Skoči na vsebino

 

Kateri avto namesto E39?

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
850 odgovorov v temi
Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#821

Približno enaka sta ja, s tem da E46 precej rada rjavi na blatnikih, E39 pa najbolj zadaj na pragovih. So seveda še druge točke, ampak te so najbolj značilne.

Sem se ustrašil, da je še večja fabrika rje kot E46, ki ga skoraj slišiš kako rjavi, jebomast. :)


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 041
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#822

Sem se ustrašil, da je še večja fabrika rje kot E46, ki ga skoraj slišiš kako rjavi, jebomast. :)

Ni tako grozno, proti E36 je E46 kot bi bil iz rostfrei pločevine... ta šele rjavi :D


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Colt je všeč


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#823

U jebemti :(
Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 197
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E39 525dA Highline

#824

če gdo prešalta iz e39 mora razlog bit res dobr :) mogoče ti pa enostavno dosadi vedno en te isti avto....

jst priporočam serijo 3 (e36,e46, e90 al pa novejša sranja, če rad obiskuješ mehanika in mu daješ ves dnar,

ki bi ga drugače lahko obdržal zase), če ti je serija 3 premajhna greš pa na serijo 7.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 041
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#825

če gdo prešalta iz e39 mora razlog bit res dobr :) mogoče ti pa enostavno dosadi vedno en te isti avto....

jst priporočam serijo 3 (e36,e46, e90 al pa novejša sranja, če rad obiskuješ mehanika in mu daješ ves dnar,

ki bi ga drugače lahko obdržal zase), če ti je serija 3 premajhna greš pa na serijo 7.

Jaz sem šel iz E39 na E60, trenutno sem imel z njim v 4-ih mesecih za cca 200 eur stroškov, kar je pomojem rekordno poceni. Je pa E60 res jajc napram E39, praktično ne mine dan da se ne vprašam, zakaj sem sploh menjal. No saj k sreči je E39 še zmeraj doma, če ga bo E60 sral ga staram nekam in nazaj na Ultimate Driving Machine...


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • kristijan123 je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 649
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#826

Še ene 10let pa bo Jerry že na F10 520d  :-D

 

Kateri motor imaš v e60?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 041
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#827

Še ene 10let pa bo Jerry že na F10 520d  :-D

 

Kateri motor imaš v e60?

Bomo videli  :-D V E60 imam motor ki je po mojem mnenju najboljša izbira za ta avto, v bistvu je ta motor tudi edini razlog, da sem E60 sploh kupil - N52B30  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Ljubljana

#828

Meni osebno pa v serijo 5 ne pase atmosferski bencinar... ce hoces da ae avto premakne treba nad 3500rpm vozit
Prikaži več možnosti


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Varaždin
  • Avtomobil: stari model

#829

Potem si ti res hitri voznik kateri je non stop na meji gubitka vozniškega dovoljenja.  :-D


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 041
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#830

Meni osebno pa v serijo 5 ne pase atmosferski bencinar... ce hoces da ae avto premakne treba nad 3500rpm vozit

Ja in v čem je problem? Se bojiš pritisnit na gas? Zadnje čase res opažam da folk ne zna več vozit bencinarjev, vsi bi se vozili na 1.200 obratih s 4,7 litri porabe. Jaz ga pohodim da gre do rdečega polja, sport tipka dela čudeže, menjalnik bliskovito prešalta in avto postane raketa, dobesedno raketa, kljub avtomatiku. ZF-ovi 6HP sicer niso najbolj poceni menjalniki ko gre kaj narobe, so pa vrhunski dokler delajo tako kot je treba, ampak te getribe se zbudijo šele s sport tipko, prav tako motor. Že res da ga je treba spravit na obrate, ampak to se zgodi v manj kot sekundi. 256 KM na cca 1.700 kg teže naredi svoje, zadeva se premakne in občutek pri pospeševanju je zelo podoben tistemu pri 535d, čeprav je pomojem bencinar za kako sekundo počasnejši. Čuti se tega ne, se pa pozna v denarnici, bencinar je neprimerno cenejši za vzdrževanje.


Potem si ti res hitri voznik kateri je non stop na meji gubitka vozniškega dovoljenja.  :-D

Kdo, jaz? Saj to pa res ni težko, glede na to da so zdaj omejitve še hujše kot takrat, ko smo se vozili s stoenkami in fičoti. No zaradi mene lahko hitrost omejijo tudi na 5 km/h, jaz nimam rad da se mi nabirajo saje v motorju in vedno poskrbim za to da jih ni, pa če se določeni na trepalnice postavijo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • jjjernej in Skip uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Ljubljana

#831

Govorim ravno o tem, pa ne o kickdownu ampak mac malo mocnejsem pospesevanje kjer pase prijeten dizelski navor da se ne dere takoj avto... saj ne recem ce bi delal malo km bi takoj imel 530i ko pa delas po 4-6k km na mesec ti pa sede da je cim manj naporen avto...

In pod crto poraba pri 150kmh bo bencinar vec piu kot pa dizl (govorim o 530i vs 530d)

Urejal Donki kong, 23.10.2019, 22:07.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 041
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#832

Govori ravno o tem, pa ne o kickdownu ampak mac malo mocnejse pospesevanje kjer pase prijeten dizelski navor da se ne dere takoj avto... saj ne recem ce bi delal malo km bi takoj imel 530i ko pa delas po 4-6k km na mesec ti pa sede da je cim manj naporen avto...

Če bi jaz delal 4 do 6k km na mesec, na kaj drugega kot na 530/535d nebi niti pomislil. Meja za dizla da se splača je nekje 30.000 km, po mojih kalkulacijah. Čez dizla ga za relacije še vedno ni, se strinjam. Imajo pa E60 ogromne probleme z DPF-ji in z vsem kar je z njimi povezano, tako da če bi jaz kupoval E60 dizla, bi vzel izključno takega, ki je že v originalu brez DPF. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Ljubljana

#833

Če bi jaz delal 4 do 6k km na mesec, na kaj drugega kot na 530/535d nebi niti pomislil. Meja za dizla da se splača je nekje 30.000 km, po mojih kalkulacijah. Čez dizla ga za relacije še vedno ni, se strinjam. Imajo pa E60 ogromne probleme z DPF-ji in z vsem kar je z njimi povezano, tako da če bi jaz kupoval E60 dizla, bi vzel izključno takega, ki je že v originalu brez DPF.

Jerry avti ki imajo z dpf tezave, imajo tezave zaradi napacne uporabe... lej moj egr pa sesalni pr 180k km

Pripete slike za predogled

  • C1BAB335-66F8-4AB0-8167-7EDD4C968303.jpeg
  • 5375CF5E-CA9A-4A5C-91CF-833C69371B3A.jpeg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 041
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#834

Jerry avti ki imajo z dpf tezave, imajo tezave zaradi napacne uporabe... lej moj egr pa sesalni pr 180k km


Težave so zaradi marsičesa, od napačne uporabe do napačne konstrukcije. Problem pri DPF so regeneracije, če ne deluje vse tako kot mora pride nafta v olje in to ima uničujoče posledice za motor. To je največji problem, ogromno dizlov je zaradi tega uničenih. Par primerov je bilo tudi na forumu. Vzdrževanje DPF sistema zahteva konstantno skrb in nadzor, stalno je treba preverjat če vse deluje tako kot mora, sistem ti ne bo javil če nekaj ne dela pravilno, opozorilo dobiš šele takrat ko je DPF že zabasan, ne pove pa zakaj je do tega prišlo. To je velik konstrukcijski FAIL! Ne vem zakaj so tako naredili,očitno namerno, da bi bilo čim več okvar. Hvala lepa, naj farbajo koga drugega, na mojem avtu DPF-ja ne bo!

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Ljubljana

#835

Ce delas redne servise, pa lepo relacije nima bit nobenga problema...jaz nepoznam nobenga da bi mu dpf neki noro nagajal, pa poznam veliko ljudi in dosti od teh ima dizla za po mestu...
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Ljubljana

#836

Ne vem kje delas ampak zadnje leto moram veckrat ob konici v ljubljano, ko me rabijo in vse stoji. Stoji od ac kranj vzhod do sentviskega tunela, celovska do medvod, do gameljn, nemska obvoznica stoji, trzinska do trojan... Avtomobilov pa tricetrt dizel. Idealni pogoji za crkovanje vsega po vrsti po dveh letih.

Hvala meni, da nimam sihta nine to five.

Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 478
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#837

Odgovor na naslov teme... Čist simpl.

Če maš e39 PFL nadgradi na FL.

Če imaš FL pa morda e38?!

 

HAHA


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Ljubljana

#838

Ne vem kje delas ampak zadnje leto moram veckrat ob konici v ljubljano, ko me rabijo in vse stoji. Stoji od ac kranj vzhod do sentviskega tunela, celovska do medvod, do gameljn, nemska obvoznica stoji, trzinska do trojan... Avtomobilov pa tricetrt dizel. Idealni pogoji za crkovanje vsega po vrsti po dveh letih.
Hvala meni, da nimam sihta nine to five.

pisarno mam siski, zivim v Tivoliju. Ko grem po sestankih grem vedno v nasprotno smer guzve :) sem pa obicajno ze krepko pred 7 v pisarni...takrat se ni guzve nikjer
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 041
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#839

Ce delas redne servise, pa lepo relacije nima bit nobenga problema...jaz nepoznam nobenga da bi mu dpf neki noro nagajal, pa poznam veliko ljudi in dosti od teh ima dizla za po mestu...

Jaz jih poznam pa preveč. Meni na edinem avtu z DPF ki sem ga imel sicer ni crknil le-ta, so mi šle pa lopute v motorju, ki delovanje tega filtra uravnavajo in rečeno mi je bilo da bo slej ko prej crknil tudi DPF, če ne menjam loput. Cena novih je 700 eur. Toliko za kvazi ekologijo nisem pripravljen plačat, tako da je bil to moj prvi in tudi zadnji avto z DPF. Zadevo sem sicer rešil za 250 eur, ampak je bilo tudi to preveč. Če bi avto ta vložek na nek način odtehtal ne rečem, v tem primeru prav rad plačam, pa jih ni. Zakaj bi torej metal denar stran, če obstajajo tudi avtomobili brez DPF filtra, ki nimajo teh problemov? Jaz v tem ne vidim popolnoma nobene logike, če država subvencionira recimo EV pa naj subvencionira še menjavo DPF filtrov in loput, če jim je res toliko do ekologije. Ker se to seveda ne bo zgodilo, tudi pri meni ne bo avta s to moderno navlako, problem rešen.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Ljubljana

#840

in kaj bova kupila cez 10 let Jerry?


Prikaži več možnosti