Skoči na vsebino

 

Audi A6 3.0 TDI BiTurbo

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
430 odgovorov v temi
Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 467
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#421

Pa to sploh se ni konec. 

 

Recimo 24h dirka, torej od Torka do Nedelje z vsemi testiranji, kvalifikacijami ter dirko te pride cca 75k samo za gume!!!  :ok

 

Evo preberi, ce te zanima! :-D

 

 

https://arstechnica....a-gt3-race-car/

 

 

Vzdrzevanje GT3 avtomobila je ocenjeno na cca 5 EUR na km, seveda gume, bencin, dikre, ekipa, prevozi...niso vkljuceni v ceno!!!

 

 

Nepremična, hladilnik... Ne gre ti slabo :ok

Če dajo te gume na leasing mi ne gre slabo...

Pač se znebim hladilnika in odplačujem gume... :-D  :crazy  :metalc

Veš tako ko v filmu Rane, ko stari začne preračunavat kako dolgo bo moral varčevat za nov WC..  :crazy

Tako se počutimo, začnete nabijat s temi ciframi... :beer


Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#422

Če dajo te gume na leasing mi ne gre slabo...

Pač se znebim hladilnika in odplačujem gume... :-D  :crazy  :metalc

Veš tako ko v filmu Rane, ko stari začne preračunavat kako dolgo bo moral varčevat za nov WC..  :crazy

 

Tako se počutimo, začnete nabijat s temi ciframi... :beer

 

Saj lahko se gre tudi drugace. Kupis starega bavarca e30, vtaknes not en motor recimo 325, postimas podvozje pa bremze, ki sploh ne rabijo bit full hude ker ima avto vse skuapj nic kg, plastiko gor natlacis, olupis ga kot banano pa je ravno tako hiter kot hudic, pa se zabaven je full!  :mljask

 

Ko pa imas dovolj Track day-ov zacnes pa Histo Cup vozit v svoji kategoriji pa je tolk zabave da adrenalin iz prstov tece!  :-D

 

Pa so cene naravnost smesne v primerjavi z ligo o kateri se debatira na prejsnjih straneh!  :ok

 

P.S. Avtorju se res opravicujem za popolen off topic, ker dirkalni avti itak da nimajo keramcnih zavor!!!  :ok2



Urejal Underdog, 21.10.2019, 16:05.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


DamoE30
DamoE30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 692
  • Lokacija: Trzin
  • Avtomobil: Volvo V70-D5, `10

#423

Saj lahko se gre tudi drugace. Kupis starega bavarca e30, vtaknes not en motor recimo 325, postimas podvozje pa bremze, ki sploh ne rabijo bit full hude ker ima avto vse skuapj nic kg, plastiko gor natlacis, olupis ga kot banano pa je ravno tako hiter kot hudic, pa se zabaven je full!  :mljask

 

Preverjeno drži  :cool


E30 325i---race car :3gears
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 578
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#424

Saj lahko se gre tudi drugace. Kupis starega bavarca e30, vtaknes not en motor recimo 325, postimas podvozje pa bremze, ki sploh ne rabijo bit full hude ker ima avto vse skuapj nic kg, plastiko gor natlacis, olupis ga kot banano pa je ravno tako hiter kot hudic, pa se zabaven je full!  :mljask

 

Ko pa imas dovolj Track day-ov zacnes pa Histo Cup vozit v svoji kategoriji pa je tolk zabave da adrenalin iz prstov tece!  :-D

 

Pa so cene naravnost smesne v primerjavi z ligo o kateri se debatira na prejsnjih straneh!  :ok

 

P.S. Avtorju se res opravicujem za popolen off topic, ker dirkalni avti itak da nimajo keramcnih zavor!!!  :ok2

 

Saj veš, da Histo Cup tudi pod 20 jurjev na sezono ne voziš, spet kakorkoli obračaš.

 

Najcenejše in najbolj pristno dirkanje so gokarti. Meni še vedno no.1. Ampak kaj ko tudi tam državno prvenstvo pod 20k sezono spet nimaš kaj iskati, kakšne mednarodne dirke pa je cena še dosti višja, če želiš biti konkurenčen.

 

Potem pa še druga stvar, da rabiš za to ogromno časa, tudi odsotnosti od posla. Kar pa spet pomeni izgubo EUR....jaz bi bil presrečen, če bi za 15k lahko vozil 24h LeMans-a, pa za 500 eur trackday odvozil celodnevni..pa ne gre :(


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#425

Saj veš, da Histo Cup tudi pod 20 jurjev na sezono ne voziš, spet kakorkoli obračaš.

 

Najcenejše in najbolj pristno dirkanje so gokarti. Meni še vedno no.1. Ampak kaj ko tudi tam državno prvenstvo pod 20k sezono spet nimaš kaj iskati, kakšne mednarodne dirke pa je cena še dosti višja, če želiš biti konkurenčen.

 

Potem pa še druga stvar, da rabiš za to ogromno časa, tudi odsotnosti od posla. Kar pa spet pomeni izgubo EUR....jaz bi bil presrečen, če bi za 15k lahko vozil 24h LeMans-a, pa za 500 eur trackday odvozil celodnevni..pa ne gre :(

 

Vse res, samo v Motorsportu 20k ni veliko denarja in je to se vedno relativno ugodna varijanta. Pa velik adrenalina je. Sreca Histo Cupa je, da je vedno med vikendom, tako da prisparas kar nekaj delovnih dni! Pa resno se tam vozijo!   :ok



Urejal Underdog, 21.10.2019, 19:21.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 867
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#426

Saj veš, da Histo Cup tudi pod 20 jurjev na sezono ne voziš, spet kakorkoli obračaš.

 

Najcenejše in najbolj pristno dirkanje so gokarti. Meni še vedno no.1. Ampak kaj ko tudi tam državno prvenstvo pod 20k sezono spet nimaš kaj iskati, kakšne mednarodne dirke pa je cena še dosti višja, če želiš biti konkurenčen.

 

Potem pa še druga stvar, da rabiš za to ogromno časa, tudi odsotnosti od posla. Kar pa spet pomeni izgubo EUR....jaz bi bil presrečen, če bi za 15k lahko vozil 24h LeMans-a, pa za 500 eur trackday odvozil celodnevni..pa ne gre :(

Hold up. 20k za slovensko državno prventsvo v kartingu? Lahko na hitro razparcelirate stroške za tiste, ki se s tem ne ukvarjamo. Ceno karta odbij. 


sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 578
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#427

Hold up. 20k za slovensko državno prventsvo v kartingu? Lahko na hitro razparcelirate stroške za tiste, ki se s tem ne ukvarjamo. Ceno karta odbij. 

 

Ti bo Berni napisal, ko sin vozi v rotax minimax detajlno  :ok


Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 048
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

#428

Tistim brez dirkaških izkušenj pred nakupom dirkalnika višje kategorije priporočam vsaj kako dirko (ali pet :) ) v najnižji kategoriji avtošporta (Twingo Cup ali višje). Tam se človek navadi drobnih fint, ki ti potem v močnejšem avtu pridejo prav, a do njih v močnejšem avtu sploh ne bi prišel.

V šibki jajčki ti bo vsak odmik noge s stopalke plina, vsaka stopinja odmika volana od ravne linije, vsako oklevanje pri linijah in točkah zaviranja odžiralo metre napram konkurentom. Na krožnih boš izgubo videl takoj, na gorskih/rallyu pa le v temeljiti analizi in na končnem času preizkušnje.

In ko to osvojiš, bo tudi močnejši avto imel smisel. Tako za trackday, kot za dirkanje.


Prikaži več možnosti
    • Fleko, wini in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#429

Tistim brez dirkaških izkušenj pred nakupom dirkalnika višje kategorije priporočam vsaj kako dirko (ali pet :) ) v najnižji kategoriji avtošporta (Twingo Cup ali višje). Tam se človek navadi drobnih fint, ki ti potem v močnejšem avtu pridejo prav, a do njih v močnejšem avtu sploh ne bi prišel.

V šibki jajčki ti bo vsak odmik noge s stopalke plina, vsaka stopinja odmika volana od ravne linije, vsako oklevanje pri linijah in točkah zaviranja odžiralo metre napram konkurentom. Na krožnih boš izgubo videl takoj, na gorskih/rallyu pa le v temeljiti analizi in na končnem času preizkušnje.

In ko to osvojiš, bo tudi močnejši avto imel smisel. Tako za trackday, kot za dirkanje.

 

:ok  Se strinjam popolnoma!!!

 

NUJNO potrebno, Twingo CUP, Clio CUP pa pol naprej na WTCC kar je ze res hitro, pa bit posten kje si, se primerjat in mocno trenirat. Po vsem tem pa naprej. :cool

 

Kar tako v bolj resen dirkalnik ni ok, prej veliko trpljenje kot uzitek!!!   :)


 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 644
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#430

Tistim brez dirkaških izkušenj pred nakupom dirkalnika višje kategorije priporočam vsaj kako dirko (ali pet :) ) v najnižji kategoriji avtošporta (Twingo Cup ali višje). Tam se človek navadi drobnih fint, ki ti potem v močnejšem avtu pridejo prav, a do njih v močnejšem avtu sploh ne bi prišel.

V šibki jajčki ti bo vsak odmik noge s stopalke plina, vsaka stopinja odmika volana od ravne linije, vsako oklevanje pri linijah in točkah zaviranja odžiralo metre napram konkurentom. Na krožnih boš izgubo videl takoj, na gorskih/rallyu pa le v temeljiti analizi in na končnem času preizkušnje.

In ko to osvojiš, bo tudi močnejši avto imel smisel. Tako za trackday, kot za dirkanje.

Točno to, rajši s podhranjenim tehniko naštudirati, kot se učiti voziti s premočnim vozilom. 


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 879
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#431

Ja jebentis, ko srm jaz to rekel sem bil pa, najvecji kmet. Kwa mu cliota rines, ce pa hoče clovek GT4 serijo...
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • bullit, symch in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo