Skoči na vsebino

 

318i - menjava teflonov

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
74 odgovorov v temi
icetouched
icetouched
  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti & E85 Z4 2.5i

#41

Imam E46 316ti Compacta  (1.8 N42 motor) in mi je kar na enkrat začel "piti" ogromno olja (cca 6 dcl/1000km).

 

Ker sem imel cel kup (standardnih) problemov s puščanjem olja na raznih tesnilih sem najprej zamenjal sledeče:

 

- tesnilo pokrova ventilov (simple DIY),

- o-ringi na VANOS solenoidih (simple DIY),

- o-ringi vakuumske črpalke (simple DIY),

- tesnilo oljne kadi (PITA DIY),

- tesnilo VANOS konektorja - prirobnica (simple DIY),

- CCV enota (simple DIY).

 

Ker ni nič od tega pomagalo, je bil naslednji logični korak menjava tesnil stebla ventilov (tefloni). Po veliko branja forumov, servisnih navodil in gledanja YouTube DIY tutorialov sem se odločil, da kar sam zamenjam tesnila... Kupil sem posebno orodje za timing (cca 40 eur), sam naredil posebno orodije za stiskanje vzmeti ventilov in nastavek za priklop kompresorja v cilinder (da ne zbežijo ventili v cilinder).

 

Čeprav nisem mehanik mi je uspelo in mašinca sedaj deluje kot nova, po dveh mesecih pa je nivo olja še vedno na max. 

 

Če se bo kdo sam lotil tega, sem posnel in zmontiral en kratek DIY video tutorial:

 


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z., Jerry, BMWBewk in 9 ostalim je všeč


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 784
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#42

Hay!

...upam, da si dal original teflone...drugače pa...moj priklon

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kalamar
kalamar

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 97
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: simply clever tdi

#43

Koliko te je vse skupaj prislo financno, ce ni skrivnost....
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 445
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#44

če nisi uporabil novih vijakov za verižnike odmičnih gredi ne bo dolgo šlo ;)


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 476
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#45

@icetouched, super si tole zrihtal - kapo dol ... :ok


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#46

@icetouched Super! Menjava teflonov brez snemanja glave in to like a boss  :cool  :ok

Še en dokaz več, da lahko sam opraviš večji poseg na motorju in to celo boljše/hitreje kot marsikateri "profesionalec".

 

P.S. Video pa si naredil vrhunski  :ok


Prikaži več možnosti


mapetpun
mapetpun

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 313
  • Lokacija: Ljubljana / Novo mesto
  • Avtomobil: 2002 e39 525dA touring

#47

_bemfa_ in icetouched, obema vsa čast. Za pogum da sta se lotila takega popravila, in pa za to, da sta delila to z nami! :ok :ok :ok Pravi orgazem je prebrat kaj takega na temle forumu :) Pa če nisem prezahteven, objavita morda še kak kratek klip, kako motor prede po takem posegu :)



Urejal mapetpun, 07.02.2018, 08:41.

Prikaži več možnosti


Alen232
Alen232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 460
  • Lokacija: Okolica Ljubljane
  • Avtomobil: Bmw 318d 2009

#48

Fantje kapo dol za jajca, kej takega se sam lotiti :) :) :)


Prikaži več možnosti


icetouched
icetouched
  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti & E85 Z4 2.5i

#49

Ker sem večinoma anonimen bralec takih forumov moram priznati, da sem presenečen ob tako pozitivnem odzivu. Hvala fantje!

 

Sedaj sem prevozil cca. 2000km in lahko poročam, da je operacija uspela. Olje je še vedno na max. Poleg tega sem prej imel notri 5w40, potem pa sem natočil 5w30.

 

@joda

Sem dal notri Elring teflone, baje so OEM - izgledajo identični tistim, ki so bili notri...

 

@kalamar

- 24 eur za nove teflone,

- 40 eur za timing orodje z eBay-a,

- 10 eur za komplet VANOS vijakov,

- 30 eur za momentni ključ 5-25 Nm, ker ga nisem imel,

- ostala orodja sem si pa sam naredil...

- en petek popoldne in ena sobota ;)

 

Trik je v temu, da sem ugotovil, da se da odmontirat valvetronic brez dodatnega kompleta orodija, ki stane cca 80 EUR - se da vse lepo z vezicami narest:)

 

@TIN

So novi;)

 

@mapetpun

Videa sicer nimam, se mi pa zdi, da sedaj prede celo lepše kot prej.


Prikaži več možnosti
    • mapetpun je všeč


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 784
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#50

Hay!

...bolje bi bilo original, ni toliko dražje....pa pametno bi bilo zamenjati še šponar verige ter oljni separator ter cevi le tega...verjetno se ti bodo v roki zdrobile, ko jih boš menjal....to dvoje, troje je nuja menjat pri N42, da bo nekaj časa mir...
...mene je prišla menjava teflonov in vodil verige z original deli pri Kokalju 400€, zamenjal mi je pa še šponar, ki sem ga prinesel s seboj...

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


icetouched
icetouched
  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti & E85 Z4 2.5i

#51

Hay!

...bolje bi bilo original, ni toliko dražje....pa pametno bi bilo zamenjati še šponar verige ter oljni separator ter cevi le tega...verjetno se ti bodo v roki zdrobile, ko jih boš menjal....to dvoje, troje je nuja menjat pri N42, da bo nekaj časa mir...
...mene je prišla menjava teflonov in vodil verige z original deli pri Kokalju 400€, zamenjal mi je pa še šponar, ki sem ga prinesel s seboj...

lp

joda

Vidm, da obvladaš N42 joda  :ok

 

Nisem uspel dobit konkretnih informacij glede kvalitete raznih proizvajalcev teflonov, tako da sem se na koncu odločil za Elring. Upam, da bo OK.

 

Te zadeve glede napenjalcev sem prebral na forumih in zato že prej zamenjal napenjalec verige z novo verzijo in original BMW delom.

 

Kot sem napisal v originalnem postu sem prej že zamenjal CCV z original BMW-jevim. Ko sem odprl zadevo sem ugotovil, da je bil že menjan enkrat, cevi pa tudi niso bile krhke in je možno, da so jih tudi takrat menjali. Ko sem imel dol sesalni kolektor sem zamenjal še ta tesnila, da bo mir:)

 

Hvala za komentar in lp


Prikaži več možnosti


An0maly
An0maly
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1

#52

Če mene vprašaš si zrihtal samo na pol, ker nisi menjal obročkov. Ste kaj pomerili sploh obročke, cilinder ter bate, je vse znotraj toleranc?

Glede na vse sklepam ga imaš namen čimprej sedaj prodati in ne voziti še 200kkm

 

meni se zdi da je poraba olja  Po menjavi: 2dl/1000km   še vedno prevelika 

 

škoda k ste mel motor odprt še par evrov bi dal pa bi ga vozu še en krat tolko=)

 

pa Elring so dobri, ubistvu vse od njih



Urejal An0maly, 05.01.2019, 09:35.

Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#53

Če mene vprašaš si zrihtal samo na pol, ker nisi menjal obročkov. Ste kaj pomerili sploh obročke, cilinder ter bate, je vse znotraj toleranc?

Glede na vse sklepam ga imaš namen čimprej sedaj prodati in ne voziti še 200kkm

 

meni se zdi da je poraba olja  Po menjavi: 2dl/1000km   še vedno prevelika 

 

škoda k ste mel motor odprt še par evrov bi dal pa bi ga vozu še en krat tolko=)

 

pa Elring so dobri, ubistvu vse od njih

Na veliko takih kot si ti sem naletel, ko sem se loteval menjave, tudi sam nisem bil takrat prepričan ali naj še menjam obročke ali ne. Pa vendar sedaj vem in sem prepričan, da menjava obročkov pri 200k kilometrih je bull shit ;) Moje mnenje: generalna obnova motorja pred vsaj 400-500k kilometrov je metanje denarja skozi okno. Govorim seveda o dejanskih prevoženih, ne tistih ki imajo 200k na števcu in 600k v resnici.

 

In očitno nisi prebral celotne teme, kompresija vseh celindrov je bila izmerjena na preko 12barov.

Avto sem rihtal takrat za sebe, torej ja, še za naslednjih 200k kilometrov... pa vendar je naneslo da sem ga kasneje prodal, ker sem se navdušil nad starejšimi bavarci: https://www.bmwslo.c...oldtimer-r6-v8/

 

Oprosti mojo naperjenost proti tvojemu postu, ampak zaradi ljudi kot si ti, ki trolajo konstruktivne debate na forumih, se vedno manj ljudi odloča za deljenje njihovih izkušenj na forumih.


Pardon za pozen odgovor, ja gre za isti avto sva ugotovila s avtorjem teme.



Urejal _bemfa_, 05.01.2019, 10:52.

Prikaži več možnosti


Alen232
Alen232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 460
  • Lokacija: Okolica Ljubljane
  • Avtomobil: Bmw 318d 2009

#54

Zdravo

Da malo obudim temo in sicer sam imam 318i 2009 letnik facelift N43 motor pa me zanima ali je to isti postopek kot je pri avtorju teme? Opazil sem na 10.000km mi je spil okoli 1.3L olja in zdej razmisljam da bi tudi zamenjal teflone. Kaj menite? Je mozno dobiti kontakt od tega kolega, ki je avtorju delal?

Hvala.Lp
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 476
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#55

Ne lomi ga! Takšna poraba olja je v okviru normalnega in si boš delal samo nesmiselni strošek.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 166
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

Ne lomi ga! Takšna poraba olja je v okviru normalnega in si boš delal samo nesmiselni strošek.


Tako je. S tako porabo si lahko samo srečen, ne dotikaj se motorja.

TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Alen232
Alen232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 460
  • Lokacija: Okolica Ljubljane
  • Avtomobil: Bmw 318d 2009

#57

Tako je. S tako porabo si lahko samo srečen, ne dotikaj se motorja.



Sej mozno da pretiravam. Ta avto ima elektronsko merjenje nivoja olja. In prvic po 4k km sem pogledu je kazalo kao samo nekaj malo vec kot 1/4. Sem notri nalil 4dcl in ga je zatiltalo kao da je max olja notri nakar cez 2k km pogledam ga je kao notri 1/2 pa sem nalil 5dcl in je bilo spet na max
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 166
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#58

Sej mozno da pretiravam. Ta avto ima elektronsko merjenje nivoja olja. In prvic po 4k km sem pogledu je kazalo kao samo nekaj malo vec kot 1/4. Sem notri nalil 4dcl in ga je zatiltalo kao da je max olja notri nakar cez 2k km pogledam ga je kao notri 1/2 pa sem nalil 5dcl in je bilo spet na max


Glede tega merjenja bodi na začetku previden, ker ni nujno da čisto točno kaže. Olja v motorju ne sme bit nikoli preveč, je enako škodljivo kot če ga je premalo. Meritev izvajaj vedno ko je motor dobro segret, po vožnji. Ko boš par mesecev spremljal porabo boš šele točno vedel pri čem si, takrat boš dobil občutek koliko ga rabi, prve meritve niso natančne.

TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 57 649
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#59

Pa ne čisto takoj po vožnji, ker takrat je še olje po celem motorju, počakaj ene pol ure, tolk da steče dol in je motor še malo topel.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Alen232
Alen232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 460
  • Lokacija: Okolica Ljubljane
  • Avtomobil: Bmw 318d 2009

#60

Pa ne čisto takoj po vožnji, ker takrat je še olje po celem motorju, počakaj ene pol ure, tolk da steče dol in je motor še malo topel.

Mozno da jaz cist prevec kompliciram. Sem ze probal tud to med voznjo, na mestu ko dela, vse mozne nacine pomeriti. Zdej sem nek priblizno na slabih 11k km od zadnjega servisa pa bom naredil servis spet olje pa filter, pa ce bo slo da mehanik stoci ven olje in ga izmerimo koliko ga je bilo.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.