Skoči na vsebino

 

Avtomobili okoli leta 2000 vs. današnji

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
373 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 846
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#21

Swift je bil raketa, vendar pa ne moreš krivit audia, če voznik ni znal vozit.


Kak pa to ves? Po tvoje bi audi moral odpeljati naprej po avinkasti cesti? Ocitno se nisi nikol vozil swifta gti-ja :)

Ja 400kg manj v prid Swifta pač naredi svoje, tu ne moreš nič.


:ok

Od avtov ki mi je ostal v spominu, se se spomnim Lancie Delte Integrale Evoluzione, taka crna, okoli 300 konjev Lj tablice. Mislim da je bila od "LordFebota" :laugh Ovinki proti Idriji...:eek
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 843
  • Lokacija: Ljubljana

#22

Sam calibra 16v je bla res k ferrari. 150 konjev halo to je bilo nepredstavljivo. Pa vectra 2.0 16v al pa kasnej Vectra turbo to je bila norisnic total


Vti bogi halo.calibro 16v sem užgal kadar sem hotel.
Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


dolenc46
dolenc46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 789
  • Lokacija: zaponkom
  • Avtomobil: S2K

#23

Honda Integra Type-R, zame še vedno eden boljši avtov prejšnega tisočletja. 1.8 motor, 9krpm blokada, 190 "konjev in dobrih 1100kg:metalc ABS je bil, to je pa to.

Ni bil ravno kruzer, ampak servo pa klimo je še vedno imela. Vzdržljiv motor z porabo ob normalni vožnji pod 7l.

Urejal dolenc46, 16.08.2015, 14:17.

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#24

Največja razlika med takrat in danes je, da so postali avtomobili dražji za kupit in vzdržavat. Vse ostalo je bilo v obeh obdobjih ... sedaj in takrat je bilo par lepih in dobrih avtov in veliko povprečnih.

Urejal Rottie, 16.08.2015, 14:22.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Falco
Falco

    Der Kommissar

  • Moderator
  • Sporočil: 13 827
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW

#25

Pa zredili so se precej. :laugh

Prikaži več možnosti


Zverinc
Zverinc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: okolica Ljubljane
  • Avtomobil: bencinar

#26

jaz sem ravno danes po dolgem času užgal en dober avto pa ga malo opral :cool

Objavljena slika

Urejal Zverinc, 16.08.2015, 14:39.

only milk and juice come in 2 litres
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#27

Največja razlika je med avti od letnikov 90 naspram konec devetdesetih.Od 2000, do sedaj ni tako opazne razlike.Razlika je ampak ne revolucionarna.Tam v letih 97 ali 98 ko je alfa romeo vgradil med prvimi comon rail dizla je majčkena revolucija.Razni nepomembni dodatki a la kamere in kakšni senzorji za razne olajšave,ne prinesejo veliko.Kakor je bila velika sprememba tam konec osemdesetih ,ko so začeli masovno delat večventilske motorje.Klime in ostali luksuz je bil na veliko prisoten že leta 90 tud v nižjih klasah kot so golf ali kakšen fiat tipo ipd.
Zelo se pa opazi konstantno povečevanje moči in Zmanjševanje prostornin.Zdaj je 100 konjski avto minimum .Izpod 200 ni kaj praskat.
Tako nekako to jaz vidim.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#28

Današnji 'hudi' avtomobili imajo res več konjev hkrati pa tudi več kil.

Kar se pa same vožnje tiče so pa kot čolni, s starinami si povozil kovanec in vedel letnco gor, s tanovimi pa k da bi vozil v rokavicah za v vesolje.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • hvilu je všeč


iznogut
iznogut

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 157
  • Lokacija: center

#29

Največja razlika je med avti od letnikov 90 naspram konec devetdesetih.Od 2000, do sedaj ni tako opazne razlike.Razlika je ampak ne revolucionarna.T



Največja razlika je vzdržljivost komponent. Danes menjavaš ketno na BMW-ju pri 150.000 km lol.

Tega na e39, e36, e46 itd. nisi počel niti ni bila tema pogovora, da te bo strah, ker bo ketno utrgal.

Če avtu do 100.000 ne crkne dvakrat turbina je že uspeh.

Slabo je tole danes.
Prikaži več možnosti


Best body parts in town
Best body parts in town

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 790
  • Lokacija: Živim med vsemi BMW, ki jih prehitevam
  • Avtomobil: CUPRA 350

#30

Od teh cenovno ugodno za časa, ko smo bili mulci "18,19,20" so mi najbolj v spominu ostal

HONDA VTI GEN5
CLIO 16v
GOLF VR6 (eden lepših zvokov motorjev s športnim filtrom, še danes)

Takrat je res ni bilo nobenih težav, ker avti niso imeli elektronike, čeprav HONDA motor je bil res delavec praktično neuničljiv motor, ne vem pa kako se bo nov motor od HONDE držal me res zanima, ker so šli na turbo.

Urejal Best body parts in town, 16.08.2015, 17:50.

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#31

Glih vso elektroniko so mel skoraj enako kot danes. Razlike so samo v detajlih pa še to majhnih.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


iznogut
iznogut

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 157
  • Lokacija: center

#32

Glih vso elektroniko so mel skoraj enako kot danes. Razlike so samo v detajlih pa še to majhnih.


To seveda ni res. ASR, ESP -ja nisi našel v večini avtov. Še BMW-ji so ga imeli zgolj za doplačilo oz. sploh ni bilo možno.

ABS pa servo ... če je imel avto ASR je bil že vau.. ESp pa sploh..
Prikaži več možnosti


Best body parts in town
Best body parts in town

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 790
  • Lokacija: Živim med vsemi BMW, ki jih prehitevam
  • Avtomobil: CUPRA 350

#33

To seveda ni res. ASR, ESP -ja nisi našel v večini avtov. Še BMW-ji so ga imeli zgolj za doplačilo oz. sploh ni bilo možno.

ABS pa servo ... če je imel avto ASR je bil že vau.. ESp pa sploh..


Avtor teme piše o avtih 2000/2001 kar najbrž drži, da so bili po večini polni elektronike, nekateri smo se prestavili na 1990/1991 tam pa je dejstvo, da ni bilo E od elektronike.
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#34

Tako je avti okrog l 2000 malo gor malo dol so v glavnem imeli vse.Tudi nižje klase ne samo bmw.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#35

To seveda ni res. ASR, ESP -ja nisi našel v večini avtov. Še BMW-ji so ga imeli zgolj za doplačilo oz. sploh ni bilo možno.

ABS pa servo ... če je imel avto ASR je bil že vau.. ESp pa sploh..


Ja sure. A3 letnik 2001 od moje tamale ma esp in vso osyalo elektroniko ki jo najdes na danes novem avtu.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


iznogut
iznogut

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 157
  • Lokacija: center

#36

Ja sure. A3 letnik 2001 od moje tamale ma esp in vso osyalo elektroniko ki jo najdes na danes novem avtu.


Audi je mogoče večina ? Večina znamk leta 2000-2001 ni imela serijsko ASR in ESP.
Prikaži več možnosti


tomaž 320
tomaž 320

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 605
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 coupe & cinquecento

#37

Zakaj so mi všeč ravno avtomobili iz obdobja okoli leta 2000?

Od leta 1990 do leta 2000 je bil pri avtomobilih prisoten velik napredek. Standard je postal servo volan, klimatska naprava, radio z RDS-om, ABS in airbagi. To je bilo 5 najpomembnejših pridobitev, ki so bile zelo dobrodošle. Avtomobili pred letom 1990 teh dobrin večinoma niso imeli - takrat je bil "luksuz" 5. prestava, desno ogledalo in ura. Po letu 2000 so se bolj na široko uveljavili še parkirni senzorji, tempomat in ESP - tudi tri zelo dobrodošle zadeve. Z letom 2000 je bilo možno dobiti 6-stopenjski menjalnik že tudi pri "ljudskih" volkswagnih, pa tudi avtomatski menjalniki so bili takrat že kar napredni - krmilila jih je elektronika (tiptronic ipd.)
Vse zgoraj naštete "dobrine" so meni nujno potrebne, ampak novotarije, ki so jih uveljavili v naslednjih 15-ih letih - multimedije, touchscreeni, bluetoothi, vzvratne kamere, sistemi za prepoznavanje znakov, spremembe smeri, mrtvega kota,..., samodejno zasenčenje dolgih luči, samodejno ustavljanje,..., vse to je meni ne samo nepotrebno, ampak tudi odveč.
FIX IT AGAIN TOMORROW
Prikaži več možnosti


iznogut
iznogut

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 157
  • Lokacija: center

#38

Zakaj so mi všeč ravno avtomobili iz obdobja okoli leta 2000?

Od leta 1990 do leta 2000 je bil pri avtomobilih prisoten velik napredek. Standard je postal servo volan, klimatska naprava, radio z RDS-om, ABS in airbagi. To je bilo 5 najpomembnejših pridobitev, ki so bile zelo dobrodošle. Avtomobili pred letom 1990 teh dobrin večinoma niso imeli - takrat je bil "luksuz" 5. prestava, desno ogledalo in ura. Po letu 2000 so se bolj na široko uveljavili še parkirni senzorji, tempomat in ESP - tudi tri zelo dobrodošle zadeve. Z letom 2000 je bilo možno dobiti 6-stopenjski menjalnik že tudi pri "ljudskih" volkswagnih, pa tudi avtomatski menjalniki so bili takrat že kar napredni - krmilila jih je elektronika (tiptronic ipd.)
Vse zgoraj naštete "dobrine" so meni nujno potrebne.


Pozabil si še eno zelo pomembno pridobitev v tistem času. Xenomski žarometi.
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 389
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#39

Avtor teme piše o avtih 2000/2001 kar najbrž drži, da so bili po večini polni elektronike, nekateri smo se prestavili na 1990/1991 tam pa je dejstvo, da ni bilo E od elektronike.


:crazy :crazy :crazy Nimaš pojma o avtomobilih. V seatih pa E-ja ni bilo ziher ne.

Že leta 1987 so vgrajevali TCS v Mercedese, toyote in BMW-je, še dvajset let prej so vgrajevali ABS-e in airbage, da ne govorim o xenonih, avtomatskih klim, električnih sedežih... vse to se je največ čez lužo in deželi vzhajajočega sonca vgrajevalo v veliko avtomobilov, med tem, ko so na stari celini nekateri še jahali konje:ok

Urejal mihaing, 16.08.2015, 20:03.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 807
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Fiat

#40

Zame je bilo obdobje od cca. 2000 do nekje 2007 eno najslabših obdobji v avtomobilizmu. Avti so ravno v tem obdobju začeli množično dobivati elektronske dodatke in dodatno opremo, ki pa v cenejših avtomobilih še ni bila dorasla masovni proizvodnji.

Posledica opreme in novih varnostnih standardov je bila vedno večja teža.

Eksperimentirali so z raznimi direct injection motorji, ampak je bila tehnologija crap.

Eksperimentirali so z oblikami, ampak jim večinoma ni uspevalo. Cela generacija bmwjev je bila katastrofalna, gledali smo razne vel satise, en kup enih ponesrečenih renaultov, oplov, VAGov...

Danes je stanje povsem drugačno. Avtomobili imajo po 7 let garancije, končno postajajo uporabni ob možnosti povezave s pametnimi telefoni, motorji so precej bolj dodelani, udobje je na nivoju. Pa še nekaj sem opazil. Danes praktično ni grdih avtomobilov. V nobenem razredu. Tudi avtomobili za 10, 15 jurjev zgledajo spodobno.
wLJVSAz.jpg
 

 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.