Skoči na vsebino

 

Nakup minija za Mini-amaterko

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
109 odgovorov v temi
dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 281
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#21

Zdaj govoriš o belem? Cena je šla pa gor? Torej se da še kaj zdilat :fight


Ne, to sem mislil tistega rjavega.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#22

Enga jurja "od oka" pobere diler, ostalo pade na prevoz, DMV(davek na motorna vozila) + davek na izpust CO2


:ok

Če pa ti spusti še za par 100 eur, pa mu bolj bore malo ostane...je pa res, da ga gor dobi ugodneje...

Drugače pa je ta meni totalno hud...

http://www.avto.net/...S JOHN COOPER W...
Prikaži več možnosti


Helios
Helios

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: Nm
  • Avtomobil: Peugeota

#23

Pojdi pogledati tudi tega:

http://www.avto.net/...S-PANORAMA-USNJ

Razlika je kot dan in noč, tudi glede opreme. Ta clubman v tej barvni kombinaciji je iz vseh vidikov :eek :eek



Beli Clubman je pa za 3.000 dražji kot je bil v Nemčiji. Ker...?
Oz. bolj natančno vprašanje: ali ga torej ne morem kupiti sama iz Nemčije in ga uvoziti ali me bo to prišlo več kot teh 3.000€?
Prikaži več možnosti


Helios
Helios

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: Nm
  • Avtomobil: Peugeota

#24

:ok

Če pa ti spusti še za par 100 eur, pa mu bolj bore malo ostane...je pa res, da ga gor dobi ugodneje...

Drugače pa je ta meni totalno hud...

http://www.avto.net/...S JOHN COOPER W...


OK, toliko da trgovec tudi krije neko garancijo ali kaj za nekaj časa po nakupu?
Ja, tale rjavi je totalni vroč, samo meni je rjava barva...boring.
Razen če bi ga dala polimat? :metalc
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#25

OK, toliko da trgovec tudi krije neko garancijo ali kaj za nekaj časa po nakupu?
Ja, tale rjavi je totalni vroč, samo meni je rjava barva...boring.
Razen če bi ga dala polimat? :metalc


V živo je ta barva nora, sploh spolirana :mljask

Pojdi ga pogledati in en krog, pa ti bo tudi barva postala všeč:)
Prikaži več možnosti


Helios
Helios

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: Nm
  • Avtomobil: Peugeota

#26

Pojdi pogledati tudi tega:

http://www.avto.net/...S-PANORAMA-USNJ

Razlika je kot dan in noč, tudi glede opreme. Ta clubman v tej barvni kombinaciji je iz vseh vidikov :eek :eek



Pa še prestar je...:napaka
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 281
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#27

Ta rjava barva je tudi meni zakon. Na soncu res lepo izpade.

Glede uvoza - prišlo bi te ceneje, ampak spet ne ne vem koliko. Do gor je 800km torej tja in nazaj računaj 2400km (800 z minijem). Če bi šla samo gor in dol potem O.K., čim se prespi, pa dve osebi, hrana... si takoj ob 500 - 600€ (bencin, hrana, spanje). Potem imaš pa še DMV + davek na CO2

Urejal dylan_dog, 12.05.2015, 15:03.

Prikaži več možnosti


Helios
Helios

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: Nm
  • Avtomobil: Peugeota

#28

Jaz sem vozil dizla in me je presenetil. Gre zelo lepo, če pa bi bil optimiziran na cca 140-150 konjev pa bi bil tudi raketa. Vsekakor bi bil moja izbira dizel pred cooperjem.

Se pa vzdrževanje med one/cooper/dizel/cooper S skoraj ne razlikuje, saj so določeni deli (recimo podvozje), praktično enaki. Kot zanimivost, ima tudi mini ONE v osnovi enake amortizerje kot cooper S, oziroma enake kot BMW e46 z M podvozjem. Zaradi takšnih stvari je tudi osnovna cena Minija nekaj višja kot konkurence.

Novega One-a bi bilo vsekakor zanimivo kupiti, če bodo cene spet okoli 14.000 eur, kot so bile v telekomovi akciji. Za normalno vožnjo gre čisto dovolj, tistega glavnega aduta minija pa nima - igrivosti. Mislim, da ti po testni vožnji z recimo Cooper S-om ne bo več dvomov, kaj boš izbral.

Jaz sem vozil cooperja D, za njim pa cooperja S, ki je imel probleme in je pri 3500 obratih izklopilo turbino. Vsi dvomi kaj je potrebno kupiti, so se v hipu razblinili. Pa tudi, če ga tankam 2 litra več...

lp,m


OK, tole sem spregledala: kaj je razlika med Cooper S in Cooper D?
Kateri je hitrejši, varčnejši?
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 281
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#29

D - diesel
S - najmočnejši bencinski mini - gokart

razlika v porabi nekje 2-3 litre v prid dieslu.

fun factor:
D - 20%
S - 100%
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#30

D - diesel
S - najmočnejši bencinski mini - gokart

razlika v porabi nekje 2-3 litre v prid dieslu.

fun factor:
D - 20%
S - 100%


Evo točno to....dizla se pelje realno z okoli 5-6 litri, S-a pa z 7-8.

Je pa, kot sem že rekel, S tako srečen avto, mene spominja na kakšnega hiperaktivnega malega psa, ki ti ves čas skače po nogah in te gleda s tistimi velikimi očmi, da mu vržeš žogico...in potem neumorno teče za žogico, dokler da se ne naveličaš :)

Sva bila z mojo ta vikend z Minijem v Portorožu in sem na Internautici šel na tesno vožnjo z Golfom GTE...realno dve stopnjički bolj kvaliteten avto, boljši materiali, tehnologija, tudi po številkah ni dosti počasnejši...samo manjka mu tisti "FUN FACTOR", ki ga ima mini res 100%. Ne glede na to, ali se voziš z Minijem po mestu, po avtocesti, po zaviti cesti, zmeraj se ti smeji:) Pa ta angleški "klonk" ko zapiraš vrata, zvok, ko so prižgani smerokazi, pokanje iz izpuha v sport načinu...

Edina škoda je, da nimajo zadnjega pogona...sicer pa se dobijo s tovarniško vgrajeno špero, ki vsaj malo izboljša pomankljivosti sprednjega pogona:mljask

Kar se pa letnikov tiče pa je tako...jaz bi iskal čim lepši primerek, ne glede na letnik. Recimo med top primerkom Clubman S 2008 in 2012 je vsaj 5000 eur razlike. Vizualno in tehnološko skoraj ni razlik. Tudi, če vložiš v izredna popravila starejšega 1500 eur več kot v mlajšega je to še zmeraj 3500 eur razlike. Čez 4 leta, ko pa prodajaš oba, pa bo razlika mogoče 1000 - 2000 eur...

lp,M
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 281
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#31

Ma stari se razumeva - kul ;). itak med 2008 in 2012 ni mehanske posodobitve. in itak.. raje dobrega starejsega S-a kot nepreverjenga zvrtrnege D-ja. Ampak težko to ženski razložit.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#32

Ma stari se razumeva - kul ;). itak med 2008 in 2012 ni mehanske posodobitve. in itak.. raje dobrega starejsega S-a kot nepreverjenga zvrtrnege D-ja. Ampak težko to ženski razložit.


:ok

FL, 2011 so dobili 184hp motorje in ni problemov več z napenjalci verige. Ampak to se da tudi preventivno pri starejših rešiti za normalen denar, bistvo je, da se kupi lep primerek z znano zgodovino :ok

LP,m
Prikaži več možnosti


Helios
Helios

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20
  • Lokacija: Nm
  • Avtomobil: Peugeota

#33

Evo točno to....dizla se pelje realno z okoli 5-6 litri, S-a pa z 7-8.

Je pa, kot sem že rekel, S tako srečen avto, mene spominja na kakšnega hiperaktivnega malega psa, ki ti ves čas skače po nogah in te gleda s tistimi velikimi očmi, da mu vržeš žogico...in potem neumorno teče za žogico, dokler da se ne naveličaš :)

Sva bila z mojo ta vikend z Minijem v Portorožu in sem na Internautici šel na tesno vožnjo z Golfom GTE...realno dve stopnjički bolj kvaliteten avto, boljši materiali, tehnologija, tudi po številkah ni dosti počasnejši...samo manjka mu tisti "FUN FACTOR", ki ga ima mini res 100%. Ne glede na to, ali se voziš z Minijem po mestu, po avtocesti, po zaviti cesti, zmeraj se ti smeji:) Pa ta angleški "klonk" ko zapiraš vrata, zvok, ko so prižgani smerokazi, pokanje iz izpuha v sport načinu...

Edina škoda je, da nimajo zadnjega pogona...sicer pa se dobijo s tovarniško vgrajeno špero, ki vsaj malo izboljša pomankljivosti sprednjega pogona:mljask

Kar se pa letnikov tiče pa je tako...jaz bi iskal čim lepši primerek, ne glede na letnik. Recimo med top primerkom Clubman S 2008 in 2012 je vsaj 5000 eur razlike. Vizualno in tehnološko skoraj ni razlik. Tudi, če vložiš v izredna popravila starejšega 1500 eur več kot v mlajšega je to še zmeraj 3500 eur razlike. Čez 4 leta, ko pa prodajaš oba, pa bo razlika mogoče 1000 - 2000 eur...

lp,M



Resno? Mislim, kaj vse bi ta popravila sploh lahko vsebovala, nimam pojma?
Tudi meni so veliko lepši taki z malce patine, novi me niti ne ganejo toliko. Pa še današnji pogovor s kolegom, ki pozna veliko car-dilerjev, pravi, da je uvoz rabljeno krš roba. In da ga ni načina, da preveriš, kaj se je dejansko z avtom dogajalo.
Torej meni, da absolutno slovenski avto...kar je tudi meni malo bolj pomirjajoče.

Kako dolgo življenjsko dobo pa ima torej mini, če bi vzela nekaj ne vem 2008-2011, kaj lahko človek pričakuje?

In res, tako so eni lepo notri urejeni...tisti ta rjavi, s sedeži notri- TOP. Edino me moti , ker je bencinar, čeprav s tem več potegne praviš, ampak...a ni diesel bolj ekološki in manj porabi dejansko.
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 281
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#34

Diesel ni bolj ekološki, če gledaš s tega vidika - diesli bolj obremnjujeo okolje kot bencinarji.
Jaz bi na tvojem mestu vsekakor vzel enega od dveh rjavih S-ov, lepa kombinacija zunanjosti in notranjosti + veliko opreme, navigacija, dvojni šibedah...

Pa še tako je s temi avti (Clubamn S), to so nišni modeli, ki si jih lastijo ljubitelji, tako, da je velika verjetnost da se je za avto lepo skrbelo in se ga ni podajalo med dilerji.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#35

Resno? Mislim, kaj vse bi ta popravila sploh lahko vsebovala, nimam pojma?
Tudi meni so veliko lepši taki z malce patine, novi me niti ne ganejo toliko. Pa še današnji pogovor s kolegom, ki pozna veliko car-dilerjev, pravi, da je uvoz rabljeno krš roba. In da ga ni načina, da preveriš, kaj se je dejansko z avtom dogajalo.
Torej meni, da absolutno slovenski avto...kar je tudi meni malo bolj pomirjajoče.

Kako dolgo življenjsko dobo pa ima torej mini, če bi vzela nekaj ne vem 2008-2011, kaj lahko človek pričakuje?

In res, tako so eni lepo notri urejeni...tisti ta rjavi, s sedeži notri- TOP. Edino me moti , ker je bencinar, čeprav s tem več potegne praviš, ampak...a ni diesel bolj ekološki in manj porabi dejansko.


Ko sva kupovala s kolegom, sva oba kupila v tujini (Nemčija, Avstrija)..sicer sva šla po avte sama, ampak samo zato, ker pri nas ni bilo avta po najinih merilih.

Recimo ta je slovenski, od poznanega lastnika, ga je šel gledati forumaš in je rekel, da je avto zanemarjen, masten motor, barvan po boku, manjkajo ene letvice, škripajoča notranjost...vglavnem daleš od top primerka, sploh za to ceno....

http://www.avto.net/......

Tako, da nujno ni, da se je za te avte lepo skrbelo, se pa da to enostavno preveriti.

Življenska doba....v tujini jih je dosti s krepko preko 100.000 miljami in še vsi tečejo brez problema. Vem pa za primer, ko je pri dve leti starem šel motor v franže pri 25.000km....vglavnem važno je kako vzdrževan primerek kupiš, kako z njim delaš in malo tudi od sreče.

lp,M
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 253
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#36

Helios daj napisi koliko kilometrov delas letno se.. In koliko si do sedaj placevala za zavarovanje+registracijo in servise (redne).

Ce bos kupila dizla ne bo bistvene razlike v vzdrzevanju oz je lahko drazje le kasko zaradi visje nabavne vrednosti avta.
Pri bencinarju bo pac malo gisja poraba, kar pa spet ni bistveno ce delas do 20kkm letno.
Prikaži več možnosti


C4V4L13R
C4V4L13R

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 575
  • Lokacija: Pod Gorjanci
  • Avtomobil: R

#37

Če si skeptik pač narediš kompromis pri željah (=predvsem pri ceni) in kupiš avto z garancijo
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 173
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#38

Najin kolega z Cavalierom ima clubmana S pa ma porabo med 7 in 8 litri ce ima strogo relacijo, ce me spomin ne vara.
Kar se okvar tice, mini ze v osnovi ni lih pocen, niti ni biser vzdrzljivosti. Kolega je dal kar precej za menjavo ploscic, sel mu je termostat, tut kar drago, crknila zadnja vrata, 2x menjana veriga,verjetno se kaj, pa ima avto okol 120k km.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


C4V4L13R
C4V4L13R

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 575
  • Lokacija: Pod Gorjanci
  • Avtomobil: R

#39

6,5 je ac 125km/h tempomat. Neke normalne relacijske voznje ja...okol 7l. Mesto brez sparanja je 9l. Podobno, kot vsi podobni motorji. Sicer pa je celoten sklop verige tukaj problem (drsniki, napenjalci, cleni verige ki se raztegujejo...). Popravilo 400-800 eur, odvisno od skode. Seveda preden utrga verigo, takrat je strosek se vecji. So pa drage ostale pritikline. Pac premium cene, tako kot je nabavna cena premium. Tega se je treba zavedat in ni poceni. S tem da on je dobil zelo dober primerek napram tem, kar sva takrat iskala zame...

Urejal C4V4L13R, 14.05.2015, 15:48.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 546
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#40

6,5 je ac 125km/h tempomat. Neke normalne relacijske voznje ja...okol 7l. Mesto brez sparanja je 9l. Podobno, kot vsi podobni motorji. Sicer pa je celoten sklop verige tukaj problem (drsniki, napenjalci, cleni verige ki se raztegujejo...). Popravilo 400-800 eur, odvisno od skode. Seveda preden utrga verigo, takrat je strosek se vecji. So pa drage ostale pritikline. Pac premium cene, tako kot je nabavna cena premium. Tega se je treba zavedat in ni poceni. S tem da on je dobil zelo dober primerek napram tem, kar sva takrat iskala zame...


:ok

Jaz sem kupil lep primerek, dosti lepši kot slovenske podrtije, ki sem jih šel gledati, vsa znana zgodovina, prva lastnica, vsi servisi na pooblaščencu...pa sem preventivno vložil še 1000 eur vanj, da če grem z njim na Nurburgring junija, lahko grem mirnega srca. Pač avto ni poceni, je pa vreden vsakega EUR....

Danes sem imel namen iti pogledati novega cooper S, pa nimajo v Trzinu nobenega testnega. Sem pa čisto slučajno pristal za volanom BMW i3 in obstaja možnost, da bo nadomestil Minija (ali pa se mu pridružil)...:mljask Prejšnji teden sem bil navdušen nad Golfom GTE, manjkal mu je samo tisti čar in "duša", ki jo ima Mini. Ta I3 pa je tehnološko še stopničko višje in ima takšno "dušo", ki je Golfu tako manjkala. Tako, da iz trikotnika GTE, I3 in novi Cooper S, je GTE izpadel, I3 pa se je pokazal skupek "najboljšega" od Cooper S in GTE, s tem da je pri nekaterih stvareh to še nadgrajeno...:mljask

Urejal bmw330cd, 14.05.2015, 18:39.

Prikaži več možnosti