Skoči na vsebino

 

E46 in kompresija?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 423
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#21

Svecke ven in noter se nasraufa nastavek ...

Jaz sem včasih uporabil kar tole in je bil dober pokazatelj stanja kompresije ...

Objavljena slika

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 101
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#22

Če je katera tuljava hin, jo takoj lahko lociraš. Iz tistih cilindrov, kjer ti javlja napako, menjaš s tuljavami s cilindrov kjer ne javlja napak, ter pobrišeš napake s testerjem. Če se napaka prestavi med cilindri, takoj veš točno katere tuljave so hin. Menjava vseh tuljav se mi zdi nonsense, metanje denarja skozi okno. Sploh pa to, da so Boscheve tuljave slabe. Imam vse tuljave od Boscha in nimam nobenih problemov. 2 Boschevi tuljavi letnik 1999 sem menjal z dvemi novejšimi letnik 2008 in vozim dalje brez problemov. Nedelujoče sem lociral po zgoraj opisanem postopku. Ko kupuješ katerekoli rabljene tuljave, moraš na štrclju, kjer pride dimnik gor nataknjen, pregledati če ima ta kakšne razpoke v obliki lasa. Tiste, ki to imajo, imajo veliko verjetnost da niso izpravne.

Če se ti napaka med cilindri ne prestavi pa je lahko problem kompresija, puščanje tesnila sesalnega kolektorja itd.

Urejal ALFAinBMW, 10.08.2015, 05:52.

Prikaži več možnosti


JohhnyWalker
JohhnyWalker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: A4 B8

#23

A si zrihtov :) ? :ok
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#24

Živjo, ne še :crazy tester ne pokaže nobene napake :crazy učasih bi človk rajš da pokaže kokr da ne :-D :laugh :fight v ponedeljek sem naročen pri Schumiju tko da upam da bo on ugutovu kaj ga matra :)
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#25

Zrihtano, ventil vanosa na sesalni strani
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


Mishko
Mishko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 270
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E39

#26

Schumi vse zrihta :-D
Vegetables are living creatures too, they're just easier to catch!
I didn't fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.
Vegetarian - that's an old Indian word meaning lousy hunter.
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#27

Res je :-D

Urejal Jure159, 27.08.2015, 11:49.

RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


Jure159
Jure159

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46 328i

#28

Se en vzrok je biu pa zlomljen visko propeler :/
RIDE OR DIE :cool
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 691
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#29

Glede na to, da je govora o kompresiji in o E46, na kateri bom meril, čeprav ne bo ravno kompresija. Bom obudil kar tole temo, čeprav vprašanje bo bolj splošno in glede merjenja, kako se reče po slovensko? puščanja motorja?

 

Nabavil sem en najbolj poceni leak down tester (SLO: merilec puščanja motoroja) z ebaya. Test sem imel namen delat pri hladnem motorju.

 

To pa zato, ker prvič imam misfire (klenkanje?) pri zagonu hladnega motorja, ko je avto stal celo noč. Če hočem tako hladen avto peljat, je klenkanje dovolj močno, da se prižge lučka za motor. Če motor dve minuti na mestu ogrevam, je komaj opazno, po par minutah vožnje izgine. V primeru, da bi bila za to kriva kompresija, bi to pomenilo, da ko se motor segreje in materiali razširijo začne tesnit. Saj te težave pri ogretem motorju ni. In mi verjetno pri ogretem motorju tudi merilec ne bi pokazal težave.

 

Drugič pa zato, ker mislim da pri hladnem motorju so temperature materialov bolj enake, kot pri segretem, kjer so notranji cilindri toplejši, torej lahko nekako pričakujem bolj merodajne rezultate, če bi hotel primerjat kako dobri so cilindri v medsebjni primerjavi.

 

In pa tudi, ker hladno tesni slabše, bi bil to test, ki bi ga slab motor težje opravil. Ker po moje dober motor mora dobro tesnit tudi hladen.

 

Potem pa preberem tisti listek navodil za uporabo v kitajski angleščini. In v navodilih piše, naj motor pred mertivijo ogrejem na delovno temperaturo. In to ni ravno vskaldu z mojimi plani.

 

Nekaj sem googlal po tujih forumih pa ponekod pravijo celo, da sploh ni razlike v rezultatih meritev med hladnim in toplim motorjem, nekateri pa da bo hladen motor dal občutno slabše rezultate.

 

Ne vem zakaj se mnenja in izkušnje tako razlikujejo in ali je to morda odvisno od samega tipa motorja. Pa bi rad prebral mnenje še od kakšnega slovenskega mojstra, ki ima izkušnje s takšnimi meritvami, kako bi on meril pri hladnem ali pri ogretem motorju in zakaj? Predvsem me zanima, če je možno, da mi merilec pokaže lahko pri hladnem motorju takšno razliko, da bi dal rezultate kot, da je motor slab, čeprav bi bil še dober.

 

Pa prosim, da se osredotočimo na to vprašanje zaenkrat, ne na tisti hladni misfire. Nisem s tem namenom napisal tega vprašanja. Zaenkrat bi rad kot naslednji korak pri postavljanju diagnoze preveril tesnjenje motorja in rabim informacije, kako to čimbolj pravilno izvest, ne pa kaj naj drugega še poizkusim. Hvala.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 131
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#30

Obrni se na @Miholda-a, kar zadeva meritve. On dela to ze leta.

Aja, pa iz prakse ti povem, da ko se olje segreje na delovno temperaturo, posebej te zupice 0w-30 in podobno, kompresija pade, ce obrocki iz kateregakoli razloga ne tesnijo vec dobro. Ce pa imas problem na izpusni strani, potem ne vem ce se kaj dosti spremeni.

Kot receno, pravi mojster ti bo natancno obrazlozil.

Urejal MajoR, 14.02.2019, 08:05.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 772
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#31

To tako ali tako že veš da imaš vrednosti in odstopanja kakšna naj bi bila kompresija.

V tvojem primeru pač pomeri dvakrat mrzlega in hladnega in si zapiši rezultate.

 

Pri mrzlem motorju je kompresija slabša,saj logično zaradi skrčenega materiala manj tesni.Če bi pri mrzlem enako tesnilo potem bi ti vroč motor zaribal. Še bolj je to opazno in slišno pri recimo zračno hlajenih motorjih,kjer so tolerancae večje.

 

Na cilindru pri požarni steni bo sigurno kompresija slabša zaradi slabšega hlajenja cilindra.

 

Zelo pomembno je tudi ,da priklopiš akumulator na polnilec,saj ti bo drugače na zadnjem cilindru motor slabše vrtel in pokazal manjšo kompresijo. 

Jaz ,ko verglam štejem število premikov bata(slišiš) recimo šteješ 1,2,3,4,5 ustaviš pogledaš.

 

Če ti avto trokira hladen ga priklopi na računalnik(INPA) in glej vrednosti na katerem cilindru imaš missfire ter posvetu njemu večjo pozornost.

 

Napišoi še za kateri motor gre?



Urejal blackberet, 14.02.2019, 11:00.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 772
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#32

Avtomatsko sem pisal za merjenje kompresije. :napaka

Za leak down test.Ga v tvojem primeru isto naredi pri hladnem in vročem motorju. V obeh primerih ne sme biti puščanja.

Ventili morajo biti zaprti in bat v najvišji točki.

 

Tukaj isto velja INPA(grafe za missfire) in daj več pozornosti na tistega kateri heca.

 

Vakume si preveril?



Urejal blackberet, 14.02.2019, 12:14.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 495
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#33

Glede na to, da je govora o kompresiji in o E46, na kateri bom meril, čeprav ne bo ravno kompresija. Bom obudil kar tole temo, čeprav vprašanje bo bolj splošno in glede merjenja, kako se reče po slovensko? puščanja motorja?

 

Nabavil sem en najbolj poceni leak down tester (SLO: merilec puščanja motoroja) z ebaya. Test sem imel namen delat pri hladnem motorju.

 

To pa zato, ker prvič imam misfire (klenkanje?) pri zagonu hladnega motorja, ko je avto stal celo noč. Če hočem tako hladen avto peljat, je klenkanje dovolj močno, da se prižge lučka za motor. Če motor dve minuti na mestu ogrevam, je komaj opazno, po par minutah vožnje izgine. V primeru, da bi bila za to kriva kompresija, bi to pomenilo, da ko se motor segreje in materiali razširijo začne tesnit. Saj te težave pri ogretem motorju ni. In mi verjetno pri ogretem motorju tudi merilec ne bi pokazal težave.

 

Drugič pa zato, ker mislim da pri hladnem motorju so temperature materialov bolj enake, kot pri segretem, kjer so notranji cilindri toplejši, torej lahko nekako pričakujem bolj merodajne rezultate, če bi hotel primerjat kako dobri so cilindri v medsebjni primerjavi.

 

In pa tudi, ker hladno tesni slabše, bi bil to test, ki bi ga slab motor težje opravil. Ker po moje dober motor mora dobro tesnit tudi hladen.

 

Potem pa preberem tisti listek navodil za uporabo v kitajski angleščini. In v navodilih piše, naj motor pred mertivijo ogrejem na delovno temperaturo. In to ni ravno vskaldu z mojimi plani.

 

Nekaj sem googlal po tujih forumih pa ponekod pravijo celo, da sploh ni razlike v rezultatih meritev med hladnim in toplim motorjem, nekateri pa da bo hladen motor dal občutno slabše rezultate.

 

Ne vem zakaj se mnenja in izkušnje tako razlikujejo in ali je to morda odvisno od samega tipa motorja. Pa bi rad prebral mnenje še od kakšnega slovenskega mojstra, ki ima izkušnje s takšnimi meritvami, kako bi on meril pri hladnem ali pri ogretem motorju in zakaj? Predvsem me zanima, če je možno, da mi merilec pokaže lahko pri hladnem motorju takšno razliko, da bi dal rezultate kot, da je motor slab, čeprav bi bil še dober.

 

Pa prosim, da se osredotočimo na to vprašanje zaenkrat, ne na tisti hladni misfire. Nisem s tem namenom napisal tega vprašanja. Zaenkrat bi rad kot naslednji korak pri postavljanju diagnoze preveril tesnjenje motorja in rabim informacije, kako to čimbolj pravilno izvest, ne pa kaj naj drugega še poizkusim. Hvala.

Brezveze kompiciraš. Raje preberi kakšno napako ti javi motor. Če ti ne žre olja ali porablja hladilne tekočne (motor) potem mora delat b.p. tudi če je v slabšem stanju. Ti imaš problem nekje drugje kot pa pri prepustnosti motorja.

 

Sem videl že M52, ki je dobesedno žrl olje pa je vžgal in laufal skoraj b.p.  :)


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 772
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#34

Brezveze kompiciraš. Raje preberi kakšno napako ti javi motor. Če ti ne žre olja ali porablja hladilne tekočne (motor) potem mora delat b.p. tudi če je v slabšem stanju. Ti imaš problem nekje drugje kot pa pri prepustnosti motorja.

 

Sem videl že M52, ki je dobesedno žrl olje pa je vžgal in laufal skoraj b.p.  :)

x2

 

Lahko je preparela cevka, počen sesalni kolektor itd. Prej bo pravilno testiranje z smokerjem.



Urejal blackberet, 14.02.2019, 12:59.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 691
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#35

Pa prosim, da se osredotočimo na to vprašanje zaenkrat, ne na tisti hladni misfire. Nisem s tem namenom napisal tega vprašanja. Zaenkrat bi rad kot naslednji korak pri postavljanju diagnoze preveril tesnjenje motorja in rabim informacije, kako to čimbolj pravilno izvest, ne pa kaj naj drugega še poizkusim. Hvala.

Prosim ne razumet, da nisem hvaležen, ker hočete pomagat pri tem, kako razrešit misfire. Ampak res nisem pisal v to temo zaradi tega. Ja lahko je razlog marsičesa, teoretično bi morda lahko bil pa tudi posledica slabega tesnjenja, ki ga ogret motor skrije. To sem samo navedel kot enega izmed razlogov, zakaj bi rajši meril na hladnem motorju. Drugače sem že bral napake z INPO in opazoval rough vrednosti, adaptacije, meril tlak goriva in tako naprej. Tako, da približno vem, kaj se v mojem motorju dogaja. Ampak namenoma tega v tej temi nisem omenjal.

 

Trenutno je avto odjavljen iz prometa in sem si kupil nadomestno vozilo. Tako, da bom to priložnost izkoristil, da se v vsakem primeru vse po motornem prostoru pregleda in po potrebi, kakšne cevi pa tudi preventivno, zamenja. Trenutno imam podrt sesalni sistem do odstranjene lopute za gas, pa DISA je odmontirana, motorček prostega teka in že oljni separator na pol zunaj. In se mi ne da tega nazaj sestavljat, da bom lahko pred meritvijo segrel motor, če to ni potrebno.

 

Pa sedaj ko sem že tako daleč, bom vrgel dol še sealni kolektor da se pregleda in očisti, pa očisti disributor zraka, pa itak imam eno dihtungo sesalnega kolektorja na zalogi. Bolje da se jo uporabi, kot pa prah na njej nabira.

 

Plan je tudi dat sesalno loputo in motorček prostega teka ultrazvočno očistit, prav tako tudi injektorje, ker jim pri 300K to ne more škodit, pa čeprav zdaj vozim na plin. Za ta namen tudi imam namen kontaktirat Miholda, neregistriranega in trenutno nevoznega vozila, pa ne bom šlepal čez pol Slovenije na preventivno meritev, za katero sem napravo kupil sam. Če pa se bo on slučajno oglasil v tej temi s kakšnim nasvetom, bom pa zelo vesel.

 

Vglavnem tudi, če ne bil imel misfire težave pri hladnem zagonu, v vsakem primeru bi podiral in pregledoval vse po motornem prostoru, pa menjal tesnilo karterja. In ker s tem ni malo dela, bi tudi, če ne bi opazil nobenih težav pri delovanju motorja, vseeno prej hotel izmerit v kakšnem stanju je motor. Samo zato, da slučajno ne bi bil na koncu ves trud zaman.

 

 

 

Za leak down test.Ga v tvojem primeru isto naredi pri hladnem in vročem motorju. V obeh primerih ne sme biti puščanja.

Ventili morajo biti zaprti in bat v najvišji točki.

 

Ja samo ni res, da ne bi smelo biti puščanja. Tudi poponoma nov motor malo pušča.

 

Kar mene zanima je recimo, da dober topel motor pokaže 10% puščanje. Koliko % slabše puščanje bo pokazal hladen? Če je par % razlike, potem je hladen test še vedno merodajen. Če se pa pri hladnem lahko pričakuje recimo 30% slabše rezultate, potem pa ne more bit.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 772
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#36

 

Ja samo ni res, da ne bi smelo biti puščanja. Tudi poponoma nov motor malo pušča.

 

Kar mene zanima je recimo, da dober topel motor pokaže 10% puščanje. Koliko % slabše puščanje bo pokazal hladen? Če je par % razlike, potem je hladen test še vedno merodajen. Če se pa pri hladnem lahko pričakuje recimo 30% slabše rezultate, potem pa ne more bit.

Pri ventilih nov motor ne sme puščati. Zato smo včasih ,ko se je tega več delalo,po brušenju ventilov vedno na ventil nalivali razno razne tekočine da si videl ,če kje solzi ali si pa čez noč pustil in videl ali je še vedno tekočina notri ali jo je manj ali nič.

Pušča spodaj pri batu oz obročkih.

Če je karkoli narobe mora biti razlika med puščanjem med hladnim in segretim motorjem ,očitna in ne za par %.



Urejal blackberet, 14.02.2019, 15:55.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 691
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#37

No se pravi, potem če je motor dober, bi moral uspešno opravit tudi hladno meritev.

 

Pa še nekaj me zanima, ko se išče TDC, sem prebral nekje, da se motorja nikoli ne sme vrtet v obratni smeri od smeri vrtenja. Da če malo zamudiš TDC, ne smeš motorja zasukat malo nazaj, ampak moraš ponovno sukat v pravilni smeri, dokler spet ne prideš na TDC. Potem sem pa gledal mislim, da nek video, kjer pa nekdo meri to puščanje in ga med meritivijo zasukne malo nazaj in naprej.

 

A se res lahko kaj poškoduje v motorju, če ga malo zasučeš v napačni smeri? Ker sam si ne predstavljam, kaj bi lahko s tem unčill


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 772
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#38

No se pravi, potem če je motor dober, bi moral uspešno opravit tudi hladno meritev.

Pa še nekaj me zanima, ko se išče TDC, sem prebral nekje, da se motorja nikoli ne sme vrtet v obratni smeri od smeri vrtenja. Da če malo zamudiš TDC, ne smeš motorja zasukat malo nazaj, ampak moraš ponovno sukat v pravilni smeri, dokler spet ne prideš na TDC. Potem sem pa gledal mislim, da nek video, kjer pa nekdo meri to puščanje in ga med meritivijo zasukne malo nazaj in naprej.

A se res lahko kaj poškoduje v motorju, če ga malo zasučeš v napačni smeri? Ker sam si ne predstavljam, kaj bi lahko s tem unčill

Malo lahko zasukas nazaj da dobos TDC ne smes pa.pretiravati ker ti lahko preskoci veriga in kar vrteti nazaj.

Urejal blackberet, 14.02.2019, 16:07.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 691
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#39

Zdajle zmeril prvi cilinder in pušča samo slabih 5%. Nikjer ne slišim, da bi sikal zrak. Enostavno sem tako presenečen nad rezultatom glede na to, da ima motor 300K, da mu kar težko verjamem. Vem da M52TU slovijo kot zelo vzdržljivi, ampak vseeno nisem pričakoval, da bi cilinder tesnil skoraj kot nov.

 

20190224134926.jpg

 

 

Je možno da merim s premajhnim vhodnim tlakom?

 

Ker navodila za merilec pravijo. da potrebujem dovod zraka med 45 in 100 psi (med ca. 3 in 7 bara). Moj kompresor daje ca. 8 barov, tako da to je OK. Po navodilih priklopim merilec najprej na kompresor in ga nastavim, da je puščacnje 0%. Ampak, ko merilec nastavim na 0% puščanja, je vhodni tlak samo ca. 1,7 bara.

 

20190224134736.jpg

 

 

 

Če navijem tlak do konca pride do 6,5 bara. Tu se tudi sliši sikanje iz motorja, samo kazalec za prikaz % puščanja je tu že zdavnaj zabit do konca in ne morem izmerit, koliko pušča.

 

20190224141345.jpg


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 691
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#40

Sem hotel it merit naprej 5. cilinder in ugotovim, da je nabijanje visokega tlaka uničilo desni merilnik. Odklopljenemu kazalec ni hotel več past na 0%, ostal je na 20%. Jajc, saj kaj sem pa drugega lahko pričakoval za ta denar.

 

Itak je bil hin, zato sem desni merilnik razmesaril, odrezal njegov priključek in ga uporabil, da sem s pomočjo bencin cevk in objemk gor pritrdil merilnik tlaka goriva, ki ima skalo v psi in bar, enako kot levi merilnik na merilcu spuščanja kompresije.

 

20190224154000.jpg

 

Tlak sem navil na 7 bar. Merilnik tlaka goriva je kazal 7,1 - 7,2 bar. Pač nista oba enako natančna. Tudi merilnik tlaka goriva je namreč neko poceni sranje. Ampak nek približek tesnjenja cilindrov se je po moje dalo ocenit. Točnega procenta puščanja pa žal ne.

 

Na vseh cilindrih je desni merilnik pokazal 7,1 - 7,2 bar, ko je bil levi nastavljen na 7 bar. Tako da ali en kaže malo preveč, ali drugi premalo, ampak če bi bil motor v slabem stanju, bi se po moje vseeno poznala očitna razlika na obeh merilnikih. Poslušal sem pri vsakem za puščanje na odprtini DISA ventila, pokorovčku za dolivanje olja, pokrovčku ekspanzijske posode in zadaj pri izpušni cevi. Puščanje se je pa pri vseh slišalo skozi pokrov za dolivanje olja, se pravi mimo batnih obročkov. Nekje mora malo puščat, če niti nov motor ne tesni 100% in seveda bodo to pri brezhibnem hladnem motorju batni obročki. Ventili, glava, dightunga glave je vse OK.

 

Tako, da sklepam, da motor kljub 300K km je zdrav kot riba in cilindri odlično tesnijo. Eno malenkost sem kar razočaran, sem potihem upal, da bom dobil dober izgovor za M52TUB28 swap. No tako bo pa precej manj dela in stroškov, kot s swapom in me veseli, da kot kaže se lahko na ta motor zanesem še za kar nekaj let.

 

Alli sem ga kje morda mimo pihnil s svojimi ugotovitvami?

 

 


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti