Skoči na vsebino

 

E39: praznjenje akumulatorja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 332
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#1

Poleti je avto par dni stal in se mu je čisto izpraznil akumulator. Ker ni bil vklopljen noben porabnik, sem sklepal, da gre akomulator proti koncu.

Zadnjič se je spet spraznil ko je avto par dni stal. Avto sem vžgal na kable in šel kupit nov akumolator ter ga shranil v garaži. Potem pa se prejšnji teden pelje mama v službo in zvečer hoče domov, pa avto ne vžge. Samo klek klek pri štartu. Ker je bila že tema, sem jo odpeljal domov, zjutraj pa sem šel zamenjat aku. Zjutraj ni več niti daljinsko zaklepanje delalo, zato sem ga moral priklopit na kable, da sem sploh pritljažnik lahko odprl (je kakšna možnost za odpiranje touringa brez elektrike?).

No v glavnem akumolator sem dal nov 100Ah (original je 90Ah vendar je velikost enaka), prej pa me spet kličejo, da avto ne vžge in sem moral it na pomoč z štart kabli.

Kaj bi lahko bil vzrok za praznjenje? Ko avto zakleneš, se notranje luči ugasnejo, luči ne moreš pozabit prižganih, ker je licht modul preprogramiran. Kakšen drug porabnik pa tudi ne ostane.
Pred dnevi sem že malo raziskoval če ga kaj prazni pa sem potem, ko sem avto že ugasnil slišal še nekakšno šumenje nekje v sredinski konzoli. Je to krivo? Kje je sploh napaka? Ježek je bil v začetku poletja menjan, ker se je zgodilo, da (samo enkrat) ni hladil, pa smo ga pred dopustom preventivno zamenjali...
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#2

Ja, ježek zna izprazniti akumulator, vendar bi po vsej verjetnosti slišal šumenje. Najlažje preveriš v garaži, kjer je res tišina in bi se morebitno pihanje slišalo, morda tudi občutilo. Tisti dodatni šum je ventilatorček v konzoli, ki se navadno vrti še nekaj sekund po odvzetem kontaktu.

Preveri telefon in webasto.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


sebydd
sebydd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 946
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bil BMW,zdajVelSatis 2.0T

#3

Preveri napajanje altenatorja. Najboljše, da instrument priklopiš gor in kontorliraš med vožnjo.
Sam sem tako uničil akumulator star 7 let (E32), saj je na altenatorju bil izrabljen baker, po katerem tečejo ščetke in se je stvar pregrevala,......

Ugotovil sem prepozno.

Najboljše, da greš do kakšnega avtoelektričarja, bo to premeril. Če si iz MB, ti lahko priporočam enega, ki mi je rihtal altenator na enem drugem avtu.

Sebastijan :ok
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#4

sebydd: Točno tak je bil vzrok, da sem jaz vrgel stran leto dni star accu na e34 :ok
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


sebydd
sebydd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 946
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bil BMW,zdajVelSatis 2.0T

#5

Jaz pa zamenjal trojne krtačke, ene celo 500km vstran od doma. Pa dva reglerja, pa za akumulator mi je najbolj žal ker bi še delel 10 let sigurno. Električar lahko to vzame narazen in zamenja samo potrebne dele altenatorja. :ok
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 332
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#6

Torej naj pri prižganem vozilu izmerim napetost na polih akumulatorja ali kaj si mislil?

gerchy: sliši se podobno kot bi bil res tist ventilator vendar ne utihne po nekaj sekundah. Res je sicer, da webasto po izklopu vozila še nekaj časa "razgraja", toda potem utihne. Ježek je pa praktično nov :blackeye in tudi ne izgleda tako kot da bi delala ventilacija kabine (če se ne motim, se to pojavlja pri pokvarjenem ježku) ampak šum prihaja nekje "globoko iz spodnjega dela sredinske konzole".

Telefon se sam ugasne... pravzaprav se ugasne vse, zato mi pa ni nič jasno. Drugače pa lahko cel vikend stoji pa ni nič narobe, drugič se pa v parih urah izprazni :jok
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#7

Tisti globok šum je verjetno iz globin klimatske naprave, kar je normalno :ok (tudi mene je v prvih dneh lastništva prestrašilo :laugh)
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 332
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#8

Tisti globok šum je verjetno iz globin klimatske naprave, kar je normalno :ok (tudi mene je v prvih dneh lastništva prestrašilo :laugh)


Mene ni nikoli motil, toda zdaj ko se akumolator prazni, mi je pa vsaka stvar sumljiva...
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#9

Najbolj se ga sliši, ko poleti ugasneš motor in slišil neko klikanje pod armaturo...
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


sebydd
sebydd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 946
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bil BMW,zdajVelSatis 2.0T

#10

To klikanje so motorčki regulacije klime, ki se premaknejo (nastavljajo), ko avto vgasneš.
Prikaži več možnosti


elvis
elvis

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 180
  • Lokacija: obala-Dragonja
  • Avtomobil: 525 tds-e39

#11

Če imaš instrument za merjenje toka ga nastavi na ampermeter, odklopi en kabel z baterije in postavi inštrument med bat. in klemo bat. To delaj pri ugasnjenemu avtu. Zakleni vsa vrat in počakaj kako minuto, da se vsi porabniki izklopijo. Na ampermetru mora kazat nič. v nasprotnem primeru imaš en porabnik, ki se ne izklopi.
Prikaži več možnosti


MatjazM
MatjazM

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 138
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: BMW 330Ci A

#12

Cau,
tudi jaz sem opazil isto zadevo, da se mi pozimi pri ugasnjenem avtu v sredinski konzoli slisi se nek ventilatorcek. Je pa tako da vedno se ga ne slisi, oz mozno da ga jaz ne slisim zaradi hrupa. Najveckrat ga res slisim zvecer ali zjutraj ko lezem v avto. Definitivno pa niso lopute za ventilacijo, ker le te utihnejo po parih sekundah ko se avto ugasne. Akumulatorja pa mi na mojo sreco se ni izpraznilo.... sem pa tudi menjal jezka jeseni.

Lp,
M
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 332
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#13

Avto stoji še od včeraj v garaži - zjutraj ni vžgal zaradi prazneka akumolatorja :jok

Grem zdaj merit z Ampermetrom

:damn
Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 332
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#14

Priklopil sem ampermeter kot je opisal elvis, zaklenil avto in počakal. Poraba je padla iz 6A na cca 3A, potem pa nihala med 1 in 3A. Tudi po nekaj minutah.

Potem sem odstranil varovalko 9, da je utihnil tisti šum v globinah armaturke in odklopil gsm, pa ni bilo bistvene razlike.

Webasto ni bil vklopljen.

Se komu kaj sanja kaj bi lahko bil tist porabnik?

To zadevo še zrihtam potem boste ga pa lahko občudovali na avto.net! Dost imam tega traktorja :damn
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#15

3A to je groznoo preveč :blackeye

Eno po eno puli ven varovalke, pa boš odkril hudiča :ok
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Benady
Benady

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 607
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E83 X3 xDrive18d

#16

Hu, glede na moje laično poznavanje štroma je te porabnik moči približno od 220W do 660W...nazadnje bo res kak grelec
Prikaži več možnosti


david_db
david_db

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: vidim morje
  • Avtomobil: E34

#17

Hu, glede na moje laično poznavanje štroma je te porabnik moči približno od 220W do 660W...nazadnje bo res kak grelec


:crazy :crazy :crazy :crazy :crazy :crazy

12V * 3A =36W


lp
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#18

Presneti volt-amperi, kaj? :-D Ampak to je res grozno preveč (s tem bi že ena ksenon lampa svetila!!! :crazy), normalna poraba toka pri ugasnjenem avtu bi se morala meriti v nekaj deset mili amperih...
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Benady
Benady

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 607
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E83 X3 xDrive18d

#19

Hu, glede na moje laično poznavanje štroma je te porabnik moči približno od 220W do 660W...nazadnje bo res kak grelec

:crazy :crazy :crazy :crazy :crazy :crazy
12V * 3A =36W


Aja, saj res... :umruodsmeha
Prikaži več možnosti


Iztok G.
Iztok G.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 698
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW isetta M-technick II

#20

Ja, ja v avtu ni 220V :laugh
Prikaži več možnosti