Skoči na vsebino

 

Varjenje

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
307 odgovorov v temi
voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 505
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1

A ni škoda kupovat TIG če ni ac/dc. AC je pa obveza za aluminij.


Evo pa sem prišel do svojega TIG-a :ok2

Iskra TIG 350 AC/DC z vodnim hlajenjem.

Zdej pa če rab kdo rosfraj auspuh se priporočam, rabm vajo predn se svojega lotim. :)

Pripete slike za predogled

  • 2015-08-20 22.39.43.jpg

Urejal Nixxon, 26.08.2015, 10:22.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


jakeccc
jakeccc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 733
  • Lokacija: Škocjan

#2

Cena, rabljeno ali novo?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 505
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#3

Rabljen, letnik 89 če sm prav videl.

Industrijski, popolnoma analogen, teža aparata je 250kg, vodnega hladilnika pa ~40kg. :)

Glede na zmogljivosti je bil precej ugoden. Škoda sam da ni ene 10x manjši in lažji.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 407
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#4

Rabljen, letnik 89 če sm prav videl.

Industrijski, popolnoma analogen, teža aparata je 250kg, vodnega hladilnika pa ~40kg. :)

Glede na zmogljivosti je bil precej ugoden. Škoda sam da ni ene 10x manjši in lažji.



Prava zverina! Si ga kupil v okolici Novega mesta?
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 505
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#5

Nop, skoraj v Avstriji. :)

Je pa reč res brutal.

Trije orng biki ga komaj zrinejo v kombi, da o razlaganju ne govorimo. DaVinci bi mi diplomo podelil, če bi to videl. :-D

Evo tkole zgleda control pannel, če bi še kje kakšna navodila dobil bi bil pa sploh vesel k radio.

Sam še piksno Ar 4.8 dobim pol pa učenje. :ok2

http://forum.bmwslo....=1&d=1440426740

Pripete slike za predogled

  • 2015-08-22 22.24.26.jpg

Urejal voith, 24.08.2015, 15:37.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 505
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#6

Danes sem našel doma eno tamalo jeklenko CO2 in jo zamenjal za polno Ar 4.8 se pravi čistost 99.998%. Za enkrat bo ok, ko bo šlo zares in dobim kje 50kg flašo, bom nabavil raje 5.0, ki je 99.999%. Ker ena stotisočinka naredi vso razliko. :ok2

Prečistil sem tudi sistem vodnega hlajenja in mi ni blo nič jasno, kako robustno in enostavno je to narejen. Čisti primer no-bullshit inžiniringa.

No pol sm poiskal neko alu prirobnico in par kosov rosfraja in se malo igračkal s svežo rdečo wolfram 'thoriated tungsten' elektrodo, ki menda sploh ni primerna za AC.

Kakorkoli, na AC mi je taljenje in do neke mere švasanje aluminija šlo precej bolje od rok kot sem si predstavljal (vsi strašijo kako hudo teško je varit alu), če bi mel še filler palčko, bi znal prav fascinanten var naresti že danes.

Na DC varjenje rosfraja je bil pa total fail. Sicer mi je šlo lepo pelat oblok, sam se je rosfraj pleh 0.5mm sam topil in se sprijemal v kuglce namest da bi se prijel druzga pleha.

Železno šino sem tudi kar lepo zagrel. :)

Za enkrat mi deluje bistveno težje variti rosfraj kot alu. Morm probat še s kakšnim debelejšim kosem.

Je pa za razliko od ostalih postopkov to čist druga zgodba, kjer so ostali tečni, je ta prav zabaven. Komaj čakam kakšne boljše šolske kose.

Ve kdo za kakšno dobro varilsko trgovino, kjer se dobijo wolframi in ostala varilska oprema?

Urejal voith, 24.08.2015, 23:51.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#7

pomojem je tu vec mojstrov za varjenje, ampak tako preko prsta ... vidim da imas minimalko za alu AC 5 A to je dobro .. moja masina ima 10 A pa je kr jeba tanke zadeve varit ... in posledicno ce pogledas na masino vidis da imas za DC minimalni tok 10A in zato se ti samo talil .. moras podlagat z dobrim temp odvodnikom kaksno bakreno plosco ali kaj podobnega .. pa obvezno pravi dodani material, tale ti kr dosti odnese, mogoce na zacetku varjenja takoj ko zadeva stece dodaj dodatni material, vzame dosti tockovne temperature in pol je bolj zmerno varjenje ... pa pretok plina nastudiraj... pa ce se nimas, stopalko za krmiljenje toka ... ta je pri meni naredila najvecjo razliko ...

kaj se tice varjenje aluminija je tezje za tiste ki so prej varili kaj druga, jaz sem cisti samouk in mi tut se ni zdelo ne vem kaj, res pa da se moras navadit da ne spremeni barve kaj dosti, medtem ko jeklo postane ornk rdece in takrat ves da bo vsak cas tako dalec ... pri alutu pa posebej pazi da bo zadeva cista, pa za raztapljanje mascobe iz povrsine uporabi aceton, cim cistejsi, da ne ostanejo kaksne zadeve na alu in jih pol dihas ko se alu topi...

btw kako startas z oblokom ? dotik ? al ze ima ta zedeva hf start ?

uzivaj pri kreiranju zadev :)

EDIT: trgovina ... jaz sem tu kupoval, poslje po posti pa vse do sedaj stimalo .. varez.si

Urejal zegler, 25.08.2015, 05:44.

E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 952
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#8

Za rostfrei tanek rabiš 1,6mm ali celo 1mm elektrodo pa material moraš nekam vpet ali naslonit, ker je vnos energije velik in se rf premika. Mislim, da je ta star 300/350 prebikast za kaj nežnega....Po moje pod 1,00mm ali mogoče 0,8mm z njim ne boš prišel. Elektrode obvezno zelo ostro nabrusiti in to pravokotno na elektrodo, ne radialno..
Evo tu imaš moje vare na 0.6mm , da vidiš kaj se da narediti, niti en var ni bil očiščen, torej je pravilna zaščita zagotovila minimalno obarvanost.
Na zadnji sliki se lepo vidi učinek pulzanja(lahko se delno silumira z nožnim pedalom a tu je bilo 20 hz).

Pripete slike za predogled

  • varjenje 001.jpg
  • IMG_2526.jpg
  • IMG_2587.jpg

Urejal berni, 25.08.2015, 07:22.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 952
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#9

Pri prejšnjem postu sem dal napačno sliko, končano je tako..
0,6mm rf, elektroda 1,6mm cirka 25 A , puls 80%/20% 20hz .

Pripete slike za predogled

  • IMG_2577.jpg
  • IMG_2524.jpg

Urejal berni, 25.08.2015, 07:52.

Prikaži več možnosti
    • Warden in DrKo uporabnikom je všeč to sporočilo


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 408
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: X3-E83, 5-E39

#10

Velemojstrsko! Večleta praksa in/ali dober učitelj v fohu? :ok
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 952
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#11

Samouk( od 18 leta naprej samo na tanki rf pločevini) potem, ko sem se moral učitelju Tig-a na kratkem tečaju v varilni šoli smejati... :)

Urejal berni, 25.08.2015, 08:17.

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 505
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#12

WAW :eek :mljask

Aja. 3.5mm elektroda je sem pozabil povedat, verjetno bo to tudi del težave.. :)


zegler: mislm da nima hf ker sem moral zmer mal pošmelcat da se je rodil oblok.

A kdo kej ve kaj so še te ostali simbolčki gor?

Pa prvo 'sončno' opeklino sem dobil po desni roki. Ni tolk nedolžno sevanje kokr elektrode al pa co2 tole.

Urejal voith, 25.08.2015, 08:10.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 952
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#13

WAW :eek :mljask

Aja. 3.5mm elektroda je sem pozabil povedat, verjetno bo to tudi del težave.. :)


zegler: mislm da nima hf ker sem moral zmer mal pošmelcat da se je rodil oblok.

A kdo kej ve kaj so še te ostali simbolčki gor?

Pa prvo 'sončno' opeklino sem dobil po desni roki. Ni tolk nedolžno sevanje kokr elektrode al pa co2 tole.


Ja s to elektrodo pozabi kaj finega.
Sončenje je hitro opravljeno.:-D Zato vedno dolgi rokavi in rokavice.
Uporaba samozatemnitvenega ščita je pri finem varjenju itak nuja.
Brez hf vklopa se stvar z ostro iglo zakomplicira pa še grdo se vidi , ko narediš sled po materialu.
Na desni so gumbi za čase naraščanja in padanja iz nule na delovni tok in obratno.

Urejal berni, 25.08.2015, 08:27.

Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 952
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#14

tam nekje od nule do 80A lahko uporabljaš 1,6mm, nato do ene 200 A 2,4mm naprej pa tvojo baklo. :) Pri AC so te vrednosti še nižje , odvisno kako imaš nastavljen"balance" , čiščenje napram varjenju.
Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 039
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#15

Pri prejšnjem postu sem dal napačno sliko, končano je tako..
0,6mm rf, elektroda 1,6mm cirka 25 A , puls 80%/20% 20hz .



Ti bi dobu job v Svici takoj za 6k frankov mesecno... :ok
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 952
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#16

Vem, samo se mi ne da več... :)
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 505
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#17

http://www.elektroni...pic.php?t=22869

Pa zgleda da ma HF vžig, sam ne vem pa ne kako se dela s tem oz, kako vžigat. Vidm da bi moral pri vžigu neki cajta tiščat gumbek pol pa pri ugašanju enako, jaz sem pa sam prižgal še stran od kosa in pol pritaknil :-D

Tisti desni koleščki so mi dokaj jasni, to je več ali manj standard v raznih navodilih. Zanima me pomen levih štirih, tisti krogci s puščicami in zeleni knof..
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 952
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#18

http://www.elektroni...pic.php?t=22869

Pa zgleda da ma HF vžig, sam ne vem pa ne kako se dela s tem oz, kako vžigat. Vidm da bi moral pri vžigu neki cajta tiščat gumbek pol pa pri ugašanju enako, jaz sem pa sam prižgal še stran od kosa in pol pritaknil :-D

Tisti desni koleščki so mi dokaj jasni, to je več ali manj standard v raznih navodilih. Zanima me pomen levih štirih, tisti krogci s puščicami in zeleni knof..


Na levi imaš nastavitve z balance med AC , jakost je puscica gor, dol je cistilni del pulsa. In kako hitro se ta dva izmenjujeta oz trajata puscica desno.
Je pa to vedno od aparata do aparata specifično... Najbolje da na Aluminiju sprobaš različne nastavitve in boš sam skapiral.
Zeleni gumb lucka pa je za varjenje z elektrodo, s tem da moraš zamnejati vhode spodaj...
Poskusi si kje najti navodila za to relikvijo . :)

Urejal berni, 25.08.2015, 20:04.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 066
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#19

Ti bi dobu job v Svici takoj za 6k frankov mesecno... :ok


Kako veš, da ne zasluži toliko v Slo ? :ok

Berni, vsaka čast res!

Urejal bmw330cd, 25.08.2015, 20:10.

Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 039
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#20

Kako veš, da ne zasluži toliko v Slo ? :ok

Berni, vsaka čast res!




Govoril sem za varilca, ti pa ne vem kaj si mislil :ok2
its all about thrill....
Prikaži več možnosti