Skoči na vsebino

 

M6 avtonet

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
169 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#41

Kot sem že zapisal, pišeš s skrito agendo in ker imaš toliko za povedati čez S85 motor, potem prosim mene in še marsikoga tukaj razsvetli, kaj vse veš o tem motorju in kaj je tako groznega pri njem, da se ti je tako zameril ?
Ti je mogoče finančno neugoden za preprodajo?

Lastil si ga predvidevam nisi nikoli, pa vseeno, glede na to da si, če sem prav zasledil, po izobrazbi strojnik, potem res prosim razsvetli nas o tem, kaj iz tehničnega vidika veš o M6/M5 in S85 motorju.


Mene osebno zanima, če lahko ti argumentirano dokažeš, da je jajc. Zdaj hvališ mećke, ker jih boš očitno kmalu začel na veliko prodajat in moraš mal reklame nardit. Pri M5 ni tolk profita, ne? :-D


Mercedesov ne bom začel niti pod razno na veliko prodajat, z dilerskega vidika so velika brca v temo - prav tako ne bom prodajal njihovih rezervnih delov. Pri M5 bi bilo dosti več profita če bi se lotil prodaje, bi se pa tudi moral ukvarjat z reklamacijami, kar se mi odkrito povedano ne da več. Že sam model E60 mi je oblikovno odvraten, če k temu dodamo še popolnoma zgrešen motor in še bolj zgrešen menjalnik, potem pa res ne vem zakaj bi ga kupil. Samo zato da lahko rečem da sem ga imel, kot večina? Hvala lepa, raje si prišparam ta glavobol.

Zakaj je ta motor zgrešen, sem na dolgo in široko že pisal in tisti ki tega niste prebrali, ste si sami krivi. Za začetek zato ker je pretežek in preokoren, že V8 v nosu je skoraj overkill, V10 te tri-mač, ne le tu-mač za kvazi športen avto. Tudi če je športna limuzina, vseeno. Se je kdo od vas kdo vprašal, koliko športnih avtomobilov ima V10 motorje? Bore malo oziroma praktično nič, enega amerikanca se ta moment še spomnim in tega nesrečnega M5. S tem da amerikanc naredi motor vsaj tako da dela, ne da menjaš pol avta na vsakih 100.000 km! V strojegradnji se v zadnjih 100 letih ni napredovalo praktično nič kar se konstrukcij motorjev tiče in že amerikanci so v 50-ih letih prejšnjega stoletja vedeli da je boljše če za Corvetto in Mustanga vzamejo Small Block motor in ga napilijo kolikor se pač da, ne pa Big Blocka, ki je bil prav tako na razpolago. Zakaj tako? Zato, ker je bistvo razmerje moč/teža. To razmerje je pri E60 535d verjetno zelo podobno M5 (točnih cifer ne poznam) in ko k temu dodamo še turbino in možnosti ki se s tem odprejo, atmosferc popuši na celi črti!

Namesto da se forumaši spravljate name ker vidim še kaj dlje od bavarca, se raje malo izobrazite. Trapasti američani so tisti ki iz 6 litrskega Cummins dizel motorja s pomočjo parih turbin spravijo ven 1300 KM in več ob 1950 Nm navora - ja, prav ste prebrali!!!!!!!!!!!!! Iz DIZLA! Fantje če vam je všeč ali ne, prihodnost je v dizlih in v prisilno polnjenih motorjih. Že res da meni osebno turbine niso najbolj pri srcu ampak razvoj gre naprej in turbine so danes izpopolnjene, o kompresorjih pa sploh škoda besed - teh niti ni treba izpopolnjevat, ker imajo že zdaj ogromno prednosti. Če gre pri E60 M5 motorju kaj narobe Blaž Podlesnik prej sive lase dobi kot ga v piko porihta, če gre pri turbašu ali kompresorcu puhalo v večna lovišča, ga pa samo zamenjaš in goniš dalje - par uric dela! Ne rabiš nobenih zapletenih sistemov za povečevanje tistega 0,000000000001% izkoristka motorja ki vsi po vrsti crkavajo, če želiš več moči daš gor večjo turbino ali pa večjo jermenico na kompresor in mirna Bosna! TIN-ovo temo o tunanju 330d si malo preberite pa bo, toliko za začetek. Zdaj se mi pa res ne da več, čeprav nisem povedal še nisi 5% argumentov za kompresorce/turbaše in proti čez vse mere napiljenim atmosfercem, katerih tipičen (žal neslavni) predstavnik je E60 M5. Ta je spomenik svojega časa in upam si trdit zadnji tak motor na svetu, novega ne bo nikoli več. To dobro vedo pri BMW-ju in to vem jaz. Zakaj je tako sem vam povedal in upam, da vam je to zdaj vsaj približno razumljivo.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 257
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#42

E moj Jerry...

F10 M5 tehta 1945kg, kar je skoraj 100kg več od E60 M5.

V10 uporabljajo audi R8 in A8, razni lamborghiniji, porsche carrera gt, pa še kakšen.

Urejal x-driver, 18.06.2015, 21:09.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#43

E moj Jerry...

F10 M5 tehta 1945kg, kar je skoraj 100kg več od E60 M5.

V10 uporabljajo audi R8 in A8, razni lamborghiniji, porsche carrera gt, pa še kakšen.


Kaj, eh? Vidiš ko ne bereš, kaj sem napisal. Že res da F10 M5 mogoče tehta par kg več kot M60 M5, zato pa turbine omogočajo konkreten tuning, s čemer turbaš krepko povozi atmosferca - ob tem da si upam trdit, da je motor kljub temu manj občutljiv! Ljudje pozabljate da je atmosferc sam po sebi OK dokler je enostaven, ko nanj navesijo 1001 pomožni agregat za povečanje izkoristka, pa postane 100x bolj zapleten in občutljiv kot turbaš. Povedano drugače, turbaš in kompresorc imata eno kritično točko na katero je treba pazit (puhalo), navit atmosferc jih ima več 10!

Kar se tiče VAG koncerna pa zame to niso avtomobili ki bi konkurirali BMWju in mercedesu, zato sem na njih namerno pozabil oziroma jih nisem upošteval. Zame dekovc pač ni avto - in tudi za to imam močne in trdne argumente!
Prikaži več možnosti


zvitafeltna
zvitafeltna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 603
  • Lokacija: Dolenjska

#44

Aj Jerry, kaj ga serješ. Prihodnost ni v dizlih, so nas pa veselo posiljevali, kako so dizli oh in sploh super. To, da novi motorji sedemkratno prekoračijo izpust NOx dovoljen s strani EURO 6, pa nikogar ne briga. Važno, da "manj" pije. Dizle naj prišparajo za tovornjake, avtobuse in težko mehanizacijo.
Prikaži več možnosti


zvitafeltna
zvitafeltna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 603
  • Lokacija: Dolenjska

#45

Kaj, eh? Vidiš ko ne bereš, kaj sem napisal. Že res da F10 M5 mogoče tehta par kg več kot M60 M5, zato pa turbine omogočajo konkreten tuning, s čemer turbaš krepko povozi atmosferca - ob tem da si upam trdit, da je motor kljub temu manj občutljiv! Ljudje pozabljate da je atmosferc sam po sebi OK dokler je enostaven, ko nanj navesijo 1001 pomožni agregat za povečanje izkoristka, pa postane 100x bolj zapleten in občutljiv kot turbaš. Povedano drugače, turbaš in kompresorc imata eno kritično točko na katero je treba pazit (puhalo), navit atmosferc jih ima več 10!

Kar se tiče VAG koncerna pa zame to niso avtomobili ki bi konkurirali BMWju in mercedesu, zato sem na njih namerno pozabil oziroma jih nisem upošteval. Zame dekovc pač ni avto - in tudi za to imam močne in trdne argumente!

Kakšen strojnik si ti? A samo turbina/kompresor gre lahko v franže? Malo morgen
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#46

Aj Jerry, kaj ga serješ. Prihodnost ni v dizlih, so nas pa veselo posiljevali, kako so dizli oh in sploh super. To, da novi motorji sedemkratno prekoračijo izpust NOx dovoljen s strani EURO 6, pa nikogar ne briga. Važno, da "manj" pije. Dizle naj prišparajo za tovornjake, avtobuse in težko mehanizacijo.


Bližnja prihodnost vsekakor je, za daljno pa mene osebno niti ne briga, ker bom takrat že pod rušo ;)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

Kakšen strojnik si ti? A samo turbina/kompresor gre lahko v franže? Malo morgen


Odvisno od modela oziroma letnika, pri novejših bavarcih verjamem da so gor obesili še 500 nepotrebnih bedarij ki lahko crknejo (in tudi bojo), samo zato da tovarna mastno služi :hihi Pri turbašu in/ali kompresorcu stare šole pa je to dvoje praktično edina šibka točka stroja, ja :ok
Prikaži več možnosti


NikoPrap
NikoPrap

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Slo

#48

Kako prozorno in predvidljivo si @Jerry vse to zapisal.
A žal še vedno nisi napisal, kaj veš in koliko poznaš iz tehničnega vidika S85 motor.?

Ker, vse kar si do sedaj napisal, je na nivoju gostilniškega nakladanja.

Bi se lahko malo bolj potrudil in nam navedel vsaj nekaj edinstvenih tehničnih komponent S85 motorja. Bi šlo?
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 257
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#49

Kaj, eh? Vidiš ko ne bereš, kaj sem napisal. Že res da F10 M5 mogoče tehta par kg več kot M60 M5, zato pa turbine omogočajo konkreten tuning, s čemer turbaš krepko povozi atmosferca - ob tem da si upam trdit, da je motor kljub temu manj občutljiv! Ljudje pozabljate da je atmosferc sam po sebi OK dokler je enostaven, ko nanj navesijo 1001 pomožni agregat za povečanje izkoristka, pa postane 100x bolj zapleten in občutljiv kot turbaš. Povedano drugače, turbaš in kompresorc imata eno kritično točko na katero je treba pazit (puhalo), navit atmosferc jih ima več 10!

Kar se tiče VAG koncerna pa zame to niso avtomobili ki bi konkurirali BMWju in mercedesu, zato sem na njih namerno pozabil oziroma jih nisem upošteval. Zame dekovc pač ni avto - in tudi za to imam močne in trdne argumente!


100kg se prekleto pozna, sploh pri vožnji, kakršni je M5 namenjen. Lahko da ni motor težji, je vse ostalo, ampak pribitek 100kg je zame nazadovanje.

Porsche pa v času carrere GT ni imel z VAG kaj dosti več skupnega od nekaj politike.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#50

Kako prozorno in predvidljivo si @Jerry vse to zapisal.
A žal še vedno nisi napisal, kaj veš in koliko poznaš iz tehničnega vidika S85 motor.?

Ker, vse kar si do sedaj napisal, je na nivoju gostilniškega nakladanja.

Bi se lahko malo bolj potrudil in nam navedel vsaj nekaj edinstvenih tehničnih komponent S85 motorja. Bi šlo?


Seveda bi šlo ampak najprej povej koliko daš, informacije danes niso zastonj. Ali si mislil, da ti bom zastonj pisal? V tem primeru si se žal zmotil.

P.S.: Zmotil si se tudi v lokaciji, smo na forumu in ne v gostilni, kamor, toliko da veš, niti pomotoma ne zahajam.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#51

100kg se prekleto pozna, sploh pri vožnji, kakršni je M5 namenjen. Lahko da ni motor težji, je vse ostalo, ampak pribitek 100kg je zame nazadovanje.

Porsche pa v času carrere GT ni imel z VAG kaj dosti več skupnega od nekaj politike.


Kot rečeno gre za primerjavo med atmosfercem in turbašem in tega s ciframi na papirju (oziroma na ekranu, kar je enako) ne moreš primerjat. Treba je probat. Tisti ki so mojo M5 probali so vsi po vrsti zatrdili da je to po dolgem času spet pravi M5 in po tistem sodeč kar sem videl pod pokrovom motorja, jim lahko samo prikimam.

Kar se tiče porscheja me je pa zadnja leta tako razočaral da me niti ne zanima več, če ima vgrajen V10 motor pa sploh ne. Če bi že kupil kako športno limuzino bi kupil novo M5 ali pa porsche Panamero, pod pogojem da ima ta klasičnega V8 turbaša pod haubo (se nisem poglabljal v motorizacijo ampak če je tam notri kaj drugega, me ne zanima).
Prikaži več možnosti


manijak66
manijak66

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 427
  • Lokacija: Last house on the left

#52

V10 pa res ne mora biti slab, če iz Gallarda dobijo skoraj 2000hp
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#53

V10 pa res ne mora biti slab, če iz Gallarda dobijo skoraj 2000hp


S čim, s turbinami? Druga stvar je pa težišče, Gallardo me sicer ne zanima kaj dosti ampak kolikor se spomnim ima motor vgrajen centralno, kar zadevo postavi na glavo. V tem primeru je V10 motor dopusten, kakor tudi V12, ker ne pokvari težišča. Za v nos pa tak motor ni, to je enkrat ena.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 257
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#54

Kot rečeno gre za primerjavo med atmosfercem in turbašem in tega s ciframi na papirju (oziroma na ekranu, kar je enako) ne moreš primerjat. Treba je probat. Tisti ki so mojo M5 probali so vsi po vrsti zatrdili da je to po dolgem času spet pravi M5 in po tistem sodeč kar sem videl pod pokrovom motorja, jim lahko samo prikimam.
...


Wait a minute... :zmeden

:laugh :laugh
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 055
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#55

S čim, s turbinami? Druga stvar je pa težišče, Gallardo me sicer ne zanima kaj dosti ampak kolikor se spomnim ima motor vgrajen centralno, kar zadevo postavi na glavo. V tem primeru je V10 motor dopusten, kakor tudi V12, ker ne pokvari težišča. Za v nos pa tak motor ni, to je enkrat ena.


Res ne vem a majo Harry Potterja potem zaposlenega pri BMW da jim rata spravit težišče na 50:50 že zadnjih 25-nekaj let.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


bullit
bullit

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 888
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: 2Fast4You

#56

Res ne vem a majo Harry Potterja potem zaposlenega pri BMW da jim rata spravit težišče na 50:50 že zadnjih 25-nekaj let.


Ni point v razporeditvi teže, obnašanje avtomobila z sredinsko nameščenim motorjem je popolnoma drug svet :ok

Carera GT je zame zadnji pravi super avto, neodpustljiva pra*ica z ročnim menjalnikom.

Večina nadaljnih zadev je bolj Playstation kot avto, ampak razumem, svet pač gre naprej.

PW bi še bil med nami, če bi bil v drugem avto :ok

HUSTLER FOR LIFE!!!

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 055
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#57

Al pa če bi imela dobre gume, al pa...

Ja, je obnašanje drugačno, da pa tak motor ne sodi v avto z motorjem v nosu je pa milo rečeno, nabijanje. Potem ni tudi noben V8, niti tisti v najbolj opevanem AMGju na forumu, kot tudi noben V6 ne. Propaganda ponovno, skratka.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#58

Wait a minute... :zmeden

:laugh :laugh


Hotel sem napisat NOVO, ne mojo... sorry :laugh
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 415
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#59

Al pa če bi imela dobre gume, al pa...

Ja, je obnašanje drugačno, da pa tak motor ne sodi v avto z motorjem v nosu je pa milo rečeno, nabijanje. Potem ni tudi noben V8, niti tisti v najbolj opevanem AMGju na forumu, kot tudi noben V6 ne. Propaganda ponovno, skratka.


V8 in V6 sta lažja od V10/V12, zavzameta manj prostora in sta poleg tega še veliko bolj preprosta in s tem tudi robustna (vzdržljiva), torej imata ogromno prednosti, to sem povedal že N-krat... kaj tebi še vedno ni jasno?

Ne rečem da se inženirji M oddelka tudi pri E60 M5 niso potrudili, delo so opravili vrhunsko kar se težišča in podobnih stvari tiče, žal pa je bil to njihov prvi V10 motor in ima s tega vidika ogromno konstrukcijskih pomanjkljivosti (ki jih lahko odpraviš le po večih generacijah izboljšav in preizkušanja), to je ena stvar in druga stvar, tak motor v nosu avtomobila je zgrešena konstrukcija in bo to ostala, pa če ga izdela sam Bog! Fizike se pač ne da pretentat in določenih pomanjkljivosti se ne da odpravit nikakor, niti po več 10 letih dela, kaj šele po par letih, kolikor je pri Bavarcih trajal razvoj tega motorja. Če k temu dodamo še SMG menjalnik, ki je druga brca v temo, potem je jasno, da je bil E60 M5 en velik kiks.
Prikaži več možnosti


bullit
bullit

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 888
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: 2Fast4You

#60

Al pa če bi imela dobre gume, al pa...

Ja, je obnašanje drugačno, da pa tak motor ne sodi v avto z motorjem v nosu je pa milo rečeno, nabijanje. Potem ni tudi noben V8, niti tisti v najbolj opevanem AMGju na forumu, kot tudi noben V6 ne. Propaganda ponovno, skratka.


Se strinjam, nikjer nisem pisal, da kerikoli motor ne sodi kamorkoli.

HUSTLER FOR LIFE!!!

Prikaži več možnosti