Skoči na vsebino

 

Avtomobili okoli leta 2000 vs. današnji

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
372 odgovorov v temi
XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 910
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#41

Moje mnenje je, da so delali dobre avte do leta 2000.
+/- par let.

Avti po tem letu so izgubili prvinskost, direktnost, zabavnost.

Poredili so se, dobili veliko izolacije, postali stabilni a okorni, varni, brezdušni aparati za prevoz ljudi.
Predvsem pa me moti, da so dobili žnj elektronskih "pomagal", postali so tudi precej komplicirani za uporabo.
Ajd, ABS je že kul, ASR tut. Pa recimo tempomat, ampak ga tudi ne rabim nujno.

Ajt, recimo, da so avti do 2010 še relativno OK (neka srednja klasa).
Po tem je pa obup: Line-assist, samodejno bremzanje, piskanje za vsak qurac, elektronska ročna, start stop, touch komande za vsak qurac nastavit...
To pa že ni več avto, niti aparat ni več - to je gadget.

Oče se s službenim avtomatikom najbrž sploh ne bi znal peljati, kaj to, pomoje ga sploh ne bi znal vžgati, spustiti ročne, uporabljat 99% sistemov, ki kao nudijo večjo varnost, udobje, povezljivost...

Avti niso več simpl.
jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • tomaž 320 je všeč


iznogut
iznogut

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 157
  • Lokacija: center

#42

Danes praktično ni grdih avtomobilov. V nobenem razredu. Tudi avtomobili za 10, 15 jurjev zgledajo spodobno.


Da so vsi avtomobili različnih znamk med sabo podobni. To si opazil?
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 910
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#43

Zakaj so mi všeč ravno avtomobili iz obdobja okoli leta 2000?

Od leta 1990 do leta 2000 je bil pri avtomobilih prisoten velik napredek. Standard je postal servo volan, klimatska naprava, radio z RDS-om, ABS in airbagi. To je bilo 5 najpomembnejših pridobitev, ki so bile zelo dobrodošle. Avtomobili pred letom 1990 teh dobrin večinoma niso imeli - takrat je bil "luksuz" 5. prestava, desno ogledalo in ura. Po letu 2000 so se bolj na široko uveljavili še parkirni senzorji, tempomat in ESP - tudi tri zelo dobrodošle zadeve. Z letom 2000 je bilo možno dobiti 6-stopenjski menjalnik že tudi pri "ljudskih" volkswagnih, pa tudi avtomatski menjalniki so bili takrat že kar napredni - krmilila jih je elektronika (tiptronic ipd.)
Vse zgoraj naštete "dobrine" so meni nujno potrebne, ampak novotarije, ki so jih uveljavili v naslednjih 15-ih letih - multimedije, touchscreeni, bluetoothi, vzvratne kamere, sistemi za prepoznavanje znakov, spremembe smeri, mrtvega kota,..., samodejno zasenčenje dolgih luči, samodejno ustavljanje,..., vse to je meni ne samo nepotrebno, ampak tudi odveč.

Exactly:ok

Seveda vse skupaj zavisi od razreda, kot omenjeno novotarije in elektronska "pomagala" prehajajo iz višjih v nižje klase.

Naj še omenim, da so bili že avti okrog leta 2000 čisto dovolj ekonomični in dinamični. Multi point fuel injection je bil 99,9% uveljavljen (bencinarji), prav tako direktni vbrizg pri dizlih, večinoma tudi common rail.
Po tem se je kompliciranost motorjev in sistemov višala precej bolj, kot njihova učinkovitost.
Zaradi kompleksnosti pa so dražja tudi popravila...
jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#44

Meni so pa bolj všeč tisti z letnico pred 2000, tam okoli 90-tih let. +- 5 let. Torej avti moje mladosti :laugh. Med njimi najdemo redke ptice na današnjih cestah ponujali pa so užike, npr. Honde (Civic, CRX), Renaulti (Gtt, Clio 16v), pa kakšen GSi, Swift GTI, .... Pa da ne omenjam ostalih kategorij.
Skratka v neki temi tako opevani yountimerji. To je to, zame :ok.


VTI, GTI...


Res zabavna sta bila renault 5gt in Fiat uno turbo. Sam morte vedet, da se vam merila spreminjajo s casom. Ko sem leta 1998 vozil civic vti se mi je zdel da je raketa. Sem probal lansko leto en lep primerek pa se mi je zdel precej bogo....


Romantika pač. Treba se je zavedat, da so avti iz 90ih gajbe na kolesih, ampak prisrčne gajbe. V razredu velikih in večjih limuzin in teh velikih avtov me ne ganejo, čas gre naprej, tako pa tudi tehnologija.

Všeč iz časa 90-00 so mi predvsem hatchbacki, ti so bili neponovljivi, ponujali tono zabave, več ali manj so bili vsi trpežni, vsi cca 1000-1250kgs in 140-160hp. Potem si lahko zbiral samo ali hočeš handling pa manj konjev (P 106 GTI, Saxo VTS) ali malo manj handlinga pa malo več moči.

Kakorkoli fosili, ki jih danes prekosi vsak golf dizel, a tej fosili neobremenjeni z barvo na vodni osnovi in emisijami, še danes rohnijo, se svetijo in ponujajo res prvinski občutek skozi ovinke, navkljub precej nižjim hitrostim ki jih ponujajo današnji hatchi.

So pa avti iz tistega obdobja gajbe, pod črto, imamo doma enega, P 206, precej opremljenega za take sorte avto, in s 70k km. Za v trgovino in tako je ok, ponuja mobilnost, s tistim 1.4 motorčkom lepo skoči, ampak da bi z veseljem familijo naokoli prevažal po potovanjih s takim avtom ti pa ni.

Zelo zelo všečna tema, kot je nekdo omenil, ena bolj legendarnih modelov iz tistega časa pa sta vsekakor Calibra in Integra, tudi Accord Type R je en zelo zelo zanimiv avto. :mljask
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 800
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Fiat

#45

Moje mnenje je, da so delali dobre avte do leta 2000.
+/- par let.

Avti po tem letu so izgubili prvinskost, direktnost, zabavnost.

Poredili so se, dobili veliko izolacije, postali stabilni a okorni, varni, brezdušni aparati za prevoz ljudi.
Predvsem pa me moti, da so dobili žnj elektronskih "pomagal", postali so tudi precej komplicirani za uporabo.
Ajd, ABS je že kul, ASR tut. Pa recimo tempomat, ampak ga tudi ne rabim nujno.

Ajt, recimo, da so avti do 2010 še relativno OK (neka srednja klasa).
Po tem je pa obup: Line-assist, samodejno bremzanje, piskanje za vsak qurac, elektronska ročna, start stop, touch komande za vsak qurac nastavit...
To pa že ni več avto, niti aparat ni več - to je gadget.

Oče se s službenim avtomatikom najbrž sploh ne bi znal peljati, kaj to, pomoje ga sploh ne bi znal vžgati, spustiti ročne, uporabljat 99% sistemov, ki kao nudijo večjo varnost, udobje, povezljivost...

Avti niso več simpl.


Piskanje za vsak drek ni domena novih avtomobilov. Pa novi niti ne piskajo več toliko, sem opazil, ali pa jaz izbiram same take. Tudi teža vztrajno pada.

Elektronska pomagala, ki povečujejo varnost, so pa samo dobrodošla.
Putin grabbing America by the pussy.
v0dtd4l.jpg
 

 

Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 800
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Fiat

#46

Da so vsi avtomobili različnih znamk med sabo podobni. To si opazil?


Nisem. Meni se zdi, da je ponudba kar raznolika in pestra.

Pa ne, da je kaj narobe s tem, da so si avtomobili podobni. Boljše, da so si podobni, kot, da so grdi.
Putin grabbing America by the pussy.
v0dtd4l.jpg
 

 

Prikaži več možnosti


iznogut
iznogut

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 157
  • Lokacija: center

#47

So pa avti iz tistega obdobja gajbe, pod črto, imamo doma enega, P 206,
s tistim 1.4 motorčkom lepo skoči,



Pretiravaš in to zelo. Počasen je.
Prikaži več možnosti


Falco
Falco

    Der Kommissar

  • Moderator
  • Sporočil: 13 827
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW

#48

Pa žejen tudi. :laugh

Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 927
  • Lokacija: BMW M Town

#49

Leta 2030 bomo pa govorili kako so bila okrog leta 2015 še zadnja leta, ko so delali dobre avtomobile :-D

Ko so imeli še skoraj vsi avtomobili motor na notranje izgorevanje, ne pa na elektriko... ko si dejansko moral avto še vozit, ne pa da večino časa avto sam pelje...:ok2

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#50

Pretiravaš in to zelo. Počasen je.


:ok. Seveda da je počasen. Pač v drugi, tretji, začne lepo ropotati, pa ni tako porazno da ne bi bilo zabavno.

Pa žejen tudi. :laugh


Ne vem če ga tankamo enkrat na mesec, ali pa ravno toliko. Res pa je da ne vem niti koliko kilometrov naredimo z njim na mesec. :laugh

Urejal Pepsi, 16.08.2015, 21:47.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#51

Ma kašni fosili dej ne bluzite. Zadnih 30 let se v avtomobilih spremenilo ni skoraj nič razn debelejše izolacije, več balasta in večjih ali bolj navitih motorjev.

Edino kar je, je to da se je high tech tehnika privalila tudi do današnjega fićo razreda, ki pa je še vedno narejen iz štancane pločevine, čeprav imajo 30 let stari avtomobili alu podvozja in zavorne čeljusti kakršne si recimo aktualna cupra lahko samo mokro posanja. Pa še marsikaj se najde če greš v detajle.

Urejal voith, 16.08.2015, 22:33.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 800
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Fiat

#52

Jp, vse je isto.

Objavljena slika

Objavljena slika
Putin grabbing America by the pussy.
v0dtd4l.jpg
 

 

Prikaži več možnosti
    • Gregc je všeč


elson2k
elson2k

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 399
  • Lokacija: Wherever I may roam
  • Avtomobil: E320

#53

Na področju varnosti voznika in potnikov se je spremenilo na boljše, ja.

Ostalo pa... So mi starejše kante bolj všeč. Jebiga.
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 689
  • Lokacija: Ljubljana

#54

Ma kašni fosili dej ne bluzite. Zadnih 30 let se v avtomobilih spremenilo ni skoraj nič razn debelejše izolacije, več balasta in večjih ali bolj navitih motorjev.

Edino kar je, je to da se je high tech tehnika privalila tudi do današnjega fićo razreda, ki pa je še vedno narejen iz štancane pločevine, čeprav imajo 30 let stari avtomobili alu podvozja in zavorne čeljusti kakršne si recimo aktualna cupra lahko samo mokro posanja. Pa še marsikaj se najde če greš v detajle.


Jaz vidim problem da nihče noče več proizvajat vozil za +10 let.
Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 800
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Fiat

#55

Kaj ne, če majo po 7 let garancije.
Putin grabbing America by the pussy.
v0dtd4l.jpg
 

 

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#56

Objavljena slika


To je odvisno od vložka proizvajalca v varnost.

Čist konkretno sem kr velik poznavalec porscheja 944, do te mere, da poznam vse dele vseh serij ob treh zutrej če me zbudiš.

No ta avto je bil zasnovan nekje konec sedemdesetih in ima z eno zelo debelo štango povezan motor, ki je spredaj in menjalnik, ki je zadaj.

Ta štanga ima zadaj dva kavlja, ki sta nastavljena pred dva nasprotna kavlja na karoseriji. V primeru frontalnega trka, se tako karoserija mečka spredaj in zadaj, poleg tega ima v vratih varnostne jeklene štange in precej globoke škatlaste pragove. Če pogledaš zgornjo sliko, se na zadnjem boku vidi kako je zapognilo zadnji blatnik zaradi zadnje mečkalne cone.


Zdej pa najdi na netu čelno sesutega 944 če ga lahko. Tudi ene slike ni nikjer kjer bi frontalni trk prišel tkole v kabino. Pa je design iz sedemdesetih in avto je serijsko letel čez 290kmh.

Konkretno moj je letel čez sto z avtoceste bočno v drevo na voznikovi strani in vozniku ni bilo nič. Probaj ta manever v cliotu al pa v cupri če češ.

Urejal voith, 16.08.2015, 22:55.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 540
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#57

Kaj ne, če majo po 7 let garancije.


Kaj ti bo pa garancija po desetih letih? Rit si lahko z njo obrišeš. Yamasaki ima prav.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 898
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#58

Voith, danes sem enega podobnega porscheja srečal na cesti, blizu NG :ok
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 800
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Fiat

#59

Dobr, za P944 je jasno, da bi danes na ncapu dobil 6 zvezdic, čeprav bi ga v steno nabili 20kmh hitreje kot standardno. Pri vseh ostalih avtomobilih je pa stanje kar konkretno boljše.
Putin grabbing America by the pussy.
v0dtd4l.jpg
 

 

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 898
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#60

Kaj ne, če majo po 7 let garancije.


Po 7 letih pa:



:ok2
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.