Skoči na vsebino

 

Varjenje

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
364 odgovorov v temi
fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 111
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#321

Aha.. Za 320d trenutno.. Zame karavana in za mojo za compacta..
E46__wagon
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Twilight
Twilight

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 146
  • Lokacija: Sežana

#322

Pozdravljeni, prijatelj kupuje plasma rezalnik kovin in zanima me katerega izmed teh treh oziroma v tem cenovnem rangu bi priporocali:

1. Stahlwerk seria s cut 70
2. Prescott cut 70
3. Donesen germany s plasma 85h
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 111
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#323

Ce rabi amatersko mas na ebayu 3v1 rezalnike..
E46__wagon
Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 812
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#324

Kvik kveščn. Cirka s kako amperazo naj bi se varilo 10mm železo. Varjenje z elektrodo.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


330i
330i

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 372
  • Lokacija: SG
  • Avtomobil: 530xd G30, 420dA/F33

#325

Če pa je že tema prava pa mogoče tale link
to pa imam za varjenje zelo tankih stvari in ni Tig :)
https://www.facebook...?type=2

Super za tanke plocevine mora biti punktiranje (v tem primeru das na "rafalno"). Jaz sem pa pred dvema letoma kupil tegale za tockanje in TIG varjenje res finih zadev:

https://orionwelders...i-series-200i2/


What's the difference between men and boys?
The price of their toys!
Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 028
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#326

Imamo koga, da popravlja cevi od klime oz. izdela nov del?


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 320
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#327

Moj brat jih popravlja, ampak samo gumijasti del. Priključki ostanejo stari.


Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 028
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#328

Moj brat jih popravlja, ampak samo gumijasti del. Priključki ostanejo stari.

meni je alu cev crknila. Saj je alu?


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#329

Gledam malo rabljene Varmig varilne aparate. Rabim nekaj, da bi lahko navaril matico, na odlomljene vijake izpušnega kolektorja v aluminijasti glavi motorja. Me zanima če sta recimo Varmig 1400 ali 1600 dovolj močna za to.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#330

Odvisno od vijaka do vijaka. Po vsej verjetnosti ne bo. Sam imam doma 210A, in če ga imam na cca 140-160A velikokrat ni dovolj. 

 

P.s. imam 0.8 žico, mogoče bi bilo dovolj na 1.0mm. 



Urejal Fleko, 16.05.2019, 13:08.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#331

Vijak je M8.

Oba aparata lahko po specifikacijah delata samo z 0.6 in 0.8 žico. Sicer sem prodajalca v Varesi spraševal, če bi lahko dal notri debelejši žico. Varmigov ne prodajajo, tako da jih ne pozna, pravi pa da bi šlo, če bi menjal šobo z večjo.

Je to res?
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#332

Ponavadi se menjata koleščka na podajalnem mehanizmu in šoba. 


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#333

Se pravi, ne more bit pa recimo aparat prešvohen, da bi rabil več amperov za debelejšo žico?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#334

1.0mm debelina žice nima smisla za hobby. No odvisno kaj variš. Če variš pločevino in pohištvene cevi je 0.8 zakon. Itak z močjo 140-160A lahko variš do 2.5 max 3mm jeklo z C02 plinom. S Cargonom ali Argonom še manj. 


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 111
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#335

Ponavadi se menjata koleščka na podajalnem mehanizmu in šoba.

Iz 0.8 na 1mm se menja sam soba... 0.6 ja ze pretanka, jo takoj pokuri.. 0.8 je se najboljs.... Jaz sm svasu use z 0.8 od izpuhov do profilov...
E46__wagon
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#336

Ponavadi se na aparatih, ki so 0.6-0.8 za 1.0 menja tudi koleščka. Enako kot za Alu žico, se menjajo koleščka. 

 

Recimo na mojem je priporočljivo, da se menjajo koleščka. Ni seveda nujno, potegnila bo, ni pa idealno. 


Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 224
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i E36 323ti

#337

za šraufe in matice ven dobivat skor ne rabiš žice, js jo mam odprto na 1/5 v takem primeru, raje amperažo dvignem čez 200 da mam dost topljenja. 

 

http://www.bolha.com...1308182609.html

 

mam pa točn takega kitajca, tud cel dan varjenja 4mm debele stene pohištvene cevi za stalaže ga nism uspel pregret, prej mi je žice zmanjkal :)


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#338

Eh bom zgleda moral zaenkrat opustit misel o nakupu.

 

Na compactu sem se spravil rihtat izpuh, ker je preglasen, da bi opravil tehničnega, ki mi poteče konec tedna. Vedel sem, da so polomljeni vijaki na kolektorju, tam kjer pride gor izpuh in da drži samo eden še za silo. Da bi jih lažje spravil ven, sem odmontiral kolektor in ugotovil, da je eden zlomljen tudi v glavi. En je bil že počen in sem ga samo grdo pogledal, pa se je tudi odlomil. Potem sem hotel pripravit, da bi se lažje prišlo do teh dveh ta polomljenih in sem preveč grdo pogledal vijaka na sosednjem cilindru, pa sta tudi šla. Ta dva gresta res na mojo dušo. Ostale štiri sem pa dobil ven cele brez problema. Da je še težje, so seveda vsi štirje odlomljeni poravnano z luknjo.

 

Že leta razmišljam, kako bi se bilo fajn naučit švasat, predvsem avtomobilski pleh, pa bi bil to dober izgovor za nakup aparata na žico. Ni pa to bilo sploh v planu ta trenutek.

 200+ amperski so mi preprosto predragi za nenačrtovan strošek, če bi prišel skozi za do ca. 200€, bi še šlo. Švohnejšega pa ne upam kupit. Sploh ker nisem niti prepričan, da bi lahko sploh prišel zraven in varil na avtu in to še brez izkušenj. In bi si naredil velik strošek, pa mi na koncu še ne bi pomagal pri trenutni težavi.

 

Namesto 200 amperskega, razmišljam da bi morda podrl glavo, čeprav se mi zdi škoda, ker je bila dihtunga na glavi menjana lani. Šalabajzer, ki jo je menjaval pa je izgleda vse nazaj skupaj zmetal, kar s starimi in zlomljenimi stojnimi vijaki.

 

Pri hiši je en aparat na elektrode in če bi bila glava na ponku, bi tudi s tem verjetno moralo it. Žal pa tudi s tem aparatom nimam izkušenj. Sem se pa danes malo igračkal s polomljenimi vijaki na kolektorju na prirobnici izpuha in sploh ni tako enostavno matico gor zavarit, kot izgleda na youtubu. Najprej me je matralo, kako sploj ustvarit oblok in ga držat, na tako majhnem mestu, kot je luknja od matice. Pa še maska je samo navadna, tako da v bistvu ne vidim sploh, kje točno bom začel varit. Tudi, ko mi je uspelo začet varit, se pa matica nikakor ni hotela prijet na vijak. Po veliko poizkusih mi je na koncu uspelo in sem že uspel malo odvit vijak, potem pa se je matica odlomila. Potem sem ostal brez matic in pozno je že za danes. Ampak izgleda, da ti vijaki bodo šli z aparatom na elektrode. Torej bi verjetno morali it tudi tisti, ki so polomljeni v glavi, če bi bili normalno dostopni.

 

Bo treba kupit nove matice. Zdaj sem poizkušal z maticami enake velikosti kot vijaki, ker večjih nisem imel. Pa spodaj sem dal podložko, da ne bi slučajno ponesreči vijaka privaril na kolektor. Bom poizkusil še z večjimi maticami, ker mislim da bo tako lažje manevrirat z elektrodo, pa tudi verjetno bo lažje zalilo prostor med matico in vijakom. Pa najbrž bom še po kakšno budget avtomatsko masko skočil.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 263
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡

#339

Iščem mojstra v MB ali okolici, ki bi varil ALU:

 

1.) 8 varov po dober cm na tankih cevnih profilih (bolj natančno delo, popravilo otroškega vozička)

2.) štirje vari po 1cm za zapolnitev izrabljenega vodila (globina 0,5cm, manj natančno)

 

Plačam pošteno. :)


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 284
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#340

Iščem mojstra v MB ali okolici, ki bi varil ALU:
 
1.) 8 varov po dober cm na tankih cevnih profilih (bolj natančno delo, popravilo otroškega vozička)
2.) štirje vari po 1cm za zapolnitev izrabljenega vodila (globina 0,5cm, manj natančno)
 
Plačam pošteno. :)


https://www.facebook.com/david.m.span

Ni ravno iz MB je pa tud terenski...
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.