tudi zunaj je optični senzor za avtomatsko priziganje luči
E6x splošna vprašanja
Objavil
kn3z007
, 19.03.2015, 13:29
1260 odgovorov v temi
#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Pozdrav.Zanima me, katero funkcijo potem ima ta senzor? Ce jaz na i- drivu nastavim avt. dnevne luci, kaj ta senzor dela? L.p..
|
Prikaži več možnosti
|
#23
če nastaviš tako bo ko bo dovolj temno zunanji senzor dal komando za vzig luči. notranji senzor pa ko ga osvetliš z svetlobo od zadaj (ponavadi vozilo od zadaj) da komando da zatemni ogledala...
|
Prikaži več možnosti
|
#24
:jokTo zdaj razumem, samo pri nas je uporaba dnevnih luči obvezna. Kdaj je potem ta senzor v funkciji?
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Potem pač ni v funkciji oz pri LCI ju potem prižge če imaš na A ksenonke, prej pa gorijo ''dolge'' |
Prikaži več možnosti
|
#26
kolikor vem je ta senzor namenjen osvetlitvi armaturnih števcev (stanje km) npr da prideš v predor se ti bolj osvetli stanje na števcu itd. |
Prikaži več možnosti
|
#27
če osvetli števce pol tudi luči prižge:-D
zanima me kje bi najdu kakšno stran kjer so napisani upoklici in pa recimo znane napake z strani tovarne in kako jih priporočajo odpraviti. |
Prikaži več možnosti
|
#29
ma kdo podobne probleme z klimo k jst, namreč al mi piha ful mrzlo alpa kr neki soparno..potem ko mi rata nekak nastavit vse d mi piha zelo na izi mrzlo, mi pol kr od nekje piha vroče tk d ti kr buhne vročina v obraz vsake par sek..najprej mi je pihal tk v šipo, pol sm to rešu v nastavitvah, zdj mi pa spt piha vroč ampak iz vseh rež piha hladno, tk da nevem od kje za vraga piha vroče..klima ni 'navadna' in ja v nastavitvah sm pregrku že vse 100x in ni nič bolše. u glavnem moteče zeloo. ja na tester bom šel ja, takoj ko izvem tle če je že kdo meu podobne probleme. ja tudi nafilana je na novo še ne mesec nazaj.
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Jaz imam popolnoma identičen problem. Do nedavnega je bilo vse dobro, potem pa kar naenkrat čudno obnašanje. tudi filanje plina ni pomagalo kaj dosti. Čudna reč. Ima kdo kakšen nasvet?
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Pri E46/E39 so se take čudne zadeve dogajale zaradi ježka.
Možno, da je tudi pri E60 podoben sistem. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Kaj to tocno pomeni? Menjavo jezka?
|
Prikaži več možnosti
|
#33
Ja pri E46 se je tega "ježka" menjalo in je bil mir.
To je dejansko regulator ventilatorja, ki je bil pri E46 pač take oblike, da je dobil vzdevek ježek (hladilna rebra so bila kot neke bodice): E60 (št. 2): http://bmwfans.info/...mounting_parts/ E46 (št. 3): http://bmwfans.info/...ts_for_ac_unit/ |
Prikaži več možnosti
|
#34
Aha hvala za pomoc. Ampak kdo mi pa lahko postavi diagnozo ce je le ta jezek potreben menjave ali bi blo mogoc kj druzga? Pa ne mi s majstri ala schumi, ker bom po vsej verjetnosti avto zamenju predno bi biu na vrsti pri njih...
|
Prikaži več možnosti
|
#35
Pri meni je crknil ventilator kabine. Na servisu so rekli, da je delo 150€, da se zato ponavadi menja regulator (elektroniko poimenovano "ježek") za 87€ in ventilator za 130€, kar skupaj znese okoli 350€.
To mi ni dišalo in sem se kar sam lotil:
Zdaj piha kot mora. Če ne bi pa še eno popoldne šraufal "ježka". |
Prikaži več možnosti
|
#36
zaxxon hvala ti!
|
Prikaži več možnosti
|
#37
ali na 535d gredo gor 17" platišča (zaradi velikosti zavor)
imam pa bmw style 138? hvala |
Prikaži več možnosti
|
#38
grejo
|
Prikaži več možnosti
|
#39
še en vprašanje:
kaj je m-optic,kaj je m-tehnik, pa kaj so še vsi teli izrazi. m optik predvidevam da je zunanji izgled m tehnik pa podvozje? kaj pa vse v kompletu,še notranjost (volan,sedeži,crn strop...)? |
Prikaži več možnosti
|
#40
dosti ljudi meša izraze ki ti samo po sebi povedo
m.optik ->optik- samo izgled m.technik->technik tehnika-zavore, vzemti, (pri nekateriš je še moč motorja,...) |
Prikaži več možnosti
|