Nakup Z3
#1
Pozdravljeni,
zadnje čase se odločam za nakup BMW z3 in zanima me par stvari iz prve roke. Prvo kot prvo, bi bil ta avtomobil primeren za vsakdanjo uporabo? Delam namreč v Ljubljani in se bi vozil 2x tedensko relacijo 82 km v eno smer, to pomeni, da bi na teden naredil približno 400 km. Zanimajo me stroški vzdrževanja, glede na to, da bo avtomobil star nekje med 15-20 let, naj pričakujem kakšne težave oz. bo potreba po kakih obiskih mehanikov itd. ? (glede na to, da bom delal 400 km tedensko) In zadnje, zanima me kako je z uvozom vozila iz Nemčije, kajti na mobile.de je ogromna ponudba le teh avtomobil, koliko približno bi me prišel davek, carina, skratka vsi stroški uvoza. Zelo bi bil hvaležen, za odgovore oz. pomoč. |
Prikaži več možnosti
|
#2
Avto je poceni, kilometri so dragi.
![]() ![]() Bi pa jaz zdaj raje ciljal na Z4 ali SLK-gen.2, glede na to, da so že ti <10k. Je pa to vozilo primerno zgolj, kot drugo vozilo pri hiši... z njim ne boš prevažal bojlerjev, jogijev, motorjev, 5 otrok..., kot tudi ni primeren za lov na pleh p.. :D :D Težav in nekih dodatnih stroškov jaz nimam... redni servisi in stvari, ki pač grejo pri vsaki premikajoči se stvari. Z uvažanjem nimam izkušenj.
Fortes fortuna adiuvat.
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Paziti moraš kateri motor boš iskal in kateri letnik. Motor 2,2 je lahko katastrofa,(poraba olja ). Problematične so sprednje roke in na splošno vsi gibljivi deli ki so v zvezi z podvozjem, cena ni pretirana ,ker ne rabiš delov kupovat pri BMW ju. Naćeloma ni nobenih problemov ,redno vzdrževanje ,servisi . Imam 1,9 z140 konji že osem let in nobeih večjih problemov. Moraš pa vedeti da to ni dirkalni avto. Obilo sreče pri nakupu in užitkov v vožnji !
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Še nekaj iz moje strani
Problemi pri vseh: -puščanje vode pri A stebričku -oksidacija na nosilcih zunanjih ogledal -Zadnji most in roke Problem na 6 cilinder motorjih je: -zadnje vpetje diferenciala in pokanje varov v prtljažniku |
Prikaži več možnosti
|
#5
Evo priložnost... poškodba ni velika in po mojem se skoraj poplača s prihrankom na DMV
BMW Z3 COUPE 3.0 231HP AUT 05-02 113269 km LHD (Japan import)
http://www.targetcra...3269km-lhd.html
F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#6
Se mi zdi, da svoje vprašanje lahko kar na tole temo obesim.
Ker sva šla z mojo pred meseci narazen sem ostal jaz z Zjem in sedaj čutim potrebo po večjem avtu, ker z novo ne morva niti smučat. Gre za Z3, 1.9, letnik 1998, montreal plave barve, s skoraj novo črno streho (pred parimi leti menjano), bež notranjostjo, bel paket luči. Motor dela vrhunsko, podvozje je top, nič ne poka, vžge vedno v prvo, streha tesni do perfekcije, redno impregnirana. Mašina redno servisirana pri Koklju, kjer je tudi vsa zgodovina servisou. Prevožanih 240.000, a jih ne kaže niti pol toliko, tudi na račun, ker je redno vzdrževan in garažiran. Olja ne pije praktično nič (<1L/leto). Letno naredim okoli 10.000km. Lastnik sem že +10 let in nikoli imel težav z njim. Čeprav je bil redko vožen pozimi, sem imel zanj tudi zimske gume na 17'' alu feltnah, ki bi jih dal zraven. Gor ima auspuh boljše znamke in zelo lep zvok, dal bi pa zraven tudi originalnega. Vprašanje za poznavalce, koliko lahko realno pričakujem za vse to? Tam z avtonetom si ne morm pomagat, ker so neke bizarne cene, kar vem, da ni realno. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Ce ti ni muss prav na vrhuncu zime prodajat, pocakaj do zacetka sezone, ko bos bistveno vec iztrzil in hitreje prodal.
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Težko pričakuješ nek pameten denar pa čeravno je avto po napisanem sodeč zelo lepo ohranjen. Enostavno je z3 avto, ki ga sedaj kupujejo samo še ljubitelji, tem pa v veliki večini nekaj pomeni motor. In ker nima 6cyl je to minus. Hkrati je čakati na seznono s prodajo kabrioleta po eni strani slabo, ker sedaj so gor 4je oglasi (od tega 3je s strani sanjačev) poleti jih bo pa 15 in boš imel konkurenco dosti večjo. Glede cene ne bom pametoval se mi pa zdi da gredo cene od 3.000eur navzgor. Urejal E39-530d, 07.01.2020, 18:36. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Nja, za 3k ga definitivno ne dam. Bolj sem računal okoli 6k, glede na to, da je avto tehnično boljši, kot kak nov. Pa tudi ne vem, če je to res okoli 6cil. Se mi zdi, da so tile 1.9 in 2.0 najbolj iskani. Kdo si pa želi porabo 15L/100 :D :D Kakorkoli... hvala za komentar. Urejal pingu, 08.01.2020, 10:26. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Avto praviš, da je tehnično boljši kot kak nov? Mi lahko prosim razložiš to svojo trditev? |
Prikaži več možnosti
|
#11
Če imaš voljo, objavi kakšno sliko tvojega Z-eja. zunanjost ter notranjost. A za zeja ne obstaja prtljažnik na zadnjem prtljažnem pokrovu, katerega lahko koristiš tudi za smuči? neJEZImo Save |
Prikaži več možnosti
|
#12
Javi ko boš prodajal. Pridem pogledat.
|
Prikaži več možnosti
|
#13
15l/100km ne sme potrošit niti V8 M60 dinozaver v sedmici. Če potroši toliko je z njim nekaj hudo narobe. Jaz sem želel dati zgolj dobronameren komentar. Btw. če uporabljaš z3 za vsak dan že toliko let si res eden izmed zeloo redkih. Ponavadi je Z drugi ali tretji avto pri hiši in zato je motorizacija toliko pomembnejša. Da je takrat, ko se pelješ občutek tak kot mora bit. |
Prikaži več možnosti
|
#14
@m4tj4z: obstaja, sam ne vem no ... to ni ravno avto za v sneg rinit + moja nima izpita, zato rabim nekaj funkcionalnega. @simonchelli: najbrž je tisti zvok, kot pri barki :D samo tudi na tem so mi že večkrat pohvalili zvok, meni je tudi všeč sicer. Pa seveda se folk obremenjuje s porabo, sicer ne bi bilo tol dizlov (za zgolj mestno vožnjo) :D :D :D kao kupi drag avto, pa proba na gorivu prišparat :D
Pozabil sem razložit še del o "bolje, kot nov". Vžge vedno v prvi sekundi tudi v največjem mrazu, sklopka kljub kilometrom še vedno super, bremze super primejo, ne pije praktično nič olja v primerjavi z novimi, računalnik nima napak... pač vozim te službene ople, škode, renaulte,... pa je vse bolj plastik-fantastik z motorjem vred (tudi novi BMWji niso nič boljši, da ne bo pomote :D ). Urejal pingu, 08.01.2020, 11:27. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Sicer ne vem tvoj je verjetno 118ps, v kolikor pa se gre v Z3 z motorjem 1.9 z 143PS, pa vam povem da se to dober vrti in nekako gre, sploh če je avto na dobrem podvozju, gumah in vse kar se tiče podvozja urejenega. Posledično ko ga teraš, pa je tudi poraba višja. Imejte v mislih da so to danes pač stari avti (20/25+) in za takratne čase bolidi ena A. Moje mnenje je, da je z3 pač motor na 4 kolesih. Urejal Taucher, 08.01.2020, 11:25. Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#16
Imaš privatno sporočilo. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Prodaja kdo Z3 najrajši 1.9 pa da ni na avtonetu ? |
Prikaži več možnosti
|
#18
Da malo obudim to temo, poznate katerega od Z3-jev, ki se prodajajo na an? Je kateri vreden nakupa? Kaj dobis za recimo tam okoli 6k? https://www.avto.net...tipsort=&stran=
Vsak naj dela tisto kar zna: francozi naj kuhajo, nemci pa delajo avtomobile
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#19
Ma meni je neverjetno kako napihnjene cene v oglasih imajo ti zajčki. Še malo pa bodo dražji od z4. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Seveda bodo dražji, logično, še kar nekaj časa. Z3 so vedno dražji, medtem ko z4 cene še padajo... |
Prikaži več možnosti
|