Skoči na vsebino

 

318i - menjava teflonov

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
74 odgovorov v temi
LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 144
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#61

Opazil sem na 10.000km mi je spil okoli 1.3L olja 

Kakor so že napisali, je to normalna poraba olja in ni razlog za preplah... motorji brez merilne palice (samo elektronska kontrola nivoja) so zelo zoprni (imam doma N53) a vseeno gre zaupati zadevi.

 

Načeloma je tako, da, ko se prižge kontrolka za nivo olja, doliješ 1 liter, in je ok.

 

Če pa vmes dolivaš po občutku, bodi na varni strani... raje malo manj, kakor se ti zdi, da manjka, kakor da v motor naliješ preveč olja.

 

 

 

 

Glede na to, da elektronsko merjenje nivoja olja poteka pri prižganem in ogretem motorju, žal ne moreš čakati, da olje steče nazaj v karter :skrbast

 

Pa ne čisto takoj po vožnji, ker takrat je še olje po celem motorju, počakaj ene pol ure, tolk da steče dol in je motor še malo topel.


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#62

Pa ne čisto takoj po vožnji, ker takrat je še olje po celem motorju, počakaj ene pol ure, tolk da steče dol in je motor še malo topel.


Za elektronsko merjenje veljajo druga pravila, pa tudi pri mehanskem merjenju ne rabiš čakat pol ure, minutka je dovolj. Segreto olje je tekoče in hitro steče v karter.

Če pa vmes dolivaš po občutku, bodi na varni strani... raje malo manj, kakor se ti zdi, da manjka, kakor da v motor naliješ preveč olja.


Tako je, zato pri motorjih ki imajo elektronsko merjenje niti ni priporočljivo vmes dolivat olja, ker se hitro zgodi da ga natočis preveč. Boljše je počakat da pade na minimum, takrat se oglasi alarm in takrat ga dolijes točno en liter.

TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • Alen232 je všeč


čuvitar
čuvitar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 111
  • Lokacija: Obrobje Ljubljane
  • Avtomobil: Kia Sportage, Hyundai i10

#63

Mogoče malce off-topic vprašanje. Kateri je bil prvi BMW model ki je imel samo elektronsko merjenje količine olja in brez merilne palice za olje? E60?


"I have a mirror that shows the best driver, but it only works for me." - The Dutchman

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

Mogoče malce off-topic vprašanje. Kateri je bil prvi BMW model ki je imel samo elektronsko merjenje količine olja in brez merilne palice za olje? E60?


Kolikor se jaz spomnim vsi modeli z N52 bencinskimi motorji, torej E60, E90, X5, itd. Jaz sem se s tem prvič srečal na E90 330i N52B30 letnika 2006, so pa dobili te motorje že prej, leta 2005.

TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti


constant mesh
constant mesh

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: MS

#65

Bi dodal nekaj o N46/N43 motorjih, pitju olja in teflonih. Pa me lahko potem pojeste.

Glave se ne splaca dol jemat, ce ti ravno tesnilo ne pusca. Vsi BMW motorji visijo na izpusno stran in olje ne zgori v zgorevalni komori, ampak ga pritisk na izpusnem taktu samo potisne v izpusni kolektor. Olje se potem pokuri na katalizatorju. Zato mrzli nikoli ne kadijo. Ce pa, so pa tefloni ze zdavnaj adijo in intenzivno puscajo tudi na sesalni strani. Torej, ce povzamem, najveckrat od teflonov ne bos imel zapacane komore, ker olje ne gori v cilindru. Jih bos pa imel, ce ti dela probleme CCV, tam pa sesalni kolektor golta olje, v kolikor je pocena cev in membrana obtici v odprtem stanju, in to do te mere, da ko kolektor snames, se olje kar vlije iz njega.

Pri N43 z NOx katalizatorjem je se posebej problematicno, ker ce ti pije olje dlje casa, bos moral menjat se NOx katalizator in zadnje sonde zaradi sulfatov.

To da bi samo N4x motorji pili olje, ne drzi. Pije ga lahko vsak motor Nxx s 300k km.

Napaka, ki jo najveckrat delajo lastniki, je dolivanje olja, ko je pri minimumu. S tem avto puscajo na minimalnem pritisku olja (vsak mehanik ve, da so rotopumpe za olje glede pritiska olja odvisne od kolicine = vec olja, vecji pritisk). Vse te generacije motorjev imajo valvetronice in je bolje dolivat olje ze pri polovici. Kdor se ze dolgo bori s porabo olja, je mogoce opazil, da avto najmanj kadi na minimumu olja. Ampak s tem podhranjate ostale dele motorja, se posebej ekscentricno gred in vanos. Vlij olje do max, vozi normalno in se izogibaj mestne voznje pod 2000 rpm (raje 50 v tretji kot v cetrti). Pa cimprej stvar porihtat, ker ni hujsega, ko gledas stanje olja bolj pogosto kot ceger za gorivo. Ali pa na kriziscu pustis celo kolono v plavem dimu.

Se ena stvar, ki jo pozabljate, so ojnicni lezaji. Ce pri 250/300 jurjev delas teflone in ketno, zamenjaj se ojnicne lezaje. Pa ko si ze ravno tam in je vse odprto, zamenjaj se ketno na oljni pumpi.

Nekateri mehaniki ne snemajo ekscentricne gredi, ampak jo kar pustijo v kompletu s sesalno odmicno, zvezano s plasticnimi kabelskimi vezicami - tudi tu je fajn, da se stvar razdre in zamenjajo iglicni lezaji na gredi. In seveda je najpomembneje, da je gred se v dobrem stanju, da odmikaci niso znucani. Za to gred so potrebne posebne klesce, plosca ni obvezna, ce se lahko clovek znajde kako po svoje (to ti na kaki vecji metalni firmi naredijo za drobiz, klesce pa so manj kot 100 EUR).

Seveda pa je tu potrebno sneti potem most, kar pa se pri vecini mehanikov zatakne, se posebej pri tistih, ki so vajeni drugih vozil in vejo, kake travme te doletijo, ko snemas most na 10+ let starem renaultu, ki je prevozil ducat zim na soljeni cesti. Naceloma gre pri BMW-jih sprednji most relativno hitro narazen. Je pa obvezno dvigalo.
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#66

Bi dodal nekaj o N46/N43 motorjih, pitju olja in teflonih. Pa me lahko potem pojeste.
Glave se ne splaca dol jemat, ce ti ravno tesnilo ne pusca. Vsi BMW motorji visijo na izpusno stran in olje ne zgori v zgorevalni komori, ampak ga pritisk na izpusnem taktu samo potisne v izpusni kolektor. Olje se potem pokuri na katalizatorju. Zato mrzli nikoli ne kadijo. Ce pa, so pa tefloni ze zdavnaj adijo in intenzivno puscajo tudi na sesalni strani. Torej, ce povzamem, najveckrat od teflonov ne bos imel zapacane komore, ker olje ne gori v cilindru. Jih bos pa imel, ce ti dela probleme CCV, tam pa sesalni kolektor golta olje, v kolikor je pocena cev in membrana obtici v odprtem stanju, in to do te mere, da ko kolektor snames, se olje kar vlije iz njega.
Pri N43 z NOx katalizatorjem je se posebej problematicno, ker ce ti pije olje dlje casa, bos moral menjat se NOx katalizator in zadnje sonde zaradi sulfatov.
To da bi samo N4x motorji pili olje, ne drzi. Pije ga lahko vsak motor Nxx s 300k km.
Napaka, ki jo najveckrat delajo lastniki, je dolivanje olja, ko je pri minimumu. S tem avto puscajo na minimalnem pritisku olja (vsak mehanik ve, da so rotopumpe za olje glede pritiska olja odvisne od kolicine = vec olja, vecji pritisk). Vse te generacije motorjev imajo valvetronice in je bolje dolivat olje ze pri polovici. Kdor se ze dolgo bori s porabo olja, je mogoce opazil, da avto najmanj kadi na minimumu olja. Ampak s tem podhranjate ostale dele motorja, se posebej ekscentricno gred in vanos. Vlij olje do max, vozi normalno in se izogibaj mestne voznje pod 2000 rpm (raje 50 v tretji kot v cetrti). Pa cimprej stvar porihtat, ker ni hujsega, ko gledas stanje olja bolj pogosto kot ceger za gorivo. Ali pa na kriziscu pustis celo kolono v plavem dimu.
Se ena stvar, ki jo pozabljate, so ojnicni lezaji. Ce pri 250/300 jurjev delas teflone in ketno, zamenjaj se ojnicne lezaje. Pa ko si ze ravno tam in je vse odprto, zamenjaj se ketno na oljni pumpi.
Nekateri mehaniki ne snemajo ekscentricne gredi, ampak jo kar pustijo v kompletu s sesalno odmicno, zvezano s plasticnimi kabelskimi vezicami - tudi tu je fajn, da se stvar razdre in zamenjajo iglicni lezaji na gredi. In seveda je najpomembneje, da je gred se v dobrem stanju, da odmikaci niso znucani. Za to gred so potrebne posebne klesce, plosca ni obvezna, ce se lahko clovek znajde kako po svoje (to ti na kaki vecji metalni firmi naredijo za drobiz, klesce pa so manj kot 100 EUR).
Seveda pa je tu potrebno sneti potem most, kar pa se pri vecini mehanikov zatakne, se posebej pri tistih, ki so vajeni drugih vozil in vejo, kake travme te doletijo, ko snemas most na 10+ let starem renaultu, ki je prevozil ducat zim na soljeni cesti. Naceloma gre pri BMW-jih sprednji most relativno hitro narazen. Je pa obvezno dvigalo.


Se strinjam. Sploh tisti del o dolivanju olja, dobro povedano.

Se pa strinjam tudi s prejšnjimi objavami, da 1l olja na 10k kilometrov ni veliko in se ne splača odpirat motorja.

Urejal _bemfa_, 19.08.2020, 16:36.

Prikaži več možnosti
    • constant mesh je všeč


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#67

Jaz imam podobni primer. Auto ko dam po gasu kadi belo-moder dim vendar ne vedno. Vcasih zelo smrdi iz auta po olju, vcasih pa ne. Nevem a so to tefloni ali ne? Nivo olja mi je na zacetku kazalo max potem malo pod max zdaj pa na polovici. 2x pa mi je pri hladni masini ko je auto stal na raunem pokazalo na max. Kaj bi to lahko bilo?
Auto ima 170k prevozenih 318i e90

Hvala lp

Urejal Bmw318i 10, 22.09.2020, 22:45.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71 196
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#68

Jaz imam podobni primer. Auto ko dam po gasu kadi belo-moder dim vendar ne vedno. Vcasih zelo smrdi iz auta po olju, vcasih pa ne. Nevem a so to tefloni ali ne? Nivo olja mi je na zacetku kazalo max potem malo pod max zdaj pa na polovici. 2x pa mi je pri hladni masini ko je auto stal na raunem pokazalo na max. Kaj bi to lahko bilo?
Auto ima 170k prevozenih 318i e90

Hvala lp

Verjetno so tefloni, ja. A kadi še posebej gost dim, kadar zaviraš z motorjem? Zapelji se po klancu navzdol in zaviraj z motorjem, če bo zadaj oblak so zanič tefloni. Ni pa rečeno da niso tudi obročki slabi, ampak splača se najprej zamenjat teflone, ponavadi to spravi porabo olja spet na neko normalno raven (govorim za ta motor, ni povsod enako).


TO BE SMART IS A PRIVILEGE, BUT TO BE JERRY IS A GIFT FROM GOD!

Prikaži več možnosti
    • Bmw318i 10 je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#69

Jaz imam podobni primer. Auto ko dam po gasu kadi belo-moder dim vendar ne vedno. Vcasih zelo smrdi iz auta po olju, vcasih pa ne. Nevem a so to tefloni ali ne? Nivo olja mi je na zacetku kazalo max potem malo pod max zdaj pa na polovici. 2x pa mi je pri hladni masini ko je auto stal na raunem pokazalo na max. Kaj bi to lahko bilo?
Auto ima 170k prevozenih 318i e90
Hvala lp


N43 motor? PCV ventil Vrjetno.
Ti vrtljaji kaj nihajo?
Prikaži več možnosti
    • Bmw318i 10 je všeč


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#70

Vrtljaji mi nihajo ja ko auto stoju na miru. E46 motor.
Ne kadi neki fejst gostega dima. Cudno se mi zdi ker vcasih zelo smrdi iz auto vcasih pa ne... tisti bom pa probal pa sporocim.

Urejal Bmw318i 10, 23.09.2020, 09:50.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#71

Vrtljaji mi nihajo ja ko auto stoju na miru. E46 motor.
Ne kadi neki fejst gostega dima. Cudno se mi zdi ker vcasih zelo smrdi iz auto vcasih pa ne... tisti bom pa probal pa sporocim.


Kakšen e46 motor? Napisal si da imaš 318i e90 (e90-oznaka karoserije) ta pa ima po vsej verjetnosti motor z oznako N43b20 (letnik novejši od 2007),ce je starejši pa N46.

Če je PCV defekten boš najlažje odkril tako, da pri delujočem motorju odpreš čep za dolivanje olja. Če bo motor zelo potresel (skoraj ugasnil) potem je to to.
Prikaži več možnosti
    • Bmw318i 10 je všeč


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#72

Sem probal in masina laufa tak da so po vsej vrjetnosti tefloni.
Prikaži več možnosti


_bemfa_
_bemfa_

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 535i

#73

Vrtljaji mi nihajo ja ko auto stoju na miru. E46 motor.
Ne kadi neki fejst gostega dima. Cudno se mi zdi ker vcasih zelo smrdi iz auto vcasih pa ne... tisti bom pa probal pa sporocim.

V vsakem primeru se ti splača menjat prvo PCV ventil kot ti je nekdo že predlagal(glede na to da ti vrtljaji nihajo).

Če pa vohaš zažgano olje v motornem prostoru, pa je možno, da ti pokrov ventilov pušča olje in ti občasno pade kapljica olja na izpušni kolektor(tak je bilo pri meni na N46). To je pogosto pri teh motorjih, samo tesnilo se menja.

Jaz bi na tvojem mestu prvo to dvoje preveril/zrihtal, potem pa šel ugotavljat če je treba menjat še teflone. Žal pa so na N46 motorjih to vse znane hibe(PCV, tesnilo pokrova ventilov, tefloni), tak da možno da je vse troje hkrati.


Prikaži več možnosti
    • Bmw318i 10 je všeč


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#74

Koliko je pa to priblizno stroška?
Hvala
Prikaži več možnosti


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#75

Zdravo
Evo avto se rihta.
Problem pa je bil v glavi ker je bila malce zvita.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.