Skoči na vsebino

 

Sveti rdeča lučka za olje...

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#1

Vozim mini cooper let. 2003 Pred kratkim se mi je prižgala rdeča lučka za olje. Nivo olja je na maximum, verjetno pa ta rdeča lučka signalizira problem v pritisku olja?
Avto smo odpeljali z avto vleko na uradni servis Aktiv v Kranju, kjer so mi dejali, da je zlo verjetno senzor za olje. Vgradili so mi nov senzor za olje ampak problem se vedno ostaja.
Pomerili so mi pristisk olja in ugotovili, da je pri ogretem avto ta res mansi. Vzrok naj bi bila pumpa za olje in pa olnični ležaji. Tudi to so mi zamenjali vse z originalnimi deli, olno pumpo in ležaje pa po vsem tem problem še vedno ostaja.
Zanima me, če je od tu naprej kakšna napaka na elektroniki ali kaj? Ne razumem, če je glavni del zamenjan ne bi smel bit problemov s pritiskom olja?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Kakšen je tlak olja po menjavi pumpe in ležajev, se je kaj izboljšal ali ne? V kakšnem stanju so bili originalna pumpa in ležaji? Ne razumem kako lahko servis da avto iz rok dokler napaka ni odpravljena, to mi res ni jasno...
Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#3

Avto je se vedno na servisu, kar se tice obrabe lezajev in pumpe so mi rekli, da so bili olnično lezaji kar dobro načeti in pa na glavni gredi kar dobre praske. Kakšen je sedanji pritisk olja po menjavi ne vem. To informacijo dobim v ponedeljek. Na istem servisu sem kake 4 mesece nazaj delal reden servis, menjava olja, filtrov in ostalih stvari. Je mozno, da so mi takrat zamenjali napačen olni filter in da se je ta napaka pokazala s časom? Kolikor vem je za moj tip in pa letnik cooperja predpisan peseben filter?
Prikaži več možnosti


JohhnyWalker
JohhnyWalker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: A4 B8

#4

Avto je se vedno na servisu, kar se tice obrabe lezajev in pumpe so mi rekli, da so bili olnično lezaji kar dobro načeti in pa na glavni gredi kar dobre praske. Kakšen je sedanji pritisk olja po menjavi ne vem. To informacijo dobim v ponedeljek. Na istem servisu sem kake 4 mesece nazaj delal reden servis, menjava olja, filtrov in ostalih stvari. Je mozno, da so mi takrat zamenjali napačen olni filter in da se je ta napaka pokazala s časom? Kolikor vem je za moj tip in pa letnik cooperja predpisan peseben filter?


Po kmečki logiki se mi zdi čisto možno..
Držim pesti da se zrihta tole :ok
Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#5

Lep pozdrav. Dones po skoraj treh tednih smo šli iskat avto na uradni servis Aktiv Kranj in tako kot ponavadi je bil moj avto spet parkiran nekje v ozadju in mirno čakal na bog ve kaj... z odgovorom "manka nam ljudi, imamo prioritete na drugih avtomobilih, malo bo za počakat"!???
Prvič so rabl 4 dni, da so mi pomeril pritisk olja, potem se en teden, da so mi zamenjali pumpo olja in tako naprej. Uglavnem odlasanja je bilo kar nekaj. S prevzemom avta sem zahteval nazaj rabljeno pumpo in pa ležaje olja in glej ga zlomka zadeva pri obeh je bila praktično skoraj nerabljena.... Na avtu pa ostaja se vedno isti problem, tako da smo od uradnega servisa Aktiv avto odpeljali kot smo ga pripeljali... z avto vleko. Samo toliko v vednost.
Prikaži več možnosti


JohhnyWalker
JohhnyWalker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: A4 B8

#6

A je temno sive barve?
Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#7

A je temno sive barve?

Ne, je english racing green barve, zakaj?
Prikaži več možnosti


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 275
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#8

Avto je se vedno na servisu, kar se tice obrabe lezajev in pumpe so mi rekli, da so bili olnično lezaji kar dobro načeti in pa na glavni gredi kar dobre praske. Kakšen je sedanji pritisk olja po menjavi ne vem. To informacijo dobim v ponedeljek. Na istem servisu sem kake 4 mesece nazaj delal reden servis, menjava olja, filtrov in ostalih stvari. Je mozno, da so mi takrat zamenjali napačen olni filter in da se je ta napaka pokazala s časom? Kolikor vem je za moj tip in pa letnik cooperja predpisan peseben filter?


Slike ležajev...


LP, BB

od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 395
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#9

Svetujem en lep dokumentiran foto in z papirji oster dopis na glavnega uvoznika v Slo in ob enem še na pristojno nadzorno službo pri proizvajalcu v Nemčijo.

Sam sem imel neko tako zgodbo z VW znamko , avto v garanciji dolga zgodba stara sedaj 12 let , mrcvarili so ga 5 x menjavali, rešili nič ...............

Po dopisu je bil v 4 dneh z mano z nemške strani vzpostavljen kontakt, dobili vso dokumentacijo, nato je VW vozilo odpeljal v DE na specialen servis za zapletene zadeve .

Na koncu je bila napaka zelo enostavna in odpravljena. Na montažni liniji Passata nekdo ni dal podložk pod armaturo in ta je po letu dni, ko se je malo zrahljala, začela nabijato pri vožnji, čez luknje, kot da bi bila, roka ???, amortizer ??? ipd. No nemci so prišli stvari do dna, se opravičili in priznali še neko nadomestilo, se ne spomnim, več koliko recimo, kot danes 500 eur za vse stroške . Tako, da če kekci pri nas ne znajo je potrebno na višje inštance, ker konec koncev tudi BMW sem prepričan, da ima maharje in delavnico za najtežje primere, ko razum odpove...,
sicer pa tudi tuji maharji hodijo k našim pod prste gledati .....
Prikaži več možnosti


JohhnyWalker
JohhnyWalker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: A4 B8

#10

Ne, je english racing green barve, zakaj?


Sem mislu da sem ga vidu:)
Prikaži več možnosti


GGREGA
GGREGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 606
  • Lokacija: južni rob Kranjskega polja
  • Avtomobil: francoz

#11

tukaj je lahko ogromno stvari ki gredo narobe, lučko zna prižgati tudi napačno olje ali filter, separator v karterju, garež ( če ni bil redno servisiran)
pošten mehanik bo to hitro rešil za male pare


jaz ne bi nikoli plačal neke storitve in potem odpeljal avto in dele z avtovleko, namontiraj nazaj v moji prisotnosti in ne plačam nič , niti enega beliča:)
vse se da samo denar moraš imeti :laugh
Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#12

Sramota za Aktiv res... malo sem prelistal ostale forume in novice ispred časev od njih in bivšega Malgaja, ki naj bi bil trenutni Aktiv. Zadeva je, kaj jim niso ne dolgo nazaj pri BMW vzeli licenco? To pove dosti... Sliko "nucanih lezajev" in "nucane pumpe" bom pa probal objavit jutri, problem je, ker imam vse to pri zdejsnem mehaniku, ki pa ni tako blizu mene jest pa doma v rovtah in odvisen od prevoza... slike pa pošlem zagotovo če ne jutri pa do petka zagotovo.
Lp vsem!
Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#13

tukaj je lahko ogromno stvari ki gredo narobe, lučko zna prižgati tudi napačno olje ali filter, separator v karterju, garež ( če ni bil redno servisiran)
pošten mehanik bo to hitro rešil za male pare


jaz ne bi nikoli plačal neke storitve in potem odpeljal avto in dele z avtovleko, namontiraj nazaj v moji prisotnosti in ne plačam nič , niti enega beliča:)


Kaj misliš da sem kaj plačal? Plačal nisem niti centa in "odvleku" avto od servisa dalje.
Lahko so le srečni, da jim nisem naredu večjih problemov na servisu in v trgovini kot sem jim. Mehanik pri katerem je avto ta trenutek je takoj postavil "diagnozo" in sicer glede na rabljen del stare pumpe, ki je zamačena s starim oljem/mulč
je treba motor podret in ga spucat v nulo, ker naj bi bil avto kupljen od prejsne lastnice zelo zanemarjen in ne redno servisiran kar je sramota.:frown
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 395
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#14

Za ta garež prat so tudi postopki z kemikalijami, kjer točno ne vem, motor prisilno obračajo na malo in pod pritiskom perejo topijo izpirajo, kaj več, bo pa kdo bolj posvečen vedel, vseeno pa je najbolj temeljito podreti glavo karter in ...... je pa to kar poseg.....

Pred časom je nekdo objavil sliko motorja Audija TT, ki je odpovedal pri kilometrih čez 80 t milj, kot se spomnim, olje menjano nikoli, samo dolivano in ko so odprli motor je bilo .....

poglejte :

http://www.autoblog....-oil-change/?SA

:napaka
Prikaži več možnosti


sun30
sun30

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 662
  • Lokacija: lj

#15

Ja mojemu kolegu so na nekem drugem servisu vseeno želili zaračunati ure čeprav napake niso popravili, niti je defirnirali, dobil je nazaj enako pokvarjen avto, s praznim tankom, ampak so po njihovo izgubili toliko in toliko ur...

S prijaznim emailom direktorju se je zadeva uredila :laugh




Kaj misliš da sem kaj plačal? Plačal nisem niti centa in "odvleku" avto od servisa dalje.
Lahko so le srečni, da jim nisem naredu večjih problemov na servisu in v trgovini kot sem jim. Mehanik pri katerem je avto ta trenutek je takoj postavil "diagnozo" in sicer glede na rabljen del stare pumpe, ki je zamačena s starim oljem/mulč
je treba motor podret in ga spucat v nulo, ker naj bi bil avto kupljen od prejsne lastnice zelo zanemarjen in ne redno servisiran kar je sramota.:frown


Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#16

20150825_141633.jpg

20150825_142008.jpg

20150825_141639.jpg

20150825_141948.jpg

S strani vodje servisa na bi tole bilo vse znucano in zamenjano z novim...olna pumpa in pa onli ležaji.
Pa je to res znucano?
Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#17

20150825_141530.jpg

20150825_141538.jpg

20150825_141944.jpg
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 830
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#18

znucana je njihova glava:ok

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Pa je to res znucano?


Za pumpo ne vem ker tega modela ne poznam in ne vem kateri del je kritičen, ležaji so pa res obrabljeni in so bili res za zamenjat, no k sreči se niso obrabili do te mere, da bi odkrušeni delci lahko resneje poškodovali motor. Tvoj drugi mehanik je verjetno postavil pravilno diagnozo, motor je potreben konkretnega čiščenja. Tule je bilo olje zelo neredno menjavano, to je dejstvo - oziroma so bili intervali predolgi.
Prikaži več možnosti


Mirimau
Mirimau

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Cooper 2002

#20

Za pumpo ne vem ker tega modela ne poznam in ne vem kateri del je kritičen, ležaji so pa res obrabljeni in so bili res za zamenjat, no k sreči se niso obrabili do te mere, da bi odkrušeni delci lahko resneje poškodovali motor. Tvoj drugi mehanik je verjetno postavil pravilno diagnozo, motor je potreben konkretnega čiščenja. Tule je bilo olje zelo neredno menjavano, to je dejstvo - oziroma so bili intervali predolgi.

Zdejsni mehanik trdi drugače in sicer, da so teli ležaji še slo uredu in je blo brez potrebe po menjavi...
Prikaži več možnosti