Skoči na vsebino

 

Kateri avto namesto E39?

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
822 odgovorov v temi
Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 762
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#21

Ti si bolan, res....




:napaka :napaka
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 762
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#22

Eh pusti ga, očitno vozi najnovejši model Rolls Roycea ali kaj podobnega v tem rangu, itak da mu je E39 šrot... jaz ga popolnoma razumem :hihi












:peace



Jernej, kdaj si mi pa v garažo gledal?:ok :fight
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 762
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#23

Čisto nič samo enostavno ni isto. Lahko ma i drive pa nwm kaj še vse ampak ko bo e60/61 doživela tak sloves kot e39 pol bomo spremenili mnenje. Vozim e39 že 2 leti in sem tudi vozil mnoga druga vozila ki spadajo v isti cenovni razred ampak so vsi al prekomplicirani, pretrdi, premehki, nestabilni ali pa takorekoč kljumpat. Ampak glede na to da nova vozila dosegajo marsikaj predvsem glede porabe se če vedno smejem ko gledam cajger na avtobanu pri normalnih 130km/h pa lepo plava med 6 in 8 litri pri 2.8l mašini ki je stara 15 let +. Novi obljubljajo marsikaj ampak to kaj ti lahko povejo vsakodnevni vozniki e39 je enostavno tisti tapravi užitek v vožnji. Jaz tudi nisem neki miljonar ampak je presneto dober občutek ko se vsedeš v avto in se pelješ v avtu ki je bil včasih vreden lep kup denarja in so ga vozili večinoma podjetniki pol pa gledaš te nove jajce "mala poraba", "novimi xenonskimi žarometi", "klima" bitch please to so večino e39 mele serijsko pa naj mi kdo pokaže en avto ki bo pretrpel tolko kot e39 in bo tako enostavno skup naret za enak denar. Ni ga.

Malo sem sicer šel of topic ampak vseeno če kdo proda svojo e39 ker išče nekaj drugega bom rekel kot mi je nekoč moj agent rekel ko sem enako študiral ampak sem si hvalabogu premislil: "če ga prodaš in kupiš nekaj drugega neboš šel iz konja na osla ampak na kozo" .

Dokler bo jerry dobavljal kvalitetne dele po dosedaj razmnih cenah bodo ti stroji še leteli najmanj 20 let.



Hvala za rdeč karton za začetek.

Kot drugo preberi kaj sem napisal, E39 je stroj, oziroma je BIL to 15-20 let nazaj, ne pa v današnjem času, pa je lahko ohranjen kolikor hoče, enostavno je star model sprijaznite se s tam preden me požrete živege ker sem si drznil napisati svoje mnenje o svetem E39. Fotr od moje ga ima, en znanec ima enega z 70000 km!! in ja avto je zastarel. Tudi meni je lep avto to, še vedno je vreden pogleda če ni počefurjen, ampak to ne pomeni da je zdaj boljši od najmanj F serije če ne celo od čea boljšega...malo objektivnosti vam ne bi škodilo, je pa res da potem ne bi bil BMW forum to kar je in BMW-jaši ne bi imeli ugleda kot ga imate ( izjemam se najgloblje opravičujem ).
Prikaži več možnosti
    • Vugy je všeč


MonkeyHead
MonkeyHead

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 852
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e92 325i

#24

Ta uporabnik foruma si zasluži samo trajen BAN iz foruma...
Admin? boš kaj ukrepal?

LP

D.


In zakaj to? Ker je drugačnega mnenja kot ti? Jaz sem tudi mnenja, da je e39 kanta, ker je svoje desetletje dala skozi pa ne zahtevam tvojega bana.

V8 e39 šaltar <3 

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#25

Vozil sem razne avte od npr.. KIA sephia, clarus, rio, ceed, Hyundai coupe 3 in 5 serije, Audi A4 A3 A6, tudi razne honde, civic, accord, itd... Mercedes C recimo... Pa če se obrnem v mislih nazaj, je E39 tisto vozilo ko se še vedno vsedem in zapeljem in sem še vedno navdušen nad kvaliteto, ki jo zame predstavlja predvsem udobje, tiha kabina, preglednost iz vozila, vodenje vozila, lega na cesti, odlično podvozje, glede na SLO kolovoze, ki jih odlično "požira", športnost, kar težko rečemo za limuzino glede na različne znamke, kvaliteta vgrajenih materialov, vzdržljivost teh materialov pa še bi lahko našteval. Tudi servisiranje, lahka dostopnost v motornem prostoru, enostavno servisiranje podvozja, ni rje na podvozju itd.....
E39 ni zastonj best ever made car in the world, tak naziv si more znamka vozila zaslužit z vsem zgoraj napisanem in še marsičem drugim. Mene je prepričal, čeprav v avto vlagam in ga servisiram po najboljših močeh, mi za vse to ni žal. Zagotovo E39 čas še ni povozil in še vedno si ga pogleda veliko ljudi ko se pelješ mimo njih. Avto je privlačen v vseh pogledih.

LP

D.

Strinjam se popolnoma v vsem.Od užitka pri vožnji pa do dizajna.Tak avto kot je e39 se le redko zgodi.15 let starega še vedno marsikdo debelo pogleda.V pozitivnem smislu seveda.
In kljub starosti je veliko manj na dvigalu kot novejši avti bilokatere zmamke.

Urejal robndi, 11.04.2015, 10:40.

Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 176
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#26

Zdravo, pred 4 leti sem kupil 8 let staro e39 za slabih 7k.
Avto mi je dobro služil in mi služi še sedaj (tok tok). Bi pa v kakem letu do dveh zamenjal in sem v dilemi kaj naj iščem oz. katerega bmwja.

Rad bi, da se vsaj tako dobro pelje kot e39, na slabše ne grem :)

Bi pa dizla touringa...

THX!


E46 330d touring letnik 2004 je kr dobra opcija. Je zadnji letnik, tako da so tovarniške napake več ali manj odpravljene, podvozje je verjetno malenkost manj kvalitetno kot pri e39, ponuja pa bolj športno in dinamično vožnjo kot E39 :ok AR 159 2.4 jtdm q4 kot q2 je tudi dobra izbira pomojem. Pri 159 moraš tudi vzet čim mlajši letnik, ker so trpeli z volansko letvijo.

Urejal ALFAinBMW, 11.04.2015, 10:43.

Prikaži več možnosti


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 277
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#27

Ne pozabite predvsem da v časih rojevanja E39 še niso poznali terminologije "3leta oz 100kkm" v smislu življenske dobe vozila...

Kolega je na E60 ki jo je kupil s cca.110kkm imel težave oz. zamenjal v treh letah več delov kot pa jaz zadnjih 15-20let na E30, E36, ter E34 avtih :ok

Vem da to nič ne šteje če kupiš nov avto in ga po 2-3 letih prodaš, če pa govorimo o rabljenih pa se zadeva prelevi v korist strarih nekonkurenčnih avtov ki se pe kar naprej vozijo in vozijo in vozijo... ;)


LP, BB

od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 335
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#28

meni tudi ni e39 nek presežek več... še vedno mi je lep avto za pogledat če je v org stanju, še vedno sem navdušen nad ergonomijo, prostornostjo ter kvaliteto materialov, dizajn ni še zastarel, potem se pa verjetno konča... pregleden ni ravno najboljši (ogledala so katastrofa) motorji niso več nek presežek, menjalnik je samo 5 stopenjski da ne govorimo o avtomatih kateri so že napram e60 predpotopni, podvozje je z športnostjo in udobjem za e60... da ne govorimo o tem da jih je veliko veliko rijastih.... je pa bil med leti 95 in 2003 zelo zelo dobr avto z malo konkurence...

ajde sedaj pa pričakujem saj WW3 na bmw forumu
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • Cdriver je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 011
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#29

meni tudi ni e39 nek presežek več... še vedno mi je lep avto za pogledat če je v org stanju, še vedno sem navdušen nad ergonomijo, prostornostjo ter kvaliteto materialov, dizajn ni še zastarel, potem se pa verjetno konča... pregleden ni ravno najboljši (ogledala so katastrofa) motorji niso več nek presežek, menjalnik je samo 5 stopenjski da ne govorimo o avtomatih kateri so že napram e60 predpotopni, podvozje je z športnostjo in udobjem za e60... da ne govorimo o tem da jih je veliko veliko rijastih.... je pa bil med leti 95 in 2003 zelo zelo dobr avto z malo konkurence...

ajde sedaj pa pričakujem saj WW3 na bmw forumu


Hehe, dobro si podkuril :laugh. Z vsem se enostavno ne strinjam, posebej ne z delom o sportnosti. E60 je bolj "zatesnjen" ampak sporten?? :confused
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#30

meni tudi ni e39 nek presežek več... še vedno mi je lep avto za pogledat če je v org stanju, še vedno sem navdušen nad ergonomijo, prostornostjo ter kvaliteto materialov, dizajn ni še zastarel, potem se pa verjetno konča... pregleden ni ravno najboljši (ogledala so katastrofa) motorji niso več nek presežek, menjalnik je samo 5 stopenjski da ne govorimo o avtomatih kateri so že napram e60 predpotopni, podvozje je z športnostjo in udobjem za e60... da ne govorimo o tem da jih je veliko veliko rijastih.... je pa bil med leti 95 in 2003 zelo zelo dobr avto z malo konkurence...

ajde sedaj pa pričakujem saj WW3 na bmw forumu


E39 kar se tiče podvozja se veliko lepše vozi kot e61.vozim oba ampak ni primerjave.
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 335
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#31

E39 kar se tiče podvozja se veliko lepše vozi kot e61.vozim oba ampak ni primerjave.


torej boš reku da je podvozje slabše kot v e39. manj udobno in da se avto pelje manj športno...

športen pa itak ni noben... velike debele krave katere se preveč nagibajo in se jim zavore pregrevajo...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


black525d
black525d

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: Ljubljana

#32

Uh, ste se pa razpisali :) Zgleda nisem edini, ki ima take pomisleke.

Ko bo treba zamenjat, verjetno nekaj takega pa 350/mesec in to je to. :)

http://www.avto.net/...=9606776&show=2
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#33

torej boš reku da je podvozje slabše kot v e39. manj udobno in da se avto pelje manj športno...

športen pa itak ni noben... velike debele krave katere se preveč nagibajo in se jim zavore pregrevajo...

E39 se lepše vozi in v ovinkih in po luknjah brez kakršnega koli nagibanja.Nagiba se v ovinkih ,ko so fuč amortizerji.
Moj glas je za e39 v vseh pogledih.
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 335
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#34

E39 se lepše vozi in v ovinkih in po luknjah brez kakršnega koli nagibanja.Nagiba se v ovinkih ,ko so fuč amortizerji.
Moj glas je za e39 v vseh pogledih.


potem pa enostavno neveš kaj je športna vožnja... in ne ni krivo slabo staro zmatrano podvozje... močno dvomim no glede na to da sem dal 1K samo za prednji del... oba amortizerja, vse roke, ležaje amortizerjev, vse volanske končnike, palče stabilizatorjev itd... in gume michelin pilot sport;) in še vedno so jajca za skozi ovinke... a zavor pa neboš zagovarjal? a to da ima L01 ko je bla prenova 3,0D 5 prestav je tudi v koraku s časom al kako?
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#35

potem pa enostavno neveš kaj je športna vožnja... in ne ni krivo slabo staro zmatrano podvozje... močno dvomim no glede na to da sem dal 1K samo za prednji del... oba amortizerja, vse roke, ležaje amortizerjev, vse volanske končnike, palče stabilizatorjev itd... in gume michelin pilot sport;) in še vedno so jajca za skozi ovinke... a zavor pa neboš zagovarjal? a to da ima L01 ko je bla prenova 3,0D 5 prestav je tudi v koraku s časom al kako?


Jaz se vozim z obema izmenično in pri e39 me niti najmanj ne moti pet prestav vsaj tam do 200 na uro pa še to nimaš kje potegnit .E39 mi je všeč največ zaradi prijetnega občutka po ovinkih.Res mi ni jasno kakšne avte imate ,ko se tok nagibajo.Zavore če hočeš pregret moraš pri brzini 100 na uro najmanj 10 krat zabremzat do podna.Sicer nikoli mi ni bilo jasno kako lahko nekdo pregreje zavore.Saj si komot lahk daš na e39 diske in ploščice vrhunske kvalitete pa nimaš problemov.
Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 581
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Blue Unicorn

#36

Uh, ste se pa razpisali :) Zgleda nisem edini, ki ima take pomisleke.

Ko bo treba zamenjat, verjetno nekaj takega pa 350/mesec in to je to. :)

http://www.avto.net/...=9606776&show=2


I tata bi sine.... :-D

F10/11 je po mojem mnenju tista prava naslednica E39-tke.
Notranjost je perfektna, zunanjost pa tudi odlična.

Tako da ja. E60 preskoči, pa bo! :ok

Se vidima kaj! :beer

- Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?

- Imaš problem z našo vozniško kulturo? Potem pa se v prometu obnašaj tako, kot želiš da bi se drugi obnašali do tebe.

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#37

To je res e60 ali e 61 preskočimo in f10 je naslednik.Tale f10 ima spet armaturo kot mora bit.

Urejal robndi, 11.04.2015, 12:39.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 335
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#38

Jaz se vozim z obema izmenično in pri e39 me niti najmanj ne moti pet prestav vsaj tam do 200 na uro pa še to nimaš kje potegnit .E39 mi je všeč največ zaradi prijetnega občutka po ovinkih.Res mi ni jasno kakšne avte imate ,ko se tok nagibajo.Zavore če hočeš pregret moraš pri brzini 100 na uro najmanj 10 krat zabremzat do podna.Sicer nikoli mi ni bilo jasno kako lahko nekdo pregreje zavore.Saj si komot lahk daš na e39 diske in ploščice vrhunske kvalitete pa nimaš problemov.


5 prestav je torej ok? zakaj ne vržeš še ene vn in jih boš imel 4. manj je več očitno... zakaj 6 prestav...? ker imaš možnost v več primerih držat avto v idelanih obratih... da se izogneš turbo luknjam v e39 dizl motorjih... da zmanjšaš hrup. da zmanjšaš porabo itd... zavore so za en K konec debate... sploh v kombinaciji z automatikom... še na M modelih odpovedujejo pa ne na enih e39... 296mm na 525d kateri avto ima 1,8t dobre zavore my ass...

pa ne mi sedaj o tem jah pa kupiš vrhunsko robo ali pa celo o upgradih... potem to ni to kar je dala tovarna vn... to kar je dala vn je sedaj zastarelo... org nadomestne zavore koluti in ploščice so za en drek...

drugače pa avtorju teme... se sežeš do f serije potem ne oklevaj...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#39

5 prestav je torej ok? zakaj ne vržeš še ene vn in jih boš imel 4. manj je več očitno... zakaj 6 prestav...? ker imaš možnost v več primerih držat avto v idelanih obratih... da se izogneš turbo luknjam v e39 dizl motorjih... da zmanjšaš hrup. da zmanjšaš porabo itd... zavore so za en K konec debate... sploh v kombinaciji z automatikom... še na M modelih odpovedujejo pa ne na enih e39... 296mm na 525d kateri avto ima 1,8t dobre zavore my ass...

pa ne mi sedaj o tem jah pa kupiš vrhunsko robo ali pa celo o upgradih... potem to ni to kar je dala tovarna vn... to kar je dala vn je sedaj zastarelo... org nadomestne zavore koluti in ploščice so za en drek...

drugače pa avtorju teme... se sežeš do f serije potem ne oklevaj...

A ti voziš na stotinke po ovinkih.To je nevarno pa tud,če imaš zlato podvozje.
Hrupa v e39 ni skoraj nič.Veš kje je bilo hrupa nula.V alfi 166 turbo v 6 tam ni bilo slišat niti pri 230 motorja v kabino.In podvozje je imela kot dirkalnik sicer drago in pokvarljivo kot pes ampak dobro.Isto je verjetno v močnejših bmw bencinarjih in ne rabiš 10 stopenjskega menjalnika da ne bo hrupa.Mi ki vozimo e39 ne peljemo na sekunde in me prav nič ne briga če je motor v idealnih obratih al pa malo manj idealnih.Zdaj že pretiravaš.Če hočeš športni avto to zagotovo ni e60 niti e39 ,bo treba bolj globoko poseč v žep.
Če kupiš original bremze bmw moraš bit trot,da jih uničiš in pregreješ.Takšni niso za volan.
Kakšne so to turbo luknje jaz tega še nisem čutil na 530 d.Takoj prbije na sedež in pospešuje do konca brez prekida

Urejal robndi, 11.04.2015, 13:05.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 335
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#40

A ti voziš na stotinke po ovinkih.To je nevarno pa tud,če imaš zlato podvozje.
Hrupa v e39 ni skoraj nič.Veš kje je bilo hrupa nula.V alfi 166 turbo v 6 tam ni bilo slišat niti pri 230 motorja v kabino.In podvozje je imela kot dirkalnik sicer drago in pokvarljivo kot pes ampak dobro.Isto je verjetno v močnejših bmw bencinarjih in ne rabiš 10 stopenjskega menjalnika da ne bo hrupa.Mi ki vozimo e39 ne peljemo na sekunde in me prav nič ne briga če je motor v idealnih obratih al pa malo manj idealnih.Zdaj že pretiravaš.Če hočeš športni avto to zagotovo ni e60 niti e39 ,bo treba bolj globoko poseč v žep.
Če kupiš original bremze bmw moraš bit trot,da jih uničiš in pregreješ.Takšni niso za volan.
Kakšne so to turbo luknje jaz tega še nisem čutil na 530 d.Takoj prbije na sedež in pospešuje do konca brez prekida


ne ne vozim na stotinke... za to je bil M3 kot drugi avto pri hiši. hrupa je malo se strinjam. ampak v e60 ga je še manj. manj slišiš motor, manj slišiš gume, manj slišiš piš vetra... a boš reku da ni res? zakaj pa sedaj predvajajo zvok preko zvočnikov? zato ker je kabina tako zvočno izolirana da ni motorja nič slišat...štekaš... 6 stopenjski menjalnik je zagotovo boljši kot 5 v vsakem primeru... tuki ne govorim o 8 ali celo 9 stopenjskemu... zakaj bi vozu v 5. pri 130 na 3500 če lahko na 3000?. in bremze so slabe... za malo bolj dinamično vožnjo (verjetno imate marskirateri na vaši lestvici to že za divjanje) pač niso...

in 530d ima turbo luknjo... vsak turbo jo ima... mogoče pač ti ne občutiš... ima jo tudi e60 ampak manjšo... zakaj so pa potem razne variabilne turbine itd če je vse ok in so pogruntali vse že leta 95?

e39 ni slab je pa slabši kot e60 v tem kar ti nudi... e60 ni lepši verjetno ni bolj zanesljiv ampak nudi ti bistveno več... torej je boljši...

kje ima bilo katra e39 bluetooth? bi xsenon? hlajenje sedežev? dinamične luči? 6 stopenjski manual ali automatski menjalnik? dinamično prilagoditev podvozja itd...
nič nima...

dvigni si avto na dvigalo in jih primerjaj... primi zavorni disk od enga ali drugega v roke pa boš vidu razliko... da ne govorimo o varnosti... o pasivni in aktivni...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti