kaj pa če maš oboje?dosti ljudi meša izraze ki ti samo po sebi povedo
m.optik ->optik- samo izgled
m.technik->technik tehnika-zavore, vzemti, (pri nekateriš je še moč motorja,...)
E6x splošna vprašanja
#41
|
Prikaži več možnosti
|
#42
M Technik je uradni naziv za pakete športne opreme na "non M" modelih, medtem ko M optik uradno ne pomeni nič. Je pa to neuradno naziv za avto ki je opremljen z M technik paketom oziroma le s posameznimi deli tega paketa, tako da gre lahko bodisi za sestavljenko, bodisi za original. M Technik je torej samo tovarniško opremljen avto in se točno ve kaj mora ta paket vsebovat, medtem ko je lahko M optik karkoli, pač po izbiri in okusu lastnika. |
Prikaži več možnosti
|
#43
Ne en, ne drug naziv nista uradna.
Uradno je "M Sportpaket" po nemško oz. "M športni paket" po slovensko. Iz E60 cenika: ![]() BMW |
Prikaži več možnosti
|
#44
To kar si ti prilepil je za E60, obstajajo pa še drugi modeli ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#45
Imaš prav, pri E30 je res bilo to ime - M Technic: ![]() Pri E36 se je na začetku še uporabljalo to ime za volan in podvozje (celotnega M kompleta takrat še ni bilo). ![]() ![]() Pri E36 FL pa to ime ni bilo več v uporabi. BMW |
Prikaži več možnosti
|
#46
Kul, torej sem si prav zapomnil
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#47
Da potegnem temo iz naftalina. Imam 2007 LCI model z navadnimi "klopcami". Na netu sem izvohal sedeže iz letnika 2006, ki že ima start tipko za vžig. Kolikor sem googlal je za "plug'n'pray" zamenjavo pomembno samo to, da je iz avta s start tipko, ker naj bi sicer moral menjati mrežice v sedežih. Lahko kdo to potrdi? Ali je kaj narobe, če bi slučajno dobil UK sedeže, ker sta voznik in sovoznik obrnjena okoli?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#48
Mogoče kje kaki načrt za serijo 6 (e63)? Za ta ventilator kako priti do njega? Sem preiskal že vse pa nisem našel. Če bi kdo našel bi prosil. Hvala |
Prikaži več možnosti
|
#49
Ima kdo mogoče kataloško od senzorja volanskega kota E60 2004 letnik?
hvala vnaprej |
Prikaži več možnosti
|
#50
Pa je sigurno zanič? Men je tud na testerju pokazal da je pa mi ga je schumi najprej očistil pa je zaenkrat vredu ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#51
V avtu je en predpotopn telefon, ki ni v funkciji.
Zanima me če je kakšna finta da svoj telefon nekako povežeš? Lp |
Prikaži več možnosti
|
#52
Teh zadev ne sprašuj tukaj, pokliči direkt schumija, drugje ne boš dobil odgovora. Ti pa že kar takoj povem da bo težka, sedeži morajo bit baje obvezno iz novejšega avta kot je tvoj, v nasprotnem primeru rabiš zraven še neko elektroniko. Tako mi je enkrat povedal naš doktor za štrom, če je to še res (včasih se stvari spremenijo) in če sem si prav zapomnil pa ne vem, ne me za besedo držat. |
Prikaži več možnosti
|
#53
Tudi pri meni ni bil senzor kota kriv. Prišla mi je voda v kabel s katerim je povezan spodnji senzor in mi je ob dežju javljalo Active steering fault. Kak dan pozneje je bilo pa vse spet ok. |
Prikaži več možnosti
|
#54
V starejših letnikih je bil v sredinskem predalu Autotelefon in prostor za SIM kartico. V tem primeru je bluetooth namenjen zgolj povezovanju vgrajene slušalke z GSM "telefonom" vgrajenim v avto. Da bi svoj telefon povezal z avtomobilom potrebuješ nov Bluetooth modul v prtljažniku, nekaj dodatnih kablov in ustrezno programiranje opreme, da avto to uporabi. |
Prikaži več možnosti
|
#55
Ma saj veš kako je obremenjen. Raje prej na forumu vprašam, preden grem k njemu. Ga bom po FB malo zagnjavil. Tenkju Jerrysan. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#56
nimam aktivnega volana
|
Prikaži več možnosti
|
#57
A vidm da tole ne bo tko simpl zadeva, bo treba enkrat do Šumija če ma cajt se s tem zajebavat. |
Prikaži več možnosti
|
#59
Jaz sem kupil rabljen modul na Ebay-u, vgradil pa mi je Molk na Vrhniki. Dela pa odlično. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Maš mogoče link, da ne odkrivam tople vode. Hvala |
Prikaži več možnosti
|