Skoči na vsebino

 

Avtomobili okoli leta 2000 vs. današnji

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
372 odgovorov v temi
dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#361

Spet dvolicnost..., po eni strani trdis, da je 2,3T GMov motor, kar sem ti dokazal, da ni, po drugi je pa avto na Vectrini osnovi in JTD motorjem cistokrvni SAAB po tvoje. Pises neumosti, potem pa druge oznacujes za nepoznavalce.
Prikaži več možnosti
    • Cdriver je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 540
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#362

Spet dvolicnost..., po eni strani trdis, da je 2,3T GMov motor, kar sem ti dokazal, da ni, po drugi je pa avto na Vectrini osnovi in JTD motorjem cistokrvni SAAB po tvoje. Pises neumosti, potem pa druge oznacujes za nepoznavalce.

S čim si mi že dokazal? Ko sem ti v tisti temi napisal zadnje sporočilo si bil tiho kot rit, ne bu ne mu ni bilo več slišat od tebe. Povem ti še enkrat da sta 2.3 litraša v SAAB-ih DVA različna motorja in ne en sam, kljub temu da je mogoče tipska oznaka enaka! Če ti to ni jasno se lahko kar nehava menit, ker o SAAB-u ne veš niti toliko kot imaš črnega za nohtom, pa še trmast si za povrhu. In ne obračaj besed, nikjer nisem napisal da je 9-3 Hirsch ČISTOKRVNI SAAB, pojdi si še enkrat prebrat kaj sem sploh rekel! Edina zares čistokrvna SAAB-a sta 99 z 2.0 motorjem in prva serija 900, to sta bila edina modela iz časa ko je SAAB izdeloval tudi čisto svoje motorje (čeprav po stari licenci Triumpha, ampak popolnoma predelane, tako da tudi blok motorja ni bil več enak) in svoje karoserije. VSI drugi modeli so bili mešančki, pa zato ne nujno tudi toliko slabši, da bi se jih lahko primerjalo s konfekcijskimi jajci, ki so jih proizvajale druge znamke!


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 654
  • Lokacija: Ljubljana

#363

Motor je se vedno iz fiatovega traku brez modifikacii, podvozje je pa od vectre. Samo pleh je saab. Sej tocni slabo.
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#364

S čim si mi že dokazal? Ko sem ti v tisti temi napisal zadnje sporočilo si bil tiho kot rit, ne bu ne mu ni bilo več slišat od tebe.

Ni kaj replicirat, jaz sem svoje glede tega motorja napisal, 2,3 je Saab motor. 

Ti pa trobi in razpredaj  dalje, kot ponavadi...

 



Urejal dylan_dog, 07.01.2020, 08:31.

Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 488
  • Lokacija: Medvode

#365

2.3l oznake B235 je Saabov, te so bili v 9-5 od začetka do 2010 (potem je druga generacija 9-5).

Predhodnik tega je bil B234, v Saab 9000.

 

2.0 oznake B205 je SAABov, ti so bili v 900NG in 9-3 do 2002 (potem je druga generacija 9-3

Prehodnik tega je B201, B202 iz Saab 900 (klasični)

 

GM 2.0 litra je bil B207, tega najdeš v Oplih (tudi Speedsterju), novejših Saab 9-3 in raznih USA znamkah, kjer obstaja tudi supercharger varianta. Slednje je priljubljen bolt-on upgrade za Speedsterja.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 540
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#366

2.3l oznake B235 je Saabov, te so bili v 9-5 od začetka do 2010 (potem je druga generacija 9-5).

Predhodnik tega je bil B234, v Saab 9000.

Tako pravi wikipedija, je pa vprašanje če je to tudi res, saj lahko tam kdorkoli napiše karkoli. Bom zate še enkrat ponovil, problem je v batih. B235 ima bate ki so po Edotovih besedah GM-ov izdelek in zdržijo tuning nekje do 360 KM, tako je on rekel. B234 ima pa stare SAAB-ove bate, ki grejo komot do 500 KM. Če bi hoteli zadevo razčistit do konca, bi morali torej pogledat kateri bati točno so v B234 in kateri v B235, pa še to vprašanje če bi dalo dokončen odgovor. Jaz sem malo brskal po netu in sem našel samo filmčka tuninga 9000 Aero in 9-5 Aero, oba na 500 KM, s tem da predvidevam da ima 9000 original bate (na strani nič ne piše da so menjani, niti da niso), pri 9-5 so jih pa za te konje morali zamenjat s kovanimi, kar potrjuje kar sem jaz rekel, oziroma kar mi je Edo pred leti povedal. O batih nisem našel nič oziroma se mi ne da iskat ker nimam nič od tega, če kdo rabi naj si pa poišče. 

 

9000 Aero B234 500 KM:

 

https://www.saabplan...xtreme-r-500hp/

 

9-5 Aero B235 500 KM s kovanimi bati:

 

https://www.saabplan...-stage-6-413hp/


Ni kaj replicirat, jaz sem svoje glede tega motorja napisal, 2,3 je Saab motor. 

Ti pa trobi in razpredaj  dalje, kot ponavadi...

To praviš ti, Edo je meni povedal drugače. Komu misliš da bom verjel, tebi ali njemu?


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#367

Aha..., zdaj, če se je v prenosu lastnistva menjal material iz katerga so izdelani bati, je to kar naenkrat, GM motor, prav razumem?
Kakšen pravljicar si ti...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 540
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#368

Aha..., zdaj, če se je v prenosu lastnistva menjal material iz katerga so izdelani bati, je to kar naenkrat, GM motor, prav razumem?
Kakšen pravljicar si ti...

Ma ne ne, če je GM predelal (na slabše) obstoječi SAAB-ov motor, potem je to še vedno SAAB-ov motor, ane? Ja, itak  :)  


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 488
  • Lokacija: Medvode

#369

To z bati je po moje bolj pravljica. . Saj tud GMov B207 nima vedno enakih, pa ne moreš verjet ročično gred so vmes med produkcijo spreminjal za isti tip motorja (drugače uravnotežena).

 

Mogoče so res kovani v B234, vendar B235 ima pa boljše razmerje med dolžino ojnice in hodom bata, po domače povedano zaradi tega bat manj pospešuje in manjše stranske sile so na cilinder. Posledično greš lahko višje z vrtljaji in bolj ga lahko boost-aš.

 

Ni kaj, Saab se je potrudil in iz B234 naredil še boljšo verzijo B235. :)


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 540
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#370

To z bati je po moje bolj pravljica. . Saj tud GMov B207 nima vedno enakih, pa ne moreš verjet ročično gred so vmes med produkcijo spreminjal za isti tip motorja (drugače uravnotežena).

 

Mogoče so res kovani v B234, vendar B235 ima pa boljše razmerje med dolžino ojnice in hodom bata, po domače povedano zaradi tega bat manj pospešuje in manjše stranske sile so na cilinder. Posledično greš lahko višje z vrtljaji in bolj ga lahko boost-aš.

 

Ni kaj, Saab se je potrudil in iz B234 naredil še boljšo verzijo B235. :)

Dobro, lahko da je pravljica. Ampak recimo tako, mi smo na forumu in vemo kdo je bil forumaš (žal že pokojni) jože 2, ane? Pomojem ni nikogar, vsaj od nas starih mačkov foruma, ki se ga ne spomni. No, Edo je bil jože 2 za SAAB-e, dokler je še živel v Sloveniji. Mene določeni ljudje prepričajo do te mere da jim verjamem vse kar rečejo, se pravi če bi Jože ali pa Edo rekla da je noč, na nebu bi pa sijalo sonce, bi jaz verjel da je noč in bi šel spat. A štekaš? Edo ni imel nič od tega da mi je povedal tisto kar mi je povedal, torej nima smisla, da bi mi lagal. Jaz sem bil takrat do vratu v SAAB-ih, študiral sem to znamko, hodil po sejmih v tujini in nabavljal literaturo, enega SAAB-a 96 sem zrestavriral do zadnjega vijaka (delali so sicer večinoma drugi, jaz sem nadziral in vodil projekt, ampak čisto vse do zadnje dlake je šlo po mojih načrtih in z avtom sem se na koncu tudi pripeljal na BMW srečanje - žal sem takrat ravno zamenjal znamko), Edo je bil pa bolj praktik, oziroma izključno praktik. In bil je edini v SLO, ki je znal porihtat čisto vsakega SAAB-a, ni bilo problema ki ga nebi rešil in to za smešen denar, ni bil zlatar kot njegov konkurent, ki na žalost še danes "dela" in je ocarinil že dosti ljudi, ki se jim je posledično tudi znamka zagnusila, oziroma so vsaj izgubili voljo do nje.

 

Torej, upam da smo to zdaj razčistili. Bati so v B234 svetove boljši kot v B235 in to zato, ker je Bog med mehaniki za SAAB-e to rekel. Če ne verjameš pa podri in nazaj sestavi 500 SAAB motorjev, kolikor jih je verjetno že Edo v svoji karieri do zdaj, zadnja leta žal v tujini, ker ga pri nas ne cenijo. Imel je ogromno takih strank, nejevernih Tomažov kot je dylan_dog, zato je tudi šel in prav je naredil, še jaz sem mu tako svetoval. Med bedaki se pač ne da delat, določeni Slovenci so seljaki v pravem pomenu besede, za pokazat nimajo nič, gobec pa vrtijo kot da so največji strokovnjaki. Wikipedija mojstri, bi se lahko reklo. 


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 899
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#371

In na koncu spisa, brez 100 vrsticne dramaturgije, lahko spet mirno zapisemo, da to ni GM motor...

Urejal dylan_dog, 08.01.2020, 23:59.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 540
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#372

In na koncu spisa, brez 100 vrsticne dramaturgije, lahko spet mirno zapisemo, da to ni GM motor...

Lahko mu rečeš kakorkoli želiš, zaradi mene tudi Wartburg.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Rondell
Rondell

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 101
  • Lokacija: SVN
  • Avtomobil: e46

#373

Nisem vedel v katero temo bi dal ...pa niti želel ne nove odpirat ...

 

Ve kdo za kakega ugodnega avtolelektričarja za starega Peugeota 206 v LJ (ala Schumi za BMW)?


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.