Skoči na vsebino

 

Kateri avto namesto E39?

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
822 odgovorov v temi
robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#41

Ne vem meni se v e61 bolj sliši motor čeprav je 1000 kubikov manjši.In sam občutek je lepši v e39.Pa za pogledat je lepši in manj sranja za popravljat je pr e39.Jaz se lepše peljem z starim.
Prikaži več možnosti
    • Nemesis je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 874
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#42

Hlajenje sedežev so e39 že imele, če se ne motim :ok2

Sem pa tudi jaz v primerjavi vožnje e39 530iA in e60 520d LCI ugotavljal, da je v e39 enostavno boljši občutek, kar sem sicer pripisoval RFT gumam na e60. Avto namreč zna poskočit čez neravnine v ovinkih, kar mi daje zelo neprijeten občutek. Poleg tega se nekako bolj čuti nagibanje v ovinkih.
Oba avta imata standardno podvozje in najbolj navadne sedeže. E60 je na 225 17" RFT, e39 pozimi na 225 16", poleti na 235/255 17".
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#43

E61 ima slabše sedeže čeprav standardni niti na e39 niso preveč za hvalit.Na e61 je zadnje naslonjalo tako slabo za ljudi višine iznad meter 80,da se sploh ne da sedet odzadaj.Kot bi človek imel grbo.Ampak mislim,da je vzrok tega naslonjala karavanska izvedba prtljažnika.
Sedeži so obema v minus.Tukaj jih šijejo italijani sto na uro.Pa tisti črni materilal ,ko se pozna vsaka kapljica dežja ko odpreš vrata in,ko se posuši flekci ostajajo.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 874
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#44

Jaz v navadnih sedežih v e39 sedim kot ulit, zaradi tega praktično ne razmišljam več o menjavi na komfortne ali športne. V e60 me pa skoraj vedno boli vrat in nekje v hrbtu, po malce daljših vožnjah. Vedno na sprednjih sedežih.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#45

Ta forum je prav ena čudna sekta.


Kaj ima pa moj post z sekto? Saj nismo verski fanatiki..... Get serious dude...
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#46

Sedenje na e39 sprednji sedeži ni problematično.Jaz samo kritiziram tisti črni material.Drugače kar se tiče dolge fure spredaj se da pelat brez,da se utrudiš.
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#47

ne ne vozim na stotinke... za to je bil M3 kot drugi avto pri hiši. hrupa je malo se strinjam. ampak v e60 ga je še manj. manj slišiš motor, manj slišiš gume, manj slišiš piš vetra... a boš reku da ni res? zakaj pa sedaj predvajajo zvok preko zvočnikov? zato ker je kabina tako zvočno izolirana da ni motorja nič slišat...štekaš... 6 stopenjski menjalnik je zagotovo boljši kot 5 v vsakem primeru... tuki ne govorim o 8 ali celo 9 stopenjskemu... zakaj bi vozu v 5. pri 130 na 3500 če lahko na 3000?. in bremze so slabe... za malo bolj dinamično vožnjo (verjetno imate marskirateri na vaši lestvici to že za divjanje) pač niso...

in 530d ima turbo luknjo... vsak turbo jo ima... mogoče pač ti ne občutiš... ima jo tudi e60 ampak manjšo... zakaj so pa potem razne variabilne turbine itd če je vse ok in so pogruntali vse že leta 95?

e39 ni slab je pa slabši kot e60 v tem kar ti nudi... e60 ni lepši verjetno ni bolj zanesljiv ampak nudi ti bistveno več... torej je boljši...

kje ima bilo katra e39 bluetooth? bi xsenon? hlajenje sedežev? dinamične luči? 6 stopenjski manual ali automatski menjalnik? dinamično prilagoditev podvozja itd...
nič nima...

dvigni si avto na dvigalo in jih primerjaj... primi zavorni disk od enga ali drugega v roke pa boš vidu razliko... da ne govorimo o varnosti... o pasivni in aktivni...


Moj ima in Bluetooth in elektronsko nadzorovane amortizerje ki okoli 1000 krat v sekundi merijo kvaliteto cestisca, hitrost vozila, zaobrnjenost volana, nagibanje vozila in temu dinamicno prilagajajo trdoto (bump in rebound) - svoje delo se zacuda dobro opravljajo. V S modu delovanja pa spremenijo E39 v razred manjsi avto, zakon :ok Tolko o "dinamicni prilagoditivi podvozja".

Se vedno ne vem po cem si zakljucil da je E60 bolj sporten od E39? Bremze pa so za k**** ja, posebej pri tezkih kravah, 540i bi moral imet vsaj M5 zavore.

Ontopic: F10/11 je res pravi naslednik E39 tudi pomojem, tako da bi jaz isto gledal za tem modelom ce bi moral najti "ustrezno" zamenjavo za E39.

Off: E60 me ni nikoli privlacil in ceprav sem mu dal 11 let priloznosti da se navadim na njegov Chris Bangle dizajn (posebej v notranjosti), mu to ni uspelo. M5 bi imel, ampak iz drugih razlogov (glej moj avatar) :)

Urejal MajoR, 11.04.2015, 15:10.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


KlemenP32
KlemenP32

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: F32

#48

Kaj pa kakšen V70 s D5 motorjem,res da se nepelje tako lepo kot e39 ampak je pa varčen,varen in prostoren da se lahko preseliš vanj :-D
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 315
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#49

Ne vem meni se v e61 bolj sliši motor čeprav je 1000 kubikov manjši.In sam občutek je lepši v e39.Pa za pogledat je lepši in manj sranja za popravljat je pr e39.Jaz se lepše peljem z starim.


torej imaš v e60 2,0 kar bi lahko vedu da nima tko mirnega teka kot R6... ubistvu vidim da je primerja jabuke in hruške...

kar se tiče sranja za popravljat.... tudi e39 ni ravno top glede zanesljivosti... kot rečeno rja je močn sovražnik praktično vseh, tesnila vrat, zavore, prednje podvozje, automatik menjalniki niso ravno vzor, glave pri 525d piksli na števcih, voda za prednjimi sedeži itd...

glede hlajenja se motiš... imele so masažo;)

sedeži navadni so pa pri obeh obup... klopca z parka je enako udobna... predvsem pogrešam naslon ledvenega dela...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 009

#50

E39 je zastarel avto samo vizualno in v elektronskih gadgetih. Mehansko je še vedno znanstvena fantastika za veliko večino povprečnih (tu ne govorim o premium segmentu) avtomobilov.

Daj skupaj podvozje od nove Kie Ceed (ali opel astra ali katerikoli drug skret tega segmenta) in E39, ti bo takoj vse jasno :) ampak jebiga, eni ljudje pač nimajo pojma, pametni so pa postali od branja po forumih :)

Ali pa dajte enkrat (namesto da znate samo pisati bedarije po forumu) razrezati kakšno E39 ... jo dejansko dati v prafaktorje in razrezati pleh. Takrat boste videli, kakšna mojstrovina je to, še posebej za zasnovo iz 1995.

Edit: moj post leti na poste iz začetka te teme .. nadaljevanja nisem bral :)

Urejal echo, 11.04.2015, 16:13.

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#51

torej imaš v e60 2,0 kar bi lahko vedu da nima tko mirnega teka kot R6... ubistvu vidim da je primerja jabuke in hruške...

kar se tiče sranja za popravljat.... tudi e39 ni ravno top glede zanesljivosti... kot rečeno rja je močn sovražnik praktično vseh, tesnila vrat, zavore, prednje podvozje, automatik menjalniki niso ravno vzor, glave pri 525d piksli na števcih, voda za prednjimi sedeži itd...

glede hlajenja se motiš... imele so masažo;)

sedeži navadni so pa pri obeh obup... klopca z parka je enako udobna... predvsem pogrešam naslon ledvenega dela...


E61 520d ima tišji motor od zunaj in čisto gladko teče,da je pa manj hrupa v kabini pa ne priznam,ker se kar sliši.
e39 nima pikice rje ,lahk jo še tako iščem enostavno je nima.tesnila vrat brezhibna,nikoli kakšne vode v kabini.sprednji sedeži imajo neko napihljivo električno zadevo v predelu križa oziroma ledvic.Je pa res ,da avto nima štrihano čisto nič razen enega praga ki je bil podrsan in sem ga lastnoročno popravil.Skratka celi je original lak in zato nima nobene rje.Tud robovi na vratih so kot novi.Poleti sem na 530d e e39 dajal stran sesalni kolektor in šobe ,ker mi jih je usrala nafta iz maxen črpalke in takrat se je videl motor.100 procent brez sledi olja.Skratka mašina kot nova tud za pogledat.Je pa okrog 240 tisoč kilometrov in na te kilometre nima kaj puščat olje.Je pa kanta stara skoraj 16 let ,druga vozila se pri takšni starosti že počasi razpadajo tukaj pa vse še kot ,da je par let staro.
popravila so bila.Turbina obnova 250 eur,povratni vod za nafto strošek nula,ker sem samo odrezal cev in na novo pritrdil,bremze sem tud zamenjal so bile boge,okrasna guma okrog vetrobranskega stekla novo ,strošek 27 eur in pol ure dela,in popravilo abs centrale,drugo se pa še skup drži .Menjalnik dela lepo ,sicer je rahlo bolj čuten kot na e61 ampak prestavlja redno.Tak,da ni tako hudo.V bistvu jaz sem alergičen na vsak avto ,ki ima kaj karambolirano in popravljano zato vedno ,če kupim potem mora bit karoserija brez rje in mogočih karambolov.Sicer ne vem zakaj toliki rjavijo tu nekaj ne štima.
Če ne bi bila karoserija takšna kot je ga nikoli ne bi kupil.
E61 ima aluminijasto karoserijo in ne more rjavet je pa to težje popravit brez menjave delov in zna se zgodit,da se pojavljajo razpoke na posameznih karoserijskih delih.Ima se na tem novejšem kaj pokvarit.Od partikl filtra pa volanska letev,ki se zaradi nje rade prižigajo lučke in ni poceni.Takšnih popravilc e39 nima.Da ne naštevam razlik.
Avta sta oba po svoje dobra ampak svetlobnih let v razliki tehnike ni.

Urejal robndi, 11.04.2015, 16:18.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 874
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#52

Kateri avti iz leta 2000 pa niso rjaveli? Mercedesi so imeli še kar nekaj let zatem težave z rjo, prav tako marsikatera druga znamka. Pa kljub temu tudi moj ni nič rjav, barvan je bil pa cel, kot kaže, ampak nikjer karamboliran (pleh iz notranje strani nedotaknjen, spredaj in zadaj, na bokih tudi ni sledi).
Si pa imel ti @etore 525dA touringa(?), tako da slabše variante skoraj ne bi mogel izbrat :ok2 samo tds in 520d :ok2 močnejši motorji so čisto drugo doživetje :ok
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#53

Kateri avti iz leta 2000 pa niso rjaveli? Mercedesi so imeli še kar nekaj let zatem težave z rjo, prav tako marsikatera druga znamka. Pa kljub temu tudi moj ni nič rjav, barvan je bil pa cel, kot kaže, ampak nikjer karamboliran (pleh iz notranje strani nedotaknjen, spredaj in zadaj, na bokih tudi ni sledi).
Si pa imel ti @etore 525dA touringa(?), tako da slabše variante skoraj ne bi mogel izbrat :ok2 samo tds in 520d :ok2 močnejši motorji so čisto drugo doživetje :ok


Alfa 166 letnik 2000 nikoli rje.Nisem še videl nobene zarjavele.Mercedezi so imeli res težave z rjo.Če tvoj ni karamboliran je čisto normalno,da ne rjavi.To če je samo lakiran nima veze.Problem je varjenje in segrevanje.Pa ko se brusi pločevina in uniči sloj zaščite izpod barve na plehu.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

Etore, jaz te spoštujem kot enega bolj razgledanih forumašev, ampak v tej temi si ga pa konkretno biksnil. Praktično nič od tega kar si napisal ni res, najebal si ker si kupil totalno sfukan primerek E39 in povrhu še 525d, zdaj pa sodiš celotno serijo po enem samem vzorcu. To tako ne gre. Vem da si natančen in avto si vzorno negoval, ampak žal si uspel zamenjat samo 20% vsega kar je bilo sfukano, dosti premalo da bi spoznal kakšen je ta avto v resnici - pa tudi če bi zamenjal vse, bi imel še vedno samo 525d, ki res ni nek presežek. Prave E39 nosijo oznake 528i, 530i, 530d, 540i in M5. To so vrhunski avtomobili, ki jim tudi med novimi modeli redkokateri lahko konkurira.
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#55

A ti voziš na stotinke po ovinkih.To je nevarno pa tud,če imaš zlato podvozje.
Hrupa v e39 ni skoraj nič.Veš kje je bilo hrupa nula.V alfi 166 turbo v 6 tam ni bilo slišat niti pri 230 motorja v kabino.In podvozje je imela kot dirkalnik sicer drago in pokvarljivo kot pes ampak dobro.Isto je verjetno v močnejših bmw bencinarjih in ne rabiš 10 stopenjskega menjalnika da ne bo hrupa.Mi ki vozimo e39 ne peljemo na sekunde in me prav nič ne briga če je motor v idealnih obratih al pa malo manj idealnih.Zdaj že pretiravaš.Če hočeš športni avto to zagotovo ni e60 niti e39 ,bo treba bolj globoko poseč v žep.
Če kupiš original bremze bmw moraš bit trot,da jih uničiš in pregreješ.Takšni niso za volan.
Kakšne so to turbo luknje jaz tega še nisem čutil na 530 d.Takoj prbije na sedež in pospešuje do konca brez prekida


:ok
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 707
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#56

E39 je zastarel avto samo vizualno in v elektronskih gadgetih. Mehansko je še vedno znanstvena fantastika za veliko večino povprečnih (tu ne govorim o premium segmentu) avtomobilov.

Daj skupaj podvozje od nove Kie Ceed (ali opel astra ali katerikoli drug skret tega segmenta) in E39, ti bo takoj vse jasno :) ampak jebiga, eni ljudje pač nimajo pojma, pametni so pa postali od branja po forumih :)

Ali pa dajte enkrat (namesto da znate samo pisati bedarije po forumu) razrezati kakšno E39 ... jo dejansko dati v prafaktorje in razrezati pleh. Takrat boste videli, kakšna mojstrovina je to, še posebej za zasnovo iz 1995.

Edit: moj post leti na poste iz začetka te teme .. nadaljevanja nisem bral :)


Prvo ne moreš primerjat bmw 5 s kio ceed, ampak s sedanjim ekvivalentom serije 5, torej F serijo, drugo pa kaj je tok superiornega na tem podvozju? Sicer z e39 še nisem imel priložnosti malo bolj dinamično voziti, z e46 pa sem, in ni imela za burek proti enem drugem sekretu nižjega srednjega razreda ( golf razred )...pa je bila fajn porihtana in na 18 colah, un po vaše sekret pa na 16 stkah....

Obstaja tud kaj drugega kot BMW veste?:confused
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#57

Etore, jaz te spoštujem kot enega bolj razgledanih forumašev, ampak v tej temi si ga pa konkretno biksnil. Praktično nič od tega kar si napisal ni res, najebal si ker si kupil totalno sfukan primerek E39 in povrhu še 525d, zdaj pa sodiš celotno serijo po enem samem vzorcu. To tako ne gre. Vem da si natančen in avto si vzorno negoval, ampak žal si uspel zamenjat samo 20% vsega kar je bilo sfukano, dosti premalo da bi spoznal kakšen je ta avto v resnici - pa tudi če bi zamenjal vse, bi imel še vedno samo 525d, ki res ni nek presežek. Prave E39 nosijo oznake 528i, 530i, 530d, 540i in M5. To so vrhunski avtomobili, ki jim tudi med novimi modeli redkokateri lahko konkurira.


Jerry, dal bi ti zelenca za tole, pa mi forum bluzi da morem še koga ocenit, čeprav sem že..... Tolko da veš...

LP
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#58

Kolikor se jaz razumem in sem imel priložnosti vozit razne avte je že samo prvi al pa zadnji pogon ogromna razlika.In to v prid zadnjemu pogonu.Ko bodo ostale znamke imele zadnji pogon potem se lahko primerja,do takrat pa nimajo šans.
Prikaži več možnosti


Kodr
Kodr

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 759
  • Lokacija: Predaleč od morja
  • Avtomobil: Bmw e34, Fabia Mk3

#59

No da pristavim še jaz svoje. Kdor trdi, da je e39 najboljši avto ever, nikoli ni vozil e38 :nana
Tudi najlepši ni, je pa definitivno bolj kvaliteten in precej lepši od e60/61. Sploh v FL izvedbi. Tisti plavi 540iA na plin, ki ga je imel Jerry je bil popoln (no, bi bil, če bi plin odmontiral :laugh)

Pa da ne bo kdo rekel, da govorim v prazno. Sem si lastil več modelov e38 in e39.
E61 525dA (dobro naložen) mi je bil na voljo za vozit cca. 2 meseca, ko je čakal pri meni kot garancija za eno gotovinsko posojilo. Sprva sem se ga precej veselil, ampak dejansko sem ga potem peljal samo trikrat. Takrat ko sem ga prevzel, ko sem šel po nove cevke od servo posode za e38 in takrat ko sem ga peljal nazaj. Vseeno, skrival ga ravno nisem pod ponjavo. Toliko grd spet ni. Pa še prav nič ni škodilo, da so sosedje škrtali z zobmi od foušije. Ne bom šel v ekstrem in rekel, da je drvarnica. Konec koncev je le BMW. Ampak tudi slučajno ni to kar je e39. iDrive pa ni tak presežek, da bi zaradi njega bil nezadovoljen s "preprostim" BCjem.

E60/61 je nekaj, kar si nikoli ne bom lastil. Kakšno e38 ali e39 si pa še znam kdaj umislit...če bo več časa za posvečanju avtu kot ga je trenutno (beri : nič)

Lp :)

Urejal Kodr, 11.04.2015, 18:33.

Prenovljen forum poln starih negativcev. Whoopty fucking doo!

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#60

Prvo ne moreš primerjat bmw 5 s kio ceed, ampak s sedanjim ekvivalentom serije 5, torej F serijo, drugo pa kaj je tok superiornega na tem podvozju? Sicer z e39 še nisem imel priložnosti malo bolj dinamično voziti, z e46 pa sem, in ni imela za burek proti enem drugem sekretu nižjega srednjega razreda ( golf razred )...pa je bila fajn porihtana in na 18 colah, un po vaše sekret pa na 16 stkah....

Obstaja tud kaj drugega kot BMW veste?:confused


Proti katerem "skretu" je E46 vozil? Oba voznika enako sposobna? Oba zeljnja dokazovanja? Steza ali cesta? Sta bila avta istih oz podobnih konjev? Veliko vprasajev ostaja za tako trditvijo tako da ni ravno neko merilo...

Aja, 16-tke na razfu**** cesti se veliko boljse onesejo kot niskoprofilne 18-tke, upam da se tega zavedas :ok

Za prvi del...imas forumasa ki si lasti tako E39 kot E60 in trdi da se E39 lepse pelje. :ok Ce se pa oglasi se kdo ki ima F10/11 je to to.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti