Audi A6 3.0 TDI BiTurbo
#21
Hudo!
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Nisem neki ljubitelj Audijev ampak to je to. 313 konjev in Bi-Turbo
![]() ![]() Se veliko varnih kilometrov ti zelim ![]() P.S.: Sva se naganjala z 240 konjsko verzijo (ce se ne motim) ful led paket, crna barva, limo. Tam do 200 je pobegnil za kaksne 3 dolzine avta, potem pa sem ga zacel dohitevat ampak je promet bil pregost. Definitivno gre. Urejal MajoR, 16.06.2015, 19:21. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
Super izbira. Sam pogledujem za tem modelom, ampak ne s takšno močno konjenico.
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#25
Je moral biti kar 313 konjski, 240 konjski ne gre tako dobro. Meni je A7 3.0tdi v zaveterju sledil pri pospeševanju iz cestninske s serijskim 175hp minijem, pa od 60-190 je držal ves čas enako razdaljo, čepral je želel mimo in ni uspel. Tako, da ti nekaj pobegne za 3 dolžine do 200 km/h mora biti kar konkretno hitrejši avto. lp,m “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#26
Mozno je tudi to...vem da sva imela odspredaj guzvo, na karlovacki AC proti Zagrebu. On prvi, jaz za njim, ga pohodi od nekje 120 dalje, mislim da se je naredila vsaj za 2 dolzini avta vecja razdalja do 180 nekje...tezko recem ker mu nisem bil za ritjo, pac se ne lepim prevec, v glavnem do 180 se je razdalja povecevala, od 180-200 se je ustavilo, potem pa se je zacela zmanjsevat do 220 dokler ni spustil gasa. Nato sva vozila vstric konstatnih 160 nekje, on (ali ona) ![]() ![]() ![]() Sorry za ot. Zvok rabimo definitivno! Urejal MajoR, 16.06.2015, 21:26. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#27
A6 Avant je definitivno top izbira kar se tiče karavanov, če pa je še Allroad je pa brez konkurence na vseh področjih, meni sicer je Audi videti zelo kvaliteten in tudi armaturka priznam da mi je lepša kot F10, a BMW mislim, da ima toliko prednosti pri motorju, pa pač R6 je bolj uglajen kot V6, zunaj pa ima Audi zvok malce umetno ustvarjen, BiTDI ima tako, ker 240konjski neda takega zvoka, 313 pa ima to tako narejeno kot SQ5.
Facelift A6 če se ne motim ima sedaj celo A6 Competition izvedbo kjer ima ta dizel 326konjev z overboostom in lahko celo kupiš keramične zavore, vsekakor real-deal! naj ti služi dolgo! |
Prikaži več možnosti
|
#28
Kaj to pomeni da ima avto zunaj zvok umetno ustvarjen?
Top avto drugace. Meni audiji niso nikoli potegnili te novi so pa bomba (sploh a8 ![]()
Injection is nice but I'd rather be blown.
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Zelo lep karavan,varno vožnjo želim.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
V izpusni sistem ima vgrajen aktuator zvoka ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
No keramika na dizlu je pa res samo za komsije...
|
Prikaži več možnosti
|
#32
Zvok ima kot v8 bencinar, zelo zanimivo so to naredili. In allroad je vrhunski avto, za 100k eur in vec tud mora bit....
|
Prikaži več možnosti
|
#33
Saj se da že na e39 530d enostavno doseči zvok v8.
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Zvok je res vrhunski (s pomočjo zvočnega aktuatorja), nekaj podobnega imajo pri Porsche Macanu in novi M3. Kar se tiče zavor - za navadne ceste so več kot odlične, se pa pokažejo pomanjkljivosti na kakšnem STOP/GO progi, ampak avto res ni temu namenjen.
zvok je pa Se pa splača doplačat vsak Eur za LED žaromete. Že zgledajo hudo, kaj šele svetijo ![]() Urejal DD-B, 18.06.2015, 09:47. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Traktor kot traktor.
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Kolega ma aftermarket izpuh na macanu S dizel s temi "zvočniki"... Avto ima nenormalen zvok, slišiš ga na 500m, ko se počasi pelje. Ma pa lepo izklop na tipko, tako da vožnja na AC ni naporna.
podpis
|
Prikaži več možnosti
|
#38
nevem zakaj imajo potem to opcijo? |
Prikaži več možnosti
|
#39
Zato ker so vseeno ljudje ki to kupijo in tovarna zasluži.
![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|