Skoči na vsebino

 

318i - menjava teflonov

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
74 odgovorov v temi
_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#21

@Jerry
Ok, sem pač vprašal če morda kdo ve iz glave, saj smo na bmw forumu ali kako? Sva pa potem našla odgovore na netu in v AvtoData programu(beri spodaj).

@zigi
Oprosti, ampak preden hočeš biti duhovit, naprej preberi celotno temo. Kot sem že prej dvema odgovoril, mehanik je naredil že X generalk na raznih motorjih, ampak pač ni specializiran na BMW. Zato takih specifik nemore predvidet.

Z malo raziskave, se je zadeva pojasnila, veriga se sname samo z demontažo pogonske jermenice in se izvleče z vodili vred iz bloka. Problem je le, pogonsko jermenico snet, saj vijak nenormalno močno drži. WD-40 in čez noč pustit, je pripomogel polovico, drugo polovico pa gromozanske gedore(mislim da je račna dolga ca. 80cm) plus koviska cev in priprava za pridržanje jermenice(da se le ta ne vrti). Celoten vzvod je bil okrog 120-130cm in še takrat je bilo treba zbrati vse moči, da je vijak popustil. Res nenormalno, ampak ok, veriga demontirana, gremo dalje... Danes sva snela glavo motorja in začela z menjavo teflonov. Stari tefloni so čisto črni in trdi kot kamen. Bom še v prihodnjih dneh naložil par slik in poročal stanje.
Prikaži več možnosti


Aljaz1234
Aljaz1234

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 799
  • Lokacija: Logatec
  • Avtomobil: e30

#22

Bmwjev se mehaniki izogibajo, vsaj jaz sem dobil tak občutek. je par dobrih mehanikov v slo ki takoj vejo zakaj se gre ostali pa te takoj odslovijo češ: ne šraufam bmwjev. Vsaj pri meni je tako, si korajžen da si upaš dat to nekomu ki ne šraufa bmwjev. Drgač pa vso srečo in upam da dobro porihtata ;)
Pa kakšne slike objavi od vodila verige in napenjalca, me ima zelo firbec kako zadeva izgleda dejansko po teh kilometrih.

Urejal Aljaz1234, 27.07.2015, 23:57.

Bayerische motoren werke AG :ok
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 946
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#23

@Jerry
Ok, sem pač vprašal če morda kdo ve iz glave, saj smo na bmw forumu ali kako? Sva pa potem našla odgovore na netu in v AvtoData programu(beri spodaj).

@zigi
Oprosti, ampak preden hočeš biti duhovit, naprej preberi celotno temo. Kot sem že prej dvema odgovoril, mehanik je naredil že X generalk na raznih motorjih, ampak pač ni specializiran na BMW. Zato takih specifik nemore predvidet.

Z malo raziskave, se je zadeva pojasnila, veriga se sname samo z demontažo pogonske jermenice in se izvleče z vodili vred iz bloka. Problem je le, pogonsko jermenico snet, saj vijak nenormalno močno drži. WD-40 in čez noč pustit, je pripomogel polovico, drugo polovico pa gromozanske gedore(mislim da je račna dolga ca. 80cm) plus koviska cev in priprava za pridržanje jermenice(da se le ta ne vrti). Celoten vzvod je bil okrog 120-130cm in še takrat je bilo treba zbrati vse moči, da je vijak popustil. Res nenormalno, ampak ok, veriga demontirana, gremo dalje... Danes sva snela glavo motorja in začela z menjavo teflonov. Stari tefloni so čisto črni in trdi kot kamen. Bom še v prihodnjih dneh naložil par slik in poročal stanje.


FYI: nisem poskušal biti duhovit, vendar si kar korajžen, kot so ti tudi že nekateri drugi povedali, da upaš dat takšno zadevo delat človeku (brez zamere, verjamem da je dober mehanik) ki ni specialist za BMW-je. In brez skrbi, sem prebral celo tvojo temo. Upam da vama (menda sodeluješ pri popravilu) zadeva rata in da te na koncu (v primeru da gre kaj narobe) vse skupaj ne pride dražje, kot če bi že v štartu peljal kateremu od specialistov. :ok

Btw, koliko pa te bo prišla menjava teflonov?

Kakorkoli, z zanimanjem bom spremljal tvojo temo. ;)

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#24

@Aljaz1234
Se strinjam. Mehaniki se izogibajo BMW-jev ko gre za večje posege. Moj mehanik se najbrž tudi nebi lotil, če ne bi bila dobra prijatelja.
Kaj se tiče verige, pa je tako, da je v bistvu bila že menjana, saj so datumi na vodilih konec 2013. Tako da veriga in vodila izgledajo kot nova in jih tudi nebom menjaval. Kot je že eden omenil, na teh motorjih so plastična vodila težava, saj pri statosti lahko tudi poči, očitno se je nekdo tega zavedal(ali pa je že počlo) in so verigo z vodili že zamenjali.

@zigi
Zaenkrat vse dobro kaže, le veriga je bila malo presenečenje, ker nima pokrova. Poti nazaj ni več, ventili so zunaj na mizi :) Glede cene pa še v tem trenutku nebi nič rekel. Ko bo zadeva res konec bom povedal koliko je stalo vse skupaj, na srečo pa zaenkrat ni dodatnih stroškov na vidiku. Lahko pa z gotovostjo povem, da "profi" mehaniki niso poceni. Sem dobil en predračun od profija... 800€ samo za delo, brez materiala in še dlje bi bil brez avta.
Prikaži več možnosti


Mladen J.
Mladen J.

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 254
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A6 Allroad 3.0 BiTDI

#25

Meni se pa zdi super da sta sla s kolegom to skupaj razdirati,...naucil se bos veliko vred z njim ceprav je ze mehanik in pa prisparal bos kar nekaj evricev. Kot se meni zdi glede na moje znanje o motorjih ( nimam ga veliko :D ), to ni nek zelo zahteven postopek, tako da je popravilo pri profi mehanikih drago samo zato ker je ocitno zelo zamudno. Tudi slisal sem da je material za tako zadevo dosti poceni, ampak je delo drago.

Super uredita, pa pripopaj se kaksne slikce & komentarje, meni so take teme zanimive :)

LP
Prikaži več možnosti
    • tipmisle je všeč


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#26

@Mladen J.
Hvala za vspodbudne besede :)
Res je, material sem dobil za 180€(tefloni, vijaki in tesnila). Je pa precej dela, kot si rekel.

Včeraj sva zamenjala vse teflone, zategnila glavo in zmontirala odmične gredi.
Danes popoldan se zgodba nadaljuje.

To pa je nekaj utrinkov iz prejšnjih dni:

Pripete slike za predogled

  • IMG_20150723_193001.jpg
  • IMG_20150727_191935.jpg
  • IMG_20150727_191924.jpg
  • IMG_20150727_191944.jpg
  • IMG_20150727_192015.jpg
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#27

Misija končana. Danes ob 17h sva avto štartala in se zapeljala na kebab :) Do večera sem naredil 65km, vmes testiral in sprobaval in avto ne kadi več! :) Le porabo olja še moram sedaj spremljati, to bom še sporočil čez čas.

Moram še omenit, da pri N42 in N46 motorjih ne gre nastavit faze motorja brez specialnega orodja. Vsi zobniki so prosto vrtljivi, in šele ko se vijaki zobnikov zategnejo(s pravim navorom), takrat premikajo odmične gredi. Enako je spodaj pri pogonskem zobniku. Najprej sem si hotel sposodit orodje, vendar ne poznam nobenega, ki bi ga imel, nato pa sem našel v ljubljani eno trgovino in sem včeraj naročil ter danes že dobil po pošti. Pa še v akciji je bilo, 57€ :)
http://www.lincos.si...45-n45t-mg50326

Pomagala sva si še z navodili iz AutoData:
http://www.justanswe...ain-replac.html

Vse skupaj je bilo 28ur dela, pri čemer sva najmanj 5-8ur izgubila z odtegovanjem pogonske jeremenice, kar je bilo najbolj težavno. Material sem dobil za 180€(nekaj sem dobil popusta):
tesnilo glave, sesalnega kolektroja, izpušnega kolektroja, pokrova ventilov, tefloni in vijaki za glavo.

Delo pa je bilo 150€(ker sva res dobra prijatelja). Torej če potegnem črto, sem menjal teflone za 330€ in kupil še specialno orodje za 57€, katerega jaz osebno ne štejem zraven kot strošek, saj ga še vedno lahko prodam. Pa tudi če bi štel orodje zraven, še vedno sem 60% ceneje menjal teflone kot pri profesionalcu(800€ delo + 180€ moj material).

Hvala vsem za pomoč in nasvete :)
Prikaži več možnosti
    • Primzi, Iztok Z., MajoR in 4 ostalim je všeč


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 946
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#28

:ok Odlično.

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

:ok Odlično.


x2 :clap
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 483
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#30

Misija končana.
...
Hvala vsem za pomoč in nasvete :)

Hvala tebi za napisan in dokumentiran povzetek in opis.

Če ti noben drug ne stisne zelenca za trud ti ga jaz ... :ok

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


intejk
intejk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 568
  • Lokacija: naokoli
  • Avtomobil: tcr

#31

:ok ta pravi diy
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#32

Tako, minilo je nekaj časa in prevozil sem 2000km z novimi tefloni. Ultimativni test je bil, ko sem 3 dni po končanem posegu šel v južno dalmacijo na morje :D
Sedaj lahko kaj več povem o porabi olja. Poraba se je namreč drastično zmanjšala.

Pred menjavo teflonov: 2l/1000km
Po menjavi: 2dl/1000km

Razlika je neverjetna. Ker avto počasi leze proti 250k prevoženih sem pričakoval kljub menjavi teflonov večjo porabo olja, sem zelo pozitivno presenečen :) Veliko mehanikov mi je namreč svetovalo še menjavo batnih obročkov, češ da samo z menjavo teflonov nebo nič boljše. Sedaj lahko povem da temu ni tako. Batni obročki morajo zdržati večjo kilometrino, ti N46 motorji pa imajo tovarniško napako, ker BMW ni izbral pravega materiala oz. proizvajalca za teflone, zato ti lahko vtrdnejo že pri 150k prevoženih(sem prebral nekje na netu) in ne tesnijo več.
Prikaži več možnosti


Primzi
Primzi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 154
  • Lokacija: Jurski Park
  • Avtomobil: E91 LCI 325i Touring

#33

Gre morda za isti avto?
http://forum.bmwslo....ad.php?t=126288
Nebo je črno, Zemlja je modra. (Jurij Gagarin)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 140
  • Lokacija: Svet

#34

Tako, minilo je nekaj časa in prevozil sem 2000km z novimi tefloni. Ultimativni test je bil, ko sem 3 dni po končanem posegu šel v južno dalmacijo na morje :D
Sedaj lahko kaj več povem o porabi olja. Poraba se je namreč drastično zmanjšala.

Pred menjavo teflonov: 2l/1000km
Po menjavi: 2dl/1000km

Razlika je neverjetna. Ker avto počasi leze proti 250k prevoženih sem pričakoval kljub menjavi teflonov večjo porabo olja, sem zelo pozitivno presenečen :) Veliko mehanikov mi je namreč svetovalo še menjavo batnih obročkov, češ da samo z menjavo teflonov nebo nič boljše. Sedaj lahko povem da temu ni tako. Batni obročki morajo zdržati večjo kilometrino, ti N46 motorji pa imajo tovarniško napako, ker BMW ni izbral pravega materiala oz. proizvajalca za teflone, zato ti lahko vtrdnejo že pri 150k prevoženih(sem prebral nekje na netu) in ne tesnijo več.


Super hvala za follow up!
.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 365
  • Lokacija: Slovenija

#35

Koliko stane menjava teflonov pri e90 320 150hp n46 motor?

Kadi lahko tudi zaradi obrockov, za diagnozo bi moral zmerit kompresijo ne?


Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#36

Koliko stane menjava teflonov pri e90 320 150hp n46 motor?

Kadi lahko tudi zaradi obrockov, za diagnozo bi moral zmerit kompresijo ne?

Preberi malo višje... sem napisal koliko je mene stalo za isti motor samo s 130hp.

Obročke lahko preveriš s merjenjem kompresije, ampak na teh 2.0 motorjih so skoro ziher tefloni ;)


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 505
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#37

@_benfa_, odlično 5 za trud in pogum. Mogoče še zaupaš kateri mehanik ti je delal.

 

Hvala

 

 

 

Lep pozdrav

 

 

D.


Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#38

@dragan klep Hvala :)
Delala sma skupaj s dobrim kolegom, kateri ni poklicni mehanik, pač pa bolj popoldanski mehanik, kot sem že omenil v 1. postu. Načeloma dela bolj za svoje prijatelje in znance, če pa bi koga vseeno zanimalo, ali bi se lotil njegovega avta, pa mi lahko piše na ZS :)


Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 365
  • Lokacija: Slovenija

#39

Mene zanima pri mehaniku, ne v lastni reziji

Torej material v lastni reziji okol 250eur ce nisi dobil nevem kaksen super popust potem je pa tukaj se mehanik nevem koliko casa kajti tvojih 25ur nemorem stet x 20eur/h za kozolec mehanika vrjetno



Urejal RALLIART, 11.04.2017, 11:05.

Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#40

Mene zanima pri mehaniku, ne v lastni reziji

Tudi to je omenjeno zgoraj. BMW Selmar Maribor, mi je dal ponudbo okvirno 800€ brez materiala. Imel pa sem težave sploh najt mehanika, ki bi bil pripravljen se lotit projekta takega obsega. Če pa imaš morda kakega v mislih, pa najboljše da pokličeš malo okrog.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.