Skoči na vsebino

 

E6x splošna vprašanja

* * * * - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1261 odgovorov v temi
Stayerc
Stayerc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 614
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e61

#1221

Kako najceneje do screen mirroringa? Lahko tudi auto android. Ne bi dajal 300+ € za android radio. Namreč, gre se mi samo, da bi imel navigacijo Waze na zaslonu. 

 

Lp, S. 


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 982
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#1222

Kako najceneje do screen mirroringa? Lahko tudi auto android. Ne bi dajal 300+ € za android radio. Namreč, gre se mi samo, da bi imel navigacijo Waze na zaslonu. 
 
Lp, S.


Nekaj takega ...se namesti med enoto in ekran. Imaš carpaly in android auto ...je pa še vedno nekih 250€ na AliExpressu ...ceneje ne bo šlo po mojem.

Pripete slike za predogled

  • 330b83fda1b69d60965b61a5388e.jpeg
Prikaži več možnosti


penny3
penny3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 363
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Air Jordans

#1223

Katere vanos ventile priporocate za N52B30?
Original, Pierburg, kaka druga znamka?

Pripete slike za predogled

  • 6F5939B5-72EC-416A-BEE2-FCF279C23F7B.jpeg
Live free or die tryin.
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 982
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#1224

Katere vanos ventile priporocate za N52B30?
Original, Pierburg, kaka druga znamka?


Absolutno samo original. Če res res ni druge opicje potem Pierburg.
Pa pogosto ni težava v samem vanos ventilu ampak se zamaši en filter pred njim ali pa tudi zaradi napačne gradiacije olja.
Prikaži več možnosti
    • penny3 je všeč


penny3
penny3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 363
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Air Jordans

#1225

Se mi je zdelo, potem original, ce bo potreben menjave. Do tega filtra se da priti, je treba sneti pokrov ventilov?
Olje je pa 5w-40.
Live free or die tryin.
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 982
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#1226

LL01 oziroma LL04 zahtevam ustreza ?
Tukaj imaš posnetek glede filtra

Drugače pa samo solenoido lahko precej dobro preizkusiš tako, da jo ven vzameš pa na enem namiznem napajalniku napajas. Če lepo jasno klika potem je precej verjetno ok.
Vredno je tudi probat zamenjat ju med seboj in spremljat če napaka sledi temu.
Prikaži več možnosti
    • penny3 je všeč


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 104
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#1227

V zadnjih parih dneh se je pojavila nova težava na PDCju, ravno v temu snegu in dežju, avto je stal na postem, po parih dneh se usedem v avto in se spredaj PDCju sfuzla, kar naenkrat so trije od štirih senzorjev na limitu in piska neprestano, nikjer ni snega ali ledu na senzorjih. Prva misel je da se je zgodil vdor vode v prtljažnik pa zalil PDC modul, ampak tam je vse suho. Odklopim in priklopim modul, še zmeraj isto, senzorji delajo, jih slišiš kako divje klikajo. Z inpo pogledam napake, so neke starejše gor, PDCja nisem še nikoli brisal, pobrišem napake, vklapljam PDC, ampak nobena napaka se ne zabeleži. Kaj ga pere? Nekaj sem bral da je lahko vdor vode v senzor, in da so ljudje reševali z WD40, sem za foro še to probal, ampak ni nič bolje.


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 829
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#1228

V zadnjih parih dneh se je pojavila nova težava na PDCju, ravno v temu snegu in dežju, avto je stal na postem, po parih dneh se usedem v avto in se spredaj PDCju sfuzla, kar naenkrat so trije od štirih senzorjev na limitu in piska neprestano, nikjer ni snega ali ledu na senzorjih. Prva misel je da se je zgodil vdor vode v prtljažnik pa zalil PDC modul, ampak tam je vse suho. Odklopim in priklopim modul, še zmeraj isto, senzorji delajo, jih slišiš kako divje klikajo. Z inpo pogledam napake, so neke starejše gor, PDCja nisem še nikoli brisal, pobrišem napake, vklapljam PDC, ampak nobena napaka se ne zabeleži. Kaj ga pere? Nekaj sem bral da je lahko vdor vode v senzor, in da so ljudje reševali z WD40, sem za foro še to probal, ampak ni nič bolje.

Senzorji s tem nimajo veze, lahko bi se strgalo enemu senzorju, ne pa kar trem naenkrat. Modul tudi ni, ta nikoli ne crkne na tak način, on dela ali pa ne dela. Poskusi očistit kontakte, če ni to je pa verjetno napaka na kablu - ponavadi prebija, ker je strohnel ali poškodovan. Zanič je verjetno tisti kabel, ki povezuje tri čudno delujoče senzorje. Je pogosta napaka na E6x, se ga pa da enostavno zamenjat, ker je zvezan s centralnim kablom preko konektorja.


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 344
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#1229

Senzorji s tem nimajo veze, lahko bi se strgalo enemu senzorju, ne pa kar trem naenkrat. Modul tudi ni, ta nikoli ne crkne na tak način, on dela ali pa ne dela. Poskusi očistit kontakte, če ni to je pa verjetno napaka na kablu - ponavadi prebija, ker je strohnel ali poškodovan. Zanič je verjetno tisti kabel, ki povezuje tri čudno delujoče senzorje. Je pogosta napaka na E6x, se ga pa da enostavno zamenjat, ker je zvezan s centralnim kablom preko konektorja.

Kabli so na tem avtu zamenjani par let nazaj. Sprednje in zadnje sem kupil nove pri pooblaščencu, tako da bi morali biti ok ;)
Gleda na stvari ki so bile kupljene nove originalne (in so hitro odpovedale) na tem avtu, bi jih pa vseeno preveril.
Očitno BMW pri starejših avtih prodaja manj kvalitetne dele. Na tem avtu so takšen primer bočni smerniki in termostati...

Urejal panki_86, 27.01.2023, 17:00.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 829
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#1230

Kabli so na tem avtu zamenjani par let nazaj. Sprednje in zadnje sem kupil nove pri pooblaščencu, tako da bi morali biti ok ;)
Gleda na stvari ki so bile kupljene nove originalne (in so hitro odpovedale) na tem avtu, bi jih pa vseeno preveril.
Očitno BMW pri starejših avtih prodaja manj kvalitetne dele. Na tem avtu so takšen primer bočni smerniki in termostati...

Nebi se čudil da bi bili novi kabli zanič, sicer pri kablih še nisem naletel na tak primer, pri ostalih delih pa že večkrat. Kar prodaja BMW kot original kose je dostikrat prava sramota, kvaliteta je na ravni poceni kopij ali še slabša, cena pa za faktor 5 višja  :blackeye


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 344
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#1231

Nebi se čudil da bi bili novi kabli zanič, sicer pri kablih še nisem naletel na tak primer, pri ostalih delih pa že večkrat. Kar prodaja BMW kot original kose je dostikrat prava sramota, kvaliteta je na ravni poceni kopij ali še slabša, cena pa za faktor 5 višja  :blackeye

Za original karoserijske dele pri nemški vozilih (BMW, MB, Audi in VW) vem da po XX letih niso enaki, ker jih niti same tovarne ne izdelujejo več.
Te proizvodne linije od njih odkupujeta dve firmi v Nemčiji in jih potem spremenita. Po naročilu od originalnih tovarn izdelujejo karoserijske dele, ki pa niso več enako narejeni kot originalni (ni enako varjeno, netano...).
Ne pišem na pamet, sem sam predeloval robotske roke in mize za eno od teh firm za MB ML. Predelovalo se je na slabše, varčevalo se je na vsem.
Tukaj so bile v enaki hali proizvodne linije za BMW, MB, Audi in VW. To je bilo takrat samo za modele starejše od 10 let.
Zdaj verjamem da je pri ostalih delih enako. Verjetno jih tudi druge firme izdelujejo, kot takrat ko je model vozila bil aktualen...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 829
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#1232

Za original karoserijske dele pri nemški vozilih (BMW, MB, Audi in VW) vem da po XX letih niso enaki, ker jih niti same tovarne ne izdelujejo več.
Te proizvodne linije od njih odkupujeta dve firmi v Nemčiji in jih potem spremenita. Po naročilu od originalnih tovarn izdelujejo karoserijske dele, ki pa niso več enako narejeni kot originalni (ni enako varjeno, netano...).
Ne pišem na pamet, sem sam predeloval robotske roke in mize za eno od teh firm za MB ML. Predelovalo se je na slabše, varčevalo se je na vsem.
Tukaj so bile v enaki hali proizvodne linije za BMW, MB, Audi in VW. To je bilo takrat samo za modele starejše od 10 let.
Zdaj verjamem da je pri ostalih delih enako. Verjetno jih tudi druge firme izdelujejo, kot takrat ko je model vozila bil aktualen...

To sem tudi sam opazil, čeprav nimam informacij iz prve roke, kot jih imaš ti  :ok Da se pri izdelavi teh kosov varčuje je do neke mere še sprejemljivo, sploh če bi jih prodajali po normalnih cenah, pa ne mislim zdaj da bi jim bilo treba igrat Rdeči Križ. Če se ena mala kolotečna plastika recimo podraži iz 20 eur na 40 je to zame dokaj normalno, tudi 60 eur je še dokaj normalno, pa se je na 240 in mislim da tudi to še ni končna cena - če dam samo en primer. Ampak to je samo glede cene, problem je pa v tem da je kopija (ki se prodaja kot original na pooblaščencih) taka da ne veš ali naj se smeješ ali jokaš ko jo primeš v roko, neoriginal kopije so boljše, praktično jo lahko vržeš samo v smeti, pa si jo plačal 240 eur  :napaka To pa zame ni več normalno ampak je odiranje kupcev in to tistih najbolj zvestih, ki se trudijo ohranit kulturno dediščino znamke  :damn To ni nič drugega kot kriminal in oderuštvo, za moje pojme se znamka ljudem posmehuje, sploh če pogledaš pod kakšnimi cenami recimo podobne dele za starodobnike prodajajo Američani. Tam je za Mustanga (ki obnovljen prav tako stane 50.000 usd ali več) vse po 10 - 20 usd, večji kosi po par 100 usd, redke stvari so dražje, pri nas pa odirajo in za povrh dobiš še škart robo... sorry, zame je to nezaslišano!  :mad


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti
    • MG, zaxxon in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 344
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#1233

To sem tudi sam opazil, čeprav nimam informacij iz prve roke, kot jih imaš ti  :ok Da se pri izdelavi teh kosov varčuje je do neke mere še sprejemljivo, sploh če bi jih prodajali po normalnih cenah, pa ne mislim zdaj da bi jim bilo treba igrat Rdeči Križ. Če se ena mala kolotečna plastika recimo podraži iz 20 eur na 40 je to zame dokaj normalno, tudi 60 eur je še dokaj normalno, pa se je na 240 in mislim da tudi to še ni končna cena - če dam samo en primer. Ampak to je samo glede cene, problem je pa v tem da je kopija (ki se prodaja kot original na pooblaščencih) taka da ne veš ali naj se smeješ ali jokaš ko jo primeš v roko, neoriginal kopije so boljše, praktično jo lahko vržeš samo v smeti, pa si jo plačal 240 eur  :napaka To pa zame ni več normalno ampak je odiranje kupcev in to tistih najbolj zvestih, ki se trudijo ohranit kulturno dediščino znamke  :damn To ni nič drugega kot kriminal in oderuštvo, za moje pojme se znamka ljudem posmehuje, sploh če pogledaš pod kakšnimi cenami recimo podobne dele za starodobnike prodajajo Američani. Tam je za Mustanga (ki obnovljen prav tako stane 50.000 usd ali več) vse po 10 - 20 usd, večji kosi po par 100 usd, redke stvari so dražje, pri nas pa odirajo in za povrh dobiš še škart robo... sorry, zame je to nezaslišano!  :mad

Verjetno morejo nekatere zakone z dobavo rezervnih delov spoštovati. To spoštujejo in to je tudi vse!

10+ let stara vozila z 200k km prevoženimi so pri njih očitno odpisana...

Žalostno, sploh za to ceno originalnih delov :damn



Urejal panki_86, 27.01.2023, 22:08.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 829
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#1234

Verjetno morejo nekatere zakone z dobavo rezervnih delov spoštovati. To spoštujejo in to je tudi vse!

10+ let stara vozila z 200k km prevoženimi so pri njih očitno odpisana...

Žalostno, sploh za to ceno originalnih delov :damn

Očitno jim gre bolj kot za tradicijo za odiranje kupcev, ja.


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 104
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#1235

In kaj je najboljša stvar? Po parih dneh je vse začelo nazaj delati kot prej. :-D 

 

Kaj pa se sploh zgodi s kablovjem, popoka izolacija in začne prebijati? Odpade cela izolacija? Vdor vode v pine/konektorje? Da vem kje najprej gledati, pa če je napaka takoj jasno vidna kot je odpadla izolacija in oksidiran baker, ali samo popokana in prebija, ali je na koncu vse skrito pod trakom in si lahko samo še zaželim srečo pri diagnosticiranju? 


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 344
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#1236

Meni PDC ni delal (lučka na tipki je utripala), pa sem takrat menjal modul z rabljenim (prodajalec je trdil da je njegov modul ok). Ni pomagalo.
Sem premeril vse senzorje in kable, pa so bili ok. Oksidirano ni bilo nič. Nato sem posumil na izolacijo od kablov, pa sem jih zamenjal spredaj in zadaj. Še vedno enako. Potem sem si pa sposodil drug PDC modul in je vse čudežno delalo. Takrat sem nabavil drug modul.
Za kable sem si pa potem mislil vsaj mir bo z njimi, ker so novi.
Drugače pa pini na kablih radi oksidirajo. Je treba preveriti na obeh straneh. Na vsakem senzorju in na tistem konektorju, kjer se ti kabli priključijo na glavne kable od vozila.
Je pa tudi možnost da poči izolacija na kablu (zaradi starosti) in potem oksidira in razpade žica v njih. Samo to dvomim da se je lahko pri teh tvojih dokaj novih kablih zgodilo.
Jaz bi prej posumil na oksidirane pine.

Urejal panki_86, 29.01.2023, 06:15.

Prikaži več možnosti


zaxxon
zaxxon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 924
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E60 530DA 2003, E70 40D

#1237

Napaka v kablih je lahko na prvi pogled nevidna. Pri meni je skozi majhno luknjico prišla voda v kable za aktivni volan. Kadar je bilo deževno vreme, mi je prižgalo lučko za napako. Ko sem peljal na servis, se je kabel že posušil in napake ni bilo.

Dve leti me je tako zafrkavalo, dokler ni končno na servisu pokazalo napako. Voda, ki je prišla skozi luknjico, je delala stik med kabli.

Ni pa nujno, da je tudi pri tebi tako.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 79 829
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#1238

In kaj je najboljša stvar? Po parih dneh je vse začelo nazaj delati kot prej. :-D

 

Kaj pa se sploh zgodi s kablovjem, popoka izolacija in začne prebijati? Odpade cela izolacija? Vdor vode v pine/konektorje? Da vem kje najprej gledati, pa če je napaka takoj jasno vidna kot je odpadla izolacija in oksidiran baker, ali samo popokana in prebija, ali je na koncu vse skrito pod trakom in si lahko samo še zaželim srečo pri diagnosticiranju? 

Mene to ne preseneča, zdaj ko je nehalo deževat in ko si se začel vozit se je sistem posušil in je začelo delat, to je samo dokaz da je napako povzročila voda. Jaz sicer ne bom trdil da je napaka v kablu, se mi pa zdi to najbolj verjetno, ker so te napake pri E6x precej pogoste, pri tem modelu je recimo opazno več problemov s kabli kot jih je bilo včasih pri E39. Ne vem kaj točno je krivo za to, očitno so kabli slabše kvalitete, bi rekel da je problem izolacija. Videl sem že kable ki so bili tako napokani, da je baker v njih močno oksidiral. Ta je značilno zelene barve, tako da se ga hitro prepozna in dokaj enostavno opazi. Seveda se lahko podobno zgodi tudi s konektorji, ampak kot rečeno se mi zdi nenavadno da bi voda vdrla v tri konektorje naenkrat, zato sumim da je problem nekje na povezavi.


Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 982
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#1239

Splošno je znano, da je bmw serijah tam od 2003 dalje začel komplicirati z "biorazgradljivimi" zaščitami električnih vodnikov. Precej naje vpliva vročina zato med prvimi odpovejo kabli v žarometih (dobesedno kar razpada v roki zaščita kabla)

Ampak v primeru forumaša močno dvomim, da je to krivo. Sploh na strani kjer so novi seti kablov. Kvaliteta teh kablov pa dvomim, da je kaj slabša kot včasih. Te kable je že takrat delal in jih še vedno za bmw isto podjetje (oznaka kabla je FLRY B (oziroma A) po ISO standardu, podjetje je pa "LEONI avtomotive cables").
Tudi pine konektorjev in konektorje kolikor vem izdeluje isto podjetje kot že od zmeraj. Uporabljajo pa kable od podjetja LEONI tudi mnogi drugi proizvajalci avtomobilov, tako da sklepam, da se ne omejuje ta problem razpadajočih kablov samo na BMW. Ne vem tudi, če so z leti zadevo kaj izboljšali na novejših modelih (sklepam, da prej nasprotno zaradi ekologije ).

Torej če že, bi rekel da je težava pri forumašu v napeljavi pred tem novim setom kablov (del tovarniške PDC napeljave).
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 527
  • Avtomobil: FiST

#1240

Splošno je znano, da je bmw serijah tam od 2003 dalje začel komplicirati z "biorazgradljivimi" zaščitami električnih vodnikov. Precej naje vpliva vročina zato med prvimi odpovejo kabli v žarometih (dobesedno kar razpada v roki zaščita kabla)

M539 Restorations je lepo pokazu to na E70. Tako kot si reku, dobesedno razpade v rokah. https://youtu.be/hEseFmTjW_A?t=1493 od 24:50 naprej če komu ne bo delal timestamp


Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.