Skoči na vsebino

 

318i - menjava teflonov

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
74 odgovorov v temi
_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#1

Pozdravljeni!

Vozim 318i z N46B20 motorjem. Prevoženih 240 tisoč kilometrov.
Avto močno pokadi moder dim, če s toplim motorjem stojiš v križišču in nato spelješ. Na tem forumu sem prebral da je to znak, da so tefloni fuč. Avto tudi porablja 1-2l olja na 1000km.

Do sedaj je bil zamenjan oljni separator(CCV) in ni nič boljše.
Izmerili smo kompresijo vseh 4 celindrov. Vsi štirje so imeli enak tlak, malo čez 12 barov. Torej batni obročki so OK, ali?

Sedaj se pripravljam na menjavo teflonov(tesnilo stebla ventila) iščem dele in se dogovarjam z mehanikom -> moj dober prijatelj, "popoldanski mojster", in še ni menjaval teflonov na točno tem motorju. Prosil bi za nasvete, pomoč ali karkšne koli informacije v zvezi menjavo teflonov na tem N46 motorju.

Sam sem se malo pozanimal in toliko zdaj vem(popravite me če se motim):
1. Za menjavo teflonov bo potrebno odstranit glavo motorja, zato rabim kopmlet tesnil(glava, sesalni in izpušni kolektor, pokrov ventilov)
2. Rabim še nove vijake za glavo motorja
3. Glavo motorja je treba dati vedno ravnat(brusit), preden se nazaj namesti.
4. Ker bo treba odstranit tudi verigo in avto ima 240k prevoženih, je dobro še dat gor novo verigo z vsemi napenjalci in vodili.

vprašanja:
1. Ali je treba sedeže ventilov brusit/menjat?
2. Je potrebno kakšno specilano bmw orodje za menjavo teflonov in verige?
3. Kako je z VANOS(valvetronic). Je potrebno še kaj na koncu nastavit elektronsko, da motor laufa ok?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Jaz ti za ta motor ne znam kaj dosti svetovat, razen to da le daj pobrusit sedeže ventilov, napenjalec in verigo obvezno menjaj in baje je tam še ena mala veriga (mislim da za valvetronic, če se ne motim) ki se baje raztegne in jo je tudi dobro preventivno menjat. O tej zadnji verigi je pisal en forumaš, žal ne vem več v kateri temi, malo poišči. Ko boš vse skupaj razdrl pa zamenjaj še eno plastično cev (koleno) ki je na zadnji strani motorja (ob vezni steni), tista reč ne stane skoraj nič ampak včaih pri tem motorju poči in jo je celo sranje dol dobit če je motor kompleten, ko bo podrt je pa 5 minut dela. Poročaj kako bo po menjavi teflonov ker ima dosti teh motorjev problem s pitjem olja, nisi edini... bo še komu prav prišlo :ok

P.S.: Kdo ti je menjal oljni separator? Ta je kolikor vem iz več delov oziroma so zraven še neke cevke, treba je zamenjat čisto vse, čene ni efekta... sem že imel primer da je nek sicer priznan mehanik (ne bom povedal, kateri) delo opravil polovično in je šele drug mehanik za njem popravil da je bilo res tako kot je treba ;)
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#3

Zdravo Jerry

Hvala ti za odgovor in nasvete. Ja, to je znan problem na teh motorjih, bom poročal stanje in rezultate.

Oljni separator, mi je menjaj ta isti kolega, jaz pa sem bil asistent :) Preverila in očistila sva vse cevi(ena je bila ekstra zabasana) ampak ni nič boljše.
Sicer se da preverit če Oljni separator deluje pravilno:
http://www.bimmerfes...ad.php?t=534005

Če sem prav razumel, mora biti v motoju rahel vakum potem je separator OK(in pri meni je tako). Čim je vakum močan, tako da pokrov za dolivanje olja močno prisesa potem je separator zanič. Prav tako če je v motorju pritisk, tako da pokrov dviguje, potem je tudi separator zanič.

Zadeva pa zgleda tako:
http://bmwfans.info/..._oil_separator/

Pri Selmarju v Mariboru stane orginal BMW oljni separator 48€, dela za menjvo pa je za cirka 2-3 ure.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4

bom poročal stanje in rezultate


Kul, hvala :ok
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#5

@Jerry

Torej ti priporočaš menjavo verige. Samo iz radovednosti me zanima, jo priporočaš zamenjati zato ker moraš verigo dol vzet da lahko snameš glavo in je malo dela da namontiraš novo z napenjalci? Ali zaradi prevoženih kilometrov? Ali zato ker so mogoče problemi z verigami na tem motorju?

Tista manjša veriga, ki si jo omenil pa je za oljno črpalko:
http://bmwfans.info/...ng_shaft_drive/

S tem da ni ravno poceni(skupaj z vodilom in napenjalcem), kolko sem gledal in njena funkcija je samo to da žene oljno črpalko, nima veze z krmiljenjem veltilov. Glede te manjše verige še bom premislil.

Glede tiste plastične cevi(kolena), lahko poveš kaj več? Ker ne najdem nič podobnega? Gre za hladilno tekočino ali olje?


________________________________________________________________________________
Za menjavo teflonov pa sem pripravil seznam delov, ki ga bom objavil, če bo komur prišlo prav. In če kdo ugotovi da gre za napačen del ali meni da kaj manjka naj prosim pove :)

1. Koplet tesnil za glavo motorja. Ali če ni kompleta posamezno:
-Tesnilo glave motorja (šifra: 11 12 7 509 710)
- Tesnilo izpušnega kolektorja (šifra: 18 30 7 540 797)
- Tesnilo sesalnega kolektorja - (4 tesnila v kompletu) (šifra: 11 61 7 528 584)
- Tesnilo pokrova ventilov (šifra: 11 12 0 032 224)
2. Set vijakov glave motorja(v kompletu je več vijakov, različnih dimenzij) (šifra: 11 12 7 511 534)
3. Set tesnil ventilov (Tefloni) - v kopletu mora biti 16komadov. (šifra: 11 34 0 029 751)
4. Set za menjavo verige. Ali če ni kompleta pa posamezno:
- Veriga (šifra: 11 31 1 439 854)
- Vodilo (šifra: 11 31 7 505 608)
- Natezalec (šifra: 11 31 7 512 520)
- Napenjalec (šifra: 11 31 7 567 680)
- zobnik (šifra: 11 31 7 502 180)

Če še kdo ne ve: Če šifro dela vpišete v iskalno polje(zgoraj) na naslovu http://bmwfans.info/parts-catalog/ dobite slike in opis ;)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

@Jerry

Torej ti priporočaš menjavo verige. Samo iz radovednosti me zanima, jo priporočaš zamenjati zato ker moraš verigo dol vzet da lahko snameš glavo in je malo dela da namontiraš novo z napenjalci? Ali zaradi prevoženih kilometrov? Ali zato ker so mogoče problemi z verigami na tem motorju?

Tista manjša veriga, ki si jo omenil pa je za oljno črpalko:
http://bmwfans.info/...ng_shaft_drive/

S tem da ni ravno poceni(skupaj z vodilom in napenjalcem), kolko sem gledal in njena funkcija je samo to da žene oljno črpalko, nima veze z krmiljenjem veltilov. Glede te manjše verige še bom premislil.

Glede tiste plastične cevi(kolena), lahko poveš kaj več? Ker ne najdem nič podobnega? Gre za hladilno tekočino ali olje?


Ni kritična veriga, kritičen je napenjalec. Ta je iz plastike ki z leti preperi in se začne drobit, delci naredijo masaker v motorju. Veriga se menja zato ker ne stane skoraj nič in ko imaš že enkrat vse razdrto, še to zamenjaš. Na napenjalec pomojem bolj vplivajo leta kot kilometri, po 10++ letih je vsak zrel za menjavo.

Tista manjša veriga ne vem kaj žene, mislim pa da valvetronic - čeprav nisem siguren. Sem malo pobrskal in našel temo kjer se je o tem govorilo, odprl jo je @real_ist, žal ti ne znam dat linka, ampak boš našel - je v podforumu E9x. Pri njem je bila ta veriga raztegnjena.

Kar se tiče plastične cevi oziroma kolena je pa to cev za vodo, sicer je mene na to opozoril mehanik pri E46 ki ima enak motor, ne vem če velja to tudi za E9x. Poskusi se pozanimat.
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 184
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#7

Jaz bi se najprej izognil popoldanskemu mojstru, sploh, če še ni delal tega. Da bi se nekdo učil na mojem BMW ju, ne bi dovolil. Mogoče boš prišparal 50 eu, samo te bo ves čas bolela glava, če bo dobro narejeno.
Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 786
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#8

Hay!

Jaz bi se najprej izognil popoldanskemu mojstru, sploh, če še ni delal tega. Da bi se nekdo učil na mojem BMW ju, ne bi dovolil. Mogoče boš prišparal 50 eu, samo te bo ves čas bolela glava, če bo dobro narejeno.



...točno tako:ok...pelji h Kokalju, da ti zamenja teflone, hkrati mu reci naj ti zamenja še verigo in kar paše zraven in mirna Bosna, lahko pa pelješ tudi do Molka:ok...drugemu jaz nebi peljal menjavat teflonov na tej mašini....kokalj jih bo zamenjal brez, da bi glavo jemal vem, pri Molku pa ne vem kako delajo...

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#9

@Jerry
Hvala, bom se pozanimal.


@Seby in Joda
Narobe razumeta. Ni res, da še mojster ni delal tega. Moj prvi post pravi:
"moj dober prijatelj, "popoldanski mojster", in še ni menjaval teflonov na točno tem motorju"

Torej da nebo pomote... naredil je že X generalk, le TOČNO takega N46 motorja še ni razdiral. Človeka dolgo poznam in, mu zaupam. Kar nekomu, ki še ni nikoli menjaval teflonov, jaz tudi nebi dal avta popravljat, to je logično :D
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 818
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#10

Priporočam demontažo glave, ne glede na to da se teflone da zamenjat tudi brez demontaže, predvsem zaradi čiščenja zgorevalnih komor, brušenja sedežev ventilov in čiščenja batov.
Mehanik bo potreboval orodje :
-štift za zaklep vztrajnika v fazo
-orodje za zaklep odmičnih gredi v fazo
-orodje za demontažo ekscentrične gredi in vzmeti Valvetronica, prav tako se da naredit brez orodja, naj malo youtuba, je veliko tega gor. Sicer je z orodjem super delat, pa še prav je narejeno 100%.
Po menjavi je treba motor Valvetronica naviti v glavo z imbus vijakom na zadnji strani, potem pa s testerjem sprožiti proceduro ki nauči Valvetronic in Vanose pravilnega položaja.

Glede verige: če ni raztegnjena, si ne delaj stroškov po nepotrebnem z menjavo.

Urejal Eddy, 12.07.2015, 12:56.

Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 392
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#11

ne bi raje poiskal kar drug motor z (vsaj) pol manjšo kilometrino?
ker ko tole vse skupaj sešteješ si pomojem skoraj na istem pa še zmeraj ima četrt milijona "na puklu"...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

ne bi raje poiskal kar drug motor z (vsaj) pol manjšo kilometrino?
ker ko tole vse skupaj sešteješ si pomojem skoraj na istem pa še zmeraj ima četrt milijona "na puklu"...


Zakaj že? Na onem bo tudi moral menjat teflone, če ne zdaj pa čez 100.000 km. Če je blok OK (se pravi da motor ni bil pregret) mora zdržat vsaj 1.000.000 km, ko se seriske napake poštimajo. To niso slabi motorji, imajo sicer par hib, ampak ko se to porihta je hvaležen mlinček. Za kilometre ti rekokdo lahko garantira, ko motor odpreš pa točno vidiš kaj je notri in veš koliko bo še zdržal. Motor se menja takrat ko je res zanič, ne kar tako za zabavo.
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#13

Priporočam demontažo glave, ne glede na to da se teflone da zamenjat tudi brez demontaže, predvsem zaradi čiščenja zgorevalnih komor, brušenja sedežev ventilov in čiščenja batov.
Mehanik bo potreboval orodje :
-štift za zaklep vztrajnika v fazo
-orodje za zaklep odmičnih gredi v fazo
-orodje za demontažo ekscentrične gredi in vzmeti Valvetronica, prav tako se da naredit brez orodja, naj malo youtuba, je veliko tega gor. Sicer je z orodjem super delat, pa še prav je narejeno 100%.
Po menjavi je treba motor Valvetronica naviti v glavo z imbus vijakom na zadnji strani, potem pa s testerjem sprožiti proceduro ki nauči Valvetronic in Vanose pravilnega položaja.

Glede verige: če ni raztegnjena, si ne delaj stroškov po nepotrebnem z menjavo.


Mehanik nima nič od specialnega BMW orodja, tako, da bo treba poiskat na youtube ali najt alternativo.
Hvala ti Eddy za izčrpna navodila in nasvet.
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#14

Zakaj že? Na onem bo tudi moral menjat teflone, če ne zdaj pa čez 100.000 km. Če je blok OK (se pravi da motor ni bil pregret) mora zdržat vsaj 1.000.000 km, ko se seriske napake poštimajo. To niso slabi motorji, imajo sicer par hib, ampak ko se to porihta je hvaležen mlinček. Za kilometre ti rekokdo lahko garantira, ko motor odpreš pa točno vidiš kaj je notri in veš koliko bo še zdržal. Motor se menja takrat ko je res zanič, ne kar tako za zabavo.


Se absolutno strinjam. Pa tudi, če bi hotel menjat motor, ga ne dobiš poceni in ima ravno tako isto hibo s tefloni...
Prikaži več možnosti


čare
čare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 820
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Marea JTD

#15

Glede na porabo olja bi jaz rekel da je tukaj še kaj drugega narobe kot samo zanič tefloni.
Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 786
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#16

Hay!

Glede na porabo olja bi jaz rekel da je tukaj še kaj drugega narobe kot samo zanič tefloni.



...zakaj?...meni je avto pil 1l olja med 300-1000km prevoženih, odvisno od režima vožnje...ko so se menjali tefloni, porabe praktično ni:ok

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 483
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#17

Priporočam demontažo glave, ne glede na to da se teflone da zamenjat tudi brez demontaže, predvsem zaradi čiščenja zgorevalnih komor, brušenja sedežev ventilov in čiščenja batov.
Mehanik bo potreboval orodje :
-štift za zaklep vztrajnika v fazo
-orodje za zaklep odmičnih gredi v fazo
-orodje za demontažo ekscentrične gredi in vzmeti Valvetronica, prav tako se da naredit brez orodja, naj malo youtuba, je veliko tega gor. Sicer je z orodjem super delat, pa še prav je narejeno 100%.
Po menjavi je treba motor Valvetronica naviti v glavo z imbus vijakom na zadnji strani, potem pa s testerjem sprožiti proceduro ki nauči Valvetronic in Vanose pravilnega položaja.

Glede verige: če ni raztegnjena, si ne delaj stroškov po nepotrebnem z menjavo.

Amen :)

@_bemfa_, drži se tega :ok

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#18

Evo, danes se je projekt začel. Snela sva vse okrog glave motorja, nato pa se lotila odstranjevanja verige. Tukaj je nastal prvi problem. Veriga nima pokrova, torej ne vidiš celotne verige, ker je blok iz enega kosa, veriga pa speljana skozi. Našel sem sliko(Tukaj je veriga že demontirana):
Objavljena slika
Zgoraj manjka na vsaki odmični gredi en zobnik in spodaj je sneta pogonska jermenica zobnikom, vidi se samo luknja.

Celotna veriga pa zgleda kot na tej skici:
Objavljena slika

Sedaj sva ugotovila, da je treba sneti jermenico, da bi videla še pogonski zobnik, tako bi lahko ozačila njegov položaj in demontirala verigo:
Objavljena slika

Sedaj je tukaj vprašanje, če snameva jermenico, bo zobnik ostal na svojem mestu? Torej je nameščen direktno na motorno gred, ali pa bo prišel ven skupaj z vijakom (št.3 na zgornji skic)i?

In nazadnje še problem. Skušala sva že odtegniti vijak jermenice(št. 3), vendar ne gre. Niti z zračno pištolo niti z velikim vzodom. In da nebo pomote, navoj je navaden, torej se odteguje v nasprotni smeri urinega kazalca, mam prav?

Hvala

Urejal _bemfa_, 23.07.2015, 22:34.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Jaz ti žal tu ne morem dosti pomagat. To je delo za mehanike, ti pa ponavadi ne visijo na forumu ampak šraufajo... sorry :blackeye
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 946
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#20

Jaz bi se najprej izognil popoldanskemu mojstru, sploh, če še ni delal tega. Da bi se nekdo učil na mojem BMW ju, ne bi dovolil. Mogoče boš prišparal 50 eu, samo te bo ves čas bolela glava, če bo dobro narejeno.


... se strinjam, prvi problemi so se očitno že pojavili.

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.