak je kljub temu presenetljivo vodljiva, tudi na limitu. Po mokri podlagi se obnašata zelo podobno, kot si opisal, mogoče je Yokohama slabša, ko profil pade pod 30%, vseeno pa se je potrebno zavedat kakšne vrste gumo imaš. 

 

Moram še povedat, da so bile moje Yokohame enkrat na Racelandu in enkrat na Marofu, sprednje so zdržale cca 8.000km, obraba do ''markerjev''. S CUP 2 nisem bil na tracku, ampak sprednje zdržijo manj, cca. 6.000km.

 

Obe gumi sta vrhunski, Yokohama potrebuje malenkost več vožnje, da se malce ogreje, CUP 2 je od 10 zunanjih stopinj naprej pripravljena. Moram priznat, da pogrešam Yokohamo, ampak bi rad prej sprobal še kakšno, trenutno imam ogledane Nankang NS-2R.

 

LP, Fabio

Super, hvala za review.   :ok

Jaz bi takoj vzel spet Yokohamo, samo je novi model precej slabši glede gripa. Vsi, ki so vozili AD08R in so šli na AD08RS so jih spljuvali na polno, nekateri so jih celo po prvem trackdayu dol vrgli, ker so postavljali nekje 2 sekundi slabše čase.

 

Jaz sem bil z mojimi 2x (ali 3x) na Racelandu, plus kadar sem na cesti imajo kar težko delo. Vedno pozabim, pri koliko km sem jih gor nataknil, da bi videl koliko so že zdržale. Definitivno pa sem zelo presenečen, da po 4h letih še vedno noro dobro držijo.

 

Nankang meni ne gre ker je po mokrem precej švoh in pa naj bi bila zelo glasna guma, nekaj podobnega je tudi s Federalom. Hudič je, ko sem najprej eno najboljših gum gor nataknil - potem je izbor za zamenjavo zelo majhen.  :blackeye  Ali so pa cene v nebesih - recimo Dunlop Direzza 330€ v dimenziji 225/45 R18.

 

Rockson, dej mi nekaj povej glede prednjih camber plate-ov. Je amortizer direkt na njih prisravfan brez gumjastega lezaja, al kako je to skupaj dano?

Tako je, amortizer je z uniballom pritrjen na Camber plato.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 875
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#526

Tako je, amortizer je z uniballom pritrjen na Camber plato.

In kako se to kaj pozna na klasicnih cestah? Se pozna manjko gumjastega lezaja pri udarcih od neravnin?


Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 588
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#527

Nekaj se pozna, čeprav ne toliko, kot se poznajo PU puše v podvozju ali nizko presečne pnevmatike. 


Prikaži več možnosti
    • Compact-3 je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 40 884
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 166

#528

A je kej čipan tale Leonček?
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 964
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#529

To je govora o Hill Climb-u Katarina v Trbovljah?

Tako je  :ok

 

In kako se to kaj pozna na klasicnih cestah? Se pozna manjko gumjastega lezaja pri udarcih od neravnin?

Težko rečem, ker sem istočasno dal gewinde in camber plate, gor so ble tud 225/40 R18 semi slick gume s trdimi bočnicami, lani so pa še PU puše pršle zraven. Vsekakor pa sem mnenja, da se ta uniball še najmanj pozna, kot je že @Fleko napisal.

 

A je kej čipan tale Leonček?

Ne, zaenkrat je elektronika še deviška  :-D .


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • Compact-3 je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 947
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#530

Pa je s takim setupom na podvozju še primeren za vsakdanje jajcanje sem in tja? Vem da ga ti nimaš za to, zanima me, če bi moral, a bi ti blo ok, al bi ti presedalo po enem tednu? :-D 


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 964
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#531

V trenutnem setup-u pogojno. Morda tudi ker nimam več 20 let  :deda  :laugh . Čeprav sem se nekaj mesecev tudi dnevno vozil - največji problem je višina prednjega odbijača (oz. splitterja), ker zelo hitro zapneš - pa so gewinde nekje na srednji višini.

 

Je pa zadeva tudi kar trda, tako da moja s tem avtom noče več it na kakšno kosilo  :-D. Moram se enkrat pozabavat z nastavitvami gewind, kakšna je situacija v najmehkejši nastavitvi. Morda je potem bolj znosno za vsak dan, sigurno pa veliko slabše za ovinke.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 947
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#532

Je pa zadeva tudi kar trda, tako da moja s tem avtom noče več it na kakšno kosilo  :-D

No to me je zanimalo ja. :ok2 


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


fabio993
fabio993

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: VW Golf IV 1.8T GTI

#533

Super, hvala za review.   :ok

Jaz bi takoj vzel spet Yokohamo, samo je novi model precej slabši glede gripa. Vsi, ki so vozili AD08R in so šli na AD08RS so jih spljuvali na polno, nekateri so jih celo po prvem trackdayu dol vrgli, ker so postavljali nekje 2 sekundi slabše čase.

 

Jaz sem bil z mojimi 2x (ali 3x) na Racelandu, plus kadar sem na cesti imajo kar težko delo. Vedno pozabim, pri koliko km sem jih gor nataknil, da bi videl koliko so že zdržale. Definitivno pa sem zelo presenečen, da po 4h letih še vedno noro dobro držijo.

 

Nankang meni ne gre ker je po mokrem precej švoh in pa naj bi bila zelo glasna guma, nekaj podobnega je tudi s Federalom. Hudič je, ko sem najprej eno najboljših gum gor nataknil - potem je izbor za zamenjavo zelo majhen.  :blackeye  Ali so pa cene v nebesih - recimo Dunlop Direzza 330€ v dimenziji 225/45 R18.

 

Aha, tako je to. :) Letos sem se malce umiril in ne spremljam več toliko teh pregledov, tako da se mi je tole o novi verziji Yohokame izmuznilo. Vem samo, da je prišla nova verzija CUP 2 (connect). 

 

Nankang ima kolega in so po mojih izkušnjah boljše v dežju kot Yokohama, glede glasnosti NS-2R pa žal ne morem več povedat, ker je bil drug avto. Po spominu pa je CUP 2 glasnejša od Yokohame. 

 

Res je hudič, ker ne moreš potem nadgradit, razen na ''true semi slick'' gume. Tam je pa cena x2 in več. :)

 

V vsakem primeru, srečno z izbiro. :)

 

LP, Fabio



Urejal fabio993, 13.05.2021, 10:54.

Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 964
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#534

Zanimivo - je že kdo sprobal Michelinov sistem Track Connect?

https://trackdayspor...-1-die-strecke/


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 286
  • Lokacija: slo

#535

Zanimivo - je že kdo sprobal Michelinov sistem Track Connect?

https://trackdayspor...-1-die-strecke/

Jaz ga še nisem, je pa zanimiva reč, edino price/performance je bolj slab. Če imaš TPMS + temperaturo v avtu prikazano, jih praktično ne rabiš. V kolikor bi bila cena kompleta 200 eur rečem ok, kupiš in je to to. Za 500 eur se mi pa zdi, da se ne splača, razen če nimaš TPMS s temperaturo.

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 964
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#536

Moj nima nc od tega. Ceprav cena se povsod 399 $ omenja. A je v EU 500€?!
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 616
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#537

Zanimivo - je že kdo sprobal Michelinov sistem Track Connect?
https://trackdayspor...-1-die-strecke/


Hahahaha sem mislis da se kdo norca dela za tako ceno :rofl

Aliexpress jajca za 14$ so ravnotako kazale pritisik in temperaturo, se vec, celo soncne celice je imela sprejemna enota in ni bilo kablovja po armaturki... se prizgala se je ko si se vsedel v avto in loputnil vrata, da se ti cez noc ni izpranila... dejansko najboljsi nakup za vozilo, nemores si predatavljat kj dela z tlakom v gumah v primerjavi z temperaturo ce ne spremljas sproti, ze pri navadni voznji kaj sele turiranje na trackdayu
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 964
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#538

Jaz sem bil z mojimi 2x (ali 3x) na Racelandu, plus kadar sem na cesti imajo kar težko delo. Vedno pozabim, pri koliko km sem jih gor nataknil, da bi videl koliko so že zdržale. Definitivno pa sem zelo presenečen, da po 4h letih še vedno noro dobro držijo.


Danes sem pogledal kdaj sem Yokohamo gor nataknil in sem se toliko bolj presenečen - z njimi sem nardil že 23.000 km, pa še mal se jih bo obrnilo do menjave.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • wini je všeč


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 803
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#539


Obe gumi sta vrhunski, Yokohama potrebuje malenkost več vožnje, da se malce ogreje, CUP 2 je od 10 zunanjih stopinj naprej pripravljena.

LP, Fabio


Zanimivo, moja izkušnja s Cup2 je drugačna. Temperature pod 15 stopinj ji ne ustrezajo in res rabijo kar precej segrevanja do točke delovanja. V primerjavi z Yoko, se mi zdijo slednje bolj grippy že od štarta. :)
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


fabio993
fabio993

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: VW Golf IV 1.8T GTI

#540

Zanimivo, moja izkušnja s Cup2 je drugačna. Temperature pod 15 stopinj ji ne ustrezajo in res rabijo kar precej segrevanja do točke delovanja. V primerjavi z Yoko, se mi zdijo slednje bolj grippy že od štarta. :)

Zanimivo, kot praviš. :) Dve različni izkušnji z enakima gumama. :)

 

LP, Fabio


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.