Kako najceneje do screen mirroringa? Lahko tudi auto android. Ne bi dajal 300+ € za android radio. Namreč, gre se mi samo, da bi imel navigacijo Waze na zaslonu.
Lp, S.
#1221
Kako najceneje do screen mirroringa? Lahko tudi auto android. Ne bi dajal 300+ € za android radio. Namreč, gre se mi samo, da bi imel navigacijo Waze na zaslonu.
Lp, S. |
Prikaži več možnosti
|
#1222
Nekaj takega ...se namesti med enoto in ekran. Imaš carpaly in android auto ...je pa še vedno nekih 250€ na AliExpressu ...ceneje ne bo šlo po mojem. |
Prikaži več možnosti
|
#1223
Katere vanos ventile priporocate za N52B30?
Original, Pierburg, kaka druga znamka?
Live free or die tryin.
|
Prikaži več možnosti
|
#1224
Absolutno samo original. Če res res ni druge opicje potem Pierburg. Pa pogosto ni težava v samem vanos ventilu ampak se zamaši en filter pred njim ali pa tudi zaradi napačne gradiacije olja. |
Prikaži več možnosti
|
#1225
Se mi je zdelo, potem original, ce bo potreben menjave. Do tega filtra se da priti, je treba sneti pokrov ventilov?
Olje je pa 5w-40.
Live free or die tryin.
|
Prikaži več možnosti
|
#1226
LL01 oziroma LL04 zahtevam ustreza ?
Tukaj imaš posnetek glede filtra Drugače pa samo solenoido lahko precej dobro preizkusiš tako, da jo ven vzameš pa na enem namiznem napajalniku napajas. Če lepo jasno klika potem je precej verjetno ok. Vredno je tudi probat zamenjat ju med seboj in spremljat če napaka sledi temu. |
Prikaži več možnosti
|
#1227
V zadnjih parih dneh se je pojavila nova težava na PDCju, ravno v temu snegu in dežju, avto je stal na postem, po parih dneh se usedem v avto in se spredaj PDCju sfuzla, kar naenkrat so trije od štirih senzorjev na limitu in piska neprestano, nikjer ni snega ali ledu na senzorjih. Prva misel je da se je zgodil vdor vode v prtljažnik pa zalil PDC modul, ampak tam je vse suho. Odklopim in priklopim modul, še zmeraj isto, senzorji delajo, jih slišiš kako divje klikajo. Z inpo pogledam napake, so neke starejše gor, PDCja nisem še nikoli brisal, pobrišem napake, vklapljam PDC, ampak nobena napaka se ne zabeleži. Kaj ga pere? Nekaj sem bral da je lahko vdor vode v senzor, in da so ljudje reševali z WD40, sem za foro še to probal, ampak ni nič bolje.
1. Meh: Indifference;
ma. ko jebe. |
Prikaži več možnosti
|
#1228
Senzorji s tem nimajo veze, lahko bi se strgalo enemu senzorju, ne pa kar trem naenkrat. Modul tudi ni, ta nikoli ne crkne na tak način, on dela ali pa ne dela. Poskusi očistit kontakte, če ni to je pa verjetno napaka na kablu - ponavadi prebija, ker je strohnel ali poškodovan. Zanič je verjetno tisti kabel, ki povezuje tri čudno delujoče senzorje. Je pogosta napaka na E6x, se ga pa da enostavno zamenjat, ker je zvezan s centralnim kablom preko konektorja. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#1229
Kabli so na tem avtu zamenjani par let nazaj. Sprednje in zadnje sem kupil nove pri pooblaščencu, tako da bi morali biti ok ![]() Gleda na stvari ki so bile kupljene nove originalne (in so hitro odpovedale) na tem avtu, bi jih pa vseeno preveril. Očitno BMW pri starejših avtih prodaja manj kvalitetne dele. Na tem avtu so takšen primer bočni smerniki in termostati... Urejal panki_86, 27.01.2023, 17:00. |
Prikaži več možnosti
|
#1230
Nebi se čudil da bi bili novi kabli zanič, sicer pri kablih še nisem naletel na tak primer, pri ostalih delih pa že večkrat. Kar prodaja BMW kot original kose je dostikrat prava sramota, kvaliteta je na ravni poceni kopij ali še slabša, cena pa za faktor 5 višja Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#1231
Za original karoserijske dele pri nemški vozilih (BMW, MB, Audi in VW) vem da po XX letih niso enaki, ker jih niti same tovarne ne izdelujejo več. Te proizvodne linije od njih odkupujeta dve firmi v Nemčiji in jih potem spremenita. Po naročilu od originalnih tovarn izdelujejo karoserijske dele, ki pa niso več enako narejeni kot originalni (ni enako varjeno, netano...). Ne pišem na pamet, sem sam predeloval robotske roke in mize za eno od teh firm za MB ML. Predelovalo se je na slabše, varčevalo se je na vsem. Tukaj so bile v enaki hali proizvodne linije za BMW, MB, Audi in VW. To je bilo takrat samo za modele starejše od 10 let. Zdaj verjamem da je pri ostalih delih enako. Verjetno jih tudi druge firme izdelujejo, kot takrat ko je model vozila bil aktualen... |
Prikaži več možnosti
|
#1232
To sem tudi sam opazil, čeprav nimam informacij iz prve roke, kot jih imaš ti Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#1233
Verjetno morejo nekatere zakone z dobavo rezervnih delov spoštovati. To spoštujejo in to je tudi vse! 10+ let stara vozila z 200k km prevoženimi so pri njih očitno odpisana... Žalostno, sploh za to ceno originalnih delov Urejal panki_86, 27.01.2023, 22:08. |
Prikaži več možnosti
|
#1234
Očitno jim gre bolj kot za tradicijo za odiranje kupcev, ja. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#1235
In kaj je najboljša stvar? Po parih dneh je vse začelo nazaj delati kot prej.
Kaj pa se sploh zgodi s kablovjem, popoka izolacija in začne prebijati? Odpade cela izolacija? Vdor vode v pine/konektorje? Da vem kje najprej gledati, pa če je napaka takoj jasno vidna kot je odpadla izolacija in oksidiran baker, ali samo popokana in prebija, ali je na koncu vse skrito pod trakom in si lahko samo še zaželim srečo pri diagnosticiranju?
1. Meh: Indifference;
ma. ko jebe. |
Prikaži več možnosti
|
#1236
Meni PDC ni delal (lučka na tipki je utripala), pa sem takrat menjal modul z rabljenim (prodajalec je trdil da je njegov modul ok). Ni pomagalo.
Sem premeril vse senzorje in kable, pa so bili ok. Oksidirano ni bilo nič. Nato sem posumil na izolacijo od kablov, pa sem jih zamenjal spredaj in zadaj. Še vedno enako. Potem sem si pa sposodil drug PDC modul in je vse čudežno delalo. Takrat sem nabavil drug modul. Za kable sem si pa potem mislil vsaj mir bo z njimi, ker so novi. Drugače pa pini na kablih radi oksidirajo. Je treba preveriti na obeh straneh. Na vsakem senzorju in na tistem konektorju, kjer se ti kabli priključijo na glavne kable od vozila. Je pa tudi možnost da poči izolacija na kablu (zaradi starosti) in potem oksidira in razpade žica v njih. Samo to dvomim da se je lahko pri teh tvojih dokaj novih kablih zgodilo. Jaz bi prej posumil na oksidirane pine. Urejal panki_86, 29.01.2023, 06:15. |
Prikaži več možnosti
|
#1237
Napaka v kablih je lahko na prvi pogled nevidna. Pri meni je skozi majhno luknjico prišla voda v kable za aktivni volan. Kadar je bilo deževno vreme, mi je prižgalo lučko za napako. Ko sem peljal na servis, se je kabel že posušil in napake ni bilo. Dve leti me je tako zafrkavalo, dokler ni končno na servisu pokazalo napako. Voda, ki je prišla skozi luknjico, je delala stik med kabli. Ni pa nujno, da je tudi pri tebi tako. |
Prikaži več možnosti
|
#1238
Mene to ne preseneča, zdaj ko je nehalo deževat in ko si se začel vozit se je sistem posušil in je začelo delat, to je samo dokaz da je napako povzročila voda. Jaz sicer ne bom trdil da je napaka v kablu, se mi pa zdi to najbolj verjetno, ker so te napake pri E6x precej pogoste, pri tem modelu je recimo opazno več problemov s kabli kot jih je bilo včasih pri E39. Ne vem kaj točno je krivo za to, očitno so kabli slabše kvalitete, bi rekel da je problem izolacija. Videl sem že kable ki so bili tako napokani, da je baker v njih močno oksidiral. Ta je značilno zelene barve, tako da se ga hitro prepozna in dokaj enostavno opazi. Seveda se lahko podobno zgodi tudi s konektorji, ampak kot rečeno se mi zdi nenavadno da bi voda vdrla v tri konektorje naenkrat, zato sumim da je problem nekje na povezavi. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#1239
Splošno je znano, da je bmw serijah tam od 2003 dalje začel komplicirati z "biorazgradljivimi" zaščitami električnih vodnikov. Precej naje vpliva vročina zato med prvimi odpovejo kabli v žarometih (dobesedno kar razpada v roki zaščita kabla)
Ampak v primeru forumaša močno dvomim, da je to krivo. Sploh na strani kjer so novi seti kablov. Kvaliteta teh kablov pa dvomim, da je kaj slabša kot včasih. Te kable je že takrat delal in jih še vedno za bmw isto podjetje (oznaka kabla je FLRY B (oziroma A) po ISO standardu, podjetje je pa "LEONI avtomotive cables"). Tudi pine konektorjev in konektorje kolikor vem izdeluje isto podjetje kot že od zmeraj. Uporabljajo pa kable od podjetja LEONI tudi mnogi drugi proizvajalci avtomobilov, tako da sklepam, da se ne omejuje ta problem razpadajočih kablov samo na BMW. Ne vem tudi, če so z leti zadevo kaj izboljšali na novejših modelih (sklepam, da prej nasprotno zaradi ekologije ). Torej če že, bi rekel da je težava pri forumašu v napeljavi pred tem novim setom kablov (del tovarniške PDC napeljave). |
Prikaži več možnosti
|
#1240
M539 Restorations je lepo pokazu to na E70. Tako kot si reku, dobesedno razpade v rokah. https://youtu.be/hEseFmTjW_A?t=1493 od 24:50 naprej če komu ne bo delal timestamp |
Prikaži več možnosti
|