Skoči na vsebino

 

E46 in kompresija?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#1

Pozdravljeni, ker se vedno nisem ugotovil kaj bi bilo lahko narobe z mojo 328ko me zanima kaksni so znaki slabe kompresije? Ali je mozen vzrok za tresenje motorja oz. izpad #4 in #5 cilindra iz ritma? Kasneje se motor umiri vendar kmalu spet zacne tresti vse skupaj. Hvala!!!
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#2

P.s. Avto je vedno enako odziven in enako vlece kakor je prej
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 130
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#3

Kaj si do zdaj vse testiral? Menjal svecke, cinspule, kable, senzor glavne in odmicnih gredi? Si probal izklopit lambde, jih fizicno ven potegnit? Lmm? Bilo kaj od tega? Kaj pravi tester?

Urejal MajoR, 07.08.2015, 16:39.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#4

Menjal sem svecke in spule in pa senzor odmicne kjer je javljalo napako vendar je isto. Nisem izklopil nic od tega ker tester ni nic pokazal. Tester je pokazal samo na senzor odmicne gredi to je pa to. V ponedeljek grem se enkrat pa bomo vidl, sam mocno upam da ni kompresija :( :( :(
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 130
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#5

Menjal sem svecke in spule in pa senzor odmicne kjer je javljalo napako vendar je isto. Nisem izklopil nic od tega ker tester ni nic pokazal. Tester je pokazal samo na senzor odmicne gredi to je pa to. V ponedeljek grem se enkrat pa bomo vidl, sam mocno upam da ni kompresija :( :( :(


Razlogov zakj ti se dogaja misfire na cilindrih je lahko vec. Prej bi pomislil na zgornje simptome kot na kompresijo. Pa tester ne zazna marsikaj, povem iz prakse. Ce ze hoces naredit meritve stanja cilindrov naredi leak down test in ne rabis sploh merit kompresijo, lahko pa jo naknadno vendar ni najbolj zanesljiv nacin.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#6

Sej to ja :/ mi lahko kej vec poves o tem "leak down" testu?
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 130
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#7

Svecke ven in noter se nasraufa nastavek ki je votel, na njega je prikljucena cev na kompresor ki piha noter zrak. Mehanik ti obrne glavno gred tako, da so ispusni ventili zaprti in meri kolko je propustnost posameznega cilindra. Izgube med 5%-10% so se normalne, kaj je pa vec kot to pa kaze na obrabe obrockov in/ali deformacije stene cilindra in bata. Ce pa odpres pokrov za dolivanje olja in cutis tam uhajanje zraka, pomeni do dobro ne dihta zgornji del motorja (glava). Vendar glede tega tresenja ki si ga opisal da na zacetku trese, potem neha in spet zacne ne vem ce bi prepisoval obrabam cilindrov. Ker 4 in 5 cilinder po vsej logiki nebi smela biti najbolj obrabljena, prej bi bil tisti do pozarne stene, kjer je hlajenje najslabse...

Urejal MajoR, 07.08.2015, 20:42.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#8

Navadno se to oboje skupaj dela, kompresija bi morala bit bistveno slabša če je kaj narobe s cilindrom..

Je ap pri teh motorjih dostkrat počena glava problem.
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 130
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#9

Navadno se to oboje skupaj dela, kompresija bi morala bit bistveno slabša če je kaj narobe s cilindrom..

Je ap pri teh motorjih dostkrat počena glava problem.


Ja dela se skupaj, samo veliko mehaniko ponavadi nameri visje vrednosti od serijskih, kako ne vem :crazy

Opisovanje simptomov kot je...tresenje na zacetku, neha na "sredini" in se cez cas spet pojavi, me edino spomni na hladen start ko je olje se hladno, motor pa nesegret in posledicno materijali se neraztegnjeni, nato se segreje, materijali se raztegnejo obrocki kolko tolko zatesnijo komoro, vendar cez cas ko se avto vozi, temperatura olja narasca in zna postat prevec vodeno/tekoce, ce je kakih viskoznosti 30 ali manj...

Mogoce se motim, cisto tako iz glave...potem bi to res bila slabsa kompresija. Ampak mam feeling da ni v tem grmu zajec :cool
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#10

Tudi vanos zna zajebavat in trest.. To s tresenjem je kr problem učas raziskat.

Vsekakor pa, če cilinder ugaša pod nizkimi obrati zaradi kompresije, pol je luknja zelo velika in kompresija zelo nizka.

Urejal voith, 07.08.2015, 23:31.

Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#11

Super major hvala ti!!!
Voith ja tud vanos bi lahko bil sam kaj ko tester ne pokaze, cilinder pa ne ugasne ampak samo ven iz ritma vrze
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 271
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Kompresija nima nič s tem, če cilinder enkrat dela in enkrat ne. Počakaj da se schumi vrne z dopusta, potem pa k njemu, ni druge.
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#13

@Jerry mislim, da oba cilindra delujeta ker mislim oz vem da če eden od njih nebi deloval bi avto imel drugačen zvok oz. matral bi se in nebi vlekel normalno?
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 882
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#14

@ Jure159, Hi, mogoče par vprašanj, da bo bolj jasno kakšen imaš problem...

Katere svečke si vgradil? Proizvajalec in tip?
Katere vžigalne tuljave si vgradil?
Kakšen senzor odmičnih?

Je material original, ali nek ponaredek, vsaj senzor?
Je material nov ali rabljen?

Kateri tip testerja si uporabil za priklop? Inpa, CarSoft? ali kak univerzalen?

LP

D.

Urejal dragan klep, 08.08.2015, 20:20.

Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#15

Dragan pozdravljen, svecke nevem tocno katere so vem samo da so bile prej s 4 jezicki sedaj pa so z 2-ma, tuljave so bosch, senzor pa ponaredek vendar je po menjavi le tega napaka izginila. Material pa je nov, edino tuljave so rabljene vendar ne veliko. Glede testerja pa nimam pojma :/

Hvala! Lp
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 882
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

No, kaj se tiče svečk, dvotočkovne so ok, je pa fajn če so NGK.. Ker tudi samo te se priporoča....

Kaj se tiče tuljav, BOSCH so slaba izbira. BREMI ti priporočam.

Kaj se tiče senzorjev odmične in glavne, ponaredke ven ker nebojo dobro delali in dat original not...

Imam veliko izkušenj z tem tipom motorja in točno vem kaj mu ne ustreza.

Tester pa vseeno, je fajn če je vsaj inpa ali pa carsoft... Tu dobiš vsaj realno sliko.

LP

D.
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#17

Super, hvala za info. Bom porocal ce smo zrihtal :) lp
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#18

Mi lahko poves kje bi najugodneje dubu tuljave? In pa cena okvirna?:)
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 882
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#19

Za tuljave vprašaj na forumu, sigurno ima kdo bremijeve na lageru...
Ce drugo ne vsaj za probo....

Ostalo pa kot sem ti napisal. Če te pa skrbi kompresija, pa še greš do kakega mehanika ki ima instrument za merjenje, pa zmerita vsak cilinder...

LP

D.
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#20

Okej, hvala ti!!!
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti