Skoči na vsebino

 

Kateri avto namesto E39?

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
822 odgovorov v temi
etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 334
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#61

moj tudi ni bil rjav ampak takrat ko sem jih gledal (v poštev je takrat prišel samo touring) jih je bilo 3/4 rjavih... ali so bila prtljažna vrata, ali so bila ostala vrata tam kjer bile tista masa raztegnena ali so bilo okoli zadnjih luči oz zadnjih blatnikov itd... vem da niso vse rjave i n vem da obstajajo tudi dobri vzdržavani očuvani primerki. ampak koliko je takih vemo vsi... tuki si ni treba zatiskat oči... in kljub temu dobiš kdaj kak kinder surprise... (iloveboobse)... M5 in 540i če gledamo realno tuki niso ravno za v debato... ok so serija e39 ampak si mislim da ni to ravno to kar je imel avtov v mislih...

x driver twingo letnik 2001 od moje sesgtre kateri ima za seboj 260Kkm 1,2 8V 60KM nima niti pike rje... pa je avto kateri je stal nov 1.350000 sit.

ja kupil sem 525dAT... slabše varjante... sedaj vem to tudi jaz... avto je drek... ampak ne samo moj primerek. avto kot avto... menjalnik nima pojma, motor katastrofa turbo luknja večja kot marianski jarek, zavore 290mm da jih gotovo pregreješ brez divjanja če greš s familjo naložen čez kak prelaz brez divjanja. to je o tem avtu... sedeže sem imel navadne in so slabi... potem imaš pa še ostale zadeve katere se pač pokažejo kot splošna slabost v 15+ letih starosti... (verjamem da imajo tudi drugi avti napake)

Jerry avte sem si šel pogledat pa jih je bilo veliko se slabših na sami testni vožnji pa nevidiš vseh stvari... morš živet en čas z avto da vidiš prednosti in slabosti... prednosti sem napisal slabosti pa tudi... drugače pa človek nebi pričakoval da je 525d tako slab... navsezadnje je bil predstavljen leta 01 torej se gre za "dokaj" moder motor...

kar se pa tiče da gumice voda rja zavore in automatiki da niso problem? dej ne me hecat... zakaj pa je to ena izmed prvih reči katere vedno prodaš ko razkosaš e39? vem da si ti precej navezan na te reči in da jih morš zagovarjat ampak ni treba si metat peska v oči... (da me neboš narobe razumel, to je debata nič osebnega) ;)

in če že primerjate 530d 528i 530i 540i m5 pa dajte potem po rangiranju enake motorje v e60... m5 550i 535i 530i 535d 530d... (Jerry ti spusti m5 e60 :) )
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 389
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#62

Meni je pa bolj pri srcu E60, kot E39. :fight
Par razlogov:
- oblika mi je bolj všeč
- avtomatski menjalnik je neprimerno boljši
- notranjost ne daje več občutka, da voziš ogromno kravo
- standardni sedeži v E60 bolj ustrezajo moji hrbtenici kot v E39
- iDrive in sam sistem obveščanja je vizuelno uporabniku privlačnejši, pa tudi precej uporabnih funkcij je pridobil
- podvozje je bilo po mojem občutku malenkost trše v E60, kar mi odgovarja
- 530d v E60 je bolj poskočen in varčen, kot v E39

Ni pa E39 slab avto, daleč od tega. Za svoje čase je bil avion in se še vedno pelje bolje, kot večina novih avtomobilov srednjega razreda. Sploh vožnja, oziroma kruzanje po avtocesti je v E39 prav prijetno.
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#63

No da pristavim še jaz svoje. Kdor trdi, da je e39 najboljši avto ever, nikoli ni vozil e38 :nana
Tudi najlepši ni, je pa definitivno bolj kvaliteten in precej lepši od e60/61. Sploh v FL izvedbi. Tisti plavi 540iA na plin, ki ga je imel Jerry je bil popoln (no, bi bil, če bi plin odmontiral :laugh)

Pa da ne bo kdo rekel, da govorim v prazno. Sem si lastil več modelov e38 in e39.
E61 525dA (dobro naložen) mi je bil na voljo za vozit cca. 2 meseca, ko je čakal pri meni kot garancija za eno gotovinsko posojilo. Sprva sem se ga precej veselil, ampak dejansko sem ga potem peljal samo trikrat. Takrat ko sem ga prevzel, ko sem šel po nove cevke od servo posode za e38 in takrat ko sem ga peljal nazaj. Vseeno, skrival ga ravno nisem pod ponjavo. Toliko grd spet ni. Pa še prav nič ni škodilo, da so sosedje škrtali z zobmi od foušije. Ne bom šel v ekstrem in rekel, da je drvarnica. Konec koncev je le BMW. Ampak tudi slučajno ni to kar je e39. iDrive pa ni tak presežek, da bi zaradi njega bil nezadovoljen s "preprostim" BCjem.

E60/61 je nekaj, kar si nikoli ne bom lastil. Kakšno e38 ali e39 si pa še znam kdaj umislit...če bo več časa za posvečanju avtu kot ga je trenutno (beri : nič)

Lp :)

Seveda je e38 še boljši voz.Saj tega nihče ne oporeka samo pri naših parkiriščih ,ki jih delajo eni osebki ,ki so še v 60 letih prejšnjega stoletja imaš težave tole zadevo parkirat čeprav ni niti e 39 majhen.Parkirišča so narejena za fičote.Ko parkiraš z novejšim avtom je vse ok vendar zmanjka prostora za vrata odpret.
e60 ni grd avto.Prav nasprotno ampak ko se vsedeš v ohranjenega e39 si se vsedel v pravi čistokrvni bmw z sredinsko konzolo obrnjeno k vozniku in tistim brezčasovnim zunanjim dizajnom.

Urejal robndi, 11.04.2015, 19:18.

Prikaži več možnosti
    • Kodr in MajoR uporabnikom je všeč to sporočilo


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 011

#64

Prvo ne moreš primerjat bmw 5 s kio ceed, ampak s sedanjim ekvivalentom serije 5, torej F serijo, drugo pa kaj je tok superiornega na tem podvozju? Sicer z e39 še nisem imel priložnosti malo bolj dinamično voziti, z e46 pa sem, in ni imela za burek proti enem drugem sekretu nižjega srednjega razreda ( golf razred )...pa je bila fajn porihtana in na 18 colah, un po vaše sekret pa na 16 stkah....

Obstaja tud kaj drugega kot BMW veste?:confused


Sem napisal da ne v primerjavi z ostalimi novejšimi premium modeli. Ti itak, da ga overall pihnejo (logično, ane? :D)

Superiornega? Ne vem, mogoče kompleksnost (in zakaj je tako kompleksno) podvozja, potem to, da je v celoti iz aluminija, še celo zavorne čeljusti so aluminijaste (nizka masa nevzmetenih delov) - če mogoče veš zakaj je slednje dobro :), itd.

To, da se mora pa po tvojem mnenju E46 na 18" colah dobro dinamično peljati pa več ali manj vse pove :laugh a je imela tudi spoljer, ki je v ovinku ustvarjal pritisk h tlom na zadnjemu delu?

Golfi so pa itak hard.

Urejal echo, 11.04.2015, 19:17.

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#65

Meni je pa bolj pri srcu E60, kot E39. :fight
Par razlogov:
- oblika mi je bolj všeč
- avtomatski menjalnik je neprimerno boljši
- notranjost ne daje več občutka, da voziš ogromno kravo
- standardni sedeži v E60 bolj ustrezajo moji hrbtenici kot v E39
- iDrive in sam sistem obveščanja je vizuelno uporabniku privlačnejši, pa tudi precej uporabnih funkcij je pridobil
- podvozje je bilo po mojem občutku malenkost trše v E60, kar mi odgovarja
- 530d v E60 je bolj poskočen in varčen, kot v E39

Ni pa E39 slab avto, daleč od tega. Za svoje čase je bil avion in se še vedno pelje bolje, kot večina novih avtomobilov srednjega razreda. Sploh vožnja, oziroma kruzanje po avtocesti je v E39 prav prijetno.

Sedeži v e39 niso ne vem kakšni ampak v e61 ali 60 so še slabši.to mislim na tiste standardne.Za druge pa ne vem.Na e61 je zadnja klop Neuporabna za odrasle.Mogoče je ok za otroke.
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 761
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#66

Sem napisal da ne v primerjavi z ostalimi novejšimi premium modeli. Ti itak, da ga overall pihnejo (logično, ane? :D)

Superiornega? Ne vem, mogoče kompleksnost (in zakaj je tako kompleksno) podvozja, potem to, da je v celoti iz aluminija, še celo zavorne čeljusti so aluminijaste (nizka masa nevzmetenih delov) - če mogoče veš zakaj je slednje dobro :), itd.

To, da se mora pa po tvojem mnenju E46 na 18" colah dobro dinamično peljati pa več ali manj vse pove :laugh a je imela tudi spoljer, ki je v ovinku ustvarjal pritisk h tlom na zadnjemu delu?

Golfi so pa itak hard.



Vem kakšno podvozje ima e39 in vem da 18 col samo po sebi ne pomeni dobre lege, hotel sem samo poudariti da ni bila tista e46 neka razsuta kanta ampak zgledno vzdrževan avto...pa ne ni bil golf, golf je jajc kar se lege na cesti tiče, je bil kr focus....pač jajc po vaše:-D


Pa še enkrat e39 ni slab avto, verjetno najboljši avto v svojem razredu v svojem času, ampak čas ga je povozil. pika.
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#67

Sem napisal da ne v primerjavi z ostalimi novejšimi premium modeli. Ti itak, da ga overall pihnejo (logično, ane? :D)

Superiornega? Ne vem, mogoče kompleksnost (in zakaj je tako kompleksno) podvozja, potem to, da je v celoti iz aluminija, še celo zavorne čeljusti so aluminijaste (nizka masa nevzmetenih delov) - če mogoče veš zakaj je slednje dobro :), itd.

To, da se mora pa po tvojem mnenju E46 na 18" colah dobro dinamično peljati pa več ali manj vse pove :laugh a je imela tudi spoljer, ki je v ovinku ustvarjal pritisk h tlom na zadnjemu delu?

Golfi so pa itak hard.


Colaža gum nims kaj veliko opravit z hitrostjo po ovinkih.Jaz imam tipota sedicivalvole ,ki ima original 15 col gume in se upam stavit,da pride čez gorjance prej kot bmw 530 z 19 colskimi kolesi.Avto je lahak trd kot kamen in nagibanja v ovinkih nima niti za vzorec in čeprav je metuzalem je zelo hiter.Je pa silno neudobna vožnja po slovenskem flikanem asfaltu.Brez,da trpi udobje ni stabilnosti.Ampak mi nismo dirkalci in je brez veze vozit lojtrni voz zaradi minute ali dveh ,da prideš na cilj hitreje.
E39 ima pa vse nekako na sredini .Trdo podvozje a obenem nemoteče po teh razdrapanih cestah.
Golfa 5 sem vozil pred kratkim.To je jadrnica.Komaj sem čakal da se ga rešim.Notranjost je zgledna in natančna izdelava ampak vse ostalo je slabo.

Urejal robndi, 11.04.2015, 19:43.

Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 011

#68

Vem kakšno podvozje ima e39 in vem da 18 col samo po sebi ne pomeni dobre lege, hotel sem samo poudariti da ni bila tista e46 neka razsuta kanta ampak zgledno vzdrževan avto...pa ne ni bil golf, golf je jajc kar se lege na cesti tiče, je bil kr focus....pač jajc po vaše:-D


Pa še enkrat e39 ni slab avto, verjetno najboljši avto v svojem razredu v svojem času, ampak čas ga je povozil. pika.


Itak, da ga je, saj je star 20 let :-D Jaz sem samo rekel, da je tehnično še vedno bolšji od velike večine sodobnih avtov, ki se trenutno vozijo po cesti. Pač za pogledat ni več moderen in gadgeti niso primerljivi s sodobnimi avti. Delno tudi tehnika, seveda, saj se dandanes tehnika zelo prepleta z elektroniko. Bistvo, kar sem žele povedati je, da če bi dal E39 tehniko v eno sodobno piksno s sodobnimi gadgeti, bi 90% povprečnih slovenskih lastnikov avtov še vedno zevalo, ko bi se peljalo z njim :ok2 Enako je z E34 top modeli. Se spomnim enkrat vožnje z enim Jerryjevim E34 535i - to je bil edini avto, kjer sem se pri 200km/h v njemu počutil varnega :)

Urejal echo, 11.04.2015, 19:47.

Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 011

#69

Tehnično je mišljeno mehansko.
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#70

Zanimive trditve vendar jaz jim ne verjamem.Le redki avti ki jih dohitim in prehitim mi delajo težave.Lahko se vsedejo na gas ampak trud je zaman.Edino kakšen f10 je vreden spoštovanja.To je model ,ki se mu lahko reče naslednik e39.
Skratka tu se gre za enih 15 ali 16 let star avto,ki je v vseh pogledih kos večini avtomobilov letnika 2010 in novejše.In ni iskreno kar nekateri trdijo,da je 39 zastarel voz.
Iskreno povedano e39 ne trpi avtov izpred sebe.Tako jaz to občutim.
Šraufam ga pa včasih.Priznam ,da včasih dam tudi 30 eur za kakšen del ampak mi ni žal.
Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#71

x driver twingo letnik 2001 od moje sesgtre kateri ima za seboj 260Kkm 1,2 8V 60KM nima niti pike rje... pa je avto kateri je stal nov 1.350000 sit.

ja kupil sem 525dAT... slabše varjante... sedaj vem to tudi jaz... avto je drek... ampak ne samo moj primerek. avto kot avto... menjalnik nima pojma, motor katastrofa turbo luknja večja kot marianski jarek, zavore 290mm da jih gotovo pregreješ brez divjanja če greš s familjo naložen čez kak prelaz brez divjanja. to je o tem avtu... sedeže sem imel navadne in so slabi... potem imaš pa še ostale zadeve katere se pač pokažejo kot splošna slabost v 15+ letih starosti... (verjamem da imajo tudi drugi avti napake)

Jerry avte sem si šel pogledat pa jih je bilo veliko se slabših na sami testni vožnji pa nevidiš vseh stvari... morš živet en čas z avto da vidiš prednosti in slabosti... prednosti sem napisal slabosti pa tudi... drugače pa človek nebi pričakoval da je 525d tako slab... navsezadnje je bil predstavljen leta 01 torej se gre za "dokaj" moder motor...

kar se pa tiče da gumice voda rja zavore in automatiki da niso problem? dej ne me hecat... zakaj pa je to ena izmed prvih reči katere vedno prodaš ko razkosaš e39? vem da si ti precej navezan na te reči in da jih morš zagovarjat ampak ni treba si metat peska v oči... (da me neboš narobe razumel, to je debata nič osebnega) ;)


Itak, da je samo debata :ok

Kar se tiče rje E39 ni glede tega ne med najslabšimi in ne med najboljšimi, pač pa nekje vmes. Ima dve resnični šibki točki in to so zadnji vogali pragov (več plasti pločevine, vmes pa zvočna izolacija, ki zadržuje vlago) in pokrov prtljažnika, drugje E39 rjavi samo če je bila kitana ali če avto res nikoli ni videl garaže in je bil vsako zimo na soli, kot recimo moja delovna mula. Twingo od tvoje sestre verjetno ni bil razbit in je bil vožen na Primorskem, takega avta ne moreš primerjat s pokitano in "posoljeno" E39, tam pri vas še yugo nebi zgnil.

Kar se ostalega tiče, je pa tako. Žal ne vem točno kaj ker tvojega avta nisem vozil, je pa bilo z njim očitno nekaj konkretno narobe, vsaj glede na to kar si napisal, in tega ti tudi mehaniki niso porihtali. Imel in vozil sem že morje 525d in sem tudi sam opazil, da so med njimi ogromne razlike. Bili so določeni avtomobili ki dobesedno niso šli nikamor, drugi so leteli kot sneta sekira, itd. Menjalnik ponavadi ne dela dobro če je z motorjem kaj narobe, upal bi si trdit da je bilo to to tudi v tvojem primeru. Turbina pri 525d res ni ogromna ampak dovolj dobro opravlja svoje delo, da ni čutit nobene turbo luknje, kot jo ti opisuješ. Če je avto spodaj mrtev, je logično da avtomatika ne bo delovala pravilno in tudi z ročnim menjalnikom ne bo kaj dosti boljše, kot je bilo v tvojem primeru. Spomnim se da si navajal da so prestavna razmerja menjalnika narobe izračunana, to ni res ampak je ravno obratno, prestavna razmerja so ravno pri seriji E39 idealna in avto zato šeste prestave sploh ne rabi, še zlasti ne dizelska 525d in 530d. To potrjuje poraba ki se pri brezhibni 525d/530d z ročnim vrti tam okoli 6,5 litra (pri avtomatu liter in pol več), ker je izjemen dosežek za 20 let staro zasnovo avtomobila, ki tehta krepko čez tono in pol. Gremo naprej na zavore. V E39 imaš celo vrsto opcij, od tamalih diskov kot si jih imel ti, do tavelikih s 530i/d, vzameš lahko original ali enega izmed sto ponaredkov. Zavore se obnašajo zelo različno, to sem tudi jaz že ugotovil. Na to temo bi lahko napisal roman ampak na kratko, nobene zavore niso slabe! Jaz sem na mojo 530d namenoma vgradil tamale diske in to zato da jih na vsake toliko pošteno pregrejem in s tem poravnam! Za hitrosti do 200 km/h po avtocesti tamali diski popolnoma zadoščajo. Za naložen avto in gorske ride rabiš pa res tavelike diske če si dinamičen voznik, tamali tam ne bodo dovolj. Vedeti moraš da je bil E39 projektiran predvsem za avtoceste, temu so prilagojene tudi zavore. Toliko na kratko o zavorah.

Kot si že sam povedal, si vzel kar si pač vzel, ker nisi imel potrpljenja/časa poiskat nekaj boljšega. Prehitro si obupal. Če boš imel kdaj čas, pridi do mene in ti bom dal en krog z mojo 530d. Avto ima 458.000 km, je totalno pregnit in razen olja in filtrov že lep čas ni videl kakega večjega servisa (vse sem poservisiral preventivno, nakar sem se 5 let samo vozil in praktično nič šraufal, vsaj na motorju in na menjalniku ne), pelje se pa kot pesem, diski čisto nič ne tresejo in nobene turbo luknje ni čutit, menjalnik prestavlja kot po maslu in pri teh kilometrih nima niti malo zračnosti v pogonu! Šele ko boš to videl boš spoznal kaj je prava E39, do takrat boš verjetno res mislil da je ta avto jajc... oglasi se, garantiram ti da boš prijetno presenečen (ali pa z drugega vidika tudi razočaran, ko boš videl da kljub velikemu vložku res nisi imel dobrega avta) ;)
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#72

Tehnično je mišljeno mehansko.


In česa e39 nima v elektronskem smislu?Kaj mu manjka .Ne razumem tega najbolje.Avto je poln elektronike .Vse ima razen avtopilota.Tega pa itak nimajo avti cenejši kot 80 ali več tisoč.Zdaj ali ti se pojavi obvestilo za pregorelo luč na malem zaslonu ali na velikem v čem je štos?Lučke za servis ali napis da je treba olje menjat.
Ima vse kar mora avto imet samo načkn sporočanja se rahlo razlikuje.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 016
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#73

In česa e39 nima v elektronskem smislu?Kaj mu manjka .Ne razumem tega najbolje.Avto je poln elektronike .Vse ima razen avtopilota.Tega pa itak nimajo avti cenejši kot 80 ali več tisoč.Zdaj ali ti se pojavi obvestilo za pregorelo luč na malem zaslonu ali na velikem v čem je štos?Lučke za servis ali napis da je treba olje menjat.
Ima vse kar mora avto imet samo načkn sporočanja se rahlo razlikuje.


Nima sodobnega multimedijskega vmesnika, touchscreena, usb, aux, ipd., radarskega, aktivnega tempomata z zavorno funkcijo, night vision, razni sistemi a la lane assist, zaznavanje pešcev, vzvratna kamera, samodejno parkiranje, itd.
Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 011

#74

Točno to kar je x-driver napisal :ok
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#75

To si naštel ene par tehnologij ,ki jih potrebujejo babe.Matr saj ne mislim spat med vožnjo,da bi rabil sistem za zaznavanje pešcev.Štos je v tem,da ,če hočeš med vožnjo sam uživat moraš aktivno vozit.In ,ko sistem za zaznavanje pešcev slučajno kakšnega pešca podre,kdo bo kriv.Ha .Ma tehnika je zelo dobrodošla ampak ne bi jaz zaupal čuvanja pešcev neki tehnologiji.Če ima avto vse avtomatsko potem je škoda denarja za nakup bmw.Tak avto se kupi da,ti njega upravljaš in ne ,da on tebe.
Jaz se prav zaradi tega vsedem v tak avto,da ga vozim lastnoročno.

Urejal robndi, 11.04.2015, 20:33.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 016
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#76

Tvoje želje niso merilo za avtomobilsko tehniko ;) med naštetimi so pa tudi stvari, ki pridejo prav in jih jaz recimo pogrešam v avtu (npr. usb vhod ali tempomat z zavorno funkcijo in spreminjanjem hitrosti za 10kmh, kar e60 ima).
Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 011

#77

To si naštel ene par tehnologij ,ki jih potrebujejo babe.Matr saj ne mislim spat med vožnjo,da bi rabil sistem za zaznavanje pešcev.Štos je v tem,da ,če hočeš med vožnjo sam uživat moraš aktivno vozit.In ,ko sistem za zaznavanje pešcev slučajno kakšnega pešca podre,kdo bo kriv.Ha .Ma tehnika je zelo dobrodošla ampak ne bi jaz zaupal čuvanja pešcev neki tehnologiji.Če ima avto vse avtomatsko potem je škoda denarja za nakup bmw.Tak avto se kupi da,ti njega upravljaš in ne ,da on tebe.
Jaz se prav zaradi tega vsedem v tak avto,da ga vozim lastnoročno.


Jaz samo naštevam dejstva, ne komu je kaj všeč in komu kaj ne. Meni je E30 najbolj všeč pa nima skoraj nič od tega kar lahko ima E39. Torej si ti baba ker voziš E39 in ima veliko več. Doh.

Očitni nisi iz mojih postov prebral, da sem na strani E39. Ker je to res avto in pol. Še vedno.

Urejal echo, 11.04.2015, 20:44.

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#78

Ta usb vhod je najmanjši problem.Vzameš spajkalnik in ga narediš.Vse je isto sranje samo drugo pakovanje.Edino wooferjev pa res nimajo dizli isto kot jih nima alfa 166 jtd.Zato pa ima alfa v6 omenjene basovce.
Tole z 10 km spreminjanja ne razumem.Če to deluje podobno kot senzor za dež potem jaz tega ne rabim.
Matr zgleda,da sem starokopiten.Al sem pa prestar za te hece.No ajde vi mladina veste kako in kaj.
Imam pa enega mlajšega sina in enega starejšega.Tale mlajši je reku stari veš kaj ali imaš stroj kot je treba.Smrkavc se hoče vozit samo z e39.Res je pa,da sem mu naredil usb vhod in to funkcionira.
Tole se gre x drijverju

Urejal robndi, 11.04.2015, 20:56.

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#79

Sedaj mi ni jasno nekaj.A e60 ima sistem,da ne pogazi pešca in satelitski nadzor tempomata?
za mojega vem ,da tega nima

Urejal robndi, 11.04.2015, 20:59.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 334
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#80

To si naštel ene par tehnologij ,ki jih potrebujejo babe.Matr saj ne mislim spat med vožnjo,da bi rabil sistem za zaznavanje pešcev.Štos je v tem,da ,če hočeš med vožnjo sam uživat moraš aktivno vozit.In ,ko sistem za zaznavanje pešcev slučajno kakšnega pešca podre,kdo bo kriv.Ha .Ma tehnika je zelo dobrodošla ampak ne bi jaz zaupal čuvanja pešcev neki tehnologiji.Če ima avto vse avtomatsko potem je škoda denarja za nakup bmw.Tak avto se kupi da,ti njega upravljaš in ne ,da on tebe.
Jaz se prav zaradi tega vsedem v tak avto,da ga vozim lastnoročno.


no vzvratna kamera je super, bi xsenon je tudi super, prilagodljivi žarometi so tudi super, modri zob je tudi super... je so stvari katere so zakon in katere ima e60... e39 pač ne...

ostalo se pa strinjam da ni nujno zaenkrat še imet...

kar se tiče Jerryja... jah znaš bit prepričljiv... sej ko tko napišeš post ti gre res človek težko kontra... res pusti tisto preprodajanje avtov pa pojdi nekam v komercjalo oz marketing...

sej pravim... ko sem kupoval avto sem jih šel pogledat nekaj in izmed tistih je bil ta najboljši... pa ne da sem šel samo 2 pogledat ampak vsaj enih 7. je pa res da sem avto prodal in sem ga rabil dokaj hitro... to ni kot pri M ko gledam že 2 leti in sem trmast pri ceni in kvaliteti... za tisto mi je vseeno al ga kupim al ne ker bi bil za užitek... e39 sem pa kupil za vsak dan...

kar se tiče rje... kot rečeno moj ni bil rjav jih je pa bla večina... in vem da 12-15 slanih zim ne more koristit ampak e60 pa še nisem vidu gnile... to je velik +.

zavore. diske sem imel tamale ja in sem potem ko jih je bilo potrebno zamenjat zaradi ukrivljenosti zamenju za tavelike od 3,0d... takrat je bilo bolje oz uredu... tko kot bi moglo bit serijsko... kar se tiče 3,0 motorja nimam takih izkušenj... bil sem peljan z njim ni se mi zdel nek presežek napram temu ko sem bil peljan z e60... govorim o motorju drugo pustimo... bom pa poskusu enkrat sam pelajt to "čudo " tehnike po možnosti ročnega...

na pa povem še jst mojo zgodbo z e60... vozu sem 530i z 570Kkm kot nadomestno vozilo cca 1 tedn... avto me je navdušil v vsem... sedeži, udobje, ergonomija, materiali vse!
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti